Jump to content

Cel mai frumos 5-ar


Vadim

Recommended Posts

Credeam ca pe acest forum nu se discuta despre Logan, din punctul meu de vedere fiind o tentativa de masina.

Cred ca proiectantii de la Renault, au fost sub influenta lui Bachus cand au proiectat-o! Nu de alta, dar am avut si stiu cat de bune sunt!

Link to comment
Share on other sites

Credeam ca pe acest forum nu se discuta despre Logan, din punctul meu de vedere fiind o tentativa de masina.

Cred ca proiectantii de la Renault, au fost sub influenta lui Bachus cand au proiectat-o! Nu de alta, dar am avut si stiu cat de bune sunt!

118517[/snapback]

Pai Logan e o masina??? :blink: eu credeam ca e un fel de dulap, cel putin asa arata.. :)

Link to comment
Share on other sites

Asa dulap cum e , este cea mai buna masina pentru romanul de rand .

118526[/snapback]

 

Daca eu nu vreau sa ma consider un roman de rand e vreo problema? :blink:

Asa se intampla cand vrei masina noua pe bani putini, iti ei Logan, dupa care nu stii cum sa faci sa scapi de ea.

Nu ai observat ca e plina piata de Loganuri la vanzare?

Asta nu-ti spune cat de bune sunt masinile? Daca nu aveam nu vorbeam, dar pe langa faptul ca toate sunt puse aiure in interior, ca plasticul scartie dupa 2 luni de folosire, ca nu are nici cea mai mica stabilitate in curbe nici la 90km/h, ca pentru a gara iti trebuie PDC, iar motorul de 1,4 e de toata jena, mai dai si o caruta de bani pe ia!

Oare cu banii astia nu-ti iei un BMW super?

Link to comment
Share on other sites

Asa dulap cum e , este cea mai buna masina pentru romanul de rand .

118526[/snapback]

Eu nu cred asta. Loganul este o teapa, e cea mai buna masina pt romanul care nu se pricepe la masini si vrea sa scape de 1310 si sa-si ia masina noua ca "miroase a nou". Am auzit asta de multe ori.....pai pe forumu asta sunt mai ales directori de banci? sunt si oameni normali si care au BMW-uri care valoreaza mai putin de 10 000 de euro dar de care sunt sigur ca sunt foarte multumiti. Exista atat de multe optiuni de masini sub 10 000 de euro incat ma intreb de ce sunt atatea Loganuri pe strada. Ignoranta e un motiv. Un Logan nou costa putin, insa stai linistit ca te rupe la piese. Asta e marketing frantuzesc....iti vand o masina noua ieftina dar facuta prost ca sa isi faca profit la piese. :blink: si o sa vezi in 2-3 ani ca o sa fie plin autovitul de Loganuri...

Link to comment
Share on other sites

cat de pasionat sa fii si cati bani sa ai in romania sa te apuci sa restaurezi o serie 5 veche...

piesele sunt scumpe....( am facut motoru la chrysler si am dat aproape 7000E).....si nu cred ca in romania exista pasionati de masini care sa isi permita asa ceva!!

La intrebarea ce sa faci cu banii...sa iei un e39 / sa restaurezi un 5 mai vechi....cred ca in Ro iti iei E39le cu 15-17mii si termini balciul!!!

 

Nu mai stiu cine...vb de old-school... (V8-uri, muscle car, hemi si alte chestii)......pai cum sa fii pasionat de asa ceva cand nu ai condus asa ceva, nu ai deschis un motor de ala, nu ai stat in asa ceva, s.a.m.d....

