Jump to content

Cel mai frumos 5-ar


Vadim

Recommended Posts

Unul cu un E60 la 180 nu constientizeaza ca viteza este mult prea mare ... si are impresia ca este sigur pe el . Si ca sa pompeze adrenalina intr-un E60 asa cum pompeaza intr-un E12 la 180 trebuie sa mergi cu 240 cu E60-ul . Iar pe curbe , e mult mai fain intr-un E12 .

 

Presupun . Nu am mers cu un E12 .

Link to comment
Share on other sites

@SiloS: deduc ca ai mers cu un E60 la 240km/h. Oricum nu sunt convins ca logica ta functioneaza. Asta dovedeste ca E12 e mai bun? Sa vezi cum e sa zbori cu un avion din anii 20... E mai bine? Depinde ce doresti. Daca doresti adrenalina posibil ca e mai usor s-o obtii, dar asta nu inseamna ca intr-un F-16 nu poti s-o obtii.

 

Constat, vorba lui Doru, ca aici fiecare-si construieste, o lume imaginara, in care masina lui trebuie sa fie cea mai buna, probabil din considerente de mentinere a sanitatii.

 

Sunt curios cati de aici de pe forum care au votat altceva in afara de E60 ar refuza unul in favoarea unui 5-ar precedent. Ca altfel povestim povesti.

Link to comment
Share on other sites

The smell of danger :)  :blink:

118231[/snapback]

 

La E60 pot decupla toata electronica mai putin ABS-ul. Crezi ca mai ramane vreo diferenta in afara de faptul ca probabil modelele precedente poate nu-s asa de stabile si pleaca mai brusc? Aiureli. Suspensia e mult mai evoluata, deci va fi mai greu s-o destabilizezi. Asta inseamna ce?

 

Eu spun ca astea-s povesti. Ce va face sa credeti ca un BMW actual e mai putin BMW decat unul vechi!?!? Faptul ca nu toti isi pot permite unul actual?!? Despre asta vorbeam cand spuneam ca nu aveti incredere in BMW in general. Cei care au facut 2002-ul au facut si E90-ul. Doar ca au invatat multe de atunci. Sunt aceleasi masini cu tehnologia din timpurile noastre.

 

Ca mie-mi plac cele actuale, nu inseamna ca nu stimez un E28 spre exemplu. Masina mea isi trage radacinile din cele precedente. Sunt parte a istoriei si imi aduc bucurie oricand le vad. Dar asta nu inseamna ca as vrea sa le conduc, decat ca si in cazul in care nostalgia ma face sa-mi pun vinilul in locul CD-ului. In weekend de placere, evocand vremuri trecute, POATE...

 

E mai bun un BMW F1 Turbo BT 52 din anii '80 decat un BMW Sauber F1 actual? Ma indoiesc. Recordurile de viteza au crescut constant desi puterea dezvoltata e mult mai mica. Hai sa nu ne mai imbatam cu apa rece.

 

Firma BMW este aceeasi si evolueaza. Evolutia presupune avansare tehnologica. Asta nu face masinile mai kia-oasa sau audi-oase. SUNT TOT BMW-uri. Dar unii struguri sunt acri.

Link to comment
Share on other sites

Sincer sa fiu, am impresia ca, cu cat tehnologia avanseaza, cu atat automobilele, indiferent de marca sunt mai sigure si mai silentioase!

Problemele de design intre E 39 si E 60 mai putin importa. Eu am un E 39 si-l consider cel mai reusit model de la BMW, dar asta ca design, nu ca si tehnica.

Multe aspecte ar fi de discutat aci, dar din dorinta de a nu plictisi, ma opresc. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Si totusi , indiferent ce masina ai avea , ramai masca cand la 180 iti da flashuri un e12 .

118205[/snapback]

 

As vrea sa o vad si pe asta! 180km/h, motorul meu il prinde cu a-3-a! Daca spuneai ceva de 220 poate te mai credeam, dar asa.......... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Unul cu un E60 la 180 nu constientizeaza ca viteza este mult prea mare ... si are impresia ca este sigur pe el . Si ca sa pompeze adrenalina intr-un E60 asa cum pompeaza intr-un E12 la 180 trebuie sa mergi cu 240 cu E60-ul . Iar pe curbe , e mult mai fain intr-un E12 .

 

Presupun . Nu am mers cu un E12 .

118227[/snapback]

 

 

Ca sa emiti pareri competente se presupune ca intai mergi si cu E12 si cu E60, si dai verdictul. Pardon, am vrut sa zic SA CONDUCI amandoua modelele.

