Jump to content

F10 530d


d-rive

Recommended Posts

Pai la noi e gratuita revizia timp de 5 ani in limita a 100.000km parcursi.

 

Hahaha, citeste atent conditiile. E vorba de manopera, ulei, filtre ulei si cam atat. Placute de frana, discuri, stergatoare, bujii, etc. le suporti tu:)))

Edited by andrei27
Link to comment
Share on other sites

Revizia gratuita este dupa graficul din Germania. De exemplu, nu este inclus filtrul de aer la fiecare revizie. Idem filtrul de motorina.

 

Daca vrei sa le schimbi, trebuie sa le schimbi singur sau ma rog pe banii tai.

 

In BSI intra ulei, filtru ulei, filtru motorina (la 75k km parca), filtre polen si lichid de frana.

 

La manopera, pe langa cele de mai sus intra la 60k km un vehicle check.

 

Atat.

Link to comment
Share on other sites

wow la ce motorina avem noi in romania... sa tii un filtru de motorina 70000 de km e act de curaj pentru injectoare. Mare incredere tre sa ai ceea ce produce bmw sa faci asta. Eu il schimb la 6000 7000 si e negru si plin de inpuritati. Nici nu e de mirare ca pica injectoarele la modelele noi daca oameni respecta ce recomanda bmw adik schimbare filtrului de motorina la 100 de k. Asta poate o merge unde e motorina buna dar la noi....

Si cum iti dai seama cand trebuie schimbat filtru de motorina? doar cand numia porneste ca numai trece nimic prin el.

Link to comment
Share on other sites

si eu schimb filtrul de motorina la 15.000 :)))))))))))))

 

acum de la ultima revizie am hotarat sa il schimb la 30.000

 

 

 

Eu la 9000 km maxim schimb uleiul ( am varsat din Germania) si restul filtrelor cu exceptia celui de motorina care il schimb mai des. Daca m as luat dupa ce zice ea as schimba la 30000 totul dar in regim de oras mai mult trebuie mult mai des.Si plus uleiul e mai prost la noi , este mult mai mult praf si motorina cum am spus si mai sus cu apa si mizerii. Perioada pentru revizie este facuta pentru economia lor in perioada de service gratuit. E normal daca iti asigura revizii gratuit sa schimbe cat mai putine in fond ii costa f putin... iti pun ulei varsat si 2 filtre o nimica toata.... si in plus 100 de k nu are nimic deci ei nu risca nimic dupa pot aparea probleme pe bani tai pentru perioada de service atat de lunga. Wow cat de perversi sunt astia.... pregatesc masina pentru cheltuieli dupa ce iese din garantie prin intretinere precara...

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

wow la ce motorina avem noi in romania... sa tii un filtru de motorina 70000 de km e act de curaj pentru injectoare. Mare incredere tre sa ai ceea ce produce bmw sa faci asta. Eu il schimb la 6000 7000 si e negru si plin de inpuritati. Nici nu e de mirare ca pica injectoarele la modelele noi daca oameni respecta ce recomanda bmw adik schimbare filtrului de motorina la 100 de k. Asta poate o merge unde e motorina buna dar la noi....

Si cum iti dai seama cand trebuie schimbat filtru de motorina? doar cand numia porneste ca numai trece nimic prin el.

 

Eu ĂŽl schimb pe 3.0sd la ~10k. Pentru România cam așa se impune. Poate la motorul lui o fi altfel, de vreme ce mașina merge și nu s-a plâns de probleme. Nu știu dacĂŁ chiar se impune sau ce se ĂŽntâmplĂŁ dacĂŁ nu l-aș schimba. Așa am ales eu preventiv dupĂŁ sfatul mecanicului. Nefiind scump, cred cĂŁ nu avea motiv sĂŁ vorbeascĂŁ aiurea.

