Jump to content

F10 sau F30


DLv

Recommended Posts

Salut si bine v-am gasit.

 

Sper sa fi ales bine locatia pe forum pentru a posta si dilema mea.

Sunt in discutii pentru achizitionarea unui model BMW nou.

Ca motorizare m-am oprit la 2.0 Diesel,dar acum intervine problema in alegerea modelului: F10 520D sau F30 320D.

 

Pretul celor doua este destul de apropiat cu dotari asemantoare, la fel si service-ul inclus.

Stiu ca F10 este cu aprox. 200 Kg mai greu, dar consider ca cei 184 CP si cuplul imi sunt mai mult decat suficienti.(Poate daca a observat cineva ca ar fi mai lipsita de putere, sau ca nu ar trage la fel de bine si este dispus sa impartaseasca.)

 

As dori sa obtin niste pareri pro si contra despre cele doua modele de la niste oameni care, poate au mai mult experienta in "domeniul" BMW decat am eu.

 

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

La dealer (prefer sa nu dau nume momentan) cele doua modele se afla intr-o promotie: pentru seria 5 discount-ul este mai mare, iar pentru seria 3, fiind si mai nou, un discount mai mic. Pretul final, la ambele modele este foarte apropiat, cu o diferenta de 1.000 - 2.000 de euro intre ele.

Cer scuze, nu am elaborat acest punct in post-ul anterior.

Link to comment
Share on other sites

Pff... asta chiar e o decizie greu de luat! Ambele masini arata fenomenal. Depinde de tine, alege ce crezi ca ti se potriveste, F30-ul e mai orientat spre sportivitate in timp ce F10-le imbina destul de bine confortul cu sportivitatea. Oricum la motorizarile astea nu te astepta sa te dea pe spate ca performante. :thumbsup: Edited by Tudy_2dy
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este sa mergi pe seria 5...este cu totul altceva ;) Motorul de 2 litri diesel de 184 cai este suficient pentru greutatea masinii daca nu ai cine stie ce pretentii de sportivitate. Noul 5 personal mi se pare o masina senzationala din pct de vedere design.

 

Da-mi te rog un PM cu numele dealer-ului si mai multe informatii despre pret, daca poti.

 

Merci :)

Link to comment
Share on other sites

Tinand cont ca pachetul M nu este disponibil momentan pentru F30, eu as alege fara sa clipesc 520d-ul cu pachet M! Daca ar avea cutie manuala ar fi si mai si... :frantics:

P.S. Orice model ai alege, ambele sunt niste masini grozave. Bafta in alegerea pe care o vei face! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Nu am mers cu niciuna,dar m-am suit in amandoua,sincer eu as merge pe 5,mai ales daca dif este atat de mica,materialele sunt mai bune(probabil cele mai bune din clasa),este mai bine finisat,pozitia in scaun mai buna,confortabila,spatiu mai mult,val de revanzare mai buna.

 

Poti face garantie exrinsa,max 5 ani sau 120k km.

Link to comment
Share on other sites

De obicei cate persoane merg in masina? Mergi mai mult oras sau mai mult extraurban?

Mie personale F10-le mi se pare cea mai misto limo, si n-as sta pe ganduri intre 3 si 5. Si F30-le arata bine, dar daca as fi in fata alegerii respective, as merge pe 5 100%.

Cred ca alegerea trebuie sa iti apartina. Tu stii cel mai bine in care te simti cel mai bine. Eu de ex am 1.84 inaltime, nu sunt "rotund" dar in 3 mi s-a parut ca nu prea am loc. :)

Succes in alegere, orice-ai alege o sa ai o masina misto. :)

Link to comment
Share on other sites

f10. motorul e f ok lasati miturile urbane si paranoia intamplarilor cu distributia. masina e noua in garantie, defectul respectiv a fost oricum remediat de BMW, eu am avut doua N47 fara probleme de distributie.

 

intre seria 3 si seria 5 ar trebui sa fie no brainer alegerea...desi f30 e tare frumos, totusi dat fiind pretul apropiat ar fi indicat sa avansezi spre 5

Link to comment
Share on other sites

De circulat va fi o proportie sa zic 60% oras si 40% in afara. Oricum stau undeva la iesirea din oras si o bucata buna de drum este intinsa ,fara semafoare, intersectii.

 

La ambele masini am cautat sa fie cutia Steptronic. Am mai condus cea veche de pe seria 3 cu sase rapoarte si de la Mercedes 7G Tronic Plus. Cea cu 8 de la BMW nu am reusit sa o testez, dar nu cred ca va fi sub asteptari.

 

Am inceput sa ma uit si eu la N47 si na, ma puse putin pe ganduri acest aspect.

Pentru mine motorul indeplineste toate conditiile : taxe reduse, consum redus, putere acceptabila fata de 2.2 de la Mercedes.

 

La mine ar mai conta si garda la sol, in special in partea botului. Trebuie sa urc pe un drum neasfaltat pe care uneori mai apar gropi si nu as dori sa ating spoilerul sau altceva. Iarna la fel, nu stiu cum va fi cu o tractiune spate.

Ultimele aspecte tin doar de locul in care m-am mutat si nu as dori sa am probleme de acces pe viitor.

 

La masina precedenta distanta de la roata fata la capatul botului era foarte mare si mereu aveam probleme la urcat/coborat.

 

Va multumesc de sfaturi. Mai astept sa elaboram.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.