Jump to content

320D E46 M tech


nailbombmax

Recommended Posts

Salut, incep un nou topic cu masina mea, de la inceput va spun ca cel care a avut-o inainte nu se poate numi om, dar asta o sa vedeti pe percurs.

 

Touring E 46 320D 2001 motor de 136 cai. 4800 euro pret de achizitie, negociat de la 5500.

Dotari de fabrica:

DSC III

Suspensie M tech 2

Volan multifunctional

Alarma

Geamuri electrice fata spate

Scaune piele sport

Aer conditionat

OBC

Harman Kardon

Pachet aerodinamic

Shadow line

Trimuri interioare aluminiu Black Cube ( arata ca folia de carbon )

Pachet M tech 2, interior si exterior

Telefon

Jante 18 M3

Totul original din fabrica, sper sa nu fi uitat nimic.

 

Suna destul de bine, asta daca era om cel care a avut-o.

Acum o sa va prezint starea in care era aceasta masina ( in care am cumparat-o) bara fata de M nu mai are pe masina, un amortizor spate si unul fata curse, masina nu tragea deloc ( turbina dusa, injectoare duse), capota putin indoita ("prietenii" respectivului), toate discurile si placutele la limita, volanul putin ros ( 3 cm), airbagurile cortina lipsa, plus multe alte probleme, ce mi s-a parut ciudat este faptul ca anvelopele cu dot 2009 erau atat de tocite incat ieseau atele din ele, mai jos o sa va prezint ceea ce am schimat, inlocuit sau refacut la masina.

Filtru motorina nou

Filtru ulei - nou

Filtru de aer - nou

Filtru de polen - nou

Bucsi brate 2 buc - noi

Ulei BMW 5 Litri :) - nou

Bielete 2 buc - noi

Turbina - refacuta complet

Brate fata (pivoti refacuti din teflon , nenea este profesionist)

Usa stanga fata - inlocuita SH

Oglinda - inlocuita SH

Stopuri Albe inlocuite SH

Toba inlocuita parte flexibila - noua

termostat - nou

Bujii NGK - noi

Injectoare - SH

Filtru Aer - nou (am dat jos toata toba sa vedem daca este infundat catalizatorul, masina nu tragea deloc maxim 30 - 40 de cai, asta dupa ce facusem turbina, o luna si jumatate de stat prin service, nimeni nu stia ce are, in final au fost injectoarele)

Curea accesorii - noua

3 role intinzatoare - noi

termostat egr - nou

claxon - SH

tulumba aer radiator ulei - SH

refacut directie

Discuri frana fata - noi Ate power disc

Discuri Spate - noi

Placute fata - noi

Placute spate - noi

Chedere usa fata stanga si hayon - SH

Trapa telefon - noua

Angel eyes - noi

bloc lumini - SH

Curea Compresor clima - noua

roluit jante

Sablat jante

vopsit jante electrostatic

Scut motor - SH

Chip tuning touring (in 17 martie)

 

Cheltuieli pana in prezent 8200 lei, si inca o sa mai intre cel putin 1000 - 1500 euro

Precizez ca manopera a fost de 450 lei, restul am facuto eu.

Ce mai am de facut:

Schimbat arcuri si amortizoare

Inlocuit toata fata cu una FL

Inlocuit senzorul de ulei

Inlocuit nuca cu una originala de M

Inlocuit cu bara de M tech 2

Compresor clima de inlocuit

+ probabil multe altele pe care acum le uit

Trageti voi o concluzie ce fel de om era fostul proprietar........

O sa revin cu poze si cu urmatoarele lucrari ( masina o am din octombrie 2011 )

Edited by nailbombmax
Link to comment
Share on other sites

LOL , inteleg totusi ca ai fost prezent la achizitie , ai negociat pretul de 4800 conform starii tehnice deci nu prea vad de ce te plangi . Cred ca ai fost constient ca daca vezi o masina cu sarme la anvelope e clar cu ce ai de-a face .
Link to comment
Share on other sites

1. nu ma plang ci vreau sa scot in evidenta calitatea unor proprietari de masini.