Link to comment
Share on other sites

Eu ĂŽl schimb pe 3.0sd la ~10k. Pentru România cam așa se impune. Poate la motorul lui o fi altfel, de vreme ce mașina merge și nu s-a plâns de probleme. Nu știu dacĂŁ chiar se impune sau ce se ĂŽntâmplĂŁ dacĂŁ nu l-aș schimba. Așa am ales eu preventiv dupĂŁ sfatul mecanicului. Nefiind scump, cred cĂŁ nu avea motiv sĂŁ vorbeascĂŁ aiurea.

Eu nu cred ca vb aiurea si nu ma indoiesc ca merge bine motorul chiar si cum o astfel de serviceare. Eu m as indoi in schimb ca pe termen lung o astfel de intretinere ajuta un sistem de injectie sa functioneze multi km. Sa zicem ca el are un filtru mai modern mult mult mai bun decat cele vechi dar sa tina 75 de k mi se pare ciudat. Adik el tine dar cu ce costuri. La un moment dat numai retine apa si incepe sa o trimita spre injectoare care fara ungere...

Eu cred ca e vb de reducerea costurilor de intretinere la fel ca si povestea cu uleiul lifetime la cutie care inseamna lifetime cat e in garantie.

 

Sarbatori fericite

Stima

Link to comment
Share on other sites

Revizia gratuita este dupa graficul din Germania. De exemplu, nu este inclus filtrul de aer la fiecare revizie. Idem filtrul de motorina.

 

Daca vrei sa le schimbi, trebuie sa le schimbi singur sau ma rog pe banii tai.

 

In BSI intra ulei, filtru ulei, filtru motorina (la 75k km parca), filtre polen si lichid de frana.

 

La manopera, pe langa cele de mai sus intra la 60k km un vehicle check.

 

Atat.

 

revizia include si bujiile daca este cazul, filtrul de motorina se inlocuieste tot la a doua revizie, iar cel de aer si cel de polen se inlocuiesc daca este cazul sau tot la a doua revizie.

Link to comment
Share on other sites

Hahaha, citeste atent conditiile. E vorba de manopera, ulei, filtre ulei si cam atat. Placute de frana, discuri, stergatoare, bujii, etc. le suporti tu:)))

Exista mai multe tipuri se intretinere gratuita.

La cel de baza se schimba doar consumabilele gen ulei, filtre, conform graficului de intretinere al masinii.

 

Daca vrei sa iti fie incluse si placutele de frana, discul de ambreiaj, eventual discurile de frana, exista varianta a doua pentru care platesti niste banuti si chiar merita.

 

La mine, tinand cont ca am cutie automata nu am de ce sa ma gandesc la ambreiaj. Apoi, la cati km fac eu, (am 9000 in mai putin de 2 ani) nu am vazut nicio justificare sa iau urmatoarea treapta si sa dau niste banuti. Nu am cum sa uzez placutele sau discurile ;)

 

Eu am schimbat filtrele conform graficelor BMW si nu au fost probleme. Inclusiv cel de motorina l-am schimbat la X3 pe la 35.000km parcursi, asa de moft, ca nu erau probleme.

SIngurul care se colmateaza repede e cel de aer, eventual si cel de polen. Acolo e buba si recomand ca in functie de curatenia drumurilor pe care mergeti sa le verificati si schimbati dupa gradul de colmatare si nu neaparat dupa numarul de kilometri parcursi.

Link to comment
Share on other sites

pai drive....ce spui tu?ca se schimba filtrul de motorina cand sunt probleme doar?sau am inteles eu gresit?

eu zic ca poate duce si 100.000km,dar cred ca 30.000 e preventiv.

eu am taiat un filtru dupa ce l-am schimbat la 15.000 si era impecabil si am hotart sa il schimb la 30.000.il tai si pe asta la urmatoarea revizie.

Link to comment
Share on other sites

Multumim, multumim DAN13 :drinks:

 

Alex, ai inteles gresit :)

Spuneam ca l-am tinut pana pe la 30.000km si nu au fost probleme. Nu l-am taiat dar nu a curs multa mizerie din el.

Conteaza foarte mult sa nu iei periodic motorina de la vrei statie peco unde calitatea combustibilului e indoielnica.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.