Jump to content

Ce sa aleg intre 318i e36 sau 325TDS e36?


Alin90

Recommended Posts

Salut, imi primul rand ca imi plac la nebunie bmw-urile. Merg cu un 525d e60 cutie manuala din 2004, nu e al meu, e al unui prieten, dar e ca si cum am fi amandoi propietarii masini:) Sunt inebunit dupa bmw, si dupa ce pot ele sa faca. Am mers o perioada si cu 320D E46 hidramat, care e de vis. Si pentru aprilie ma gandesc la un buget undeva la 2500 de euro pt o pisica. Ma gandeam la un 318i sau un 325TDS, dar nu mai jos de anul 1996. Am cicit pe forum, si ma cam sperie consumul la 318i, ca la 525d aveam 8,6% pe oras si 6,4$ in afara, la 130km/h. Un sfat despre probleme la ambele motorizari, ce ar fii mai ok, consumul? MS
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

tds ala haleste si el vreo 7.5 afara si probabil 13 in oras, minim..

altfel cred ca printre cele mai fiabile dieseluri scoase de bmw vreodata..are doar o problema la pompa de injuctie, dar se reconditioneaza cu vreo 6-7 milioane..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Dupa parerea mea 318is este cel mai bun in raport consum/performante.Nu ti-as recomanda 325TDS, sunt cam paguboase din cate am auzit.Si eu sunt in cautarea unui E36 318is, insa deocamdata nu am gasit nimic pe gustul meu...Uite aici un 318is frumos http://www.autovit.ro/bmw-318-C23103492.html

 

e 300-400e motorul cu tot ce trebuie (anexe, DME, instalatie, cutie etc), le dezmembrari. M42 dupa 93 :thumbsup: alea pre-93 au avut problema cu garnitura de chiulasa.

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Foarte tare asta! ms

 

Dupa parerea mea 318is este cel mai bun in raport consum/performante.Nu ti-as recomanda 325TDS, sunt cam paguboase din cate am auzit.Si eu sunt in cautarea unui E36 318is, insa deocamdata nu am gasit nimic pe gustul meu...Uite aici un 318is frumos http://www.autovit.ro/bmw-318-C23103492.html

 

 

Si eu ma gandeam la 318, nu neaparat IS, dar daca e IS, e si mai bine. Benzina e benzina, orice s-ar intampla. Aaa, si oricum nu vreau masina rulata in tara, ma duc in Germany dupa masina, in caz ca mai raman si bani de taxa, e ok, daca nu o inscriu pe BG.

Edited by Alin90
Link to comment
Share on other sites

O sa fie cam nasoala trecerea de la e60 la e36.

 

 

 

Nu e asta problema, important sa fie a mea! Si am mers si cu batrana dacie si am sarit la e60 si invers. Nu am greturi, daca e a mea si mi-o ingrijesc si o fac cum trebuie, e deajuns. In rest alte sfaturi despre pisici??

Edited by Alin90
Link to comment
Share on other sites

Uite aici un 316i Coupe frumos (exceptand hidoseniile alea de faruri tuning <_< ): http://www.autovit.ro/bmw-316-C23222250.html asta daca nu te prea intereseaza asa de mult viteza.Inmatriculatul te costa 1100 euro. :thumbsup:

 

 

Ma cam intereseaza si viteza:) si cum trage, cuplu si etc. Daca nu ma interesa ma uitam de logan:)) imi plac dotarile la interior, in rest nu prea ma atrage. ms oricum:) orice parere e binevenita

Link to comment
Share on other sites

In 2500 gasesti E39 520i sau 525TDS in DE, insa te costa mai mult inmatriculatul, iar intretinerea nu mai e ca la un E36.Eu zic sa iti cauti un E36 318is in DE, ai sanse sa gasesti ceva frumos si o sa iesi mai ieftin fata de un E39. :thumbsup:

 

 

 

Aveti dreptate cu 525TDS e39, la 2500 de euro, e fosrte buna masina, si ca aspect si ca dotari, sper ca si tehnic. Cred ca o sa schimb topicul:) Stie cineva despre 525 TDS e39, costuri de intretinere, probleme frecvente si etc? Ms

 

Si ma gandeam la cutie automata pentru 525TDS e39! pareri?

