Jump to content

Intrebari legate de masina mea


Catalin BMW

Recommended Posts

Ca sa nu deschid o mie de topicuri inutile,am si eu cateva intrebari cu privire la anumite lucruri la masina mea.

 

1. Cum demontez lampa-stop de pe hayon? m-am chinuit mai bn de juma' de ora si tot n-am reusit. Am sa atasez 2 poze.

 

post-41315-0-03700400-1332003071_thumb.jpg post-41315-0-33405200-1332003095_thumb.jpg Care e pozitia de demontare,inspre partea de jos sau spre partea din spate(drept)?

 

2. Ce este chestia aia din torpedou? pare a fi ceva incomplet... post-41315-0-45278300-1332003300_thumb.jpg

 

3. Ce inseamna acei martori/indicatori de bord incercuiti cu rosu?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

2 - locas pt lanterna originala BMW. costa vreo 100 si ceva de lei. se si incarca automat.

 

3 - becul din dreapta cred ca e pt. masinile cu suspensie pe aer. stanga - nu stiu. nu se aprinde niciodata.

 

Pai eu am perne de aer pe puntea spate,banuiesc ca ar trebui sa se aprinda in caz de vreo defectiune...

 

 

Cel din stanga nu stie nimeni?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

pai nu e o comanda anume.

 

1. In primul rand, stropitoarele de faruri, vor functiona numai daca ai farurile aprinse, faza scurta parca. In al doilea rand, ele pornesc automat daca tii tras de maneta pentru spalat parbrizul cateva secunde, daca dai sprituri scurte la parbriz, nu pornesc, daca tii putin mai mult, pornesc si alea de la faruri.

 

Bineinteles, cu conditia ca ele sa nu fie defecte.

 

2. Am impresia ca reglajul de la centura se realizeaza automat (cel de pe stalp, pe inaltime), atunci cand misti scaunul fata/spate. Urmareste chestia asta.

Edited by Pole
Link to comment
Share on other sites

pai nu e o comanda anume.

 

1. In primul rand, stropitoarele de faruri, vor functiona numai daca ai farurile aprinse, faza scurta parca. In al doilea rand, ele pornesc automat daca tii tras de maneta pentru spalat parbrizul cateva secunde, daca dai sprituri scurte la parbriz, nu pornesc, daca tii putin mai mult, pornesc si alea de la faruri.

 

Bineinteles, cu conditia ca ele sa nu fie defecte.

 

2. Am impresia ca reglajul de la centura se realizeaza automat (cel de pe stalp, pe inaltime), atunci cand misti scaunul fata/spate. Urmareste chestia asta.

 

 

Ms pole,am sa verific si revin cu amanunte.

Link to comment
Share on other sites

Deci...treaba cu stergatoarele am rezolvat-o (functioneaza exact cum a spus pole), insa problema cu centurile...:pardon: ; am reglat scaunul si pe lungime si pe inaltime,am reglat si tetiera...nimic. Faza e ca cea de la sofer e pozitionata mai sus iar cea de la pasager e putin mai jos deci dupa pozitia lor rezulta ca s-ar regla intr-un fel,dar cum? nu ma poate lamuri nimeni?
Link to comment
Share on other sites

se regleaza asa cum am zis eu, e un cablu pe sub scaun, leagat de ceva angrenaj din stalp, care misca treaba aia, sus/jos, in functie de cum tragi/impingi scaunul in fata sau in spate, nu e ceva electric e mecanic.

 

Cel mai probabil este rupt sau sarit ceva pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

se regleaza asa cum am zis eu, e un cablu pe sub scaun, leagat de ceva angrenaj din stalp, care misca treaba aia, sus/jos, in functie de cum tragi/impingi scaunul in fata sau in spate, nu e ceva electric e mecanic.

 

Cel mai probabil este rupt sau sarit ceva pe acolo.

 

 

Problema e ca am scaune cu actionare electrica(am uitat sa precizez la inceput),banuiesc ca si reglajul centurii ar fi electric....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salutare. Am si eu o intrebare: care este cauza de scoate fum f dens si negru DOAR la acceleratii puternice ( cu pedala la podea)? in rest nu am probleme,adica pe loc daca accelerez nu scoate fum,sau in mers la acceleratii normale iarasi nu scoate fum...care ar fi problema?
Link to comment
Share on other sites

Fum negru in sarcina posibile cauze:

1. Turbina nu functioneaza in parametri amestecul fiind prea sarac in aer. ( geometria variabila nu deschide complet, uzura mare turbina)

2. Injectoarele numai functioneaza in parametri.... motorina injectata este prea multa si amestecul este prea bogat in motorina.

3. o mica fisura in traseul de supralimentare cu aer ( furtune intercoler admisie)

4. Resoftare nefericita

 

Masina da fum numai in sarcina nu si pe loc pentru ca asa este normal. Atunci se face sarcina reala a motorului atunci cand este turat in gol cantitatea de motorina necesara pentru a atinge 4000 rpm este mult mai mica decat cea necesara pentru a ating 4000 rpm in sarcina. In pricipiu orice masina diesel cu vechimea unui e39 530d da putin fum negru in sarcina. Ca sa nu dea fum in sarcina ( a mea nu da si avem acelasi motor) trebuie sa fie totul pus la punct ( de la turbina la injectoare pana catalizator si soft)

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Ms pt raspunsuri. Bine ca acum n-oi fi nebun sa schimb turbina pt simplul fapt ca scoate fum in sarcina,+ de asta,cel care mi-a vandut-o mi-a spus ca turbina este noua(vreo 1500€ l-a costat),binenteles ca nu stau acum sa-l cred. Tot ce pot sa spun este ca se vede acel tub gros din metal ca este nou. In fine,important e ca merge bine,are forta,nu oscileaza,se ridica bine in turatii...deci totul e ok.

Deci sa inteleg ca ar trebui sa verific turbina,injectoarele,toate tuburile si furtunurile care au legatura cu sistemul de alimentare si eventual calculatorul de injectie pt a inlatura aceasta cauza,nu?

Link to comment
Share on other sites

 

Deci sa inteleg ca ar trebui sa verific turbina,injectoarelepe tester,toate tuburile si furtunurile care au legatura cu sistemul de alimentare cu aer(la mana( si eventual calculatorul de injectie ( nu ai ce sa verifici doar sa nu fie modificat softul original cu cien stie ce resoftare nefericita) pt a inlatura aceasta cauza,nu?

Link to comment
Share on other sites

chiar daca ai scaune electrice, reglajul centurii e tot manual. E un cablu legat sub scaun, in partea din spate ext. care odata cu miscarea scaunului antreneaza si centura sus/jos. Manual!

 

 

Ms bedwap,asta chiar nu stiam;am sa ma uit sa vad pe unde se afla acest cablu.

@malasorte ms pt raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Iar am doua nelamuriri legate de masina mea: 1. spuneti-mi si mie ce functii are butonul incercuit din imagine(cel de recirculare a aerului)? intreb asta pt ca fata de e36-le pe care l-am avut,asta ar mai avea o functie sau doua in +.

2. ce rol are butonul acela de sub pedala de acceleratie? se schimba comportamentul daca-l apas prin intermediul pedalei? eu nu am simtit nici-o schimbare a masinii...

Edited by ogar nestapanit
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.