Jump to content

Volanta E90


nightmare392

Recommended Posts

Tocmai azi s-a apucat de schimbat kitul de ambreiaj/volant si dupa cum banuiam acel sunet era provocat de RULMENT ,in rest volanta arata impecabil(avand in vedere nr de km) ambreiajul nici el nu era rau deci unicul defect :rulmentul.Am schimbat oricum tot kit-ul complet .Maine cand scot masina din service am sa fac poze la piesele cele vechi si am sa l-e postez aici.
Link to comment
Share on other sites

Cand era rece nu trepida la plecarea de pe loc niciun pic?

 

Rar de tot(cred ca de vre-o 10-15ori in 5 ani) dar eu unde tin masina (garaj subteran) cand plec cu ea trebuie sa urc o rampa de vre-o 10m ,dar simptomele astea l-e acuza multi de pe aici(unde ma aflu,spania) de cand l-e au cumparat adica de noi,multi au schimbat volanta cu doar 20000km si tot nu au rezolvat(cunosc 3 cazuri concrete si multe altele din auzite).

Link to comment
Share on other sites

Am aceleasi probleme ca cele desscrise de voi, adica pe la jumatea cursei pedalei de ambreiaj, se aude un zgomot ciudat. Acum sunt putin in dilema daca este vorba de volant cum mi-a spus inginerul sau e vorba doar de rulment. Mecanicul mi-a recomandat sa schimb volantul si kitul de ambreiaj. Pentru ca nu ma pricep la mecanica, vreau sa intreb daca in kitul de ambreiaj intra si rulmentul la care faceti voi referire, sau trebuie cumparat separat. Am vazut ca un singur baiat a spus ca a dat pe kit si pe volanta 2800 lei, asta ar fi pretul sau altul? Mersi. Edited by adimotor2006
Link to comment
Share on other sites

Rulmentul face parte din kit-ul de ambreaj.kit-ul cuprinde:placa,disc si rulment.

 

Volanta se vinde separat.

pretul difera.eu am dat pe kit fara volant 857 sachs.pe langa asta am comandat pin 6 lei,clip 17 lei.suruburi pt volant 124 lei.suruburi pt placa de presiune 30 de lei.

 

Ajungi la 2500 lei in mare.doar piesele

Link to comment
Share on other sites

Am aceleasi probleme ca cele desscrise de voi, adica pe la jumatea cursei pedalei de ambreiaj, se aude un zgomot ciudat. Acum sunt putin in dilema daca este vorba de volant cum mi-a spus inginerul sau e vorba doar de rulment. Mecanicul mi-a recomandat sa schimb volantul si kitul de ambreiaj. Pentru ca nu ma pricep la mecanica, vreau sa intreb daca in kitul de ambreiaj intra si rulmentul la care faceti voi referire, sau trebuie cumparat separat. Am vazut ca un singur baiat a spus ca a dat pe kit si pe volanta 2800 lei, asta ar fi pretul sau altul? Mersi.

 

 

kit ambreiaj sachs + volanta luk 2215 lei ; kit ambreiaj luk + volanta luk 2255 lei

Link to comment
Share on other sites

post-52760-0-75636700-1422061837_thumb.jpgpost-52760-0-05368600-1422061756_thumb.jpgpost-52760-0-45120000-1422061706_thumb.jpgC-am asa arata intregul kit ambreiaj+volant ce il aveam montat pe masina (original din fabrica dupa 252000km) .Singurele piese uzate: rulmentul dus complet,discul ambreiaj si el cu o uzura destul de mare in rest VOLANT(A) IMPECABIL(A) din toate probele facute as fi putut sa mai fac inca pe atat km cu ea in acelasi ritm ca si pana acum din spuse-le mecanicului si probata in fata mea (una langa alta cea noua si cea veche ambele aveau acelasi (joc)cel normal chiar foarte mirat mecanicul care nu se astepta sa fie in acea stare(avand in vedere km) dar ca tot am cumparat intregul kit am zis sa schimb si volanta .Rezultat: wow zici ca-i pedala(ambreiaj) rupta grin.png super incantat ,fara zgomote aiurea,in viteze intra mai fin,si bineinteles trage muult mai bine .Sper sa va pute-ti orienta, cei ce se regasesc in acesta situatie.post-52760-0-91490900-1422061163_thumb.jpg
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Unde ai facut operatiunea si cat a durat?cat a fost manopera si cum au lucrat baietii?au folosit cheie dinamometrica?

 

Salut,manopera m-a costat 150e ,nu am avut timp sa stau langa mecanic dar cred ca a fost montat ca la 'carte' are destula experienta in domeniu/bmw mecanicul respectiv mai ales pe aceste modele(mai avea un e90 acolo pt aceeasi operatiune si cunosc cativa clienti de ai sai super multumiti.

 

Inainte sa schimbi kitul simteai ca patineaza cand o accelerai la maxim in treptele 3-4? Sau te referi doar la treapta 1-2 ca trage mai bine?

 

In toate treptele in general ,nici inainte nu parea sa patineze(dadea ceva semne dar aproape isesizabil) dar dupa schimbare se simte diferenta semnificativ adica e mult mai sprintena in toate treptele si da,parca de la 3,4.5 se simte si mai bine diferenta.

