Jump to content

2 probleme la un 318is


bmw3er

Recommended Posts

am schimbat azi, radiator , dupa ce l-am dat jos am vazut ca era o conducta sau mai multe strangulate,si pierdea lichid pela conducte.

am bagat altu second, dar ptr ca nu am avut la indemana antigel, am bagat apa de la robinet, sper sa nu fie problema...sau sa schimb apa cu antigel.?

am schimbat si bujiile, aveam bosch ciudat ca atunci cand le-am scos erau pline cu ulei, le-am inlocuit cu altele NGK prima impresie nu mi sa parut prea buna, si intrerupeau la 2300 ture,intrerupeau foarte mult si foarte urat. dar dupa ce am mers putin cu masina, sau mai "reglat"

oricum nu am facut testul decisiv cu masina, ma uit maine daca mai sunt probleme.

 

apropo am verificat debitmetru, pe loc cand am slabit putin mufa, incepuse sa merga motoru foarte prost, deci debitmetrul este bun

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ tot ai schimbat bujiile schimbĂŁ Âşi filtrul de benzinĂŁ ,se poate sĂŁ ĂŽĂži dea ĂŽn nas Âşi de la slabĂŁ alimentare cu combustibil . Nu avea ĂŽncredere ĂŽn termostat chiar dacĂŁ este nou se poate bloca pe deschis Âşi descria se ĂŽncĂŁlzeÂşte la relanti.
Link to comment
Share on other sites

Cand mai aerisesti motorul fa-o cu motorul oprit si complecteaza cu apa pana iese pe la aerisitor si in acelasi timp cu contactul pus si caldura pe maxim

Verifica si busonul de la vas acesta trebuie sa reziste la 2 bar

Si sa nu ai ceva pierderi ex flansa apa spate _chiulasa_

Pe undeva primeste aer

Link to comment
Share on other sites

Cand mai aerisesti motorul fa-o cu motorul oprit si complecteaza cu apa pana iese pe la aerisitor si in acelasi timp cu contactul pus si caldura pe maxim

Verifica si busonul de la vas acesta trebuie sa reziste la 2 bar

Si sa nu ai ceva pierderi ex flansa apa spate _chiulasa_

Pe undeva primeste aer

 

pierderea sunt sigur 90% ca era din radiator, se vedea clar ca curgea de la contucte. o sa vedem maine dupa ce se raceste ,cat apa mai este in radiator, cel mai probabil poimaine la urmatoarea verificare, o sa-mi dau seama exact.

 

DacĂŁ tot ai schimbat bujiile schimbĂŁ Âşi filtrul de benzinĂŁ ,se poate sĂŁ ĂŽĂži dea ĂŽn nas Âşi de la slabĂŁ alimentare cu combustibil . Nu avea ĂŽncredere ĂŽn termostat chiar dacĂŁ este nou se poate bloca pe deschis Âşi descria se ĂŽncĂŁlzeÂşte la relanti.

 

interesant ceea ce zici despre filtru de benzina, chiar nu mi-a trecut prin minte, uitasem complect de acesta. cand o sa schimb ulei si filtru ulei, o sa schimb si filtru benzina... unde se afla mai exact? in rezorvor? nu am schimbat niciodata filtru de benzina.

 

nu am AC pe masina, am doar un singur radiator, fara alta termocupla, doar vasco... apa creste doar pe loc, cand turez pe loc, deobicei cand o tin din ambreiaj si turez putin (trafic bara la bara) atuncea creste, asa pe loc sta perfect, cred ca ar fi radiatoru pana la urma, ca am vazut ca e si putin cioplit dela accident, si poate o fi vreo conducta strangulata, o sa schimb radiatoru, daca problema persista o sa schimb si vasco

azi cand am schimbat radoatorul, am turat masina de s-a dus toata benzia;) si temperatura statea la mijloc,,, cred ca sa rezolvat problema, cu temperatura ridicata, desi vasco teoretic, e dus. o sa vedem ce se va intampla de-acum incolo

Link to comment
Share on other sites

asta seara mergand cu masina linistit crezand ca am rezolvat problema, si mai ales, ca vruiam sa vad daca se mai intampla ceva

surpriza exact cand am ajuns la poarta am turat de 2 ori 3 ori maxim pana la 2000 ture, cand observ, acul dintr-o data la prima linie dupa mijloc

acum tempereaza si pe loc, fara sa turez. clar o sa schimb zilele astea, vascocuplajul...dar sper sa fie doar asta problema, sa nu cumva sa fie probleme si cu acest radiator, sau mai rau termostat, ca am ajuns la 300 lei cu termostatu, si nu as vrea sa dau alti 300ron ca imi place sa am lucru functional pe masinia...

