Jump to content

thermostat


Recommended Posts

hai salut,fratilor am si io o problema,am un e 46 din 2000,motor 1.8 m43.problema mea este ca de ceva timp dme,adik ecu,nu mai imi deschite termostatul electric cand ajunge peste 105 c,nu imi baga curent pe mufa de la termostat sa incalzeasca ceara care deschide electronic termostatul,cei 2 senzori sunt noi,cel de pe furtunul cu termostatul cel ce porneste ventilatorul si cel de pe _chiulasa_ care da date despre temperatura la ecu.daca cineva are vreo idee din ce cauza termostatul nu mai primeste curent de la dme,sau daca stie cineva vreo solutie sa pun un termostat care sa deschida la 90-100 de grade maxim si sa nu fie electric.sper ca intelege cineva ce vreau eu sa aflu,multumesc celor ce imi raspund,respect.
Link to comment
Share on other sites

Salut.

Si eu am o problema similara.Am avut probleme cu GMW - ul la un e46 316 77kw/105 CP motorul de 1896 cmc . Am avut o improvizatie si imi porneam gmw-ul cu niste relee, cand ajungea masina la temperatura pe retur la sonda de pe furtunul de jos stanga cum te uiti la masina.

Acum am montat gmw din dezmembrari care functioneaza perfect. Problema mea este urmatoare. Am pus pe tester masina cu noul GMW, si am observat ca temperatura agentului de racire pe intrare in motor pe tur este de 120 de grade si abia cand ajunge temperatura pe retur la 90 de grade la sonda mentionata mai sus , cea de pe furtunul de retur porneste GMW-ul.

Vreau sa stiu daca cumva termostatul de pe _chiulasa_ ar putea fi cauza si daca cumva stie careva care este temperatura pe tur la care ar trebui sa porneasca GMW-ul, in cazul in care ma poate lamuri cineva astept raspuns urgent.

Link to comment
Share on other sites

acest lucu se intampla si la mine,iar temperatura pe retur ajunge greu la cat trebuie sa porneasca ventilatorul,problema este din termostat,nu se deschide de tot,eu pe tester am observat ca nu imi functioneaza map cooling cand m testat termostatul, de aceea intreb.nu mai merge cu masina la temperatura de 120 de grade ca e prea mult,da drumul la caldura in masina sa se raceasca apa

 

eu sunt de ceva luni pe forumul asta,si observ ca nimeni nu e pe aici,bate vantul

Link to comment
Share on other sites

acest lucu se intampla si la mine,iar temperatura pe retur ajunge greu la cat trebuie sa porneasca ventilatorul,problema este din termostat,nu se deschide de tot,eu pe tester am observat ca nu imi functioneaza map cooling cand m testat termostatul, de aceea intreb.nu mai merge cu masina la temperatura de 120 de grade ca e prea mult,da drumul la caldura in masina sa se raceasca apa

 

eu sunt de ceva luni pe forumul asta,si observ ca nimeni nu e pe aici,bate vantul

Da si eu am observat ca nu este mai nimeni pe aici. revin cu o precizare.. AM reusist sa activez in OBC meniul 7 al computerului si am observat ca temperatura la care porneste GMW-ul este de 97 de grade! Am inteles ca este perfect normal. Insa pe mine ma deranjeaza faptul ca gmw-ul porneste foarte incet la turatie mica. Si ca o paralela la aceasta chestie! Inainte imi pornea la 105 grade isna am vb cu un prieten si mi-a spus sa schimb busonul de la vasul de expansiune. Acel buson suporta o anumita presiune adica la mine era de 280 nu stiu ce sunt astea, probabil 2.8 atmosfere iar gmw ul pornea la 105 grade ulterior am schimbat cu un buson de diesel de 140 (cred 1.4 atmosfere) si deschide termostatul la 95 97 de grade ceea ce mi se pare ok. Aceste date 140 si 280 sunt scrise chair pe buson . Vezi daca te ajuta cu ceva!

Link to comment
Share on other sites

@ bmw_e46: Ne pare rau ca te-ai suparat ca puturosii astia de pe forum nu ti-au raspuns mai repede. Incredibil. Nu stiu ce s-a intamplat, de obicei oamenii se misca ca vantul. Dimineata deschizi topicul si pana seara gasesti masina reparata.

Service-urile ne dusmanesc deja, de cand cu forumul, cam bate vantul prin ele. Toata lumea isi rezolva problemele la masina pe forum.

 

 

Daca va grabiti, mergeti la service, nu va mai stricati masinile singuri.

 

Inainte imi pornea la 105 grade isna am vb cu un prieten si mi-a spus sa schimb busonul de la vasul de expansiune. Acel buson suporta o anumita presiune adica la mine era de 280 nu stiu ce sunt astea, probabil 2.8 atmosfere iar gmw ul pornea la 105 grade ulterior am schimbat cu un buson de diesel de 140 (cred 1.4 atmosfere) si deschide termostatul la 95 97 de grade ceea ce mi se pare ok. Aceste date 140 si 280 sunt scrise chair pe buson . Vezi daca te ajuta cu ceva!

Treaba cu busonul este epocala :) . E de bula fara discutie.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Nu inteleg la ce te referi cu temperatura constanta? Te referi la drum lung ? Eu unu inca n-am gasit raspuns la intrebarea daca este ok ca GMW-ul porneste la turatie mica merge cateva secunde apoi se opreste. De frica sa nu se intample ceva merg cu clima pornita. Astfel GMW-ul se invarte la turatie mai mare si aproape permanent.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.