Jump to content

Am un consumator pe urs


Recommended Posts

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Chestia buna e ca alternatorul fiind montat pe partea stanga...l-ai salvat.... :blink:

PS: becul din bord se aprinde ...doar daca primeste comanda din alternator, mai precis din regulatorul de tensiune...nu e de la un voltmeru de minim...cum am fost tentat eu sa cred ..sau altii...mi-am montat un led rosu care e asa cum am vrut eu :) ...respectiv cuplat la un montaj electronic care anunta cand tensiunea scade sub un nivel..respectiv 10volti...trebuie sa ridic acest nivel...pentru ca la 10 volti bateria e deja mooarta :)...adica nu mai poti nici sa pornesti motorul cu ea...si cum eu am cutie automatica...nici impinsa nu o pot porni :)

172796[/snapback]

Iulian , cand o sa reusesc sa repar ce am stricat din prostie , poate imi trimiti si mie o schema cu montajul ala de care vorbesti tu sau sa imi zici de unde l-ai luat.

Link to comment
Share on other sites

Iulian , cand o sa reusesc sa repar ce am stricat din prostie , poate imi trimiti si mie o schema cu montajul ala de care  vorbesti tu sau sa imi zici de unde l-ai luat.

173534[/snapback]

Montajul ala e luat de la un magazin de piese auto...o sa-l desfac..de fapt o sa mai cumpar unul (e 8 ron), o sa-l desfac si o sa-l modific..pt ca , asa cum am spsu si mai sus, ledul rosu se aprinde prea tarziu...cand bateria e deja descarcata...adica la 10 volti...e un montaj numai din cateva rezistoare si cateva diode zenner, stabilizatoare de tensiune..care dau pragurile la care se aprind ledurile :blink:..cum am spsu..o sa mai cumpar unul, il demontez, il modific si o sa public schema...ca nu mai e patentul original...din moment ce modific conformatia...si o sa-i aduc si imbunatatiri...de fapt o sa fie deja altceva :)

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

Salut,iulian si ceilalti baiaeti de aicea a-si vrea sa va cer o alta parere la alta problema la urs,deci e vb de apa,deci daca umplu vasul de la radiator cu jumatate apa si jumate antigel,plec cu masina e ok,daca o las 3 zile nepornita si verific cantitatea de apa din vas e spre gol,pe unde s-o scurge lichidul ca m-am uitat pe la furtune pe la coliere sa vad daca sunt stranse,deci cand sta masina mai multe zile nepornita atunci cand ma uit in vad e destul de multa apa lipsa,ma gandesc ca o fi o fisura foarte mica undeva ca daca merg cu masina in fiecare zi nu e asa o problema dar cand sta se scurge usor pe undeva,deci,nici nu mi-a trecut o suparare si vine alta mai mare.......,chestia asta pt mine e cea mai inspaimantatoare sa zic asa ca vezi tu la urs nu ai sonda sa a-ti arate ,sa a-ti indice ce cantitate de apa mai e in vas,si ....asa se poate duce ........garnitura.....
Link to comment
Share on other sites

Asta e o chestie caracteristica unui colier slab. Am patit-o de multe ori.

 

In alta ordine de idei, vreau sa spun ca am trecut si eu prin aceleasi chestii cu o masina mai veche... adica reparam ceva si imediat pica altceva si ma enervam la culme... pana cand mi-am dat seama ca nu se mai poate asa... si am cumparat o masina noua... Faza e ca acum, dupa vreo 2 ani in care vechea rabla sta nemiscata, mi-a venit nostalgiile si ma gandeam sa-i fac o reparatie generala. Deci vechile iubiri se uita greu... :blink:

Link to comment
Share on other sites

A si uitasem........,ce naiba mai Johnny tu naiba nu stiai ca te fura spatele,intrai cu viteza in curba,ca e senzatia asa dar.......trebuie mare atentie ca e usor sa zici ca o faci,dar.....nu uita ca o sa alergi dupa piese...munca care o sa o depui,ca nu e naiba Octavia sau alte marci actuale care sa se gaseasca piese asa foarte usor sa o duci in service si sa vi peste 10 zile si sa te urci in ea si sa ai dai cheie atat,o sa fie destul de greu dar daca ai vointa.....e ok. :blink:

172943[/snapback]

 

Bogdy o sa te prapadesti de ras, unde am lovit eu masina e linie dreapta, nici 1 cm de curba. Asta ar trebui sa iti dea de inteles cat sunt de idiot.

Link to comment
Share on other sites

Sa va spun eu o faza tare de tot... bateria pe masina este noua( are aproximativ 1 luna). Am primit-o de la cineva care a vandut masina si nu a mai dus bateria la garantie( bateria a fost cumparata din Metro de pe raft si pusa direct pe masina - in certficatul de garantie scrie ca trebuie sa te duci sa-i faca revizie cand o pui pe masina sa vada cum incarca etc.). Omul a pierdut actele de garantie intre timp. Mie mi-a dat bateria cadou si am pus-o pe masina si dupa trei saptamani in care a mers foarte bine masina am lasat-o pe drepta trei zile si surpriza nu mai avea curent sa porneasca. Acum am pus-o pe redresor sa o incarc si dupa, vreu sa ma duc la service sa mi-o verifice si sa-mi verifice si starea instalatiei de pe masina( daca incarca alternatoru', daca am consumatori de care sa nu stiu, etc.). Amuzant este faptul ca am patit chestia asta in aceiasi perioada in care citeam posturile voastre in acest topic... :blink:
Link to comment
Share on other sites

