Jump to content

pâlpâie becul rosu de ulei


vali23b

Recommended Posts

In noiembrie am schimbat uleiul am pus mobil 1 0w40 pt N42B20 ca la acent motor am inteles ca trebe ulei subtire 0w30 sau 0w40,avusem inainte 5w40 si mi-l mânca.Toata iarna nu am avut probleme n-a mâncat gram de ulei tot timpul la nivel pâna alaltaieri cand a dat caldura am facut un drum resita-timisoara si am cam ciobanito i-am dat pe coaja cum ar veni, iar când am ajuns in timisoara mi s-a aprins becul rosu de sus de la ulei,am tras pe dreapta am lasat-o 5-10 minute si am verificat uleiul era tot la nivel,masina functiona absolut normal,motorul suna normal,am plecat,am sunat ceva prieteni care se pricep si mi-au spus ca ori e senzorul de la ulei s-ar putea sa iti indice eronat,ori e pompa de ulei.

 

Ieri m-am dus dupa cineva la aeroport am mers frumos,nu s-a mai aprins becul de loc,iar cand m-am intors i-am dat putin sa vad daca se mai aprinde si s-a aprins.Aseara m-am intors inapoi la resita n-am trecut de 120km/h nu s-a aprins doar cand o scoteam din viteza sau cand stateam la semafor imi pâlpâia.

 

Azidimineata mai verific o data uleiul si am vazut ca a scazut nivelul,era la maxim iar acum e la trei sfert,o sa ma duc sa verific presiunea de ulei cu un manometru sa vad ce e cu ea dar eu cred ca mi-a cedat uleiul dupa 3500km asta a fost,un ulei prost mobil 1 cred ca este facut la noi are 5 la codul de bare,am crezut ca daca e scump e si bun a fost 63 de lei litrul,in fine poate nu trebuia sa ii bag 0w masina are 163 de mii acum.cred ca am sa ma orientez spre alte firme motul liqui moly sau castrol 5w-30 sau 5w40 LL01 imi trebuie,ce imi recomandati?

 

Credeti ca am probleme cu pompa de ulei?De ce se aprinde acel led rosu de sus?

Link to comment
Share on other sites

am avut si eu problema asta acum cativa ani..si era defect senzorul de presiune ulei. si eu m-am speriat cu atat mai mult cu cat ma prinsese in afara tarii

nu cred ca s-a 'dus' uleiul chiar asa repede iar totusi km masinii nu sunt asa multi ca sa ai cu adevarat probleme la presiune

Link to comment
Share on other sites

Eu tind sa cred ca uleiul este prost si nu mai face presiune la relanti dupa forja. Poti sa incerci un schimb cu ulei BMW 5w-30, la reprezentanta costa aprox. 50 ron, sau poti sa iei de pe forum de la mica publicitate (personal am colaborat cu claudiubwr si am fost multumit de promptitudine si servicii).
Link to comment
Share on other sites

rosu e de la presiune, de la nivel ulei se aprinde galben si asta cand coboara sub minim...eu aveam doar 1-2mm peste minim si nu se aprindea becul doar cand ii dadeam 6-7000 d ture, si se aprindea doar dupa ce opream motorul, si ramanea aprins cateva secunde

 

 

daca se aprinde cand pornesti motorul e senzorul de vina!

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor

 

Am si eu o intreabre referitoare la schimbul de ulei. Detin un bmw e46 320D din 99 cu 300.000 km reali la bord, ce ulei imi recomandati sa folosesc acum la schimbul ce urmeaza sa il fac in primavara? Multumesc

Link to comment
Share on other sites

In ce sens iti palpaie? Mie mie se aprinde pt cateva secunde dupa ce pornesc motorul, dupa care se stinge. Sper sa fie din cauza ca nu am resetat computerul la schimbul de ulei si imi apre -8000km:D

Tie ti se aprinde galben si sunt doua variante si anume uleiul este sub nivelul minim sau senzorul de nivel este bulit.

In ceea ce priveste problema lui vali23b, eu ti-as sugera sa mergi pe BMW 5w40. Nu este nici o problema ca ai pus 0w40, si avand in vedere ca iti face probleme dupa 4000 de km si dupa ce o alergi, eu zic ca ai nimerit un ulei contrafacut. Daca nu este asa inseamna ca pompa de ulei nu mai face serviciu. Oricum ar fi, doar un mecanic te poate deslusi, pe forum primesti doar pareri.

Link to comment
Share on other sites

Tie ti se aprinde galben si sunt doua variante si anume uleiul este sub nivelul minim sau senzorul de nivel este bulit.

In ceea ce priveste problema lui vali23b, eu ti-as sugera sa mergi pe BMW 5w40. Nu este nici o problema ca ai pus 0w40, si avand in vedere ca iti face probleme dupa 4000 de km si dupa ce o alergi, eu zic ca ai nimerit un ulei contrafacut. Daca nu este asa inseamna ca pompa de ulei nu mai face serviciu. Oricum ar fi, doar un mecanic te poate deslusi, pe forum primesti doar pareri.

se aprinde rosu pentru cateva secunde cand pornesc motorul dupa care se stinge, dar dupa cum am spus imi afiseaza service oil -8000km...

