Jump to content

Intrebari legate de masina mea


Catalin BMW

Recommended Posts

Eheee...buba cea groasa e ca eu nu am senzorul ala din stanga imaginii

Nu conteaza pozitia. Unele au in stanga, altele in dreapta.

Iar daca nu ai oglinda heliomata, trebuie sa ai butonul sub oglinda pentru a rabata oglinda manual daca te deranjeaza farurile celui din spate.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu conteaza pozitia. Unele au in stanga, altele in dreapta.

Iar daca nu ai oglinda heliomata, trebuie sa ai butonul sub oglinda pentru a rabata oglinda manual daca te deranjeaza farurile celui din spate.

Ma refeream la imaginea postata de tine mai sus,iar sub oglinda eu am capacelul acela rosu in care se afla ledul pt alarma...nu am nici rotita deaia de reglare.

Link to comment
Share on other sites

senzorul din spatele oglinzii este un foto rezitor in functie de care se inchide oglinda la culoare. Un fel de punct de referinta, in cazul in care ai si senzor autodim. Dar cum tu nu ai, este decorativ.

 

 

Se pare ca ai dreptate; m-am uitat mai bine in gaura din spatele oglinzii si nu am vazut nici-un fascicul/senzor atasat, ci e doar continuarea plasticului de la carcasa oglinzii. Chestia asta e la fel ca masinile fara faruri de ceata, dar care au pregatite locasurile pt o eventuala montare a lor...cam asa ceva si cu oglinda minunata...:hmm:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
O alta intrebare intrebatoare (numai mistere gasesc la masina asta :purple: ): de ex, daca achizitionez o masina noua si folosesc ambele chei, kilometrii inregistrati pe chei se vor inregistra alternativ sau insumati? am sa va explic de ce am pus intrebarea asta pt ca mai mult ca sigur am km dati inapoi (dupa un calcul facut de mine), si banuiesc si cam cati ar fi...dry.gif
Link to comment
Share on other sites

Kilometri se inregistreaza pe cheie ?

Este atat de simplu sa verifici km ? :mellow:

 

 

Da, poti merge cu cheia la reprezentanta si ti-o baga aia intr-un aparat micut si-ti spune cati km are masina, dar eu cred ca mai degraba iti spune cati km ai facut cu masina folosind cheia respectiva...pt ca mai e si a doua cheie care inregistraza si aia km daca o folosesti.

Problema e ca nu stiu in ce mod,de aceea am si intrebat mai sus...de exemplu daca cumpar masina noua si iau una din chei si merg cu masina 100.000 de km, apoi dupa astia 100.000 o iau pe cealalta si mai merg 70.000 de km, cum se va citi kilometrajul din cheie/chei? trebuie sa le dau pe amandoua si-mi insumeaza nr de km de pe ambele, sau va citi kilometrajul efectiv al masinii -in cazul asta 170.000km-?

Link to comment
Share on other sites

de aceiasi problema m-am lovit si eu recent, iar din cercetarile proprii se pare ca pe ambele chei trebuie sa ai acelasi nr de km. eu maine merg sa verific si a doua cheie. dupa prima cheie rezulta o diferenta de aprox 5200 km la ora actuala, dar eu banuiesc ca au fost dati inapoi cam 15000 km.

 

ca idee, daca pe cheie ai 150k si in bord ai 80k, atunci km de pe cheie nu se vor updata pana nu se ajunge la 150k. pe cheie nu se pot scrie mai putin km, doar mai multi. oricum cheia isi ia nr de km din alt modul ( imobilizator sau bloc lumini..nu bag mana in foc).

 

eu maine merg pt resoftare instrumente bord, cica am o eroare intre instrumentele de bord si modulul de lumini..acces neautorizat, mai pe scurt s-a umblat la kilometraj :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Da, poti merge cu cheia la reprezentanta si ti-o baga aia intr-un aparat micut si-ti spune cati km are masina, dar eu cred ca mai degraba iti spune cati km ai facut cu masina folosind cheia respectiva

 

Eu ma indoiesc ca asa ceva e posibil, am fost la Bavaria cand am luat e90'ul si tot ce mi'au spus a fost legat de intrarile in service, nimic mai mult, nicio vorba adusa de km inregistrati pe cheie, desi imi amintesc ca a introdus cheia intr'un aparat gen key-reader :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Totusi, sa-mi spun si eu parerea legat de km la mine la masina poate va dati cu parerea si imi dati dreptate.

