Jump to content

Dynocom seria 15000 cu Eddy Brake in CJ


Barz

Recommended Posts

In acest topic deschis doresc sa va prezint cateva BMW-uri 2wd testate in Cluj Napoca

Dyno si simulator stradal, Dynocom Seria 15000 cu Eddy Brake Frenesla DCPAU750.

 

"The 15,000 series is the world's best built chassis dynamometer in its class at any price. The 15,000 series is capable of supporting speeds up to 225 and 2200+ HP. The maximum axle weight is 10,000 lbs and the track width range is 30"-102". The 15,000 series chassis dyno's are also upgradeable for the DC-PAU-500 eddy brake for steady state testing, which can support an additional 600HP. The 15,000 comes standard with our X Factor Knurling option which provides the highest traction over all other competitors. The optional eddy brake assembly sits directly on the shaft between the two rolls - no need to couple with a belt or universal joint all power is directly transferred from the wheels to the load cell. www.dynocom.net "

 

 

Link to comment
Share on other sites

post-43695-0-58467500-1332028952_thumb.jpg

 

525d 177cp inca nefinalizat, momentan are 273cp cu 1 cp in + fata de 535 bi-turbo

 

 

 

diferenta e imensa.ce mai are modificat in afara de soft?

 

roco,e posibil ca la fiecare test sa iasa valori diferite,cred ca se urmareste o medie sau valoarea cea mai buna

Edited by Sly
Link to comment
Share on other sites

Bun, reclama zice asa: "The 15,000 series is the world's best built chassis dynamometer in its class at any price", dar ventilatorul, unde e? Sau bate vantul atat de tare la Cluj incat nu mai e nevoie de ventilator...:)

 

dap e naspha scula a fost doar 40mii euro fara ventilator, cand nu mai bate vantul in Cluj o sa vin in Craiova sa iau un ventilator !

Link to comment
Share on other sites

Mai sunt si alte e60 3.0d de 231cp stock care bat in jurul a 300cp de cativa ani fara sa explodeze (este unul la buzau de 309cp care a scos 12 si ceva pe 402m), dar nu asta se discuta aici.

Ma bucur ca mai exista un dyno la Cluj, dar ma intristeaza preturile-150 de euro e cam mult in conditiile in care sunt tuneri cel putin la fel de buni care fac softul pe dyno la 300 de euro.

P.S.: Puterea afisata pentru masina ta e la roata sau estimata la motor?Dyno-ul are propria statie meteo sau introduci tu valorile?

Edited by bogdy
Link to comment
Share on other sites

E 60-ul cred ca sta sa explodeze; e ciudata puterea aratata de dyno.

Si pretul de 150 euro pt test e cam mare; in Bucuresti este 50 euro/ 2 testari.

 

serios ? a facut 110.000 de km cu softul si nu a explodat, corectie pe injectoare 0.3 si suna ca un benzinar ... daca nu crezi, clientul este printre prieteni pe faceb... si a lasat cateva feedback-uri, check

 

cat despre preturi , inainte de toate nu am venit si nu m-am inscris pe acest forum ca sa vand ceva, topic creat pt teste dyno iar la vanzari de la mine nu o sa gasesti nimic.

 

Nu e neaparat mult, dar iti baga pe gat 4-5 testari, cand multi nu au nevoie decat de 1.

 

nu iti baga nimeni nimic pe gat, alea sunt preturile, nu se discuta,

2ore de munca la 1 masina

40mii euro dyno de amortizat (puteam sa iau ceva mai ieftin dar am optat pt calitate si precizie, la randul lui si clientul trebuie sa plateasca mai mult, mai este un dyno aproape de Cluj am avut si contract cu ei, dar masoara cai verzi, daca masura bine nu mai cumparam eu) treaba este simpla de ce am optat toti de aici pt. bmw si nu pt golan ? ...

+ riscul ca se rupa o chinga ... si consecintele sa nu le mai punem.

 

preturile au fost bine analizate si nu degeaba sunt asa cum sunt.

 

 

Stiu asta, ajung 2 teste.

 

Nu inteleg ce naiba de testare e aia cand la decelerare ala apasa mereu frana!!! Din cate stiu eu, la decelerare se masoara...