Link to comment
Share on other sites

In toate treptele in general ,nici inainte nu parea sa patineze(dadea ceva semne dar aproape isesizabil) dar dupa schimbare se simte diferenta semnificativ adica e mult mai sprintena in toate treptele si da,parca de la 3,4.5 se simte si mai bine diferenta.

 

Felicitari pentru ce ai gasit ca si uzura minima a volantului! :twoup:

 

Nu ne-ai spus ce ai schimbat(?) preventiv si ce ai schimbat ca necesitate (banuiesc ca necesar era .. doar rulmentul). :mellow:

(scuza, n-am citit bine, cred ca ai schimbatt si discul..) asteptam confirmare.

 

NU cred ca masina ar ...trage mai bine daca ai schimbat doar rulmentul.

Numai discul ambreiaj schimbat (celalalt fiind subtiat) ar aduce o schimbare in transmiterea puterii la roti. Eu asta cred. :scratchchin:

Edited by beemer_owner
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru ce ai gasit ca si uzura minima a volantului! :twoup:

 

Nu ne-ai spus ce ai schimbat(?) preventiv si ce ai schimbat ca necesitate (banuiesc ca necesar era .. doar rulmentul). :mellow:

(scuza, n-am citit bine, cred ca ai schimbatt si discul..) asteptam confirmare.

 

NU cred ca masina ar ...trage mai bine daca ai schimbat doar rulmentul.

Numai discul ambreiaj schimbat (celalalt fiind subtiat) ar aduce o schimbare in transmiterea puterii la roti. Eu asta cred. :scratchchin:

 

Daca ai fi citit tot cu atentie am specificat cu amanunt ca am schimbat tot kit-ul ambreiaj+volant dar necesar ar fi fost doar kitul de ambreiaj sa nu zic doar rulmentul(ar fi pacat sa dai cutia jos doar pt rulment cand sti ca nu a fost nimic schimbat in 252000km)mentionez ca volant(a) se afla in perfecta stare de functionare.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai fi citit tot cu atentie am specificat cu amanunt ca am schimbat tot kit-ul ambreiaj+volant dar necesar ar fi fost doar kitul de ambreiaj sa nu zic doar rulmentul(ar fi pacat sa dai cutia jos doar pt rulment cand sti ca nu a fost nimic schimbat in 252000km)mentionez ca volant(a) se afla in perfecta stare de functionare.

 

Asa e, in 22 Ianuarie ai schimbat kitul.

Dar chiar nu intele(gem :innocent: ) de ce trebuie sa mentionezi aproape in fiecare ultime postari ca volantul era foarte bun? Sa inteleg(em) ca iti pare rau ce TI-A FOST RECOMANDAT?

Link to comment
Share on other sites

Asa e, in 22 Ianuarie ai schimbat kitul.

Dar chiar nu intele(gem :innocent: ) de ce trebuie sa mentionezi aproape in fiecare ultime postari ca volantul era foarte bun? Sa inteleg(em) ca iti pare rau ce TI-A FOST RECOMANDAT?

 

Mentionez pentru ca in 7 din 8 service-uri unde am fost pt un diagnostic toti s-e 'bate-au cu pumnii-n piept ca e volant(a).Lucru care nu a fost deloc asa de aceea masina a ramas in service-ul care chiar a fost cel mai aproape de adevar(doar rulmentul) si care il si cunoste-am doar ca pana atunci a fost in concediu si probabil(siguranta) ca respectivul a mai avut mult de a face cu bmw chiar in momentul cand eu am lasat masina mai avea 3bmw-uri una dintre ele(e90318d) pt aceeasi cauza. In rest toti ceilalti nu vroi-au decat sa inlocuiasca volanta+kit ambreiaj bineinteles cu piesele lor la un cost de NUMAI 1300EURO . Restul iti poti da seama de ce am repetat(poate indignarea) nici decum in urma indrumarilor . Oricum gasind kit-ul intreg la oferta nici nu am mai stat pe ganduri ,am schimbat tot.

Edited by black_emu
Link to comment
Share on other sites

Din analiza facuta de tine nu se stie daca intai ai fost la mecanicul tau "cel mai aproape de adevar" sau ai intrebat aici dar (PENTRU CA AI FOST PRECIS IN SIMPTOM..) cred ca eu am fost cel care ti-am sus de la inceput ca e doar rulmentul; ca simptomul de volant e altul.

Ma bucur ca totul s-a rezolvat.

Iar noul (viitorul) propietar (daca o mai vinzi) chiar poate sa fie bucuros: are o masina cel putin cu un kit nou de ambreiaj.

 

(cred totusi ca si discul patina, deci ai luat cea mai buna decizie schimband cel putin rulmentul si discul cu placa sa :queen: )

Sigur, ne intrebam, pe cine blamezi cel mai mult pentru eroare de diagnostic, pe cei de aici sau serviceurile 7-8..

 

A, sa stii ca daca se v-a mai intampla sa conduci "manuale" intotdeauna vor suna asa cand se duce rulmentul discului, nu tre sa fii specialist in BMW pentru a iti da seama de asta 8) :artist:

Edited by beemer_owner
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.