Jump to content

Cel mai frumos 5-ar


Vadim

Recommended Posts

E39 e cea mai reusita combinatia intre forta bruta si eleganta sport.

 

Parerile mele (cronologic):

 

Am avut E34 timp de un an si pot sa confirm ca este f fiabila si robusta. Te poti baza de ea in orice moment, e o msina care m-a salvat din multe situatii dificile sau cand am fost eu sofer prost. Din pacate / fericire, am vandut-o f recent dar imi va ramane toata viata in amintire ca si simbol fundamental BMW. In curand voi fi fericitul proprietar al unui E39!

 

E39 e cel mai reusit model 5er de la BMW. E o combinatie reusita de forta si rafinament. Din pacate, rafinamentul ei e prost inteles, fiind masina preferata a bisnitarilor si a celor cu fumuri in cap. Fata de E34, incorporeaza deja tehnologii avansate, cele mai importante fiind traction control si stability control, care elimina inconvenientele condusului cu tractiune spate pe timp de iarna (o poate conduce si partenera de viata fara sa ma stresez ca nu o poate controla :blink:). E "the beast shapped as a beauty".

 

E60 e cea mai "sexy" masina dpdv al designului, dar se indeparteaza de ceea ce inseamna BMW pt multi. Totusi, trebuie intelesi cei de BMW, pot sa tot fie ei lideri de piata si trend set-ari, tot trebuie sa se alinieze directie globale in design si costuri mai reduse (more to the client for fewer money). Are tehnologie en-gros in ea, nu stiu sigur daca are loc acolo si sufletul de BMW. Daca va trece proba fiabilitatii in timp si a acceptarii si peste 5-6 ani de catre second/third hand owners, va fi poate cel mai reusit model. Ramane de vazut.

Link to comment
Share on other sites

E 60ul este prea patratzos. Prea multa tabla. E frumoasa in felul ei....tb sa tina pasul cu concurentza (Audi, MB).....

Nu stiu daca e utila atata tehnologie in ea. De preferat ar fi sa nu aiba asa de multi senzori, etc... .

Chiar zilele trecute am citit un articol in care era prezentat 530xd, iar parerea lor a fost:

1motor f puternic, (se facea comparatia k s-a ajuns la motoru de 3.0D sa fie la fel de puternic k precedentel 3,0i)

2.cutie automata nu tocmai potrivita pt un BMW (bmw e o masina de lux sportiva, iar prin cutia asta pierde f mult din caracterul sport)

3.comportament subvirator

4. joysticku nu e prea bine venit (tb sa te holbezi kam mult k sa-ti dai seama ce faci)

5 materiale in interior de slaba calitate ( maneru pt deschis usa din plastic ieftin inloc de metal cromat)

6. etc

 

 

VIVA E39!!!

Link to comment
Share on other sites

E 60ul este prea patratzos. Prea multa tabla. E frumoasa in felul ei....tb sa tina pasul cu concurentza (Audi, MB).....

Nu stiu daca e utila atata tehnologie in ea. De preferat ar fi sa nu aiba asa de multi senzori, etc... .

Chiar zilele trecute am citit un articol in care era prezentat 530xd, iar parerea lor a fost:

1motor f puternic, (se facea comparatia k s-a ajuns la motoru de 3.0D sa fie la fel de puternic k precedentel 3,0i)

2.cutie automata nu tocmai potrivita pt un BMW (bmw e o masina de lux sportiva, iar prin cutia asta pierde f mult din caracterul sport)

3.comportament subvirator

4. joysticku nu e prea bine venit (tb sa te holbezi kam mult k sa-ti dai seama ce faci)

5 materiale in interior de slaba calitate ( maneru pt deschis usa din plastic ieftin inloc de metal cromat)

6. etc

VIVA E39!!!

117109[/snapback]

 

2. hehehe

3. hehehe

4. hehehe

5. hehehe

6. hehehe

 

numai minciuni dragutza, numai minciuni

 

VIVA E60 ... Nokia si BMW :blink:)

Link to comment
Share on other sites

E 60ul este prea patratzos. Prea multa tabla. E frumoasa in felul ei....tb sa tina pasul cu concurentza (Audi, MB).....

Nu stiu daca e utila atata tehnologie in ea. De preferat ar fi sa nu aiba asa de multi senzori, etc... .