Si mie imi plac masinile astea, si eu mi-as dorii sa modific asa ceva....dar nustiu daca asa ceva se poate in Ro....(cine draq aduce in tzara chiulase sau turbine Edelbrock??).... ......dar in nici un caz nu sunt pasionat de asa ceva..

ce draq mah...va uita-ti la toate alea pe discovery...si se starneste pasiune in voi ::blink:)

Link to comment
Share on other sites

Mie nu imi plac muscle-car-urile ; sunt doar niste motoare mari si ineficiente puse pe un sasiu mare . Europenii sunt facuti sa scoata cai/litru (japonezii nu:P ). Si nu ma uit la Discovery la emisiunile alea pentru ca nu imi plac . Ma uit pe strada si printre sute de cazanuri mai vad o masina reconditionata ... si atrage mai multe prviri decat una noua . Mai bine sa atraga priviri pentru ca arata diferit fata de altele la fel ca ea , desi nu are nici o modificare , decat sa atraga privirile tuturor necunoscatorilor prin spoilere pana la dumnezeu (lucrate prost bineinteles) , prin muzica data tare ( zgomot , pardon , dar sa fie tare , claritatea nu conteaza ) .

 

ps : si nu sunt din ala care spune ca ii plac masinile vechi ca blablabla si de fapt sa zic asa ca nu am bani de o masina straina de dupa 2000 . Ba chiar , pasiunea pentru masinile vechi presupune sa mai ai una noua pentru mersul la piata , la servici . Nu poti spune ca ti-ai cumparat E12 pentru ca este o pasiune pentru tine daca tu mergi cu el la piata la munca , la tara , la carat vitelul .

Edited by SiloS
Link to comment
Share on other sites

Mie nu imi plac muscle-car-urile ; sunt doar niste motoare mari si ineficiente puse pe un sasiu mare . Europenii sunt facuti sa scoata cai/litru (japonezii nu:P ). Si nu ma uit la Discovery la emisiunile alea pentru ca nu imi plac . Ma uit pe strada si printre sute de cazanuri mai vad o masina reconditionata ... si atrage mai multe prviri decat una noua . Mai bine sa atraga priviri pentru ca arata diferit fata de altele la fel ca ea , desi nu are nici o modificare , decat sa atraga privirile tuturor necunoscatorilor prin spoilere pana la dumnezeu (lucrate prost bineinteles) , prin muzica data tare ( zgomot , pardon , dar sa fie tare , claritatea nu conteaza ) .

 

ps : si nu sunt din ala care spune ca ii plac masinile vechi ca blablabla si de fapt sa zic asa ca nu am bani de o masina straina de dupa 2000 . Ba chiar , pasiunea pentru masinile vechi presupune sa mai ai una noua pentru mersul la piata , la servici . Nu poti spune ca ti-ai cumparat E12 pentru ca este o pasiune pentru tine daca tu mergi cu el la piata la munca , la tara , la carat vitelul .

118570[/snapback]

Imi primu rand nu poti sa zici ca muscle carurile sunt proste daca n-ai mers cu asa ceva. Daca atat de multi sunt pasionati de ele n-or fi asa proaste...

 

Si cel mai bine, ia-ti macar permis si dupa aia spune-ti parerile tale. Tu n-ai condus nimic si tot vb de senzatii de viteza in masini vechi, spui ca esti pasionat dar nu te uiti la emisiuni si zici ca nu-ti plac. Zi-mi si mie unde ai vazut tu masini reconditionate prin Bucuresti??

Link to comment
Share on other sites

ps : si nu sunt din ala care spune ca ii plac masinile vechi ca blablabla si de fapt sa zic asa ca nu am bani de o masina straina de dupa 2000 . Ba chiar , pasiunea pentru masinile vechi presupune sa mai ai una noua pentru mersul la piata , la servici . Nu poti spune ca ti-ai cumparat E12 pentru ca este o pasiune pentru tine daca tu mergi cu el la piata la munca , la tara , la carat vitelul .

118570[/snapback]

 

Hai sa iti zic vreo 2 chestii ca sa incheiem off-topic-ul...

