Jump to content

3-ul meu


VNB

Recommended Posts

hm... de ultimele defecte ma ocup saptamana viitoare . Am mentionat in primul post ca masina avea o indoitura de vreo 3 cm diametru pe capota de cand am luat-o si am promis ca o fac la primavara . Asa ca luni o bag la vopsitorie pentru capota si bara fata pe care mi-a ingrijit-o un binevoitor in parcare la carrefour .

Pozele sunt neprocesate , dar pentru ca am avut putina lumina par mai ... Oricum mi-am propus sa fac un set pe zi , probabil duminica si vor fi cateva si cu interiorul .

 

L.E. Azi am instalat ultima nebunie : Un pedal box de la DTUK . :frantics: Jucaria se prinde in senzorul de la pedala de acceleratie si iti permite sa iti ajustezi reactia masini la apasarea pedalei . Adica poti sa faci pedala super-sensibila (numai s-o ciupesti si fuge ca nebuna ) sau super comoda (un raspuns usor mai lent sa nu te bruscheze ) . super incantat de ea . masina pare mult mai viguroasa si mai rapida fara sa ma ating de ecu cu un remap . :ninja:

Aceeiasi chestie o aveam si pe GTC prin butonul SPORT (sharper throttle response )

Edited by VNB
Link to comment
Share on other sites

hm... de ultimele defecte ma ocup saptamana viitoare . Am mentionat in primul post ca masina avea o indoitura de vreo 3 cm diametru pe capota de cand am luat-o si am promis ca o fac la primavara . Asa ca luni o bag la vopsitorie pentru capota si bara fata pe care mi-a ingrijit-o un binevoitor in parcare la carrefour .

Pozele sunt neprocesate , dar pentru ca am avut putina lumina par mai ... Oricum mi-am propus sa fac un set pe zi , probabil duminica si vor fi cateva si cu interiorul .

 

L.E. Azi am instalat ultima nebunie : Un pedal box de la DTUK . :frantics: Jucaria se prinde in senzorul de la pedala de acceleratie si iti permite sa iti ajustezi reactia masini la apasarea pedalei . Adica poti sa faci pedala super-sensibila (numai s-o ciupesti si fuge ca nebuna ) sau super comoda (un raspuns usor mai lent sa nu te bruscheze ) . super incantat de ea . masina pare mult mai viguroasa si mai rapida fara sa ma ating de ecu cu un remap . :ninja:

Aceeiasi chestie o aveam si pe GTC prin butonul SPORT (sharper throttle response )

Cum face poti comuta de pe una pe alta ? sa iti dea alternativ unul dinc ele 2 raspunsuri in functie de necesitati ? :)

Link to comment
Share on other sites

Cu box-ul asta iti selectezi un program si ramai cu el . Ideea este sa iti gasesti tipul de reactie potrivit pentru stilul tau de condus (are 4 harti diferite si fiecare harta are -3,-2,-1,0,+1,+2. Probezi hartile pe 0 , o gasesti pe cea care ti se pare ok , dupa care reglezi ). Nu ai cum sa comutezi instantaneu pentru ca nu exista switch ... dar pentru mine nu-i o problema pentru ca prefer o reactie mai agresiva a gaz-ului (pe GTC eram SPORT on permanent :Devil: )
Link to comment
Share on other sites

Constat o chestie curioasa : Masina trage foarte bine doar dupa 3000rpm . Pana in 3000 nu e moarta dar nu da tot ce ar putea da . Parca urca ceva mai greu in turatie pana la 3000 , iar de la 3000 parca mai am inca o turbina .Cel mai tare se simte pe laja de turatie 2200-2800. Am mai investigat chestia asta . Turbina este 100% ok , verificata de TSS chitila (banui ca daca gaseau ceva ma executau financiar). Actuatorul misca si palele nu par blocate . M-am gandit - poate debitmetru dar nu are nici o problema de pornit , nu am fluctuatii in turatie . Sa fie EGR imbacsit ? Sa fie problema la tija de la actuator?

Nu este nici un zgomot suspect , ulei n-a mancat gram in viata ei . Tricky. Cum rezolvi o problema incapatanata si tupeista care nu da eroare ?

Data trecuta am facut diagnoze peste diagnoze si inclusiv Bavaria au zis ca e totul ok , ca e numai in capul meu .

Zic Ok ... m-am linistit , dar am mers zilele trecute cu alt 320d si avea cuplu si putere pe toata plaja de turatie .

Are cineva vreo parere ?

Oricum luni ma duc cu ea la inca o tura de diagnoza ssa vedem daca gasesc "baetii" ceva .

