Jump to content

Pierd apa rapid


KYL

Recommended Posts

salut,

 

S-a intamplat in timp ce mergeam dinspre Giurgiu spre Bucuresti iar pe la Jilava mi s-a aprins martorul in forma de casuta (cel de la antigel presupun) , am oprit la cea mai apropiata benzinarie si am constatat ca pierd apa , iar furtunul din stanga care intra in radiator e moala si fasaie cand apas pe el. Nu are deloc presiune.

Ce sa fac ? Nu am idee daca e furtunul ala spart .Am tractat masina pana in Westgate militari , exista vreun service sau vreun mecanic prin apropiere care ma poate ajuta maine seara sau eventual sambata ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In spatele curtii Tachonan (Preciziei) este un tip care repara numai BMW :thumbsup:

@srb_alex : ai cumva un numar de contact, nu sunt din Bucuresti nu prea cunosc extrem de bine zona .Pe unde e curtea asta luand ca punct de reper Westgate?

Este spre Autostrada sau spre Valea Cascadelor?

 

furtun spart eu asa am patit acuma 2 sapt . mergi la un service cel mai bine :)

Sper sa fie cum spui tu si sa nu fie mai grav. Cam cat a costat reparatia intreb deoarece abia am scoso de la service , am inlocuit curele accesorii , role , intinzator clima si alte chestii si nu prea mai stau asa bine cu $$.

Edited by KYL
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

salut, baieti... am si eu o problema serioasa, ieri dimineata, am facut un control de rutina la masina, ulei, antigel

si am observat ca vasul de expansiune dela radiator, era aproape gol, am completat cu aproape 400ml

si in dimineata asta, am observat ca vasul este complect gol......am un e36 318is 1997.

schimbul de antigel l-am facut prin decembrie cred...specific ca am o mica problema cu vascocupla. si cateodata pe loc mai trece acul peste jumate la temperatura

sa fie asta oare problema? sa-mi 'consume' temperatura ridicata antigelu\? este posibil? va rog un sfat sa stiu ce sa fac

Link to comment
Share on other sites

salut, baieti... am si eu o problema serioasa, ieri dimineata, am facut un control de rutina la masina, ulei, antigel

si am observat ca vasul de expansiune dela radiator, era aproape gol, am completat cu aproape 400ml

si in dimineata asta, am observat ca vasul este complect gol......am un e36 318is 1997.

schimbul de antigel l-am facut prin decembrie cred...specific ca am o mica problema cu vascocupla. si cateodata pe loc mai trece acul peste jumate la temperatura

sa fie asta oare problema? sa-mi 'consume' temperatura ridicata antigelu\? este posibil? va rog un sfat sa stiu ce sa fac

 

1. Ma bucur pt KYL ca s-a rezolvat.

2. bmw3er, cu nivelul la ulei cum stai? cum arata uleiul? deschide busonul si uita-te daca vezi ceva interesant pe el sau in jos.

Link to comment
Share on other sites

1. Ma bucur pt KYL ca s-a rezolvat.

2. bmw3er, cu nivelul la ulei cum stai? cum arata uleiul? deschide busonul si uita-te daca vezi ceva interesant pe el sau in jos.

uleiul e perfect curat. nivelul pe joja este cam la minim, inainte cu cateva zile era cam la mijloc.

jos, daca te referi urme lasate de masina, jos pe pamant, nu este nici-o urma,

dar am scut la masina, si la scut acolo am ceva urme de antigel cred, dar cred ca sunt decand am facut aerisirea.

 

deci ce poate sa fie? pana la urma poate am probleme cu radiatorul poate o fi indufadt ceva?

Link to comment
Share on other sites

Apa nu dispare si nici nu se evapora.

Iar daca zici ca nivelul la ulei este ok si aceasta arata normal atunci inseamna ca teoretic n-ai probleme cu garnitura de chiulasa.

 

Nu mai ramane astfel de investigat decat pe unde se pierde si asta n-ai cum sa afli decat prin 2 metode:

a) urcat masina pe rampa si vazut urme de antigel/apa

B) urcat masina pe rampa si folosit un instrument care iti baga presiune in instalatie. Avand presiune in instalatie ai mai multe sanse sa descoperi pe unde curge. Din pacate doar pe la reprezentanta gasesti instrumentul respectiv.(sau na..poate au mai investit si service-urile normale dar n-as baga mana foc)

Link to comment
Share on other sites

am observat ca curge lichid, deacolo de unde am semnat,

si nici nu mai pot sa fac aerisirea la radiator am lasat motoru sa ajunga la 90 grade. am slabit cu motorul pornit,surubul de aerisire, a curs putin lichid dupa care numai curgea deloc, am pornit caldura, tot nu curgea lichid, am oprit motorul,am lasat contactul pus , am lasat caldura la maxim, nici atunci nu curgea. posibil am radiatorul dus? am incercat si cu motorul rece inainte si tot acelas lucru.

trebuie sa schimb radiatoru? nuu? sau se poate repara

post-54705-0-87427400-1333827538_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

salut baieti, de ceva vreme am observat ca la fiecare 2-3 zile completez vreo 700ml de apa., specific ca in sistemul de racire am APA si NU antigel. din ce cauza pierd atat de multa apa?, vreau sa golesc toata apa, si sa pun antigel dar mai intai vreau sa remediez problema.

radiatorul este schimbat, prin fata pe la furtune nu vad semne ca ar pica peacolo. astept pareri.

Link to comment
Share on other sites

Nu ai mai ajuns la service?Cel mai bine si eu te sfatuiesc sa faci o vizita cat de curand,asta e sfatul cu care te pot ajuta. :rolleyes:

 

aia e alta problema, am schimbat radiator furtune,,vascocupla,termostat tot ,ptr ca imi rasufla radiatorul si crestea temperatura,

acuma am aceasta problema, am verificat toate furtunele, si le-am strans bine, sunt etanse. am fost la un service, sa-mi caute busonul, de unde curge lichid direct din motor, dupa cum am inteles exista asa ceva, insa nu a reusit sa-l depisteze. nu stiu ce sa-i fac

poate cumva din cauza ca este apa simpla sa se evapore din clocot,(sper ca nu am spus o tampenie)

Link to comment
Share on other sites

aia e alta problema, am schimbat radiator furtune,,vascocupla,termostat tot ,ptr ca imi rasufla radiatorul si crestea temperatura,

acuma am aceasta problema, am verificat toate furtunele, si le-am strans bine, sunt etanse. am fost la un service, sa-mi caute busonul, de unde curge lichid direct din motor, dupa cum am inteles exista asa ceva, insa nu a reusit sa-l depisteze. nu stiu ce sa-i fac

poate cumva din cauza ca este apa simpla sa se evapore din clocot,(sper ca nu am spus o tampenie)

Se evapora dar dupa 1000 de km . Eu cand mi-am schimbat radiatorul mi-a bagat doar antigel, am facut deja 18 000 de km si nu a pierdut apa nici-un strop.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.