Eu mi-am luat BMW-ul din motive stranii... Asa s-a intamplat... M-am chinuit zile in sir sa iau un amarat de credit... Si am luat BMW-ul nestiind nimic despre el... M-am aruncat cu capul inainte dar nu imi pare rau... Am avut suficiente probleme (majoritatea de pe aici le stiu) dar cu rabdare si tenacitate si vointa si efort le-am rezolvat. Dupa cateva zile deja o reparam singur... fara sa fi desfacut vreodata in halul in care am facut-o vreo masina... Asa a aparut pasiunea... Si nu voi renunta la masina asta nici mort... Si merg cu ea la serviciu, merg cu ea la piata, merg cu ea la plimbare (n-am teren la tara, deci acolo n-ajung...) si nu inseamna ca nu sunt pasionat de masina asta... Are 15 ani batuti pe muche... dar ptr mine e viata mea... N-am bani de service la reprezentanta si ma chinui de fiecare data de unul singur sa o fac... Pasiunea ptr masina asta nu inseamna ca tre sa o tii de bibelou... A fost primul BMW care l-am condus in viata mea si cred ca va ramane cel care il voi conduce inca douazeci de ani de acu incolo...

Nu te lua de cei care ne-am indragostit de o masina veche si ne place sa o surubarim singuri ca sa o intretinem si sa mearga... O facem pentru ca ne place... Nici daca as avea milioane de aruncat sa nu-mi pese de bani.. nu as duce-o la un service ptr ca nu stiu cat de multa grija va avea mecanicul ala sa lucreze la ea... Decat sa moara de mana altuia mai bine ma chinuie pe mine de fiecare data sa o fac... Te rog frumos sa nu faci aprecieri de genul celor pe care le-ai facut... Cu masina asta merg pentru ca imi place si pentru ca stiu ca daca ma lasa in drum vreodata singur sau impreuna cu prietenii de aici voi reusi sa o scot la capat... Si daca se intampla sa se strice, probabil ca nu am intretinut eu ceva ca lumea la ea ptr ca nu m-am priceput... Nu toti ne-am nascut invatati... Eu invat in fiecare zi lucruri noi despre masina asta si probabil ca nu voi ajunge niciodata sa le stiu pe toate... Dar asta nu inseamna ca trebuie sa vii tu si sa spui ca daca ai o masina nu stiu de care si esti pasionat de ea, trebuie sa mergi cu altceva zi de zi...

Link to comment
Share on other sites

""Mie nu imi plac muscle-car-urile ; sunt doar niste motoare mari si ineficiente puse pe un sasiu mare . Europenii sunt facuti sa scoata cai/litru (japonezii nu:P ).""

Pai tu ai impresia ca Muscle Car vine din japonia......(American Muscle---spune ceva??; poate Detroit Muscle??))......GAIGIN :blink:

Bai baiatule.... motoarele alea mari si ineficiente scot un cuplu mai mare de 10 ori decat stii tu sa numeri......ca sa ai putere tb sa ai ce sa arzi....de aia se fac asa de mari (daca t referi la capacit. cil. si nu la dimensiunile exterioare)

Lasa-ne sa ne vedem de ale noastre k se vede ca esti incepator si in ale masinilor in general......sa nu mai vb de Bmw si altele de pe alte continente.

mai bine stai si culege informatii......s-ar putea ca unele kestii sa-ti prinda bine mai tarziu!!

 

Pt Apple: Salut!! Respectele mele pt munca si devotamentul tau fata de masina!! TINE-O tot asa :)

Deci: BMW FOREVER!!

 

 

HAI sa revenim la subiectul legat de cel mai reusit BMW Seria 5 si sa lasam pasiunile si ideile pt masinile americane.....alea sunt cu "regim special"" si asta e un forum dedikt bmw!!

Link to comment
Share on other sites

micky , arzi 50L/100km pentru 300 de cai amarati scosi dintr-un motor de 7 Litri ? Asta mi se pare o risipa . Europenii au stiut dintotdeauna sa mareasca puterea prin tehnologie iar americanii prin marirea capacitatii cilindrice . ACnd am pus in paranteza japonia am pus deoarece japonezii au motoarele cele mai performante ( CP / Litru ), dar nu au cuplu . Europenii scot motoarele cele mai echilibrate .

 

daca vrei sa continuam discutia fa un topic special , daca nu , ne oprim aici .