Link to comment
Share on other sites

daca tu crezi ca iei e39 cu 2500 de euro bun te inseli amarnic.. cumpara o pisica..

tot ce in DE sub 3000 de euro, indiferent de marca si ani nu trece TUV niciodata..si asta inseamna o multitudine de probleme..

Chiar si in link-ul ala pus de tine e expirat in in 11/2011

Link to comment
Share on other sites

Da, intr-adevar arata binisor masina, insa stii cat o sa te coste taxa pentru un asemenea motor? Singura optiune ar fi sa o inmatriculezi pe BG, daca vrei neaparat E39 cauta 520i tot din acelasi an. 150 de cai, motor mai mic, masina mai sprintena si mai putin problematica.Tu stii cel mai bine ce iti poti permite.Bafta! :thumbsup: Edited by Tudy_2dy
Link to comment
Share on other sites

daca tu crezi ca iei e39 cu 2500 de euro bun te inseli amarnic.. cumpara o pisica..

tot ce in DE sub 3000 de euro, indiferent de marca si ani nu trece TUV niciodata..si asta inseamna o multitudine de probleme..

Chiar si in link-ul ala pus de tine e expirat in in 11/2011

 

 

 

Tocmai de asta am postat pe forum:) ca am nevoie de putin ajutor si cateva pareri, nu vreau sa ma arunc aiurea cu singurii bani, si sa imi para rau apoi. Ca alti bani mai dureaza pana fac rost. Mai astept parerile voastre:) Apreciez. MS

Link to comment
Share on other sites

in al doilea rand e39 e mult mia greu si costisitor de tinut decat o pisica.

Si ca sfat general, intodeauna cand iei o masina sh mai ales de varsta asta sa nu dai tot bugetul pe ea, ci sa pastrezi niste bani de niste reparatii care vor urma in cel mai scurt timp.

Sa dau un exemplu, daca ai un 4000 de euro toti banii, cumpara ceva la 3200 ca 800 siguri bagi in ea in primele 6 luni...

Daca o aduci din DE, in 10k km iti pica absolut toate articulatiile.

O sa iti mearga bine, o sa te bucuri de ea, vorba aia nu bate, nu troncane, iar cand cauciucul uzal al bucselor care la ei tin cate 8-9 ani lejer dau de drumurile noastre, pur si simplu cedeaza in cascada, toate.

De asta iti zic sa fii pregatit.

 

Asta daca vrei sa ai masina in care sa te urci cu placere si daca suna prietenul din madrid sa vii sa il scoti din kk, te-ai urcat in ea fara griji si ai pornit la drum de 2500 de km. fara probleme.

Altfel poti aplica metoda romaneasca clasica, mergi cu ea cat se invarte roata,

Cand nu se mai invarte roata,asta e, o pui pe autovit " impecabila, rulata doar 3 luni in Romania"

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

in al doilea rand e39 e mult mia greu si costisitor de tinut decat o pisica.

Si ca sfat general, intodeauna cand iei o masina sh mai ales de varsta asta sa nu dai tot bugetul pe ea, ci sa pastrezi niste bani de niste reparatii care vor urma in cel mai scurt timp.

Sa dau unexemplu, daca ai un 4000 de euro toti banii, cumpara ceva la 3200 ca 800 siguri bagi in ea in primele 6 luni...

Asta daca vrei sa ai masina in care sa te urci cu placere si daca suna prietenul din madrid sa vii sa il scoti din kk, te-ai urcat in ea fara griji si ai pornit la drum de 2500 de km. fara probleme.

Altfel pto aplica metoda romaneasca clasica, mergi cu cat se invarte roata,

Cand nu se mai invarte roata asta e, o pui pe autovit " impecabila, rulata doar 3 luni in Romania"

 

 

:) nu nu, si dak as da toti banii pe masina, adik 2500, imi sun prietenul de la ''madrid'' sa imi trimita 1000 pentru 2 sau 3 luni, nu ar fii asta problema, ideia e sa fie o masina buna, adik nu astept sa imi dea garantie la ea, sunt constient ca o sa mai ma coste cateva sute de E, poate pentru niste retusuri, sau sa fie pe placul meu, si oricum ma gandesc la inscrisul pe BG, nu conteaza dak e pisica sau e39, pentru ca decat sa dau 1000 sau mai mult pe taxa, mai bine alimentez si imi maresc confortul in masina, gen scaune de M, BC, in caz ca e pisica, niste jante frumoase, chestii gen.

