Jump to content

F10 sau F30


DLv

Recommended Posts

Din pacate sau din fericire (depinde pentru cine :) ) am optat pentru procurarea unei masini din stocul dealer-ului. Nu a fost vorba de o configuratie noua ( asa ar mai fi 2-3 optionale care mi-ar surade). De aici si cateva constrangeri in privinta dotarilor si motorizarilor. Dar este si o parte buna deoarece ne incadram in bugetul alocat :)
Link to comment
Share on other sites

Big LOL :laugh:

Ti-ai cumparat masina pentru tine sau ca sa fii vazut de altii?!?

 

Fara a intra in polemici cu tine pentru ca te cunosc de la intalnirile SkodaClub de pe Transfagarasan de acum cativa ani. Din pacate asta este lumea in care traim, in care daca vrei sa apari ca un om de succes, in care alti pot sa se bazeze ca le vei rezolva problemele trebuie sa ai si o masina premium, pe langa un costum de calitate, un birou elegant etc.. Cine nu recuoaste asta este fie naiv fie ipocrit.

P.S. Masina am luat-o pentru mine - pentru ca putem la fel de bine sa imi cumpar A6 sau E dar Seria 5 este un vis mai vechi de-al meu.

Link to comment
Share on other sites

Andrei, putem intra in polemici ca doar de asta e forumul, mai ales in situatia in care ne cunoastem :p (Faina de tot Transalpina aia cand inca nu era asfaltata)

Ai zis corect, "din pacate", asta e lumea in care traim si uneori, pentru unii, un om de succes e cel care corespunde unor criterii de genul masina (unde 5-ul a luat o caruta de premii ca "biznis car" chipurile care reprezinta cel mai bine acest segment), apoi, dincolo de masina musai un costum de la o firma cunoscuta, pantofi asemenea, ceas, etc.

Dar, putem cunoaste astea si naivi si ipocriti suntem daca credem in ele. Insa suntem oameni normali daca le constientizam si privim dincolo de ele si asta chiar ne aduce un avantaj pentru ca putem sti ce se ascunde dincolo de ambalaj si de ceea ce ni se ofera la vedere.

Stii cum e, sunt curios si ar fi de mare valoare sa aflu ceea ce nu stiu si nu ceea ce deja stiu.

 

Incheierea ai facut-o perfecta. Si eu masina tot pentru mine am luat-o. Nu pot sa spun ca visam la ea pentru ca e39 mi-a placut, e60 nu prea si nu eram fan, ca sa spun asa.

La mine F10 a fost love at first sight.

 

P.S. sa stii ca cele mai misto afaceri si cei mai seriosi oameni nu corespundeau criteriile discutate de noi mai sus ma refer la cele facute de mine. Oamenii modesti au dovedit seriozitate si corectitudine si as putea spune ca cei care aveau "di tati", aveau in cap de la o posta si ideea de teapa, sa castige numai el si ceilalti sa piarda.

Anyway. Felicitari pentru masina si ar fi fain sa o prezinti si nu, nu o sa interpreteze nimeni asta ca lauda sau mai stiu eu ce :p

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

Am sa prezint si masina cand o sa vina (pe la inceputul lui mai - sper eu).

Si mie mi-a placut F10 cand a aparut mai ales ca atunci cand mi-am lut carnetul la 18 ani abia aparuse E39 care m-a impresionat. Bine atunci era si mai usor sa fiu impresionat de o masina de aproape 200 de cai cu interior de piele cand eu ma duceam la facultate cu Dacia 1310 (alte vremuri - poate mai frumoase si mai linistite ca acum).

Eu sunt de parere ca atunci cand va fi gata Transalpina cat si Transfagarasanul vor fi un fel de driving haven mai ales in timpul saptamanii cand nu sunt asa de aglomerate

Oricum destul OT. Atat F10 cat si F30 sunt niste adevarate driving machine. Dar daca mai ai si un copil mic cu care vrei sa mai pleci la munte la sfarsit de saptamana F30 nu e destul de mare.

Link to comment
Share on other sites

Asa e dar diferentierea (majora) intre cele doua modele nu o face spatiul sau dimensiunile ci tehnica.

 

O sa vada toata lumea ca dpdv tot felul de device-uri si gadgeturi, F30 nu se lasa mai prejos dar ca masina, ca tehnica, este inferioara. Este inferioara fara ca acest lucru sa se simta in performante cu toate ca era loc de mai bine.

 

Cand vad ca pe X3-ul vechi erau brate de aluminiu iar pe asta nou de tabla... cam asa si cu seria3 noua versus aia mai "veche".

 

Dar, putina lume da atentie continutului si mai mult ambalajului in ziua de azi.

 

 

Asteptare usoara, hai ca mai e putin :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Dar, putina lume da atentie continutului si mai mult ambalajului in ziua de azi.

 

Asta asa e. Dar ce sa-i faci politica de reducere a costurilor conduce totul in toata industria auto si nu numai.

Practic BMW a ajuns la limuzine sa aiba doua platforme Seria 1/3 si Seria 5/6/7 si in mare parte doua tipuri de cilindrii (de aprozimativ 500 cmc fiecare)din care fac motoare de 4 si 6 cilindri.

Link to comment
Share on other sites

Am ajuns in final la f10 dar a intervenit decizia urmatoare :

 

- una a fost adusa in showroom in decembrie 2011 - zice ca anul productie e 2011 (navigatie Professional cu HDD, control dinamic al amortizoarelor, jante de 18)

 

- cealalta adusa in showroom in ianuarie 2012 - zice ca anul de productie e 2012 (interfata audio USB, pregatire pentru telefon mobil cu Bluetooth, camera pentru mersul inapoi)

 

In paranteza ar fi optionalele care difera de pe cele doua modele, in rest sunt identice (tapiterie, transmisie,etc)

 

La pret sunt asemanatoare.

Edited by DLv
Link to comment
Share on other sites

O sa vada toata lumea ca dpdv tot felul de device-uri si gadgeturi, F30 nu se lasa mai prejos dar ca masina, ca tehnica, este inferioara. Este inferioara fara ca acest lucru sa se simta in performante cu toate ca era loc de mai bine.

Afirmatia ta este bazata pe niste studii amanuntite, in sensul ca ai citit pareri avizate ? Nu vreau un raspuns lung, doar da sau nu :) , intreb asta pentru a stii peste cativa ani ce masina sa aleg :).

PS: Ca tot este vremea marturiilor si noi ne cunoastem de la o intalnire, Ocna Sibiului, am fost pe acolo o dupa masa (deja aveai parca X3-ul atunci) era vremea altui forum :p.

 

Pentru iniatiatorul topicului: felicitari pentru alegerea facuta !

Edited by shimano
Link to comment
Share on other sites

cand a aparut F30 328i am zis ca m-as intoarce din nou la seria 3. Totusi, dupa ce m-am urcat in ambele, raman la parerea ca F10 e net superior lui F30 - de la calitatea materialelor, finisaje pana la tinuta de drum si confort. Sigur ca pentru dumuri scurte, sportivitate si un buget mai mic F30 reprezinta o optiune mai buna.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.