Chiar zilele trecute am citit un articol in care era prezentat 530xd, iar parerea lor a fost:

1motor f puternic, (se facea comparatia k s-a ajuns la motoru de 3.0D sa fie la fel de puternic k precedentel 3,0i)

2.cutie automata nu tocmai potrivita pt un BMW (bmw e o masina de lux sportiva, iar prin cutia asta pierde f mult din caracterul sport)

3.comportament subvirator

4. joysticku nu e prea bine venit (tb sa te holbezi kam mult k sa-ti dai seama ce faci)

5 materiale in interior de slaba calitate ( maneru pt deschis usa din plastic ieftin inloc de metal cromat)

6. etc

VIVA E39!!!

117109[/snapback]

 

Dar cat rahat mananca unii din reviste care se joaca 2-3 ore cu o masina... Impresionant.

 

1. Asa e.

2. Ce vorbesc aia acolo? Au baut ceva inainte?!? Daca nu le-a placut de ce n-au luat manuala sau SMG? Automata e optionala si e ceva de vis.

3. Poftim?!? Poate in cosmarurile urate ale lui Audi sau MB.

4. Astia sunt copii idioti.

5. Manerele mele sunt din metal. Astia or fi condus un MB...

6. etc ce?

Link to comment
Share on other sites

daca ai fi citit bene ce am scris eu....era vb de xd (adica AWD).

Eu nu voiam sa oftic pe nimeni (dak se ataca vreun posesor......asta e), v-am spus si voua ce scrie in ziar.

Vezi Romania libera marti 22 aug-2006 la Auto ghid....ultima pagina jumatatea de jos!!!

Nu tb sa subestimezi nici Audi/ Mercedes (normal...depinde cu ce o compari 320d cu 1,9TDi samd)..... Eu am avut un TT 3.2 de 250cp care nu m-a dezamagit dar i-a trec timpul!!!

Ramane VIVA E39

Link to comment
Share on other sites

daca ai fi citit bene ce am scris eu....era vb de xd (adica AWD).

Eu nu voiam sa oftic pe nimeni (dak se ataca vreun posesor......asta e), v-am spus si voua ce scrie in ziar.

Vezi Romania libera marti 22 aug-2006 la Auto ghid....ultima pagina jumatatea de jos!!!

Nu tb sa subestimezi nici Audi/ Mercedes (normal...depinde cu ce o compari 320d cu 1,9TDi samd)..... Eu am avut un TT 3.2 de 250cp care nu m-a dezamagit dar i-a trec timpul!!!

Ramane VIVA E39

117158[/snapback]

Crede-ma am citit bine. Si daca eu as fi citit asa ceva intr-un ziar, l-as fi pus pe raftul cu hartie igienica, pentru totdeauna.

 

In mass-media romaneasca lucreaza unii din cei mai idioti oameni care i-am vazut vreodata. Unii stiu ca m-am invartit mult printre ei, si oameni mai putin redusi mintal in putine branse vezi, cel putin asa multi procentual.

 

In alta ordine de idei, distributia maselor pe punti difera foarte putin intre versiunile seriei 5, am pe undeva un tabel daca vrei caut. Apoi, xd-ul nu e sub-virator decat daca confunzi cu altceva fenomenul, avem aici pe forum si posesori, pot confirma. Cine n-a condus, sa se abtina, iar ziaristii sa plece la sapa.

 

Nu subestimez nici Audi, nici Mercedes. Audi A6 e o masina care n-arata rau, nu merge rau si nu mi-ar displace. Dar are doua defecte. Nu e BMW si ii lipsesc calitatile unuia. In nici un caz un seria 5 nu e sub-virator, cel putin nu in fata unui Audi sau Mercedes.

 

P.S: ori  e plastic vopsit in culoarea cromului si tu nu iti dai seama ori aia au ochii infundati :blink: .

Masina de o prezentau ei costa 41800E CIP....CIRIP

117161[/snapback]

 

Te invit sa verifici manerele mele. Nu sunt cromate, sunt un fel de aluminiu mat. In nici un caz plastic. Apoi vorbim de cine si ce prostii vorbeste.

 

iar parerea lor a fost:

 

4. joysticku nu e prea bine venit (tb sa te holbezi kam mult k sa-ti dai seama ce faci)

Asta spune tot despre capacitatea lor de a critica o masina.Cand esti idiot ,multe lucruri mai deosebite nu sunt binevenite.

117178[/snapback]

 

Exact. Pe urma trebuie sa-ti dai si interesul sa scrii un articol. Ma surpinde ca este cineva asa credul sa mai creada ce scrie presa auto sau presa generalista despre masini.

 

Citesc zeci de articole din tot felul de publicatii saptamanal, dar le iau cu "a grain of salt" nu inghit galusti ca prostul.