@solidconvert: Ti s-a intamplat prin simpatie :) nu trebuia sa citesti :)

@bogdyy: Dupa alea 3 zile uita-te pe sub masina...daca e sa curga ceva, vei afla sub masina, pentru ca antigelul sigur lasa urme pe acolo pe unde atinge...eventual baga-te pe sub masina...e posibil ca cu o lumina puternica sa gasesti locul unde e umed de antigel..nu de uleiuri sau altele...ideea e sa-ti curga pe afara...si nu prin interior pe sub covorase :blink: ca e mai greu de depistat...desi e ciudata curgerea..daca sta..curge, daca merge, adica face presiune in instalatie, nu mai curge :)

Link to comment
Share on other sites

Salutare! Am incarcat bateria, am fost la verificat si incarca bine alternatoru' - 13.9 fara consumatori si 13.9 cu consumatori(super tare!). Am mai descoperit si ca am un consumator(un releu care cand pui borna la baterie se anclanseaza (cred ca asa se spune, adica cupleaza) si imi haleste din baterie asa stand pe loc fara sa fie pornita 0.24 A adica 2.4 V / ora. Am scos releul cu pricina, am pornit si functioneaza toate pe masina si culmea masina merge foarte bine adica la fel si cu releu si fara doar ca dupa ce am scos releul nu mai am consum de curent pe masina. Acum ce vreau eu sa va intreb: pe panoul ala de sigurante si relee de la motor scrie ca releul cu pricina, cel scos de mine este K9 si vreau sa va intreb poate voi stiti. Pot sa patesc ceva sau poate sa fie ceva care nu mai functioneaza dar eu nu depistez in prima faza?
Link to comment
Share on other sites

Lasa-l asa..dar sa ai acel releu la indemana..daca constati ca nu-ti merge ceva...apropos..pe capacul cu sigurante nu scrie ce releu e? ai proiectoare? daca nu, poate ai echiparea...apropos..e releu original sau e de dacie? pentru ca alea de dacie au alta conformatie la picioruse :blink: si daca bagi unul de dacie intr-un soclu de bmw...se anclanseaza.. :)
Link to comment
Share on other sites

Merci pentru raspuns! Nu am proiectoare si nu am nici relee de Dacie pe masina. Am numai relee originale. Il tin ca si eu tot astept ca poate se intampla ceva sau mai bine nu!?... si am rezolvat problema :) . Dar totusi ma gandesc sa nu fie de pe la sonda lambda(sper ca am scris corect) sau de la recuperatorul de gaze sau de la catalizator cine stie... Sa vedem ce se-ntampla!!! Sper sa nu se strice ceva si sa mearga asa fara. Apropos: ce tare ar fi sa se rezolve asa usor problemele cand apar( ce s-a stricat planetara? arunc-o!!! sau nu mai merge electromotorul ... demonteaza-l ca merge mai bine fara... :blink: ). Va tin la curent cu evenimentele dar pana atunci: Noi si nebanuite succese!!! :)
Link to comment
Share on other sites

din cate stiu eu exista un aparat care poate masura daca este consumator,intrebati electricieni de inalta tensiune ca ei folosesc asa ceva.am auzit ca se ia borna de plus si se pune aparatul intreborna bateriei si borna masiniisi arata daca trece curent sau nu. incercati dar 90% ai un consumator su mai poti incerca ceva simplu, iei borna jos si dupa 2 3 zile o pui si incerci sa opornesti si atunci ati dai seamadaca ai bateria sau ai consumator. bafta.
Link to comment
Share on other sites

Acel aparat se numeste ampermetru..in mod normal trebuie sa ai un consumator..alarma auto..e vorba de un consum de pana in 50mA, si oricum e intermitent..si din cauza LED-ului de stare al acesteia....singura problema mai ramane gasirea consumatorului...am citit aseara intr-un manual BMW despre cum ai putea sa descoperi un consumator...si anume, cu masina in repaos, adica incuiata, asigurata...etc. scoti pe rand toate sigurantele si in locul lor pui..atentie, un voltmetru...daca se inchide circuitul, adica voltmetrul indica altceva decat 0 V, at il pui pe ampermetru si vezi valoarea curentului ce trece pe acolo..daca e de cativa mA..e relativ bine, daca e peste acei 50 mA..nu mai e acceptabil :) bine, in carte spunea doar de partea cu voltmetrul...am extrapolat deoarece in ziua de azi se gasesc fff multe electronice care nu dau un circuit complet deschis ca sa-ti indice voltmetrul 0 V... :blink:
Link to comment
Share on other sites

PLEASE HELP!!! Revin cu problema mea cu consumatorul(releul). Am incercat urmatoarea varianta: cu contactul pus releul nu face nimic, adica nu cupleaza nici mort(nici cu motorul cald, nici cu motorul rece), dar daca ii iau contactul cum mufez releul acolo anclanseaza automat. Cred ca l-am descoperit si pe schema din manualul de reparatii(schema de injectie motronic este releul cu nr. 11(ei il denumesc releul nr.2) si m-am uitat unde duc firele de la el si destul de ciudat dar unul dintre fire se vede pe schema ca duce la injectoare!!! Pun si o poza cu cutiuta cu relee de la motor(cel cu pricina este releul alb) si poate imi spuneti si mie la voi cum este... acum este scos dar sper sa n-am treaba cu injectia din cauza lui si sa inceapa sa-mi consume mai mult sau si mai rau sa stric ceva pe acolo. Astept raspunsuri...Merci si raman dator cu mai multe beri!!! :blink:

post-3257-1168692262_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.