La 180 intr-un E12 nu prea cred ca iti pompeaza adrenalina in vine, mai mult este inconstienta. La o masina de 30 de ani, care cine stie prin cate evenimente a trecut, trebuie sa fi un pic cam nebun sa incerci sa mergi cu peste 120-130 la ora.

 

 

Off topic:

 

Silos, La multi Ani cu intarziere, vad ca zilele trecute ti-ai serbat majoratul. Carnetul pe cand ti-l iei? Sau data nasterii e pusa la misto?

Link to comment
Share on other sites

La 180+ km/h cu cele mai vechi trebui un pic de zgarietura pe cortex...

 

Concluziile sondajului vad ca inclina pe E39 clar.

 

Dar cred ca asta se datoreaza doar exclusivismului lui E60. Sunt putzini aici care l-au condus, fortzat, mirosit, care i-au butonat i-drive-ul, au ascultat Logic 7-le, care i-au pupat emblema atunci cand le-a salvat familia dintr-un accident (Doamne fereshte! la punctul asta) datorita sistemelor de sigurantza shi protectzie clar evoluate...

 

Abia ashtept momentul cand ne vom ridica de pe sol! Aia evolutzie! Shi sunt sigur ca BMW va fi tot in elita shi atunci :blink:

Edited by MuadDib
Link to comment
Share on other sites

Eu am votat E39 din pura simpatie fatza de modelul asta. Mi-am dorit mult sa am unul, l-am avut, am trecut peste.

E60 e cateva clase peste E39, n-are rost sa comparam. Nu am avut ocazia sa il conduc mult. Doar 530d-ul lui Sas l-am forjat o singura data 0-100, mi se pare extraordinar feelingul de la comenzi.

Link to comment
Share on other sites

Unul cu un E60 la 180 nu constientizeaza ca viteza este mult prea mare ... si are impresia ca este sigur pe el . Si ca sa pompeze adrenalina intr-un E60 asa cum pompeaza intr-un E12 la 180 trebuie sa mergi cu 240 cu E60-ul . Iar pe curbe , e mult mai fain intr-un E12 .

 

Presupun . Nu am mers cu un E12 .

118227[/snapback]

 

 

Aici discutam fapte concrete,ce naiba.Cum pompeaza adrenalina cand tu nici nu ai condus E12 :)

 

Daca tot divagam ,imi spun si eu parerea.Sunt convins ca ar pompa adrenalina mult mai mult intr-un E12 ,la 180km/h,decat intr-un E60 la aceeasi viteza,deoarece mi-ar fi frica sa nu sara vreo roata :blink:

Link to comment
Share on other sites

din pct de vedere al sigurantzei sunt convins ca exista progrese semnificative intre E39 si E60. Nu ma refer la sigurantza in sensul prevenirii intamplarii de accident, (mai exact al sistemelor de stabilitate, franare, aderenta...) ci in sensul deformarii caroseriei. Se poate ca E39, E60 sa se deformeze mult mai rau decat cel din foto sau altele similare (daca viteza de impact este mare); dar aici se pune in discutie, din punct de vdr al tehnolgiei, ce se intampla cu soferul, pasagerii sau pietonii, dupa caz.

 

Existenta unor sisteme de airbag mai evoluate, a unor scaune mai performante, a unei forme chiar a masinii, a unei forme si a unei proiectarii mai avansate a capotei (pt cazul lovirii pietonului), etc.... toate acestea duc la o crestere a nivelului de sigurantza al masinii.

aceasta diferentza intre E 39 si E60 (de ex.) este data chiar de o alta forma a caroseriei....care altcumva preia si disipa energia la impact.

 

Nu cred ca in timpul cat exista in productie+ comercializare E39, iar E60 se afla in stadiul de proiectare, nu s-a tinut cont de evolutia societatii, de cerintele noi care apar in timp, pentru o imbunatatire a modelului precedent pt tine pasul cu acestea.

 

Asa, daca nu s-ar tine cont de astea, nu ar mai fi nevoie sa se inlocuiasca modelele; iar dau de ex E39: care este frumos, este performant,este sigur, s.a.m.d........este, dar nu destul!!!

De ce nu destul?.....pt ca societatea a evoluat si exista noi cerinte ale ei!! Nu tb luat in calcul doar puterea motorului, forma caroseriei si culoarea ei... Exista mai multi factori care determina progresul tehnologiei!!!