Link to comment
Share on other sites

Folosirea de expresii gen "revista X a efectuat un studiu minutios si a ajuns la concluzia" sunt folosite ca sa argumentezi idei care se vor impuse. Si eu folosesc aceste expresii in momente cheie. Dar cine a facut acest studiu, un zeu sau un om? Nu este nimeni chiar atat de specialist si nu s-a stabilit un set de criterii clare in acest topic ca sa se ajunga la o concluzie fundamentata din toate punctele de vedere.

 

De aceea, mai bine toata lumea sa isi spuna parerea, criteriile de evaluare difera de la om la om: consum, eleganta, putere, dotari, etc.

 

Peace and freedom, brothers!

Link to comment
Share on other sites

Pt ihearto: eu n-am bordu cu lemn... sincer iti spun ca imi displace bordu cu lemn la bmw. consider k nu e in spiritul de "muscle car" bavarez.

La fel de sincer iti spun si ca nu trag cu ochiu dupa 5aru nou......are ceva ce nu ma atrage....si crede-ma k nu sunt invidios pe cei ce au sau as vrea si eu da' n-am bani pt el.

Sunt genu de om care daca-mi place ceva.....iau. Asa cum stau cu 3 masini in garaj (din care una E39 bineinteles :blink: ), as putea renunta la una sau doua din ele pt alta mai k-lumea.

SA revin:

Nu tb sa-mi da-ti mie in cap pt ce scriu idiotii aia in ziar......dak asta e parerea (concluzia) lor despre bmw sa fie sanatosi......chestia e k prinde la unii care nu stiu.

Se poate si ca reporterii sa nu fie kiar atat de cretini dar sa fie rau intentionati....poate platiti de concurentza/ alte interese.

Nu uitati ca mass-media este o formatoare de opinii!!!

Link to comment
Share on other sites

Pt ihearto:  eu n-am bordu cu lemn... sincer iti spun ca imi displace bordu cu lemn la bmw. consider k nu e in spiritul de "muscle car" bavarez.

La fel de sincer iti spun si ca nu trag cu ochiu dupa 5aru  nou......are ceva ce nu ma atrage....si crede-ma k nu sunt invidios pe cei ce au sau as vrea si eu da' n-am bani pt el.

Sunt genu de om care daca-mi place ceva.....iau. Asa cum stau cu 3 masini in garaj (din care una E39 bineinteles :blink: ),  as putea renunta la una sau doua din ele pt alta mai k-lumea.

SA revin:

Nu tb sa-mi da-ti mie in cap pt ce scriu idiotii aia in ziar......dak asta e parerea (concluzia) lor despre bmw sa fie sanatosi......chestia e k prinde la unii care nu stiu.

Se poate si ca reporterii sa nu fie kiar atat de cretini dar sa fie rau intentionati....poate platiti de concurentza/ alte interese.

Nu uitati ca mass-media este o formatoare de opinii!!!

117267[/snapback]

In mod sigur jurnalistii auto de la noi sunt complet varza. Si asta e valabil pt marea majoritate dintre ei. Singurii care stiu ce spun in reviste sunt cei de la Top Gear si Supercar, in rest n-are rost sa citesti nimic de la noi. Iar emisiunile auto autohtone sunt chiar penibile. Cel mai bun exemplu e Promotor, prezentat de o femeie care n-are nici o treaba cu masinile. In plus e mai mult o emisiune mondena decat auto. Cel mai mult m-am enervat cand a invitat-o pe Issa care facea si ea playback cu trupa Elegance. Zicea ca ea are A4 pt ca nu se poate stapani sa alerge BMW si ca BMW-urile sunt niste bestii de necontrolat. Si ce m-a enervat rau de tot e ca a spus ca ea a fost pilot de teste pt BMW si ca stie sa conduca perfect, de fapt sa piloteze nu sa conduca. Ce penibila...

Si despre materialele folosite in E60, sa fim seriosi ca nu prea ar tb sa avem incredere in ce spune unu care probabil scria inainte la rubrica "Retete culinare" si care conduce Logan sau vreun Cielo.

