Jump to content

E34 518i


Recommended Posts

Oricum, in ziua de azi poti cumpara motorul cu 400euro..asa ca ce economiseste din diferenta de pret gpl-benzina si diferenta de consum...tot ii mai ramane sa-si ia un alt motor si sa mai bea si o bere cu mecanicul...sau cu noi :)

166800[/snapback]

Parerea mea ar fi ca nu are rost :) + ca motor de 1800 nu prea gasesti :blink:

Link to comment
Share on other sites

am reusit s-o vand!!!ieri in targ.Acum cred ca as putea sa-mi iau ce-mi trebuie.

167410[/snapback]

Felicitari...cauta-ti motorinarul dorit...e acolo, pe undeva, si te asteapta...cum m-a asteptat si pe mine E34-ul actual :blink:

De curiozitate...un pret... :)

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

Am un e34 518i din ''94 si vreau o parere daca sa-i pun GPL sau nu?Renteaza? si daca ar fii sa-i pun de care instalatie?

165772[/snapback]

 

 

Salut,

 

eu am un E34 520i si am GPL. sincer sa va zic sunt super multumit de consum. pretul gazului in Pitesti, unde stau eu, e de 18000/l si sincer cred ca renteaza.

iti trebuie o instalatie segventiala daca vrei ceva de ultim moment si nu vrei sa ai probleme( rateuri ), dar tre sa iti permiti sa dai 1000 euro pe ea.

eu nu am segventiala si sincer sa va zic imi merge masina bine, chiar daca mi-a facut figuri intr-o dimineata. Instalatia mea este italiana(LandiRento) si a costat 19 mil cu tot cu montat.

In oras imi consuma undeva in jurul la 13-14l/100 dar daca facem calculul la bani iese un consum bun. ( parerea mea) tinand cont ca si Pitestiul e un oras aproape sufocat de trafic, fiind oras de tranzit.

 

asa ca daca vrei sa ai un consum ( de bani) aproape la jumate decat daca ai merge numai pe benzina eu te sfatuiesc sa iti pui GLP.

la 518 motorul este in 4 cil deci nu e neaparat nevoie sa iti pui instalatie segventiala.

daca mergi mult cu masina, cred ca intr-un an o sa iti amortizezi investitia.

 

asa ca multa bafta .

 

ps: motorul nu se buleste asa de repede cum zic unii, mai depinde si cum mergi cu masina si cum ai grija de ea.

aaa, ...si alta chestie,.. daca vrei sa nu ai parte de evenimente neplacute din partea GPL-ului tre sa ai bujiile bune si fisele la fel .

bujiile nu se curata decat cu carpa, nu se mai freaca cu peria si cu smirghel .

Link to comment
Share on other sites

Pt. ca prin vaporizatorul de gaz trece si antigelul din instalatia de racire-incalzire a motorului si daca motorul nu este suficient de cald, gazul nu este vaporizat corespunzator.

Iarna pe distante scurte, nu este recomandat sa mergi pe GPL. :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
daca tot s-a deschis acest subiect despre gpl as vrea sa intreb si eu pe unul din voi de ce oare dimineata cand ii rece motoru merge mai rau pe gaz cand se incalzeste merge super. sa fie oare de la bujii eu nu am schimbat bujiile la el niciodata:)

168772[/snapback]

 

Din cate stiu eu, toti fabricantii de instalatii GPL recomanda ca trecerea pe gaz sa se faca numai dupa ce motorul a ajuns aproape de regimul normal de temperatura. Deci, mergi pe benzina pana se incalzeste si apoi treci (manual sau automat, depinde de sistemul de injectie al masini) pe gaz.

 

Aceasta din cauza ca gazul este depozitat in butelie in stare lichida si isi mentine aceasta stare pana la intrarea in "plaman" unde se vaporizeaza. Trecerea din stare lichida in stare gazoasa (vaporizare) se face cu absortie de caldura din mediul inconjurator. Deci daca motorul este rece, gazul nu se va vaporiza cum trebuie (partial) si de aici incolo se aplica aceleasi reguli ca la arderea pe benzina.

