Jump to content

BMW recheamĂŁ ĂŽn service 1,3 milioane de vehicule


slefbb

Recommended Posts

...

 

Automat, daca ai luat masina sh, si nu ai dat niciodata pe la dealer sa fii in "evidenta" nu te cheama nimeni si trebuie sa insisti tu.

 

....

Eu cred ca ma voi duce pe acolo, si, dupa ce voi mai lua un vraf de reviste ptr colegi, ii voi intreba cand sa vin ptr. rezolvarea chestiei? Hihihihihi :hyper:

 

In principiu primiti scrisoare acasa dar si daca te duci de buna voie cu masina in service pentru ca ai vazut comunicatul BMW si masina ta se incadreaza intre cele enumerate de ei, obligatoriu trebuie sa se rezolve, sa existe in baza de date aceasta remediere pentru masina ta.

+1

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca te inseli amarnic. Pe pariu ca nu s-ar intampla nimic? Dar absolut nimic.

Au picat la multe marci precum VW, Dacia, Renault, Nissan, etc si? Ti se pare ca fugit cineva de masinile alea?

 

In principiu primiti scrisoare acasa dar si daca te duci de buna voie cu masina in service pentru ca ai vazut comunicatul BMW si masina ta se incadreaza intre cele enumerate de ei, obligatoriu trebuie sa se rezolve, sa existe in baza de date aceasta remediere pentru masina ta.

 

Dovada clara e motorul de pe 524td(e34)...motor grav esuat din punct de vedere tehnic. Si de atunci BMW nu a facut decat sa creasca.

Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca mai au obiceiul sa trimita SMS in care scrie sa ii contactezi pentru nu stiu ce programare.

 

La fel cum trimit SMS si dupa ce ai facut programarea sa iti reaminteasca sa apari la service.

 

 

In principiu primiti scrisoare acasa dar si daca te duci de buna voie cu masina in service pentru ca ai vazut comunicatul BMW si masina ta se incadreaza intre cele enumerate de ei, obligatoriu trebuie sa se rezolve, sa existe in baza de date aceasta remediere pentru masina ta.

 

Pe loc nu o sa rezolve nimeni nimic. Daca mergi la ei, te vor programa pe o data viitoare. Oricum, intreg procesul se va desfasura pe parcursul catorva luni...

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum de sunt incluse numai seria 5 si 6.

Eu am patit acest lucru pe seria 1.

A fost destul de urat,cu plastic topit si se incingea totul pe acolo foarte tare.

Destul de scumpa reparatia. :(

Sa nu mai spun de situatia cand ramai cu masina in drum fara curent!

Edited by alexnos
Link to comment
Share on other sites

o sa trec maine dimineata pe la BMW otopeni ca e la 2 pasi de mine sa vad ce imi spun si va anunt :)

 

offtopic: oare daca cer un manual de utilizare pt E60 in limba romana, ar trebui sa imi dea?

 

sa ma anunti si pe mine cu privire la ce iti zic, eu am avut deja unele probleme electrice dubioase... ma rog, momentan s-au rezolvat, insa nu ar fi rau sa se verifice si la BMW, in urma acestui recall.

 

edit: am sunat acum la AB si ma suna inapoi in cursul zilei, sa verifice daca trebuie sa vin si sa ma programeze, postez aici apoi.

 

Cu ocazia asta le-am dat si noul nr de telefon, ca la ei figuram cu alt nr.

Link to comment
Share on other sites

Pai aici e vorba de o piese de plastic amarata(sau undeva pe acolo). Insa uite asa isi recastiga increderea printre clienti, si toti uita de patine crapate, distributii rupte si alte cateva chestii :rolleyes:. Still...could be worse :pirate:!

 

ca bine zici :)

Link to comment
Share on other sites

Am vorbit la telefon cu cei de la Banat Car.

Au spus ca le trebuie VIN, si ca pe baza lui vor sti daca masina trebuie chemata sau nu. Si ca nu toate cele 1.3 milioane de masini vor fi rechemate. Moment in care i-am replicat " eu nu am pronuntat nicio cifra despre cate masini vor fi rechemate. Sa inteleg ca cititi si dumneavoastra forumul BMW?" :LMAO:

In fine....omul a fost foarte amabil cu mine. Eu nestiindu-mi VIN-ul ( da, stiu, este o greseala impardonabila :) ), a ramas sa revin cu un telefon :thumbsup:

Edited by jon doe
Link to comment
Share on other sites

Deci daca e luata second, nu te cheama... oricum e o vrajeala, macar de schimbau la e60 ceva mai serios, la cate probleme aveau cele din 2003-2004.

Dar asa, de marketing, e f ok.

 

 

Nu te cheama nu pentru ca nu vor ei (oricum firma mama le deconteaza tot), nu te cheama pentru ca nu te au in baza de date a lor.