Link to comment
Share on other sites

Personal , ma incanta mai mult sa stau la stop si sa ma joc din acceleratie la un E34 , un driver's car :lol: , decat sa ma fofilez cu 200 kmh in E60 . Desi  la toate stopurile toti se uita cine e ala care are bani de E60 .... tot E34 e peste . Iar comparat cu masinile de la vremea lui ... E34 castiga detasat . Este chiar peste E28 , desi M5 E28 este o masina deosebita :lol:

 

 

Si inca ceva , un BMW nu mai arata asa cum ar trebui sa fie pentru ca la noi f. multi proprietari de BMW sunt d-aia cu lantu de aur pe ei , cu maneaua , si care si-au cumparat bmw sa mearga incet :|

 

Mult respect pentru propretarii de ursi ... pentru cei care stiu sa intretina un E30 asa cum trebuie .

116837[/snapback]

 

 

Cum adica E34 este driver's car?E60 ce este,merge singura? :)

 

Si ce daca multi oameni de proasta calitate au BMW?Daia nu ti-ai cumpara tu BMW?Stai tu linistit,sunt si aici pe forum proprietari de BMW de foarte proasta calitate (foarte putini,este drept).Mai sunt si ipocriti :D (vezi doamne,aici sunt numai fite de 2 lei,numai figuranti care isi etaleaza masinile,se stiu ei/ele). :blink:

 

Ce inseamna asta?Sa nu mai conduc BMW pentru ca un mucos de 20 si ceva de ani are BMW cumparat de parinti ,si nu stie sa vorbeasca civilizat,doar sa injure ?Nu avem ce face,"gunoaie" de genul asta vor exista tot timpul. :)

Fac o paranteza aici:(multi pusti de bani gata considera ca pot face orice,ca pot ameninta pe oricine,ca pot vorbi ca la usa cortului,cum au fost crescuti.Problema este ca trebuie compatimiti,sunt oameni care rezolva probleme pe spatele altora,pe relatii,pe spagi,in realitate nu le face "pielea" 2 bani,ma repet ,...niste gunoaie.)

 

Sa nu mai conduc BMW pentru ca multi manelisti prefera aceasta marca?

Sa nu mai conduc BMW pentru ca multi il cumpara din bani furati?Sa nu mai conduc BMW pentru ca multi conduc BMW-uri furate,si au platit jumatate din pretul real?Te intereseaza ca se uita cineva la stop,la ce masina ai?Conteaza pentru tine parerea lui? :w00t:

Stii ceva, mie nu imi pasa.Masina te reprezinta,nu zic nu,dar nu poate tine loc de civilizatie si de bune maniere. :D

 

.  Fata de E34, incorporeaza deja tehnologii avansate, cele mai importante fiind traction control si stability control, care elimina inconvenientele condusului cu tractiune spate pe timp de iarna (o poate conduce si partenera de viata fara sa ma stresez ca nu o poate controla

E60 e cea mai "sexy" masina dpdv al designului, dar se indeparteaza de ceea ce inseamna BMW pt multi. Totusi, trebuie intelesi cei de BMW, pot sa tot fie ei lideri de piata si trend set-ari, tot trebuie sa se alinieze directie globale in design si costuri mai reduse (more to the client for fewer money).

117091[/snapback]

 

E34 avea ASC+T ,deci nu cred ca asta este diferenta :bounce:

 

BMW nu trebuie sa se alinieze nicaieri."More to the client for fewer money" nu se incadreaza in strategia BMW-ului.BMW nu este o masina populara,nu este concurentul masinilor "ieftine",care te duc de la punctul A la punctul B.

BMW lupta pentru piata unde cumparatorii nu isi pun problema banilor.

Se gandesc ce le-ar place mai mult,cum ar "arata" mai bine in societate.Ce folos ca o Toyota are probleme mult mai mici decat un BMW?Daca vrei masina fara probleme iti iei Toyota,vrei BMW,iti iei ...BMW :)

Sa nu ne imbatam cu apa rece,nu ai bani nu iti cumperi BMW,cel putin nu nou.

Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

E34 avea  ASC+T ,deci  nu cred ca asta este diferenta :)

 

BMW nu trebuie sa se alinieze nicaieri."More to the client for fewer money" nu se incadreaza in strategia BMW-ului.BMW nu este o masina populara,nu este concurentul masinilor "ieftine",care te duc de la punctul A la punctul B.

BMW lupta pentru piata unde cumparatorii nu isi pun problema banilor.

Se gandesc ce le-ar place mai mult,cum ar "arata" mai bine in societate.Ce folos ca o Toyota are probleme  mult mai mici decat un BMW?Daca vrei masina fara probleme iti iei Toyota,vrei BMW,iti iei ...BMW :blink:

Sa nu ne imbatam cu apa rece,nu ai bani nu iti cumperi BMW,cel putin nu nou.

Parerea mea...