 

In afara de asta, posesorii de instalatii gaz stiu ca daca pornesc pe gaz cu motorul rece, consumul de gaz creste in draci. De asemenea, mersul cu termostatul blocat in pozitia deschis (sau fara) are acelasi efect.

 

In alta ordine de idei, in afara de "nu-ti baga frate GPL ca strici motorul in jdemii de km" nu am gasit nimic concret pe tema asta. Poate sa vina cineva cu ceva palpabil de genul "uite frate, mi-am bagat GPL si *din cauza asta* mi s-au ars supapele/ghidurile//pistoanele/segmentii etc" ?

 

Eu personal nu prea cred ca o instalatie de genul asta, *montata si exploatata cum trebuie*, poate sa induca o uzura anormala in motor.

 

Am auzit expresia de "ardere uscata" si as mai adauga eu, arderea detonanta a gazului. Benzina si gazul au cifre octanice apropiate, nu identice. Poate aici sa intervina ceva discutii, dar nu cred ca ar fi ceva semnificativ, daca stau sa ma gandesc ca arderea se petrece numai pe una din cursele descendente ale pistonului. In restul timpului, pistonul, segmentii si camasa sunt lubrefiate de uleiul respectiv.

 

Si oricum, ma gandesc la cateva beneficii pe care nimeni le pomeneste:

In primul rand, benzina nu se poate vaporiza in felul in care se vaporizeaza gazul in veci. Nici daca o rogi. Cu nici un sistem de injectie. Rezultat -> ardere mai buna si mai eficienta.

In al doilea rand, scapi de grija curatarii bujiilor, rezultat mic dar conteaza. O sa ai bujii albe si curate all the time.

In al treilea rand, ulei mai curat ! Corect, uleiul nu se mai imbacseste cu fininginile rezultate din arderea benzinei cu toate consecintele logice care decurg de aici.

Link to comment
Share on other sites

Un vot pro....e bine...si eu sunt pentru instalatie de gpl...vrei putere BMW? treci pe benzina..vrei sa te misti in conditii financiare reduse? treci pe gpl. Eu am apreciat fff mult, dpdv financiar, consumul pe gpl...pt ca asa m-am dus si pe la munte, cu 150ron pe drum de 1000km...in conditiile in care altii dau suta de euro numai pe drum..de poate altii sunt altfel..dar eu m-am complacut in eleganta oferita de e28 si consumul oferit de gpl :blink:
Link to comment
Share on other sites

Un vot pro....e bine...si eu sunt pentru instalatie de gpl...vrei putere BMW? treci pe benzina..vrei sa te misti in conditii financiare reduse? treci pe gpl. Eu am apreciat fff mult, dpdv financiar, consumul pe gpl...pt ca asa m-am dus si pe la munte, cu 150ron pe drum de 1000km...in conditiile in care altii dau suta de euro numai pe drum..de poate altii sunt altfel..dar eu m-am complacut in eleganta oferita de e28 si consumul oferit de gpl :)

183664[/snapback]

 

 

Pot sa-l numesc......... compromisul ideal???? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pot sa-l numesc......... compromisul ideal???? :blink:

183685[/snapback]

Numeste-l cum vrei...eu am de gand sa-mi bag o secventiala pe e34-ul actual...ca la 18l/100km urban ma rupe :) am ajuns sa-mi calculez fiecare kilometru pe care-l am de parcurs...

PS: eu vin de pe e28 unde aveam un consum de 10l/100km benzina si 11l/100km gpl...acum deodata s-a marit de 4 ori consumul fata de consumul anterior pe gpl :) ...e grav...cel putin pentru mine :) ca inainte si la paine ma duceam cu masina...acum sunt fff sportiv :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.