Jump to content

Intretinere BMW e46 (mai scumpa decat Mercedes ?


studio54

Recommended Posts

Cred ca nu are sens sa compari mere cu pere. Ar trebui comparate preturile de reprezentanta, nu cat iti ia nea Vasile din colt sau la care ai 'intrare'.

 

Intre reprezentantele Renault si BMW nu cred ca sunt diferente majore la manopera. La piese insa sigur difera pretul. Ca nu degeaba una costa 10.000 si alta 50.000.

166406[/snapback]

 

Corecta si la obiect constatarea ta. Totusi cred ca intre Renault si BMW manopera la reprezentanta difera semnificativ, dar sa spunem ca intre Audi, Mercedes si BMW manopera oficiala ar fi cam aceeasi, deci diferenta ar fi facuta de pretul pieselor si din cate zice Azeroth, cel putin la ambreiaj BMW iese rau de tot :)

 

AR99RMS m-ai prins nenea, am avut si eu o Dacie 1300 si acum ma dau umflat pe aici pe forum, ca n-am prieteni si ma plictisesc in casa :blink: take care

Link to comment
Share on other sites

Am facut schimbul aici la IATSA Stefanesti, langa Pitesti. Mecanicii se pricep cat de cat dar trebuie sa stai pe langa ei sa te uiti cam ce fac. Nu e mare filosofie. Eu am avut o "intrare" acolo, mi-am luat frumos piesele mele si acolo n-am platit decat ciubucul mecanicului. Care oricum nu visa el la 50 ron spaga in ziua aia. Asta se intampla vara asta.

166150[/snapback]

 

Ti-a primit ciubucul? :blink: :) :)

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca e cam cel mai scump de intretinut e BMW...si asta o spun din schimbul abreajului care e mult mai scump ca la restul pt ca arcurile sunt pe volanta si cand schimbi discul trebuie sa schimbi si volanta (care coste 500 euro si nu originala BMW). Kitul cu disc si placa de presiune mai costa si el vreo 10 mil.

La audi de exemplu discul are arcurile pe el si schimbul nu te costa decut 12 mil deci o treime...Oricum ideea e ca daca ai BMW macar ai idee de ce dai banii aia...se simte :blink:

166434[/snapback]

 

Kit ambreiaj la 528i e28 e 500 euro la AB. E adevarat ca are arcurile pe disc. Eu l-am schimbat cu 12 mil si ceva...tot kitul (aftermarket).

Link to comment
Share on other sites

eu am schimbat urmatoarele piese:

 

-brate si bucsi fata

-discuri si placute spate

-amortizoare spate

-toate au facut 2300 RON plus mecanicul 200 RON

 

-am schimbat o imbinare la toba esapament 100Eur garantie 2 ani

 

-burduf planetara spate (bavaria-28eur fara tva piesa si 114 euro cu totul-(+manopera)uhhhhhhhhhh)

 

cred ca e okay la 170.000km...nu avea nimik schimbat masina de la nastere.....

 

 

 

Am avut Astra G si m-a lasat un rulment fata care m-a costat cu pus cu tot 680 Ron vara trecuta.......

deci nu cred ca este un motiv de ingrijorare........eu fac cam 5000-6000km pe luna...deci dupa inca doua luni o sa ma conving cat de scump e BMW-ul e46 la piese

Link to comment
Share on other sites

Nici mie nu mi sa parut scumpa intretinerea la E46 in afara de placutele de frana care m-au costat 1100 RON cu tot cu cleme, senzori si manopera. (la AB)

 

In vara am schimbat ulei + filtru, filtru benzina si debitmetru cu 1600 RON. Sincer am ramas uimit avand in vedere ca numai debilmetrul costa 400E.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Eu nu stiu cum voi puteti sa comparati seria 3 cu A6, sau seria 3 cu seria S alta clasa?

voi v-ati uitat pe siteuri cu piese pentru toate tipurile de masini la aceasi clasa?

eu unu m-am uitat iar 320 d (e46) la acelasi an si la aceasi clasa ARE CEL MAI SCUMP PRET!!! mult mai scump ca un C class de la benz..

Asa ca BMW este cel mai scump, si piesele pentru el nu sunt chiar atat de calitative!!!

Am avut o problema cu scurgere de apa din instalatia de racire, iar cand am descoperit defectul era termostatul de vina , pentru ca e facut din plastic si s-a crapat buza pe care venea garnitura lui.CUM E POSIBIL SA FACI TERMOSTAT DIN PLASTIC?Am intrebat la magazine termostat din metal exista?Aia au zis ca nu..

Nu e posibil asa ceva, sa pui piesa din plastic sa stea pe o piesa metalica de temperatura destul de ridicata.Nu stiu cum e la alte marci termostatul poate o fi la fel, dar nu e intre 150-250 de RON SIGUR!!!

Link to comment
Share on other sites

Hehe, se referea la costuri , nu la eficienta, care de altfel este un subiect subiectiv (ptiu mama ei de semantica).

la costuri ma refeream si eu...ajutat de frazeologia limbii romane... :)

daca se poate extrage elemetul material fara ca latura emotionala sa fie lezata, tot respectul, dar cum e in natura(economica) a omului sa se gandeasca si la beneficiile unei investii, nu am facut decat sa intaresc si sa argumentez spusele celorlati. dar intr-un mod mai subtil, ce-i drept. :twoup:

 

adica am vrut sa spun ca merita sa dai 200 de eur pe franele de la bmw, in conditiile in care eficienta este pe deplin satisfacuta, in comparatie cu Opel si hyundai ale caror costuri sunt echivalente, dar performante nu.

 

Inaintea bmw-ului actual ,am avut un astra H luat nou si precizez ca in comparatie cu bmw-ul ,opel-ul frana mai bine,iar la 86000 de km masina a fost vanduta cu placutele originale.In schimb la bmw placutele originale au durat 60.000 e km.

Link to comment
Share on other sites

Prea multe pareri subiective pe aici...

Ai testat astra in paralel cu bmw?

Aveam o lista cu distantele de franare oficiale si seria 3 rivaliza cu modelele slabute de porsche (sariti-mi in cap macum), ceva 2.9 sec de 100km/h

La bmw daca te arunci cu capul inainte poti sa ti-o furi urat de tot dar daca deschizi ochii nu-i chiar asa de rau, si daca totusi este nu te forteaza nimeni sa ramai la marca asta.

 

din exemplele personale sau la care am participat personal (la e46)

- brat fata ~500 ron, bucsa brat - 270ron perechea (heavy duty)

- placute ate - ~400ron toate

Manopera o fac singur.

 

La o defectiune mare - piston spart - din cauza propietarului, preturi in arad, nu foarte indelung cautat dar nici "din prima"

- pistoane 24mil la cota R1 mahle

- granitura de chiulasa ~300 ron cred ca era cea mai scumpa ca aveau si la 170

- supape 12- 50ron bucata

- alaezat bloc la r1 ~240ron, planat bloc 40ron (suer ieftin!)

- bielele f scumpe - 1400 perechea, ales sh ~100euro bucata

 

Exista alternativa cu motor second ~1000euro

 

Mecanicul, pentru toata afacerea a lucrat acasa cu 500euro, infara de drumuri pentru piese platite separat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.