 

Evident, se poate si o imbunatatire a lui E39.....dar probabil din motive de marketing.....s-a scos un alt tip. Sa fim seriosi, nu poti in ziua de azi sa imbunatatesti o masina pt a tine pasu` si sa o vinzi si sa o tii tot asa ani de zile....intervine monotonia....omu` se "plictiseste" pana la urma de acelasi lucru (s-a ontamplat la dacia...care s-a facut zeci de ani aceeasi forma, si deja cand iesise NOVA era evenimentu` secolului)

 

SA VEDEM CE NE MAI PREGATESTE BMW!!!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

WLF , merci ! Carnetul o sa-l iau ... mai incolo . Inca nu mi-am depus dosarul , asa ca nu am de unde sa stiu .

 

Inconstienta nu este sa mergi cu o masina veche , ci sa mergi cu un cazan . Un E12 complet restaurat tare am impresia ca se apropie la pret de un E39 sh . Nu stiu sigur . Mi-am dat cu parerea .

 

Eu sunt old-school :blink: , imi plac masinile clasice si poate sunt subiectiv .

 

E adevarat ca tehnica a evoluat enorm in ultimii ani din toate punctele de vedere : aerodinamica , siguranta , confort , calitate , putere , stabilitate .

 

In general , intr-o masina veche , fie ea E12 , la viteza mare senzatia este "majora" .

 

ps : daca ai familie si ai un copil , nu vrei sa mergi cu E12 decat pe circuit sau de placere . Daca ai familie , te uiti in primul rand la siguranta si tehnologie . Si aici castiga E60 detasat . Restul sunt ... departe , mult prea departe pentru a fi puse in comparatie directa .

Link to comment
Share on other sites

Inconstienta nu este sa mergi cu o masina veche , ci sa mergi cu un cazan . Un E12 complet restaurat tare am impresia ca se apropie la pret de un E39 sh . Nu stiu sigur . Mi-am dat cu parerea .

 

Eu sunt old-school :) , imi plac masinile clasice si poate sunt subiectiv .

 

E adevarat ca tehnica a evoluat enorm in ultimii ani din toate punctele de vedere : aerodinamica , siguranta , confort , calitate , putere , stabilitate .

 

In general , intr-o masina veche , fie ea E12 , la viteza mare senzatia este "majora" .

 

ps : daca ai familie si ai un copil , nu vrei sa mergi cu E12 decat pe circuit sau de placere . Daca ai familie , te uiti in primul rand la siguranta si tehnologie . Si aici castiga E60 detasat . Restul sunt ... departe , mult prea departe pentru a fi puse in comparatie directa .

118320[/snapback]

 

Ce E12 restaurat :) Nu e nimic rau ca iti dai cu parerea,dar incearca sa fie ceva real,nu povesti vanatoresti.

Cum naiba esti old-school la 18 ani? :blink:

 

Cum stii tu ca senzatia este majora la viteza,cand nici carnet nu ai?

Mai ,eu te rog ceva,inainte de a mai posta gandeste-te un pic.Faptul ca ai 18 ani nu este o scuza pentru aberatiile pe care le scrii.

Link to comment
Share on other sites

Probabil ca a ocupat locul din dreapta, in timp ce un amic sofa de mama focului cu 200 km/h! :)

 

In ceea ce priveste un BMW restaurat, vechi de 30 de ani, nu poti emite pretentia ca e OK, chiar daca acesta a fost desfacut surub cu surub si montat la loc.

 

Referitor la pretul comparat cu un E 39, as fi curios ce ar alege un cumparator (pasionat sau nu BMW) un E12 sau un E39? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Bavaria , nu te contrazic , nu te oblig sa fii de aceeasi parere ca si mine . Tu ai mai multa experienta decat mine si asta spune totul .

 

Nu am carnet , nu am sofat niciodata un BMW , desi ar avea mare importanta ! :)

 

Imi plac masinile vechi de cand au inceput sa imi placa masinile , si asta nu stiu de ce , chiar daca stiu ca o masina veche indiferent cat de performanta a fost ea , este SUB o masina noua de clasa medie . O masina de 30 de ani , chiar daca a fot refacuta surub cu surub , atata timp cat metalul este "imbatranit" nu iti ofera siguranta pe care ti-ar fi oferit-o daca era noua . Si nici cand era noua nu era cine stie ce , apoi acum :blink:

 

ps : nu vreau sa se inteleaga din postarile mele ca imi place sa merg cu viteza , mie imi place demarajul :| , chiar daca masina se plafoneaza undeva la 180 .

