Jump to content

cati km mai duc placutele spate daca mi s-a aprins martor in bord


p3tric

Recommended Posts

Salut. Stiam ca am placutele uzate pe spate si azi mi s-a aprins si martorul in bord. Cati km mai duc pana la fier pe fier cu aproximatie din cei care au mai patit asa ceva. Multumesc mult.

Depinde de cat de tare franezi si cum este folosita masina. Nu uita sa schimbi si senzorul cand schimbi placutele... :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Depinde de cat de tare franezi si cum este folosita masina. Nu uita sa schimbi si senzorul cand schimbi placutele... :thumbsup:

Franez destul de dur uneori. Dar sa spunem la o utilizare normala acuma ca sa o lungesc cat de mult posibil. :p Pana la fier pe fier. Si ce pot pati daca ajung la fier pe fier??? Imi dau seama ca e fier pe fier/? cum imi franeaza masina (daca o roata nu o sa tina daca e la fier pe fier)??

Edited by p3tric
Link to comment
Share on other sites

Franez destul de dur uneori. Dar sa spunem la o utilizare normala acuma ca sa o lungesc cat de mult posibil. :p Pana la fier pe fier. Si ce pot pati daca ajung la fier pe fier??? Imi dau seama ca e fier pe fier/? cum imi franeaza masina (daca o roata nu o sa tina daca e la fier pe fier)??

Eu am patit la o masina sa-mi sara ferodo-ul de pe placuta. Nu e prea placut. Oricum nu-mi imaginam asta. Era inexplicabil ca a fugit jos pedala dintr-o data.

Am mai umblat asa vreo 200 de km cu franari usoare. Exista riscul sa-ti lase urme adanci in disc. N-a fost cazul la mine.

Iti dai seama cand e fier pe fier prin faptul ca urla urat la franare. Parca ai da cu pila pe disc.

 

Eu as zice sa incepi sa pui banii deoparte si sa-ti alegi placute cat mai bune. Nu-ti recomand no-name, spaniole italiene, etc.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

1-2-3000km sau oricum nu f mult. Dar daca mergi frumos de tot, si 30k :)

30000 daca o suspendez in garaj :D. Daca tine 2000 mi-ar fi de ajuns. Ca vreau sa imi iau placute originale ca astea sunt SIMER made in italia si au fost de toata mana nu am mai avut franele care le aveam cu placutele originale.

 

 

Eu as zice sa incepi sa pui banii deoparte si sa-ti alegi placute cat mai bune. Nu-ti recomand no-name, spaniole italiene, etc.

Imi bate tare in volan cand folosesc mult frana. Cred ca am discurile fata ovalizate. sunt ATE si au 8000 km :(( . daca si astea sunt no name :(((

Edited by p3tric
Link to comment
Share on other sites

schimba placutele sa vezi ca se rontujesc discurile imediat :)

eu nu inteleg cum de ai pus discuri noi cu placute vechi, cine a fost desteptul care a zis ca merge....?

Nu m-am exprimat eu bine scuze. Pe fata ma refer ca am discuri noi ATE si placute noi tot ATE si au 8000 km si de la 4 5 frani incep sa imi bata in volan. Pe spate am discuri uzate si placute duse :p SIMER.

Edited by p3tric
Link to comment
Share on other sites

Meeerg lejer inca 10 - 20,000km, nu-ti bate capul cu ele! Tine-le pana incepe sa se auda fier pe fier. De atunci mai merg cam 1000-2000km. Apoi te poti gandi daca sa le schimbi :thumbsup:

 

Serios acum, de ce nu le schimbi daca ti s-a aprins martorul?! Vrei sa le tii pana se duce ultima dara de ferodo de pe ele?

Din cate am inteles, ar trebui sa mai tina 2-3000km de cand se aprinde martorul, in functie de utilizare.