Link to comment
Share on other sites

Nu are legatura ca nu ai resetat intervalul de service. In mod normal ce patesti tu, adica sa se aprinda dupa pornire cateva secunde becul de ulei, trebuie sa fie GALBEN. Aprinzanduse rosu, eu zic sa mergi la un service.

O fi senzorul, asa a facut de cand am luat-o si inainte si dupa schimbul de ulei.

Link to comment
Share on other sites

CatuXXX, nu ai citit bine. Floryan spune ca martorul se aprinde cand porneste motorul pentru cateva secunde, ceea ce e perfect normal.

Nu dupa pornire, ci la pornire.

Eu nu m-am exprimat foarte clar....se aprinde dupa ce pornesc motorul la un interval de timp nu situ exact pana intr-un minut, cam asa si se aprinde rosu pt cateva secunde dupa care se stinge. Sa inteleg ca trebuie sa schimb senzorul de nivel?

Daca nu il schimb ce se poate intampla?

 

 

 

Este cel din poza?

post-52224-0-48186400-1332166267_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ciclul normale e: contact-martori in bord-pornire motor-martorul ulei ramane aprins rosu pentru o secunda sau doua - se stinge - posibil a se aprinde galben dupa aceea.

Daca nu asa se intampla si se aprinde rosu ulterior pornirii motorului, ai o problema cu presiunea uleiului. Nu m-as baza pe senzor stricat in cazul asta pana nu masor manual presiunea cu un manometru.

Link to comment
Share on other sites

Ciclul normale e: contact-martori in bord-pornire motor-martorul ulei ramane aprins rosu pentru o secunda sau doua - se stinge - posibil a se aprinde galben dupa aceea.

Daca nu asa se intampla si se aprinde rosu ulterior pornirii motorului, ai o problema cu presiunea uleiului. Nu m-as baza pe senzor stricat in cazul asta pana nu masor manual presiunea cu un manometru.

Cum ajung acasa verific sa vad daca se aprinde rosu sau portocaliu.

 

Daca se aprinde portocaliu tot nu e in regula, dar problema sa inteleg ca ar putea fi senzorul?

Edited by Floryan2006
Link to comment
Share on other sites

Daca e galben, da - poate fi senzorul daca nivelul uleiului este in regula.

E o problema des intalnita, iar in caz ca vrei sa il schimbi - cumpara numai original BMW sau Hella (producatorul original).

Am revenit cu informatiile necesare.

 

Se aprinde galben la aproximativ 30sec de la pornire.Am verificat uleiul la joja si cred ca este peste maxim. In mod normal trebuie sa stea intre ce le 2 crestaturi? La mine este peste a doua crestatura binisor. Sa fi asta o posibila cauza a aprinderii martorului galben?

Edited by Floryan2006
Link to comment
Share on other sites

Am revenit cu informatiile necesare.

 

Se aprinde galben la aproximativ 30sec de la pornire.Am verificat uleiul la joja si cred ca este peste maxim. In mod normal trebuie sa stea intre ce le 2 crestaturi? La mine este peste a doua crestatura binisor. Sa fi asta o posibila cauza a aprinderii martorului galben?

Deci e galben pana la urma. Avand in vedere ca ulei ai, chiar peste maxim, senzorul este defect. Il poti schimba daca te deranjeaza sau il poti lasa asa pentru ca nu afecteaza cu nimic. Am citit pe aici ca unii l-au schimbat dar tot se aprindea, acum nu stiu ce senzor au pus, parca cineva a scris ca a luat original si tot facea figuri, nu sunt sigur.

Eu unul nu l-am schimbat, e "prietenul meu" care ma saluta mereu cand intru in masina :) .

Link to comment
Share on other sites

Deci e galben pana la urma. Avand in vedere ca ulei ai, chiar peste maxim, senzorul este defect. Il poti schimba daca te deranjeaza sau il poti lasa asa pentru ca nu afecteaza cu nimic. Am citit pe aici ca unii l-au schimbat dar tot se aprindea, acum nu stiu ce senzor au pus, parca cineva a scris ca a luat original si tot facea figuri, nu sunt sigur.

Eu unul nu l-am schimbat, e "prietenul meu" care ma saluta mereu cand intru in masina :) .

Momentan nu il voi schimba pt ca am destule de schimbat: galeria de evacuare are o gaura-am primit una de la cineva de 323i dar era fara catalizator sau ma rog a mea are ca un fel de saxofon, deci nu e buna ce aprimita, posibil valva pcv ca se aude sunetul de trompeta, nu f tare, cand desfac busonul de la ulei, 3 furtune de la frane momentan

Link to comment
Share on other sites

Am si eu aceeasi problema. Insa la mine se aprinde rosu ... cel de deasupra indicatorul de langa baterie care arata lampa aceea de ulei cu picatura . La mine se aprinde foarte des palapie pentru cateva secunde si se stinge , mai ales atunci cand pentru diverse motive merg subturat. Daca merg normal si face presiune nus e apridne deloc am mers recent 3000 de km si nu s-a aprins decat odata cand la un semafor am ramas in trapta superioara si pana am apasat ambreiajul eram deja subturat. Uleiul este schimbat recent 2000 de km si este inca la nivel deci nu pierd deloc. Am inteles ca este vorba de senzorul de presiune ulei care nu mai functioneaza corespunzator si ca nu ar fi o problema grava. Mai greu e cu reparatul(schimbul lui).
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.