Jump to content

ce firma produce piesele de directie OEM?


ovi_JZs

Recommended Posts

As dori sa stiu pe original din fabrica ce firma au piesele din directia masinii e39 525d.De curand am schimbat flanslele la telescoape am pus lemforder, de la toate service-urile auto mi-au zis ca sunt cele mai bune....nu si pentru mine. au trecut 2500 de km si iarasi au aparut aceleai batai de la ele. am fost la mecanicul care mi le-a montat pe masina si cu stupoare a descoperit ca iarasi bat flansele(mie imi venea sa il bat). As vrea sa stiu pe OEm ce firma le fabrica flansele respective. http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL91&mospid=47540&btnr=31_0256&hg=31&fg=10 part number 1. Va multumesc!
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

As dori sa stiu pe original din fabrica ce firma au piesele din directia masinii e39 525d.De curand am schimbat flanslele la telescoape am pus lemforder, de la toate service-urile auto mi-au zis ca sunt cele mai bune....nu si pentru mine. au trecut 2500 de km si iarasi au aparut aceleai batai de la ele. am fost la mecanicul care mi le-a montat pe masina si cu stupoare a descoperit ca iarasi bat flansele(mie imi venea sa il bat). As vrea sa stiu pe OEm ce firma le fabrica flansele respective. http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL91&mospid=47540&btnr=31_0256&hg=31&fg=10 part number 1. Va multumesc!

lemforder face piese pentru BMW dar le face de o calitate superioara pieselor sub marca lemforder

Link to comment
Share on other sites

am stat fiecare secunda langa el. dar m-am enervat si am zis ca merg la reprezentanta si imi cumpar originale si le schimb eu acasa. ca nu ii mare arta. si daca cumva cand le dau jos imi dau seama ca nu lea pus bine merg la mecanic si .... . Edited by ovi_JZs
Link to comment
Share on other sites

E cam ciudat sa ti se strice flansele dupa 2500 km chiar daca nu sunt originale si astea lemforder sunt destul de bune si nu se strica asa repede.

 

Eu le am schimbat pe ale mele degeaba,aveam un pacanit cand luam de volan.Am fost la 3 service-uri si toti au zis ca sunt flansele,am cumparat tot lemforder,le-au montat dar degeaba,zgomotul era acolo.

Pana la urma am verificat eu mai bine acasa si am descoperit ca era un pivot de la o bascula,cu toate ca pivotii nu aveau joc si nu bateau am schimbat basculele si asta a fost! :download: .

 

De montat gresit nu prea ar avea cum...nu au decat o pozitie,altfel nu se pot monta...

 

Eu as zice mai intai sa verifici/identifici bine zgomotul sa nu fie din alta parte.

 

Pentru a le schimba o sa ai nevoie de o presa pentru arc.

 

Bafta.

Edited by 535i
Link to comment
Share on other sites

@ 535i sincer si eu m-am gandit la varianta asta, sa bata altceva. chiar acuma am verificat flansele la alt bmw ca al meu , si nu se aude nimic dar la balans(cand balansez masina pe loc) se simte la fel in flanse ca al mine. ce ai schimbat tu? care brat? daca ai putea sa imi spui te rog frumos!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Pana la urma mi-am comandat la reprezentanta bmw din arad si bieletele antiruliu si flansele de la telescoape pe oem. Sunt foarte curios daca dupa schimbarea lor va mai bate ceva pe masina. Atat de tare m-am enervat saptamanile astea. la orice gropita parca simteam eu tot :D. Maine le schimb sper sa revin fericit cu un reply.(poate se duc si astea oem dupa vreo 2000 de km ca o sa innebunesc)
Link to comment
Share on other sites

De verificat si rotulele de pe bratele inferioare, daca sunt duse fac un zgomot foarte enervant la orice mica denivelare, destul de greu de depistat dar nu imposibil. Eu mizez pe cel putin una din ele, 95%:thumbsup: . Tine-ne la curent
Link to comment
Share on other sites

Am reusit ieri sa schimb singur flansele, asa ca mi-au ramas mie banii de manopera care o cerea mecanicul. Flansele de pe masina aveau camasile de la rulmenti crapate, dar bieletele antiruliu nu aveau nimic. Am pus falnsele asa cu timp fara graba si masina merge impecabil, nu mai bate nimic, inca:P.sa vedem cat de calitative sunt piesele oem.
Link to comment
Share on other sites

As fi curios in ce conditii batea la tine. Eu am E60, dar din cate stiu e cam acelasi lucru.

La mine bate ceva in ambele parti pe fata, dar numai la linii de cale ferata, gropi mai adanci, denivelari mai mari si repetate.