Edited by LYM
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

salut. Am Âşi eu o ĂŽntrebare. Recent am cumpĂŁrat un e46 becul la plĂŁcuĂže ĂŽmi stĂŁ aprins. PlĂŁcuĂžele m-am uitat la ele Âşi sunt mai puĂžin de jumĂŁtate tocite...ĂŽn principiu trebuie sĂŁ schimb doar senzorii...mai trebuie sĂŁ merg la tester? MulĂžumesc
Link to comment
Share on other sites

salut. Am Âşi eu o ĂŽntrebare. Recent am cumpĂŁrat un e46 becul la plĂŁcuĂže ĂŽmi stĂŁ aprins. PlĂŁcuĂžele m-am uitat la ele Âşi sunt mai puĂžin de jumĂŁtate tocite...ĂŽn principiu trebuie sĂŁ schimb doar senzorii...mai trebuie sĂŁ merg la tester? MulĂžumesc

Schimba senzorii si se stinge apoi dupa un timp singur martorul. :D. nu trebuie tester.

Link to comment
Share on other sites

Cand se aprinde senzorul de placute inseamna ca nu mai ai placute deloc = fier pe fier. Senzorul de placute nu este nimic altceva decat un contact, el se rupe cand se toceste placuta (freaca discul direct pe el pana il rupe), daca nu s-a stins martorul in bord inseamna ca senzorul este rupt. 70lei un senzor Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

Meeerg lejer inca 10 - 20,000km, nu-ti bate capul cu ele! Tine-le pana incepe sa se auda fier pe fier. De atunci mai merg cam 1000-2000km. Apoi te poti gandi daca sa le schimbi :thumbsup:

 

Serios acum, de ce nu le schimbi daca ti s-a aprins martorul?! Vrei sa le tii pana se duce ultima dara de ferodo de pe ele?

Din cate am inteles, ar trebui sa mai tina 2-3000km de cand se aprinde martorul, in functie de utilizare.

Nu vreau fier pe fier. Dar nu stiu ce sa fac inca si pana ma decid. Mai am o pereche de discuri spate pe care le-as duce sa le fac perfect drepte si sa pun placute noi pe alea. Si daca mai duc 2000 -3000 asta mai inseamna 2 luni de zile la cat circul eu, fac si eu o economie cumva , o sa ma tina cele noi cu 2 luni mai mult.

 

Cand se aprinde senzorul de placute inseamna ca nu mai ai placute deloc = fier pe fier. Senzorul de placute nu este nimic altceva decat un contact, el se rupe cand se toceste placuta (freaca discul direct pe el pana il rupe), daca nu s-a stins martorul in bord inseamna ca senzorul este rupt. 70lei un senzor

nu este adevarat. pentru ca data trecuta acuma 2 ani cand mi s-a aprins martorul am schimbat in aceaqsi zi ca ma gandeam ca era fier pe fier, dar nu era asa. mai erau 2 3 mm de placuta.

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau fier pe fier. Dar nu stiu ce sa fac inca si pana ma decid. Mai am o pereche de discuri spate pe care le-as duce sa le fac perfect drepte si sa pun placute noi pe alea. Si daca mai duc 2000 -3000 asta mai inseamna 2 luni de zile la cat circul eu, fac si eu o economie cumva , o sa ma tina cele noi cu 2 luni mai mult.

 

CUM? La strung???? :pinch:

 

Pai alea se schimba nu se duc la "rectificat". Totusi sunt elemente de franare...

Link to comment
Share on other sites

Cand se aprinde senzorul de placute inseamna ca nu mai ai placute deloc = fier pe fier. Senzorul de placute nu este nimic altceva decat un contact, el se rupe cand se toceste placuta (freaca discul direct pe el pana il rupe), daca nu s-a stins martorul in bord inseamna ca senzorul este rupt. 70lei un senzor

De unde veniti cu sfaturi de astea?

Cand becul se aprinde mai ai de mers 1000-2000km, este ca si becul rosu la benzina.

Ce, se aprinde becul cand se opreste motorul?

:))

 

Chestia e ca omul isi bate joc de masina si pune rahaturi de piese pe ea si cu alea o taraganeste pt 100 de lei... Asta e trist, vorba aia e o marca premium, ar trebui sa nu ''mearga si asa''.