Link to comment
Share on other sites

 

Imi plac masinile vechi de cand au inceput sa imi placa masinile , si asta nu stiu de ce , chiar daca stiu ca o masina veche indiferent cat de performanta a fost ea , este SUB o masina noua de clasa medie . O masina de 30 de ani , chiar daca a fot refacuta surub cu surub , atata timp cat metalul este "imbatranit" nu iti ofera siguranta pe care ti-ar fi oferit-o daca era noua . Si nici cand era noua nu era cine stie ce , apoi acum :blink:

 

118360[/snapback]

La masinile vechi nu e numai de metal si siguranta.. am vazut ca ai scris la interests :"masinile vechi si bune" insa asa ceva nu prea exista. Si eu visez cateodata la un Mustang GT500 Shelby din 1969 sau un Charger insa astea sunt masini care, in stare noua nu prea franau, directia nu era deloc exacta....ma rog astea sunt masini americane dar si in cazul unor masini europene care erau varf de gama se intampla acelasi lucru. Un exemplu ar fi Aston Martin DB-5, un model de legenda cautat de colectionari peste tot in lume....pretul unuia de colectie este de 600-700 de mii de euro, insa ce-ti ofera, fiabiliatate o, siguranta 0...iar senzatia de putere de care zici tu se datoreaza faptului ca masinile vechi nu sunt antifonate ca lumea. Tot ce zic nu sunt povesti, am vazut la TopGear si aia cred ca stiu si ei ceva despre masini, nu?? Si masinile despre care zici tu ca se restaureaza, in caz ca te-ai uitat la "Rides" pe Discovery, masinile gen Mustang din '67 sau alte muscle car-uri nu pastreaza mai nimic din ce aveau la orgine. Se construieste tot in jurul sasiului vechi si a caroseriei, insa motorul este nou, franele si cam tot ce reprezinta tehnica.

 

Cat despre E12 restaurat, cui ii place asa mult masina aia incat sa bage mii de euro in ea?? Cine isi ia E12 sau E30 sunt oameni pasionati de BMW, dar care n-au bani de altceva si care prefera ceva mai vechi in loc de Solenza sau Logan.

Link to comment
Share on other sites

CIUPANEZU - Cat despre E12 restaurat, cui ii place asa mult masina aia incat sa bage mii de euro in ea?? Cine isi ia E12 sau E30 sunt oameni pasionati de BMW, dar care n-au bani de altceva si care prefera ceva mai vechi in loc de Solenza sau Logan.

 

gresesti...

intr-un E30 in care se baga 10 sau 20 de mii de euro ar intra lejer vreo 3 loganuri :blink: sunt E30 (in curand si in Romania, sper ) care valoreaza cat un seria 3 nou nout.

Link to comment
Share on other sites

[...]

gresesti...

intr-un E30 in care se baga 10 sau 20 de mii de euro ar intra lejer vreo 3 loganuri :blink: sunt E30 (in curand si in Romania, sper ) care valoreaza cat un seria 3 nou nout.

118389[/snapback]

 

Foarte corect. Si vor mai fi. Sunt oameni care conduc BMW 2002 sau Isseta. Si ar fi pacat sa nu fie, pentru ca masinile astea au facut istorie. Dar un E30, restaurat la adevarata lui valoare, manaca bani de 3-4 ori mai multi ca un E90 nou nout. Nu vorbesc de kitsch-uri tunate fara pic de gust ci restaurate cat se poate mai apropiat de original. Asa ceva faci cand ai bani, nu cand n-ai si intra rugina prin tabla.

 

Despre kitschuri tunate dupa ureche in purul stil romanesc, nu vreau sa discut. E loc pe alte forumuri.

Link to comment
Share on other sites

CIUPANEZU - Cat despre E12 restaurat, cui ii place asa mult masina aia incat sa bage mii de euro in ea?? Cine isi ia E12 sau E30 sunt oameni pasionati de BMW, dar care n-au bani de altceva si care prefera ceva mai vechi in loc de Solenza sau Logan.

 

gresesti...

intr-un E30 in care se baga 10 sau 20 de mii de euro ar intra lejer vreo 3 loganuri :blink: sunt E30 (in curand si in Romania, sper ) care valoreaza cat un seria 3 nou nout.

118389[/snapback]

E30-urile astea despre care vb tu nu prea sunt in Romania, asta e problema si nu o sa vezi prea curand. Stiu ca se pot investi sume foarte mari in tuning... Cine are la noi 20 000 de euro nu-si ia asa E30 ca sa-l modifice. La noi tuning inseamna(si asta pe orice masina): eleron cat mai mare, praguri, spoilere emblema M(a must-have pt multi tuneri de Dacie :) ), o culoare cat mai stridenta si un vynil. La motor nu prea se face mai nimic, tb sa iasa in evidenta asta conteaza... Sunt cateva masini tunate frumos la noi, si nu vb despre pachet M la BMW sau niste jante mai mari, ci despre tuning integral, si masinile astea le numeri pe degete.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.