Jump to content

intra greu uin viteza 520d e39


Recommended Posts

helppp !!!... e39 520d an 2000 100kw/270.000km cutie manuala. problema e ca intra foarte greu in treapta 1 , 2, marsalier si uneori greu si in treapta 3 ,dar numai atunci cand o folosesc ca si treapta inferioara. azi am verificat uleiul din cutie, pare in regula si e la nivel.pompa de ambreaj e curata, cilindrul receptor e ok, adica pedala nu se inmoaie si zic eu ca nici nu tine mai jos decat in trecut. la service mi-a spus ca trebuie sa dau cutia jos si sa vedem ce e de schimbat pe acolo: disc, placa de presiune , volanta etc. a ma avut cineva problema asta? la ce sa ma astept? si mai important: probleme la o cutie bmw cu doar 270.000km?!!! nu e cam mult sau astept eu prea mult de la cei de la bmw?
Link to comment
Share on other sites

helppp !!!... e39 520d an 2000 100kw/270.000km cutie manuala. problema e ca intra foarte greu in treapta 1 , 2, marsalier si uneori greu si in treapta 3 ,dar numai atunci cand o folosesc ca si treapta inferioara. azi am verificat uleiul din cutie, pare in regula si e la nivel.pompa de ambreaj e curata, cilindrul receptor e ok, adica pedala nu se inmoaie si zic eu ca nici nu tine mai jos decat in trecut. la service mi-a spus ca trebuie sa dau cutia jos si sa vedem ce e de schimbat pe acolo: disc, placa de presiune , volanta etc. a ma avut cineva problema asta? la ce sa ma astept? si mai important: probleme la o cutie bmw cu doar 270.000km?!!! nu e cam mult sau astept eu prea mult de la cei de la bmw?

app... am uitat sa specific ca am facut si aerisirea ambreajului. problema persista.

Link to comment
Share on other sites

schimba kitu de ambreiaj, probabil sa dus rulmentu de presiune sau sa rupt siguranta de la furca , pana nu dai jos nu ai de unde sa stii.

+1

 

schimba kitu de ambreiaj, probabil sa dus rulmentu de presiune sau sa rupt siguranta de la furca , pana nu dai jos nu ai de unde sa stii.

+1 la mine a fost rulmentul de presiune

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Am rezolvat prob. Kit-ul de ambreaj era varza. Cu precadere discul. Pana sa ajung la service am reusit sa sparg placa de presiune si am ramas in camp fara sa mai am pedala de ambreaj. Ciudat e ca, discul nu mi- a patinat niciodata. Asta e. cu 750 lei kit Luck si 400 lei manopera am rezolvat. Mai grav e ca e posibil sa urmeze volantul. Mi-a aratat mecanicul, cu cutia de viteze demontata ca volantul are un pic de joc stanga-drepta cand misti cu mana. In plus atunci cand opresc motorul acesta se cam scutura ca un cal naravas:))
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.