Pe piatra cubica sau denivelari usoare nu bate nimic. Am desfacut tot in partea stanga fata si... totul e ca nou. Nici flansele nu par a avea joc.

Am schimbat bucsele de la bara de torsiune si s-a mai ameliorat putin. Dar nu mult.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Ieri cand le-am schimbat flansele a venit un vecin mai batran(fost mecanic la ACR) si el mi-a aratat cum se strang flansele...maxim pana nu mai poti roti piulita si dupa dai inapoi jumate de filet.si inainte mi-a zis masinile astea cu bari stabilizatoare pe fata nu se verifica pe elevator, numai pe roti si prin balansare.Cand sunt pe elevator bara stabilizatoare impinge tot ansamblu fata in jos si poti sa bagi 100 de liviere si bari sa tragi de pivoti si brate nu vei afla niciodata ce bate. Se simte ca rulmentii au un pic de joc daca tii mana pe ei cand cineva balanseaza masina. la fel si cu bratele si bucsele.

pune 2 baieti sa iti balanseze masina de la mijloc mai puternic si pune mana pe flnse pe brate si daca au joc garantat le simti.bafta

Link to comment
Share on other sites

La balans cu mana nu se simte nimic. Eu am demontat fizic toate bratele si captele de bara, bielete antiruliu. Le-am miscat in mana, in toate directiile. Abia le-am putut misca. La vechea masina schimbasem toate bratele fata si stiu cum erau cele vechi si cele noi. Actualele de pe E60 sunt chiar mai rigide decat cele noi montate de mine la vremea respectiva. :blink:
Link to comment
Share on other sites

Si eu pe spate am demontat cateva brate, am stras de ele si de roata si nimic. Am schimbat apoi la nimereala bucsele mari de la bratele inferioare si am scapat de problema.

 

Nu batea nimic, nu facea zgomot, nu avea joc, nici pe masina nici demontat. Avea ce-i drept cauciucul din jur crapat.

 

Pe acelasi principiu o sa mai schimb si celalalte brate pentru ca au respectivele cauciucuri crapate. Nu mai stau sa astept sa faca figuri.

Link to comment
Share on other sites

Hmmmmm... bucsele de la bratele inferioare intr-adevar sunt crapate, atat in dreapta cat si in stanga, fara a avea joc la miscarea cu mana. Dar nu ma gandeam ca ar bate din atata.

Insa... alea nu cred ca se gasesc separat. Iar un brat de-ala te rupe sa-l iei numai pentru bucsa...

post-41488-0-01095800-1333441996_thumb.png

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Hmmmmm... bucsele de la bratele inferioare intr-adevar sunt crapate, atat in dreapta cat si in stanga, fara a avea joc la miscarea cu mana. Dar nu ma gandeam ca ar bate din atata.

Insa... alea nu cred ca se gasesc separat. Iar un brat de-ala te rupe sa-l iei numai pentru bucsa...

Se gasesc bucsele alea si separat. La firma Unix. Am fost si am cautat eu si acolo am gasit fiindca am un prieten acolo si mi-a zis ca exista si separat. Doar ca nu prea se vand separat, de ce sa iti dea bucsa cu 50 de lei cand poate sa iti dea si bratul la 250 de lei minim.

Link to comment
Share on other sites

Bratul respectiv este pe la 8.5 - 9 mil.

 

Eu nu am incredere sa schimb doar o bucsa la brat. Ce fel de bucsa o fi ???

 

1. nu stiu cat tin

2. oricum, atunci cand schimbi un astfel de brat refaci unghiurile si daca tine mai putin respectiva bucsa, tot acolo ajungi din cauza manoperei scumpe.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca trebuie sa refaci unghiurile , refaci unghiurile daca schimbi bieletele de directie. bucsele nu stiu ce firma sunt dar stiu ca poti sa le gasesti si separat.
Link to comment
Share on other sites

Daca inlocuiesti brate, da, trebuie refacuta geometria. Noul brat poate fi mai lung sau mai scurt decat vechiul. Sau poate nu. Dar 50 de lei nu e o avere.

Eu azi am programare la reglat directia. Nu pentru ca suspectez ceva, ci pur si simplu pentru ca n-am facut-o niciodata de cand am masina si vreau sa fiu sigur ca e ok.

 

Ovi... m-ai uimit. Am sa si caut bucsa respectiva. Chiar la UNIX. Nu stiu cat ma vor ajuta (daca spui ca nu prea dau bucsele separat), dar incerc.

Bratul intreg n-are sens sa-l schimb, daca pivotul din capat e ok.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.