2. la prima vedere masina era oarecum OK

3. nu tragea pentru ca avea turbina cu probleme, nimeni nu a stiut care sunt cu adevarat problemele reale.

4. am preferat masina pentru ca parea destul de ingrijita, cel putin la prima vedere

5. da are DSC III, sunt destul de multe chestii care s-au pus pe FL este fabricata in 2001 luna iulie.

O sa pun poze cu ea inainte de a o cumpara.

post-14015-0-72577700-1331680503_thumb.jpg

post-14015-0-89644500-1331680508_thumb.jpg

post-14015-0-16161200-1331680513_thumb.jpg

post-14015-0-44055900-1331680522_thumb.jpg

post-14015-0-86467300-1331680528_thumb.jpg

post-14015-0-18202100-1331680533_thumb.jpg

post-14015-0-25448000-1331680538_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Probabil sunt destul de masochist si imi place sa fac masinile pe gustul meu, mai detin un e36 coupe din 1993 de care m-am ocupat cam 3 ani si a ajuns de la o epava la ceva destul de frumos ( spun eu) sper ca si touringul sa ajunga intr-o buna zi la ceea ce-mi doresc eu, sper ca pozele vb de la sine, ultima poza nu este reala dar arata 95% ca ceea ce a iesit, poi pune poze reale cu eu dupa ce o scot din garaj.

 

Am cautat 4 luni o masina si ce gaseam mai calumea se dadea, asta a fost sa fie, am cumparat-o pentru munca, am de mers destul de mult pe luna, acum sa fiu sincer nu mai este obosita :) ( trebuia sa o vezi in prma zi cand am cumparat-o) :)

 

Am pus-o pe tester dar anumite lucruri nu ies, la injectoare eroarea era ca nu are suficient aer :) de exemplu si asa s-au perpetuat pe rand.

post-14015-0-18657400-1331681325_thumb.jpg

post-14015-0-35083100-1331681330_thumb.jpg

post-14015-0-63497300-1331681342_thumb.jpg

post-14015-0-27526500-1331681350_thumb.jpg

post-14015-0-89046900-1331681354_thumb.jpg

post-14015-0-91813500-1331681359_thumb.jpg

post-14015-0-04704600-1331681365_thumb.jpg

post-14015-0-40281200-1331681372_thumb.jpg

Edited by nailbombmax
Link to comment
Share on other sites

Mie mi se pare scumpa rau de tot pentru un touring obosit .

 

Eu zic ca gresesti. Un touring neobosit in stare de "germania" costa cca 5000 + vreo 2000 taxe plus drum, ca sa nu zic mai mult..Ieftin si bun nu exista + ca vorbim de o masina cu optiuni interesante, la fel si culoarea. Magaria maxima sunt airbagii sariti.

Mie imi place masina si astept poze cu ea pusa la punct.

Link to comment
Share on other sites

Tot respectul pt tine,pt ceea ce faci acum masinii,sunt f multe masini in stadiul cum ai descris-o la inceput cu probleme,f multi care isi bat joc de ele,care nu vor si nu stiu cum sa aiba grija de ele.

 

Nu am sa fiu unul din cei care zic k ai facut greseala luand masina,iti urez bfta in continuare si asteptam poze cu ,,evolutia''

Link to comment
Share on other sites

mie mi se pare mare pretul mai ales ca a fost si lovita fatza...poze recente cand pui? unde e pachetu m?

 

O sa pun poze cat de curand cu ea, acum este la partea technica, partea de infrumusetare o sa vina ceva mai tarziu, masina nu a fost lovita in accident, " prieteni de-ai fostului proprietar au lovit masina in bara parbriz si capota cu bata, airbag-urile nu sunt sarite ci sunt scoase, nu ma intrebati de ce, pentru ca nu stiu ( cel de pe volan si pasager sunt intacte, nu s-a declansat nici senzorul) oricum sunt cumparate airbag-urile cortina, trebuiesc doar montate.

Multe lucruri la masina nu s-au vazut si nu au iesit pe tester, marea problema era ca aveam nevoie urgenta de masina. Multumesc de incurajari sper sa o aduc pe calea cea buna.