117354[/snapback]

 

 

Bavaria, cu tot respectul, mi-am spus parerea doar, nu am spus ca ceea ce am spus eu e adevarul absolut. Exact ce spuneam eu in alt reply, nu exista un set de criterii obiective de evaluare, fiecare cauta ce vrea la o masina. Unii sa atraga priviri, altii performanta sportiva, altii comportament la drum intins, si pot sa continui asa o ora. Nu poate sa convinga nimeni pe nimeni care masina e mai buna daca nu gandesc in functie de aceleasi criterii.

 

 

E34 nu avea ASC+T decat late into the '94s, E34 nu avea ca dotare standard aceasta optiune si nu avea DSC din cate stiu eu. DSC a fost instalat prima oara pe E39. E34-urile pe care le-am vazut eu nu aveau, asa este si E39 cu navigatie si steptronic, dar astea nu sunt dotari standard la E39.

 

Normal, oricine ar avea bani ar incerca un E60, depinde de cat de mare ti-e contul in banca si ce prioritati in momentul in care iti iei o masina. Sunt de acord ca ideea ca joystick-ul e rau e o porcarie si nu cred ca are atatea defecte.

 

Si crede-ma, BMW urmeaza trend-ul pietei, au trecut anii gloriosi din '90 cand era crestere economica mare si nu trebuiau sa se concentreze pe costuri. Se compara un Ford, Renault din '91-'92 cu un E34? Nu, nici pe departe, dar in ziua de azi, cand tehnologia se vinde din ce in ce mai ieftin, diferentele intre marci de masini scad. Apoi, toate marcile isi externalizeaza productia de piese care necesita procese poluante sau care necesita forta de munca manuala si care trebuie sa fie ieftina ca sa fie profitabili. Eu personal am fost la fabrici care produc pt BMW in Ploiesti si Satu-Mare. Nu pot da detalii, dar crede-ma am vazut.

 

De ce crezi ca BMW AG raporteaza profituri din ce in ce mai mari?

 

Asa ca, singurul lucru de care sunt sigur pe acest forum este ca BMW e o firma capitalista care nu poate sa opereze in afara pietei.

Link to comment
Share on other sites

dupa "interests" e de-al nostru.  :blink:

117381[/snapback]

 

Cu siguranta. :)

 

[...]

Si crede-ma, BMW urmeaza trend-ul pietei, au trecut anii gloriosi din '90 cand era crestere economica mare si nu trebuiau sa se concentreze pe costuri. Se compara un Ford, Renault din '91-'92 cu un E34?

[...]

De ce crezi ca BMW AG raporteaza profituri din ce in ce mai mari?

 

Asa ca, singurul lucru de care sunt sigur pe acest forum este ca BMW e o firma capitalista care nu poate sa opereze in afara pietei.

117395[/snapback]

 

Nu se compara nici acum un E60 cu un Renault sau Ford. Nici atunci dar acum cu atat mai putin. Active Steering e doar un exemplu. N-a indraznit nici un alt producator sa-l implementeze si e un vis. Cainii pot sa latre, ce stiu ei? Nu mi-ar place sa nu am una cu Active Steering, acum ca m-am obisnuit. Deloc.

 

Logic 7. Are vreun Renault sau Ford asa ceva?!? Incearca sa iei navigatie la un Ford sau un Renault si vezi ce patesti. Nu spun ca nu se poate...

 

Dynamic Drive. DSC care nu se compara cu ESP-urile Renault sau Ford. Motorizarile sunt mult in fata. ABS de ultima generatie. Active Cruise Control. Si asa mai departe.

 

Iar daca compari un E60 cu aproape orice altceva (in afara de o super sportiva sau tot un BMW) la stabilitate, pierzi de nici nu merita amintit ceva. Am condus 4 ani un Ford Focus I care si acum bate la stabilitate Golfurile noi si tot ce misca in clasa lui. Dar E60 e ani lumina in fata. Manevrabilitate, stabilitate, distributia maselor, motorizare. Nu poti compara nici acum la fel ca atunci.

 

Parerea mea e ca acum diferenta e MULT mai mare. Sigur, nu pentru pielea de pe bord si usi, dar pentru mine asta nu conteaza. Masina trebuie sa fie condusa de placere si sa mearga ca un vis. Asta face E60 cu BRIO. Masina - pentru mine - trebuie sa aiba electronica suficienta pentru ca imi plac treburile astea. Masina trebuie sa fie confortabila la drum lung si E60-ul este mult peste E34 la capitolul asta. Masina trebuie sa fie spatioasa si E39 e aproape rusinos de mic. N-as putea conduce o masina zilnic fara toate avantajele secolului 21. As putea conduce un seria 6 vechi fara astea dar doar in weekend si cu mare atentia. In nici un caz zilnic.

