Jump to content

ce ar mai trebui sa stii part 3


Recommended Posts

dece uneori MAC UL NU PORNESTE .in general face fite pe timp de iarna.lipsa compresie cea mai nasoala parte .tre segmentat motorul.bujii arse sau care nu functioneaza din diferite motive .se schimba bujiile sau se verifica instalatia electrica a lor.mufa fire iesite rupte sau car enu fac contact.asta in mare .ar mai fi

-lipsa combustibil in rezervor.remediu se baag motorina se amorseaza instalatia de alimentare.actionare manuala a clapetei pompei de motorina.

-robinet sistem inchis .se deschide robinetul si se amorseaza sint la mana.

-conducte infundate.se spala conductele se sufla cu aer comprimat se mont la loc apoi se amorseaza sist de alimentare

-in circuitul de motorina este ar.se amorseaza sistemul de alim se ver etanseizarea conductelor pt detectarea scurgerilor fidurilor si locurilor prin care patrunde aer

-apa in motorina din rezervor

-se scoate continutul ,se spala bine cu motorina .se sufla cu aer comprimat si se mont la loc.se baga motorina se amorseaza instalatia.

-filtre motorina imbacsite,se schimca.e un taranism sa le speli si sa le pui la loc.

-pe imp rece motorina e vascoasa.se foloseste alt tip de motorina cu punct de coagulare corespunzator anotimpului sau zonei.se fol un aditiv pt motorina .

-elementi pompei de motorina sunt f uzati.se inlocuieste pompa de injectie cu regulatorul sau numai elementi uzati.

-arcul pistonasului pompei de alimantare este rupt .se inlocuieste

-pistonasul pompei de alimentare intepeneste .se inlocuieste pompa sau se reconditioneaza cea veche.

-supapele pompei de alimentare nu se mai inchid.se curata pompa sau supapele sau se inlocuiesc supapele.

-arcul de pormire din regulator este rupt.se inlocuieste arcul de pornire mai poate sa se desprinda de la unu din capete.

-cremaliera nu gliseaza usor si de aceea nu se realizeaza debitul major de pornire.se regleaza intepenirile si se curata murdariile.

-se verifica capacul pompei .de multe ori din cauza lui nu se atin viteze maxime date de fabrica, unghiul lui conteaza f mult.

-turbina nu mai funcitoneaza.se cumpara alta nous sau se reconditioneaza cea veche cu un chit de reparatie.pistonas plus segmentei.

 

mai multe nu stiu despre diesel.mai ales despre astea noi nu stiu mai nimic.dar voi afla si va spun ce si cum cu astea mai noi diesel.e46 ma refer si seria 5 e 39.

 

 

 

 

alte chestii la motorul pe benzina.carburator.

nu porneste dar da rateuri in carb

-se sterge praful si umezeala de pe piesele sist de aprindere.se verifica conectarea fiselor continuitatea lor.daca sunt puse corspunzator a ordinea de aprindere.se verifica izolatia lor eventual se schimba.se verifica regleaza distributia se verifica rotorul distribuitor .se verifica scanteia .bobina de aprindere.firele, bateria.

-innecarea motorului

-se apasa complet pedala de acceleratie si se actioneaza demarorul pentru a se evacua combustibilul in exces din cilindri.se verifica daca clapeta de soc se inchide complet si se regleeaza eventual cablul de actionare.se verifica nivelul combustibilului in motor-nivel prea mare .se coboara nivelul prin saiba de reglaj se ver plutitorul sa nu fie spart si daca acul obturator este etans.se demonteaza carb se curata cu carburol sau decarbusol se clateste cu apa si se sufla cu aer.a nu se lasa garniturile in carbusol carburol sau alte elemente de plastic cauciuc sau garnituri etanseizare carburator.le distruge.

pt cei care stiu faclie pe carburator sau la fiecare cilindru n parte .se dau bujiile jos se feresc ochii si se da cu faclia pe la lacasul bujiilor.cel mai eficient mod de eliminare a benzinei dupa innecare.

-mot functioneaza cu intreruperi in sarcina mare sau la accelerare

-se ver scanteia la bujii.se curata se regleaza distanta la electrozi.cel mai indicat FISE BUJII CAPAC DELCO RUPTOR SI PLATINA NOUA inainte de venirea anotimpului ploios si rece .toamna iarna.

-se ver pozitia parghiei pompei de acceleratie (sprit)se verifica daca da jet de benzina la actionarea clapetei..se ver pompa de benz.se curata carb si se regleaza c.n.c.

-masina se deplaseaza incet

-se verifica tamburii si franele .se ver pompa de frana .cablul la frana de serviciu .-se verifica presiunea in pneuri.

-se verifica toba de evacuare sa nu fie infundata (sugruma gatuie motorul)

-se ver filtrul de aer si cel de benzina.

-se verifica treapta a 2 a poate nu deschide.reglaj sarac in amestec.mult aer putina benz,masina nu are putere .treapa a 2a blocata .se verifica carburatorul.

porneste dar nu sta la relanti .carb mizerabil infundat .se verifica instalatia electrica a jiglerelor de relanti pe fiecare corp 2 bucati.se scimba ijiglerele sau se reface instalatia electrica.

 

suficient.am obosit.6 ore pt 3 posturi:P

:blink: :) :)

Link to comment
Share on other sites

ai sa razi dar ti am innecat KPB DE SUTE DE ORI :Pp.fara voie iti dai seama.dar daca ai fise nasoale sau ceva care nu e in regula si tot dai la automat ai sa aflii cu stupoare ca si el se inneaca :PP chiar destul de bine:Psi iam tras niste flacari .....a fost un ras ne am speriat rau de tot::PP.aveai im[preisa ca e bombardament
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.