Link to comment
Share on other sites

Salut, incep un nou topic cu masina mea, de la inceput va spun ca cel care a avut-o inainte nu se poate numi om, dar asta o sa vedeti pe percurs.

 

Touring E 46 320D 2001 motor de 136 cai. 4800 euro pret de achizitie, negociat de la 5500.

Dotari de fabrica:

DSC III

Suspensie M tech 2

Volan multifunctional

Alarma

Geamuri electrice fata spate

Scaune piele sport

Aer conditionat

OBC

Harman Kardon

Pachet aerodinamic

Shadow line

Trimuri interioare aluminiu Black Cube ( arata ca folia de carbon )

Pachet M tech 2, interior si exterior

Telefon

Jante 18 M3

Totul original din fabrica, sper sa nu fi uitat nimic.

 

Suna destul de bine, asta daca era om cel care a avut-o.

Acum o sa va prezint starea in care era aceasta masina ( in care am cumparat-o) bara fata de M nu mai are pe masina, un amortizor spate si unul fata curse, masina nu tragea deloc ( turbina dusa, injectoare duse), capota putin indoita ("prietenii" respectivului), toate discurile si placutele la limita, volanul putin ros ( 3 cm), airbagurile cortina lipsa, plus multe alte probleme, ce mi s-a parut ciudat este faptul ca anvelopele cu dot 2009 erau atat de tocite incat ieseau atele din ele, mai jos o sa va prezint ceea ce am schimat, inlocuit sau refacut la masina.

Filtru motorina nou

Filtru ulei - nou

Filtru de aer - nou

Filtru de polen - nou

Bucsi brate 2 buc - noi

Ulei BMW 5 Litri :) - nou

Bielete 2 buc - noi

Turbina - refacuta complet

Brate fata (pivoti refacuti din teflon , nenea este profesionist)

Usa stanga fata - inlocuita SH

Oglinda - inlocuita SH

Stopuri Albe inlocuite SH

Toba inlocuita parte flexibila - noua

termostat - nou

Bujii NGK - noi

Injectoare - SH

Filtru Aer - nou (am dat jos toata toba sa vedem daca este infundat catalizatorul, masina nu tragea deloc maxim 30 - 40 de cai, asta dupa ce facusem turbina, o luna si jumatate de stat prin service, nimeni nu stia ce are, in final au fost injectoarele)

Curea accesorii - noua

3 role intinzatoare - noi

termostat egr - nou

claxon - SH

tulumba aer radiator ulei - SH

refacut directie

Discuri frana fata - noi Ate power disc

Discuri Spate - noi

Placute fata - noi

Placute spate - noi

Chedere usa fata stanga si hayon - SH

Trapa telefon - noua

Angel eyes - noi

bloc lumini - SH

Curea Compresor clima - noua

roluit jante

Sablat jante

vopsit jante electrostatic

Scut motor - SH

Chip tuning touring (in 17 martie)

 

Cheltuieli pana in prezent 8200 lei, si inca o sa mai intre cel putin 1000 - 1500 euro

Precizez ca manopera a fost de 450 lei, restul am facuto eu.

Ce mai am de facut:

Schimbat arcuri si amortizoare

Inlocuit toata fata cu una FL

Inlocuit senzorul de ulei

Inlocuit nuca cu una originala de M

Inlocuit cu bara de M tech 2

Compresor clima de inlocuit

+ probabil multe altele pe care acum le uit

Trageti voi o concluzie ce fel de om era fostul proprietar........

O sa revin cu poze si cu urmatoarele lucrari ( masina o am din octombrie 2011 )

 

Ti-o vinedeam pe a mea cu 6000 si tot ieseai mai castigat :)

Link to comment
Share on other sites

Da, posibil, acum ce sa mai fac decat sa merg inainte, astazi am facut chip si cu ocazia asta am cumparat si debitmetru nou, acum pot spune ca am masina, trage fenomenal, nu ma asteptam, incepe sa nu-mi mai para rau, stiu ca mai am multe de facut la ea, pe de alta parte ceea ce fac ar trebui sa ma tina o vreme, acum urmeaza suspensia pe spate.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.