Edited by SiloS
Link to comment
Share on other sites

Daca intra cineva pe forum si citeste ce s-a scris aici (de gen "muscle car japoneze") se gandeste ca ala de a scris aia e avizat, si pleaca de pe forum cu pareri gresite.

 

Sorry, termin cu off-topicurile: E39 forever!

 

@Bavaria: Si mie mi-e clar ca E60-ul e superior din aproape toate pctele. de vedere lui E39 si E34, dar eu zic ca ar trebui sa tinem cont si de anii de productie. Poate ar trebui ponderate voturile astfel: 1 vot E60 = 1.2 voturi E39 si 1.4 voturi E34. Asa, E34 ar castiga, cred.

 

Si daca ar fi mai multi care sa isi permita E60 si sa fie fermecati de ea, E60-ul ar castiga in mod clar. Cred ca votul arata structura masinilor detinute de membrii forumului (cu exactitate de +/- 5%-7%).

Link to comment
Share on other sites

Am votat acum ceva vreme ca E39 e cel mai cel 5-ar...in prezent detin si conduc un E60 si tin sa precizez ca este o diferenta foarte mare intre cele doua modele! Daca acum as fi pus in situatia de a alege din nou credeti-ma ca E60 ar fi optiunea...
Link to comment
Share on other sites

Eu am un E39, dar... ca forma rupe E60, ca sisteme si motorizari e mult mai complex, dar ce se intampla la E39, e facut din 96, in 2001 au scos facelift si asa masina a ajuns cam la ultima generatie, de aia sunt atat de cerute. Am vrut sa imi iau E60-ul, dar mai astept un an sa vedem daca apar sau nu ceva defectiuni la el, ca inginerul care s-a ocupat de la mecanica a fost dar afara... Edited by alex5aru
Link to comment
Share on other sites

Am avut un E28...forma clar agresiva de bot de rechin...cu capota usor plecata peste faruri, usor ascutita spre mijloc...tipic BMW

Apoi s-au facut E34-urile...mai intai modelele mai dulci, dar care se asemanau putin cu e28-urile...apoi face-liftul care le dadea personalitate de masina puternica, comoda-limuzina, dar cu motorizare sportiva, ce sa mai vorbim...apoi au sosit urmatoarele generatii..care, exceptand ultimele modele-tancuri adevarate, au fost imagini comune cu celelalte..toti mergand pe aerodinamicitate si mai putin pentru ce inseamna istoria si marca propriu-zisa...

Am votat clar pentru un E34...de fapt masina ce o voi achizitiona in urmatoarele zile si, cu riscul de a parea un tip de scoala veche, pe care o voi tine multi ani...ca si pe ex-masina..pe care a avut-o de cca 6 ani...pana cand moartea ne-a separat...sau sincopa...ca mai poate redeveni ce a fost inainte...numai ca nu din mana mea :blink:

Link to comment
Share on other sites

:blink: Mai rar design reusit ca la E39!Uitati-va la aripile din spate de la E60,zici ca e Logan

122840[/snapback]

 

Ma copii.... Dati-o dracu'! E mortal E60-u. Uitati-va 30 sec la cel al lui Sasu'. Dar raman la parerea mea. E34 a insemnat mult mai mult la vremea lui decat inseamna e60 azi. La fel si e30 fata de e90.

Link to comment
Share on other sites

:blink: Mai rar design reusit ca la E39!Uitati-va la aripile din spate de la E60,zici ca e Logan

122840[/snapback]

 

Interesant. Aripa din spate imi pare unul din cele mai reusite si agresive elemente de pe masina mea, in adevaratul spirit BMW, doar modernizat. Silueta masinii e aceeasi, daca poti incerca sa stilizezi in minte.

Link to comment
Share on other sites

Interesant. Aripa din spate imi pare unul din cele mai reusite si agresive elemente de pe masina mea, in adevaratul spirit BMW, doar modernizat. Silueta masinii e aceeasi, daca poti incerca sa stilizezi in minte.

122880[/snapback]

 

mai Romulus......da', cat stai tu pe zi sa-ti admiri masina de ai ajuns la concluzia asta??? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.