Link to comment
Share on other sites

EU ITI OEFR DETALII, sa nu iti ei un e39 , faci cea mai mare greseala, nu stiu de unde sa incep

dar credema vb absolut 100%din experienta si nu din povesti, am avut si eu candva un e39, imi doream foarte mult unul, erau si sunt bestiale ca aspect.

pentru mine, un e39 are personalitate de BMW, dar tehnic, e pur si simplu slab, si costisitor,

in primul rand, singurul motor bun este cel de 530d, si asta este mai scump,

orice alt motor e slab, in raport de putere,consum fiabilitate etc, eu personal am avut un 528 benzinar 1998 arata bestial packet M TECHIN total, fugea de rupea,, ca consum pot sa zic ca loa undeva la 12-17%in oras ,in functie de trafic etc,la inceput nu am avut probleme, prima problema, ca prin minune, garnitura de _chiulasa_,

a 2 a problema ambreiajul, nu aveam atatia bani sa-l schimb am mers cu masina asa, pana a cedat de tot, imi era mila de ea, sa nu mai bag 500 600euro so fac,

si plus ca arata prea bine sa renunt la ea, am tinut masina, 1 an maxim, si am gasit o oferta bunicica si am dato, nu vreau sa ma apuc sa-ti zic si alte probleme,

sa trecem la alte motoare cum ar fi 520i care suna ca un diesel, e foarte puturos, si consuma mult, de fiabilitate nu pot sa-ti zic, ca nu am avut experienta cu el

525tds,modelul acesta il are un verisor, si un unchi, un motor bunicel care cedeaza, ushor pompa de motorina, injectoare, a bagat unchiu meu o groaza de bani masina e din 1998, si nici in ziua de azi nu porneste bine, si se aude ca naiba, articulatiile sunt slabe, cedeaza repede,

sa trecem la 525tds alu varu meu, dupa a 2a luna de cand la cumparat, au cedat urm; ambreiaj, cutie sau tampon de la cutie, nu stiu sigur,...iti spun, acest model ma convins, ca nu este bun deloc

plus ca piesele sunt foarte scumpe, atat noi cat si la dezmembrari,

 

cea mai buna varianta este sa-ti ei,un 318is, eu am acest model din 1997, il am din octombrie, nu am avut absolut nici-o problema tehnica cu el, merge ceas, foarte silentios, foarte fiabil, puternic, rapid etc, usor de intretinut, un motor simplu, nu e complex, si piesele sunt exagerat de ieftine,

ca sa va dau un exemplu ce inseamna exagerat de ieftin, am loat un set de faruri, impecabile bosch, cu 120ron setul, ,,, este cel mai bun motor de la e36 si nu zic, asta ptr ca am eu acest model, asta o zic multi, si din cauza asta mi-am loat si eu unul, si sunt convins de ce poate, mergi cu toata increderea pe 318is

 

aaa ,,, ca e39 are un verisor, un 530d din 2003 manual, este bestial si super fiabil, asta daca vrei neaparat e39

si iati gandul de la e39, ptr ca nusi permite oricine sa intretina un e39...

Link to comment
Share on other sites

 

520i care suna ca un diesel

 

 

 

Cred ca 520i-ului ala care l-ai auzit tu si suna ca un diesel, ii batea coliva in piept si era mai carpit ca o pereche de izmene de marinar.

Motorul pe benzina de 6 in linie de la E39 e unul dintre cele mai silentioase si rafinate motoare pe care le-am auzit in viata mea, asta daca e in stare tehnica buna, evident, mult mai silentios decat cel de pe 318is :wink:

 

@Alin90: Cauta un E36, la banii aia sigur nu gasesti un E39 in mintile lui, si o sa bagi bani de o sa-ti iasa pe ochi doar ca sa il aduci intr-o stare tehnica buna, nu mai zic de jante, scaune M si alte nebunii.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.