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

radiatorul oricum trebuia schimbat. termostat daca vrei ial in casa si fierbele dar eu personal nu cred ca el e devina. la bmw termostatele se blocheaza de obicei pe deschis.cand apa trece de jumate pune mana pe furtunele de apa si vezi cat de tari sunt.daca sunt tari ca piatra lucruri nu sunt f grozave. ai verificat pompa de apa ?din cate stiu eu la modelul asta se mai desprind palele daca sunt de plastic. verifica si vasco. cu toaate ca eu a mers cu un 316 la 30 de grade fara vasco si tot nu fierbea apa.
Link to comment
Share on other sites

tempereaza masina mereu la relantii, dar nu da caldura deloc, si nu pot sa fac aerisirea,.. cu motorul pornit arunca cu presiune, iar cu contactul pus, si cu caldura la maxim, nu curge apa deloc+plus ca sa rupt surubu de aerisire, astept pe cineva sa-mi aduca alt surub,

spune-ti-mi va rog cum sa fac aerisirea corect, pas cu pas, la cald la rece?, cu capacu deschis, sau inchis? cu motoru pornit sau oprit, nu reusesc deloc sa fac aerisirea,... sa dau jos radiatorul, si sa-l curat? daca da cu ce?... ce a zis colegu mai sus, vasco cupleaza, de multe ori am impresia ca am motor de 3000

Link to comment
Share on other sites

creste temperatura mereu la relantii, dar nu da caldura deloc, si nu pot sa fac aerisirea,.. cu motorul pornit arunca cu presiune, iar cu contactul pus, si cu caldura la maxim, nu curge apa deloc+plus ca sa rupt surubu de aerisire, astept pe cineva sa-mi aduca alt surub,

spune-ti-mi va rog cum sa fac aerisirea corect, pas cu pas, la cald la rece?, cu capacu deschis, sau inchis? cu motoru pornit sau oprit, nu reusesc deloc sa fac aerisirea,... sa dau jos radiatorul, si sa-l curat? daca da cu ce?... ce a zis colegu mai sus, vasco cupleaza, de multe ori am impresia ca am motor de 3000

Link to comment
Share on other sites

am fost azi la mecanic, temperatura masini la mijloc, inainte sa ma bag pe strada, unde este atelieru, trecuse putin acul peste mijloc, cand am oprit motoru dupa 1 min 2, am pornit am turat pe la 4000 ture constant,mecanicul a putut tine vasco cu mana fara probleme la 4000 ture, clar vasco

am fost la dezmembrari sa iau un vasco, si un radiator mai bun, baiatu de la dezmembrari nu a reusit sa scoata vasco, acuma astept sa vina cineva mai priceput sa scoata vasco, si vreau sa fac asa la masina,

sa schimb vasco,radiatorul sa pun antigel nou, sa fac bine aerisire, si atunci sa speram ca nu o sa mai fie probleme,

eventual sa schimb pompa de apa, desi cred ca este buna odata ce circula apa prin radiator si motor, ambele furtune, sunt HOT

Link to comment
Share on other sites

am rezolvat problema, am schimbat vascocuplajul la un mecanic, dar pot sa spun ca majoritea lucrari am facuto eu,

mecanicu habar nu avea cum sa demonteze vasco ,i-am explicat eu, pana la urma el mi-a tinut contra cu o surubelnita de la rola de pompa, iar eu am slabit vasco cu o cheie de 32, am inlocuit vasco, i-am dat la mecanic 20 lei,mi-a schimbat si cureaua de accesori, si am plecat.

am loat de pe o masina care doar ce ajunsese la dezmembrat, (masina functionala perfect) am loat radiatoru de pe ea, singur acasa l-am demontat pe cel vechi, am curatat "noul" radiator cu apa fierbine de la dus in interior, apoi l-am montat am pus vreo 6 litri de apa, dupa care am facut aerisirea ca la carte,a doua zi am complectat cam 1 litru

toata treaba ma costat undeva la 150ron, 70vasco fara elice, 50 radiatorul, si 20 lei manopera.

si totul este ok, este bine ca pana la urma nu am probleme cu chiulasa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.