 

N-AS PUTEA CONDUCE, in schimb, un seria 6 vechi sau orice sub generatia E39-E46 cu familia mea in masina. In nici un caz un E34. Masinilea alea au mers de vis si poate o mai fac inca. Arata de vis si poate o mai fac inca. DAR NICIODATA nu au fost masini sigure. Pentru mine asta e de o importanta vitala. Sigur nici E60 nu are multe stele NCAP, dar cu siguranta pentru mine siguranta activa, impreuna cu cea pasiva, inseamna mai mult decat 5 stele care le poarta Renault Modus.

 

Si daca eu mi-as permite sa ma duc intr-un weekend, cu un E24 undeva, de placere, N-AS FACE-O NICIODATA CU FAMILIA MEA. Nu in Romania, nu pe drumurile noastre, nu cu soferii romani ca parteneri de trafic. Nici cu un E34. Si nici cu un E30 sau similare.

 

E simplu. Siguranta E60-ului n-o dau pe nimic. Electronica E60-ului n-o dau pe bordul - pentru mine - acum invechit al E39-lui. In ochii mei, E39 reprezinta o valoare inestimabila a istoriei BMW. Dar pentru timpul ei. Acum E60-ul pare nou si tanar pe langa E39 si inauntru si afara.

 

Nu e doar o masina scumpa. Si E39 a fost, poate chiar mai scump, decat masinile la vremea aia. Acum E39 e ieftina doar pentru ca e veche si cum nu e o masina clasica, pierde valoare.

 

Si sa nu uit. Prefer CD-urile (si cateodata mp3) ORICAND in fata vinilului. E o chestie de gust. Dar cum traiesc in secolul 21 si sunt inconjurat de electronica secolului 21 de la telefon la computer si televizor, nu-mi cereti in masina sa am electronica secolului trecut.

Link to comment
Share on other sites

Guest alexb32

Eu momentan conduc un E30, dar E34 mi-se pare o masina foarte ''echilibrata'' pentru anii ei de productie. E34 este o combinatie f buna intre o masina de familei si o masina sport !! Asa ca am votat E34

P.S. Eu zic ca adevaratele BMW-uri s-au fabricat intre 86-98.

Link to comment
Share on other sites

Eu momentan conduc un E30, dar E34 mi-se pare o masina foarte ''echilibrata'' pentru anii ei de productie. E34 este o combinatie f buna intre o masina de familei si o masina sport !!  Asa ca am votat E34

P.S. Eu zic ca adevaratele BMW-uri s-au fabricat intre 86-98.

117525[/snapback]

Si dupa 98 ce sunt? Cazane? Frigidere? Chestia asta ca numai alea vechi sunt BMW-uri adevarate e o aberatie. Daca cineva are, de exemplu Dacie, intotdeauna zice ca Dacia lui e mai smechera decat alte masini mult mai scumpe, pt ca o repara usor si "e ieftina domne". Adica intotdeauna cine nu poate avea ceva spune ca oricum are ceva mai bun....BMW-urile mai vechi sunt foarte frumoase si performante, dar pt perioada in care au fost fabricate....si ele reprezinta o parte din istoria BMW, insa BMW-urile noi reprezinta prezentul si sunt cel putin la fel de bune.

Link to comment
Share on other sites

Romulus....te contrazic la faza k E34 nu e o masina sigura. Acum vreo 2 saptamani am vazut un accident intre un E34 si o Toyota Avensis noua si era mult mai mototolita toyota decat E34. E adevarat k si E34 era indoit in partea motorului...dar nu s-a ajuns nici o secunda la pasageri (inclisiv cei din fatza), pe cand cei din Toyota au trebuit sa astepte descarcerarea sa poata deschide usile. Deci...permite-mi sa te contrazic.....daca nu vedeam cu ochii mei te credeam...dar acum stiu ce poate masina aia. Era ca o cusca....nu ajunsese nimic la pasageri...decat parbrizul care s-a spart....dar asta se intampla si la un E60.

Ai dreptate k E60-ul e mai sigur....e normal.....este mult mai nou si tehnologia a avansat mult....dar nu blama alte masini daca nu esti sigur si daca nu ai cum sa probezi ceea ce spui.

Edited by barqqsanu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.