Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Probleme pornire E39


Recommended Posts

Acuma 2 zile am fost la vulcanizare sa imi echilibrez rotile si cand dau sa pornesc,surpriza...nu porneste.A venit mecanicul,s-a uitat la masina,sonda arata cca 8-9 litri,dar am zis sa bagam benzina sa vedem daca porneste.Dupa ce am bagat 6L a pornit.Ma gandeam ca s-a dereglat sonda si sa las minim 15L.Ieri am plecat in oras cu cca 30L,pe drum am observat ca nu mai face figuri pe la 1500rpm si nici cand schimb vitezele(pana acuma pe la 1500rpm si cand schimbam viteza facea de parca se ineca).Cand dau sa pornesc motorul sa vin spre casa,porneste dar scad turatiile,aproape sa moara,am calcat acceleratia si si-a revenit.Seara cand am vrut sa plec,nu a mai pornit,sau pornea pe "o picatura de benzzina" si murea motorul.Am ridicat bancheta sa vad daca merge pompa,dupa care a pornit si mergea perfect :bashwall: .

 

Bujiile le-am schimbat,siguranta am verificat-o,am incercat si cu celelalte chei sa o pornesc si tot degeaba.E39 520i.

 

Un clip unde am pornit-o de cateva ori(nu am apasat pe acceleratie cand dadea sa moara):

http://www.youtube.com/watch?v=31Nl3ljEDuU&feature=youtu.be

Edited by Vincent_Vega
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Cam aceeasi problema am avut-o si eu. Momentan merge bine masina. Nu a mai facut de ceva timp. Mecanicul a zis ca este cel mai probabil pompa de benzina pe duca. Ultima oara cand a facut asa, am pus benzina si a luat-o. Pana sa schimb pompa , am schimbat doar filtrul de benzina(care nu era schimbat de mult, avea returul infundat si are si regulator de presiune pe el). Ideea generala este ca rezervorul este format din doua compartimente. Pompa de benzina cu ajutorul unui sistem de furtume(care nu stiu cum functioneaza) echilibreaza nivelul. Cand se intampla problema, in compartimentul din dreapta masinii(unde este si pompa), se ramane fara benzina. In compartimentul din stanga ramane benzina care este indicata de sondele litrometrice(sunt 2 , cate una in fiecare compartiment al rezervorului). Si la mine daca se mai intampla , urmatorul pas este pompa de benzina cu tot cu furtumele aferente din rezervor. Sper sa te ajute ceea ce am scris. Eu am 520i E39 din 2001 cu motorul M54B22. Sfatuiete si cu un mecanic bun, dar eu zic sa schimbi intai filtrul de benzina(daca nu cumva l-ai schimbat deja). Este varianta mai ieftina(costa cam 220 RON pe MAHLE sau vreo 250 RON pe MANN). Spor la treaba. Sa ne tii la curent cu ce mai faci, si ce mai descoperi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Cam aceeasi problema am avut-o si eu. Momentan merge bine masina. Nu a mai facut de ceva timp. Mecanicul a zis ca este cel mai probabil pompa de benzina pe duca. Ultima oara cand a facut asa, am pus benzina si a luat-o. Pana sa schimb pompa , am schimbat doar filtrul de benzina(care nu era schimbat de mult, avea returul infundat si are si regulator de presiune pe el). Ideea generala este ca rezervorul este format din doua compartimente. Pompa de benzina cu ajutorul unui sistem de furtume(care nu stiu cum functioneaza) echilibreaza nivelul. Cand se intampla problema, in compartimentul din dreapta masinii(unde este si pompa), se ramane fara benzina. In compartimentul din stanga ramane benzina care este indicata de sondele litrometrice(sunt 2 , cate una in fiecare compartiment al rezervorului). Si la mine daca se mai intampla , urmatorul pas este pompa de benzina cu tot cu furtumele aferente din rezervor. Sper sa te ajute ceea ce am scris. Eu am 520i E39 din 2001 cu motorul M54B22. Sfatuiete si cu un mecanic bun, dar eu zic sa schimbi intai filtrul de benzina(daca nu cumva l-ai schimbat deja). Este varianta mai ieftina(costa cam 220 RON pe MAHLE sau vreo 250 RON pe MANN). Spor la treaba. Sa ne tii la curent cu ce mai faci, si ce mai descoperi.

 

Sal.

Nu am schimbat filtru de benzina.Am avut mai de mult un logan,la care s-a stricat pompa de 2 ori si de fiecare data nu pornea sub nici o forma,sau la inceput pornea dar cum apasam acceleratia murea.O sa ii spun la mecanic sa se uite in rezervor la furtunele alea si daca e nevoie sa schimb si filtrul de benzina.Nu am reusit pana acuma sa vad daca pompa functioneaza(in gol) cat timp nu porneste.Mersi de info :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Acuma am fost la masina,am incercat de 3 ori si nu a pornit,am dat jos bancheta si am desfacut capacul protector de la pompa si cand incerc sa pornesc,pompa nu misca.Am lovit incet partea de sus a pompei cu manerul surubelnitei,dupa care a pornit si a mers normal,am oprit motorul si am incercat din nou si nu a mai pornit(pompa nu functiona) si am dat iara cu surubelnita si a pornit.Am repetat asta de 3 ori si acuma porneste si merge normal.Nu cred ca ar mai putea fi ceva inafara de pompa,doar o coincideta ciudata :download: Edited by Vincent_Vega
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

S-a rezolvat,era pompa de benzina.Odata cu schimbarea pompei am scapat si de problemele la acceleratie si schimbat viteze.

 

Acuma am observat ca peste 130-140 km/h trepideaza volanul si devine mai "greoi",ca si cum ar trage tare dreapta,dar daca dau drumu la volan trage doar ff usor dreapta.Am echilibrat rotiile fata si nu bate,troncane nimic.Daca aveti vre-o idee de unde as putea sa incep sa caut problema ar fi perfect.Inainte sa echilibrez rotiile fata,trepida volanul de la 90-100km/h.

 

Pt cei ce au magazie Cd`uri:

-Daca va citeste discul mai greu si mai ales daca citeste doar cand este cald(temp afara),trebuie curatata lentila.Asta o puteti face cu un bat de ureche.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.