Jump to content

EML , ASC aprinse in bord.


Bmw32oCi

Recommended Posts

Am dat cheie azi la masina si a facut un zgomot ciudat tare ca si cum ai da cheie cand e motorul pornit doar ca a fost mai intens zgomotul. si mi-a ramas aprins in bord EML si ASC ca si cum ar fi dezactivat. Am lasato putin am dat cheie iar si a disparut tot, ce e EML (acceleratie electronica?) sa mai confruntat cineva cu problema asta? Masina e un bmw320 ci 2000. Edited by Bmw32oCi
Link to comment
Share on other sites

Da, este vorba de acceleratie controlata electronic. Daca mai ti se aprinde martorul EML ar trebui sa cureti clapeta de acceleratie. Nu este o problema grava o sa observi ca atunci cand va inregistra eroare EML nu vei mai putea tura motorul mai mult de 1500 de ture si acesta va merge sacadat, dupa curatarea clapetei nu vei mai avea probleme.
Link to comment
Share on other sites

Am curatat azi clapeta parea foarte curata dar dupa ce am dat cu spray si am sters cu o carpa alba sa luat o gramada de mizerie. acuma raspunde bine la acceleratie , imediat sare pe rosu. sper sa nu-mi mai apara nimic. mersi Catuxxx.
Link to comment
Share on other sites

Azi am vrut sa plec cu masina si iar ramane eml,asc aprinse si nu porneste deloc, nici macar nu invarte zici ca dau cheie in gol, nu face absolut niciun zgomot ca si cum n-as avea baterie pe masina! bateria e buna.... ce ar putea fi?? o sa merg maine la un tester dar sa imi porneasca. Edited by Bmw32oCi
Link to comment
Share on other sites

Azi am vrut sa plec cu masina si iar ramane eml,asc aprinse si nu porneste deloc, nici macar nu invarte zici ca dau cheie in gol, nu face absolut niciun zgomot ca si cum n-as avea baterie pe masina! bateria e buna.... ce ar putea fi?? o sa merg maine la un tester dar sa imi porneasca.

aceleasi probleme a avut si a mea

am patit-o eu cu 328i meu... este de la calculator...adica la mine a fost si-a revenit singura la mine.....toti ziceau ca e clapeta etc...dar am pus 3clapete si la fel facea... am tinut-o 1 luna in service pt problema asta si nimeni nu ia dat de cap...incearca sa resetezi calculatorul

Edited by fitco
Link to comment
Share on other sites

Fa-i o testare cel mai sigur. In general "problemele EML" sunt date de clapeta dar cum a scris colegul anterior la el era de la altceva.

Si da, daca ai EML aprins si i s-a pus pata nu porneste neam. Mie imi ramanea aprins EML si Check Engine.

Fa urmatorul lucru: baga cheia in contact si pune contactul 10 secunde, dupa aceea iei contactul si cu cheia in pozitia 0 astepti tot 10 secunde, dupa care dai la automat direct fara sa mai astepti sa se stinga becurile. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Fa-i o testare cel mai sigur. In general "problemele EML" sunt date de clapeta dar cum a scris colegul anterior la el era de la altceva.

Si da, daca ai EML aprins si i s-a pus pata nu porneste neam. Mie imi ramanea aprins EML si Check Engine.

Fa urmatorul lucru: baga cheia in contact si pune contactul 10 secunde, dupa aceea iei contactul si cu cheia in pozitia 0 astepti tot 10 secunde, dupa care dai la automat direct fara sa mai astepti sa se stinga becurile. :thumbsup:

eu aveam si check engine aprins ...si inca il am...

Link to comment
Share on other sites

Azi am vrut sa plec cu masina si iar ramane eml,asc aprinse si nu porneste deloc, nici macar nu invarte zici ca dau cheie in gol, nu face absolut niciun zgomot ca si cum n-as avea baterie pe masina! bateria e buna.... ce ar putea fi?? o sa merg maine la un tester dar sa imi porneasca.

Am fost la tester, mi-a spus sa merg cand imi raman aprinse, dar eu cand le am aprinse in bord nu porneste masina. Nu a mai facut figuri in ultimele zile, sper sa ramana asa , clapeta de acceleratie am curatato. nu am ce sa fac decat sa astept la astia trebuie sa o duci pe platforma la service sa iti zica ca are ceva stricat.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
A mers bine masina pana azi, cand i-am dat cheie iar Eml,asc,martor motor aprinse in bord si nu se tureaza mai mult de 3500 masina. Daca ii dau cheie de 4-5 ori isi revine si dispar toate deodata,rar ramane singur martorul motor aprins. Am schimbat bujiile,2 bobine... la orice tester merg imi da eroare doar aprindere pe cilindri si atat,nu stiu ce sa-i mai fac .. sunt numa service-uri de cacat aici. Nu stiu ce sa-i mai fac si unde sa ma duc,alte pareri? coupe24 cum sa verific senzorii de la axa cu came si arbore cotit daca pe tester nu-i arata defecti??
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.