Edited by VNB
Link to comment
Share on other sites

Constat o chestie curioasa : Masina trage foarte bine doar dupa 3000rpm . Pana in 3000 nu e moarta dar nu da tot ce ar putea da . Parca urca ceva mai greu in turatie pana la 3000 , iar de la 3000 parca mai am inca o turbina .Cel mai tare se simte pe laja de turatie 2200-2800. Am mai investigat chestia asta . Turbina este 100% ok , verificata de TSS chitila (banui ca daca gaseau ceva ma executau financiar). Actuatorul misca si palele nu par blocate . M-am gandit - poate debitmetru dar nu are nici o problema de pornit , nu am fluctuatii in turatie . Sa fie EGR imbacsit ? Sa fie problema la tija de la actuator?

Nu este nici un zgomot suspect , ulei n-a mancat gram in viata ei . Tricky. Cum rezolvi o problema incapatanata si tupeista care nu da eroare ?

Data trecuta am facut diagnoze peste diagnoze si inclusiv Bavaria au zis ca e totul ok , ca e numai in capul meu .

Zic Ok ... m-am linistit , dar am mers zilele trecute cu alt 320d si avea cuplu si putere pe toata plaja de turatie .

Are cineva vreo parere ?

Oricum luni ma duc cu ea la inca o tura de diagnoza ssa vedem daca gasesc "baetii" ceva .

am avut aceasi problema la un diesel de 3000 si era de la actuator. el nu deschide corespunzator pentru ca era ciupit un furtun de vacum si automat numai dadea tragea tija corespunzator. turbina intra dupa 3000 din cauza ca intra fortat atunci si fara actuator. pune pe cineva sa acelereze pana la 2000 2500 strange bine furtunul de intercoler de sus ala care intra in admisie. Furtunul trebuie sa se intareasca binisor dupa sa se lase moale. daca nu se intampla asta e clar de unde e problema ta. Egr ul poti sa il blochezi cu o moneda veche de 100 de lei temporar ca sa afli daca el e problema ta. masina tre sa traga de la 1800 daca nu o face e clar ca ai o problema. Problema e in mintea la aia care cred ca e normal sa intre turbina la 3000 de turatii

 

am avut aceasi problema la un diesel de 3000 si era de la actuator. el nu deschide corespunzator pentru ca era ciupit un furtun de vacum si automat numai dadea tragea tija corespunzator. turbina intra dupa 3000 din cauza ca intra fortat atunci si fara actuator. pune pe cineva sa acelereze pana la 2000 2500 strange bine furtunul de intercoler de sus ala care intra in admisie. Furtunul trebuie sa se intareasca binisor dupa sa se lase moale. daca nu se intampla asta e clar de unde e problema ta. Egr ul poti sa il blochezi cu o moneda veche de 100 de lei temporar ca sa afli daca el e problema ta. masina tre sa traga de la 1800 daca nu o face e clar ca ai o problema. Problema e in mintea la aia care cred ca e normal sa intre turbina la 3000 de turatii.

Daca este EGR nu te apuca sa dai sute de euro pe el. il dai frumos jos il lasi in benzina 1 2 ore dupa il dai cu spray de frane dupa cu spray wd dupa cu o surubelnita ii faci cursa de vreo 10 20 de ori la supapa. si uite asa te alegi cu egr nou

Link to comment
Share on other sites

Un mic folow up la cele de mai sus . Am avut 100% dreptate . :geek:

Problema era tija de la actuatorul electric al geometriei variabile. Nu numai ca se slabise si nu mai facea actuatorul ce trebuia , ci LIPSEA CU DESAVARSIRE tija actuatorului alaturi de siguranta si un rulment din piesa de conectare !!!! Drept urmare ... dupa draci, nervi, "cum e posibil sa nu mai fie deloc" , etc etc etc . Am bagat mana pana spre cot in buzunar si am luat una bucata actuator turbo nou(piesa electrica fiind ok , pnetru ca "asa-i in tennis") si una bucta "veriga" new design plus sigurante si tot ce mai trebuia .

Rezultat : una bucata 320D absolut perfect . IN SFARSIT TRAGE !!!!!

Sunt atat de fericit ca am rezolvat problema asta incat parca nici nu mai conteaza banii cheltuiti si nervii facuti prin n'shpe mii de service-uri BMW oficiale si mai putin oficiale .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

De cand n-am mai scris nimic ... Intre timp am mai "facut" bratele si acum se simte mult mai bine masina .

m instalat pilot automat si am activat ce se putea activa (multumesc Valymad - foarte de treab si saritor thumbsup.png): DRL , US style lights , Viteza digital etc . etc. etc. fear.png

Si pentru placerea mea estetico-tehnica am lucrat la postura . Cateva poze de sezon :

 

 

post-50188-0-44614200-1345223972_thumb.jpg

post-50188-0-88808300-1345224243_thumb.jpg

post-50188-0-95101800-1345224329_thumb.jpg

post-50188-0-82496800-1345224369_thumb.jpg

post-50188-0-14825600-1345224419_thumb.jpg

Edited by VNB
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.