 

Parca vad acum: nu avem plastic pe stoc, reveniti alta data... :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

Am fost la Banat Car

Mi-au citit cheia, si au spus ca DA, ma inscriu in programul de rechemare BMW bla-bla-bla

M-au bagat in baza lor de date, nr de teleon, adresa de e-mail, etc. si au spus ca , datorita faptului ca sunt aglomerati, si ptr ca nu au piesa respectiva aici, undeva prin luna Iunie imi va veni randul :)

Au spus ca pentru Romania ei au in baza de date doar 1.400 masini care vor fi rechemate.

Piesa in cauza este o bucatica de plastic, un separator sau asa ceva.

I'm waiting for the call :hyper:

Edited by jon doe
Link to comment
Share on other sites

" Totul pentru comunitatea BMW "

Glumesc. :)

Am fost mai mult curios sa vad despre ce este vorba. Totusi, am fost uimit ca in baza de date ptr Romania au doar 1.400 masini seria 5 si 6 din 2003-2009....care necesita recall-ul

Edited by jon doe
Link to comment
Share on other sites

Pe mine m-au sunat de la Filaret sa ma intrebe daca am fost multumit de serviciile lor si blabla.

Si am intrebat si de chestia asta.

Am programare sambata pentru operatiunea cu pricina si din cate mi-a zis o domnisoara/doamna se va schimba un cablu. Nu stiu daca era chiar in tema.

 

Din pacate n-o sa merg personal dar o sa-mi intreb consoarta ce au schimbat pana la urma.

Link to comment
Share on other sites

Iuliane, mergi la Braila la APAN, daca vrei, poti sta in service langa masina. Nu e nicio problema :thumbsup:

APAN e reprezentanta BMW? N-as bate drumul pentru o chestie minora.Daca nu s-a intamplat nimic pana acum....in 6 ani si ceva ar fi avut tot timpul.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

astazi am fost la bavaria si stiau despre recall, dar masina mea nu era pe lista!

 

mi-a spus ca e vorba de un mic plastic la plusul bateriei care e posibil, din cauza unui contact sa se topeasca (in timp)

 

daca nu e plasticul topit, se curata si se da cu vaselina :)

 

deci..mare recall .. pt motoarele N47 nu ar fi facut!

Link to comment
Share on other sites

eh, nu la n47 e drama...

ar fi trebuit la 2.0d ala de 136 de cai, la n62, in europa nu au facut nici un kkt , in state au extins pana la urma garantia, dupa niste scandaluri monstru..

multe bube...n52 nici n ziua de azi nu se stie rezolvare macar teoretica...

Link to comment
Share on other sites

Iarasi o dati cu motorul :turned:

 

Conteaza mult:

- cat de des se intampla

- care ar fi impactul (accident, incovienent, pagube, nr. km)

- vinovatul (BMW sau o firma subcontractata de BMW care nu a respectat o cerinta si acum este vinovata)

Link to comment
Share on other sites

eu am descoperit un defect comun la volanele M, nu sport ci M.

 

Deci, la M6 aveam volan M, logic. Ala avea o mica zornaiala in zona butoanelor din stanga, aparea la un anumit tip de denivelari, vibratii... zornaia incet asa si enervant, disparea daca puneam mana pe butoane.

 

Ei, exact la fel face la E61, fiind exact acelasi volan, M, zornaie fix la fel, in acelasi loc, la aceeasi stimuli... bine, intr-un fel imi place, ca imi aduce aminte de M6 :rolleyes:

 

Stiu ca am studiat problema pe forumuri, pe M5Board si era ceva comun.

 

La fel, am avut o problema la haion, se deschidea singur geamul de la portbagaj (e61) cand puneam contactul, studiind pe forumuri, am constatat ca multi posesoti de e61 se plang de asta, fiind rezultatul unui microswich, contact, care se tampeste in timp si trebuie schimbat.

 

Probabil ca sunt multe chestii de genul asta, datorate proiectarii proaste sau alte balarii, deci ar fi trebuit rechemate pentru muuuulte lucruri daca e sa fim corecti.

 

Probabil insa, se recheama pentru defecte ce pot genera chestii grave, gen incediu, risc la directie, frana si altele, nu zornaieli etc

Edited by Pole
Link to comment
Share on other sites

Si la mine face :thumbsup: Acelasi volan...

 

Ontopic:

 

Ma gandesc ca se poate si amana. In toamna va trebui sa-mi schimb bateria si m-as duce atunci sa-mi schimbe si plasticul.

 

Nu prea imi place sa se umble la masina decat daca chiar este necesar.

Link to comment
Share on other sites

Confirm ca este vorba de un plastic.

 

Masina mea are acum "upgrade" sau sa-i zic tunning ? :p

 

Din povestite(n-am fost personal) se demonteaza destul de mult din portbagaj si se inlocuieste un plastic.

 

PS: A ajuns acolo la 10 si a plecat la 11.30 si cica ar fi durat foarte mult cu hartogaraia. Probabil trimit factura pt plastic in DE ;)

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.