Am luat masina prin februarie cu 247.630 km la bord; masina am luat-o cu tot cu cartea service (cica :wacko: ) dar uitandu-ma pe ea, nu a mai inregistrat inspectiile tehnice din luna a X-a a anului 2005 pe cand avea 128400km,deci acum 7 ani(asta ar fi un prim indiciu). Cand am cumparat masina, proprietarul nu mi-a dat decat o cheie, precizand ca cealalta a pierdut-o n-o mai are (un alt indiciu). La scurt timp dupa ce-am luat-o, m-am dus cu ea la reprezentanta pt un test,intre timp cetateanu de acolo cerandu-mi cheia(pana atunci habar n-aveam ca se pot citi km cu ajutorul cheii); nestiind ce face omul cu cheia(nu am fost atent,am zis c-o ia sa se duca cu ea la masina) la un momendat imi spune: "aveti 247.993 km la masina,corect?" iar eu zic "da" dupa care ma intreb "cum dracu a aflat asta frate,ca nici nu s-a miscat de pe scaun":stupid: . Pana aici corect, cifrele coincideau,insa intrebarea mea era: cealalta cheie in tot timpul asta, n-a fost folosita chiar niciodata? nu s-au inregistrat si pe cealalta anumiti km?(inca un indiciu). Astazi din intamplare ma pun sa iau cartea tehnica a masinii sa ma uit pe ea mai cu atentie (atunci nu prea m-am uitat pe ea decat la ultima pagina :bashwall: ), si am inceput sa fac calcule si mi-a iesit in felul urmator: masina a fost inmatr. pt prima oara pe data de 29/11/ 2001 de catre o concesionarie din vicenza, fostul proprietar cumparand-o la doua luni dupa inmatriculare adica prin ianuarie 2002. Si acum vine buba: de la data inmatricularii si pana pe 03/06 2002 au fost facuti 19521km(in 5 luni),apoi pana pe 12/12/2002 ajungandu-se la 38274km(aproape 1 an); la data de 28/07/2003 se ajunge la 60796km parcursi (adica 22275 facuti in ultimele 7 luni), ca dupa aceea pe 12/03/2004 sa se ajunga la 81887km efectuati(totalizand 2 ani si 3 luni de la data inmatricularii), (alti 21000km in aproape 8 luni). Pe 16/03/2005 este trecuta cifra de 104162km (22275km aceeasi cifra ca cea de mai sus<coincidenta oare?>,doar ca sunt facuti fix intr-un an), ca dupa aceea pe 5/10/2005 este trecut 128400 (24238km in doar 7 luni), si dupa asta STOP...nimic,pauza.

 

Intrebarea mea este...pai daca in 4 ani s-au facut aproximativ 128.000 km,e posibil ca in alti 7 ani sa se fi facut DOAR 119.000km (diferenta pana la 247.000 cifra la care am cumparat eu masina)? Pt ca in asta 4 ani care au fost inregistrati pe cartea tehnica, rezulta o medie de aproximativ 32000km pe an, si atunci cum e posibil ca in alti 7 ani sa se fi facut in jur de 17000km media anuala?

 

Dupa un calcul simplu rezulta ca la o medie de 30000km pe an masina ar avea in jur de 340.000 km, deci omu' m-a tras in teapa cam cu 93000 chiar si 100.000 km.

 

Este asa cum spun eu,voi ce parere aveti?

Link to comment
Share on other sites

eu spun sa lasi deoparte calculele. daca esti multumit de masina, interiorul e curat, motorul merge brici, nu ai chedere roase, nu-ti mai fa atatea griji.

 

si eu sunt fix in aceiasi situatie, bine eu am calculat ca am luat teapa de vreo 15000 km, deci mult mai putin, dar masina arata f bine, interiorul e f ingrijit, motorul merge f bine, iar la un test de amortizoare a reiesit o eficienta in medie de 75%...astea fiind zise: da-o in colo de masina, apa, paie si bataie. bucura-te ca detii un BMW, modelul e39 e destul de fiabil iar daca nu-ti face probleme, nu mai sta cu stres.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ms bedwap,asta chiar nu stiam;am sa ma uit sa vad pe unde se afla acest cablu.

@malasorte ms pt raspunsuri.

 

 

Am elucidat misterul centurilor; sufa centurii din partea pasagerului era scoasa de pe cadrul scaunului(era iesit boltul ala), si l-am bagat la loc si acum merge perfect la ambele. Deci miscarea lor se face doar atunci cand scaunul se deplaseaza in fata si in spate,atat.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Revin cu un mister in legatura cu masina mea: pornesc dimineata cu motorul rece, frig afara, si dupa cateva sec incepe sa porneasca un motoras dar habar nu am de unde vine si despre ce este vorba; se aude un sunet de undeva de langa roata din stanga fara a masinii sau de sub scaunul soferului dar de sub podea, iar cand porneste se simte si din habitaclu. M-am uitat pe la motor am crezut ca este vreunul din ventilatoare...nimic; m-am uitat in partea din spate am crezut ca este compresorul de la pernele de aer...nimic. Ce poate fi?

Aa, si cand oopresc motorul, se mai aude pt cateva sec dupa care se opreste si motorasul cu pricina. Si asta mi se intampla de cateva zile incoace, adica de cand s-a lasat frigul...asta vara nu s-a auzit nimic, n-a pornit nimic.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.