 

ala se cheama Laci Vasile Barz si este membru bmwclub.ro, poate ca pe al tau dyno, masori pe decelerare, dar pe asta nu.

 

Mai sunt si alte e60 3.0d de 231cp stock care bat in jurul a 300cp de cativa ani fara sa explodeze (este unul la buzau de 309cp care a scos 12 si ceva pe 402m), dar nu asta se discuta aici.

Ma bucur ca mai exista un dyno la Cluj, dar ma intristeaza preturile-150 de euro e cam mult in conditiile in care sunt tuneri cel putin la fel de buni care fac softul pe dyno la 300 de euro.

P.S.: Puterea afisata pentru masina ta e la roata sau estimata la motor?Dyno-ul are propria statie meteo sau introduci tu valorile?

 

motor, statie meteo incorporata, nu poti umbla la valori, cat da atata da, chiar daca supara rezultatul, 330d 184hp acu 2 zile de 179 nu trecea nicicum, ieri 320d de 136cp avea lispa 41cp si a rezultat 95cp .... cu resoftare a ajuns cumva cu curba cat de cat dreapta la 120cp. .... multi chiar nu stiu ce au sub capota, valorile din talon de multe ori sunt departe de realitate, mai ales la o masina folosita.

Edited by Barz
Link to comment
Share on other sites

serios ? a facut 110.000 de km cu softul si nu a explodat, corectie pe injectoare 0.3 si suna ca un benzinar ... daca nu crezi, clientul este printre prieteni pe faceb... si a lasat cateva feedback-uri, check

 

cat despre preturi , inainte de toate nu am venit si nu m-am inscris pe acest forum ca sa vand ceva, topic creat pt teste dyno iar la vanzari de la mine nu o sa gasesti nimic.

 

preturile au fost bine analizate si nu degeaba sunt asa cum sunt.

 

 

Da, serios. Un diesel relativ mic care primeste 100cp din resoftare, este impins la max; banuiesc ca le alearga bine, apoi le vinde. Treaba lui (pacalit este cine cumpara).

Tu ti-ai postat pretul aici, deci este firesc sa-l comenteze userii; iar topicul este unul de promovare a unui serviciu; daca apar si clientii, ....:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

diferenta e imensa.ce mai are modificat in afara de soft?

 

roco,e posibil ca la fiecare test sa iasa valori diferite,cred ca se urmareste o medie sau valoarea cea mai buna

 

turbina de 231cp

IC

DPFOFF

fluturasi deschisi

 

cu astea 3 modificari a rezultat 200cp dupa ce am instalat softul 273cp.

Link to comment
Share on other sites

cat despre preturi , inainte de toate nu am venit si nu m-am inscris pe acest forum ca sa vand ceva, topic creat pt teste dyno iar la vanzari de la mine nu o sa gasesti nimic.

 

 

nu iti baga nimeni nimic pe gat, alea sunt preturile, sunt 3 preturi 100-130 si 150 si nu se discuta,

2ore de munca la 1 masina

40mii euro dyno de amortizat (puteam sa iau ceva mai ieftin dar am optat pt calitate si precizie, la randul lui si clientul trebuie sa plateasca mai mult, mai este un dyno aproape de Cluj am avut si contract cu ei, dar masoara cai verzi, daca masura bine nu mai cumparam eu) treaba este simpla de ce am optat toti de aici pt. bmw si nu pt golan ? ...

+ riscul ca se rupa o chinga ... si consecintele sa nu le mai punem.

 

preturile au fost bine analizate si nu degeaba sunt asa cum sunt.

nu vinzi nimic, dor te lauzi... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Da, serios. Un diesel relativ mic care primeste 100cp din resoftare, este impins la max; banuiesc ca le alearga bine, apoi le vinde. Treaba lui (pacalit este cine cumpara).

Tu ti-ai postat pretul aici, deci este firesc sa-l comenteze userii; iar topicul este unul de promovare a unui serviciu; daca apar si clientii, ....:rolleyes:

 

masina nu este de vanzare si nici nu o sa fie in curand, iar la nevoie cu 1000 euro isi cumpara alt motor de 30d

repet nu este un topic de vanzare este topic creat pentru a arata cateva teste dyno de bmw,

de pret au aflat prin goagal etc. nicidecum nu era postat aici.

mai bine ne limitam la masini si grafice.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.