Apoi genul asta de masini le vezi pe autovit, la full de full si revizii la reprezentanta...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De unde veniti cu sfaturi de astea?

Cand becul se aprinde mai ai de mers 1000-2000km, este ca si becul rosu la benzina.

Ce, se aprinde becul cand se opreste motorul?

:))

 

Chestia e ca omul isi bate joc de masina si pune rahaturi de piese pe ea si cu alea o taraganeste pt 100 de lei... Asta e trist, vorba aia e o marca premium, ar trebui sa nu ''mearga si asa''.

Apoi genul asta de masini le vezi pe autovit, la full de full si revizii la reprezentanta...

 

Nu mi-am batut joc deloc de ea. Data trecuta cand mi s-au aprins am crezut ca e fier pe fier si am cautat placute dar am gasit singurele pe stoc SIMER de asta am pus asa ceva. Daca stiam ca mai duc 1000 2000 comandam ATE sau originale, cum am sa fac pt astea de pe spate :p. dar nah fiecare cerde ce vrea .

Link to comment
Share on other sites

in fine nu deschid polemici, este alegerea voastra pana la urma, eu mi-am schimbat singur placutele si stiu despre ce este vb ... daca voi va simtiti in siguranta cu 2 mm de placuta este tot treaba voastra, mentionez ca eu am cutie automata si aproape 1900 kg, eu daca fac 1000-2000km cu 2mm de placuta schimb si discurile cu etrierii si pistonase cu tot, nu mai vorbesc de ceea ce se intampla cand franezi brusc la o viteza mai mare, ai sanse sa te vezi la stiri. Da recunosc am mers si eu 100km pana le-am schimbat dar mai rau faci daca mergi cu ele tocite, strici pistonasele (anume materialul izolant si refractant al caldurii din jurul pistonasului + ca o sa fierbi garantat lichidul). Mai degraba poti spune ca senzorul te anunta cand sa-ti comanzi placutele (pana iti ajung, programare la service sau timp liber sa ti le schimbi singur ... ajung la momentul oportun :thumbsup:) Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

in fine nu deschid polemici, este alegerea voastra pana la urma, eu mi-am schimbat singur placutele si stiu despre ce este vb ... daca voi va simtiti in siguranta cu 2 mm de placuta este tot treaba voastra, mentionez ca eu am cutie automata si aproape 1900 kg, eu daca fac 1000-2000km cu 2mm de placuta schimb si discurile cu etrierii si pistonase cu tot. Da recunosc am mers si eu 100km pana le-am schimbat dar mai rau faci daca mergi cu ele tocite, strici pistonasele (anume materialul izolant si refractant al caldurii din jurul pistonasului + ca o sa fierbi garantat lichidul).

upsss. la asta nu m-am gandit ca se incalzesc mai repede, garniturile de pe acolo. :D O sa le schimb cat mai curand posibil cu originale:D ca de producatori m-am saturat nu fac nimic bun fie ei si ATE.

Link to comment
Share on other sites

Sistemul de franare bmw este ATE (cel putin la e46 si e39), chiar este cel mai indicat sa pui numai lichid de frana si placute ATE (eu am un bidonas de lichid 1L de ATE - enorma cantitate la cat ai nevoie, asa ca schimb si lichidul odata cu placutele). Apropo eu am reusit sa fierb lichidul si sa incing discurile cu 500 km inainte sa mi se aprinda martorul in bord. Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

Sistemul de franare bmw este ATE (cel putin la e46 si e39), chiar este cel mai indicat sa pui numai lichid de frana si placute ATE (eu am un bidonas de lichid 1L de ATE - enorma cantitate la cat ai nevoie, asa ca schimb si lichidul odata cu placutele). Apropo eu am reusit sa fierb lichidul si sa incing discurile cu 500 km inainte sa mi se aprinda martorul in bord.

Daca se fierbe lichidul ce se intampla/?//

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.