Jump to content

Ce stiti despre 318tds?


teddy

Recommended Posts

Manufacturer BMW

Type S-4

SOHC

8 valves total

2 valves per cylinder

Main bearings

Construction

Bore Ă stroke 80.00mm Ă 82.80mm

3.15 in Ă 3.26 in

Bore/Stroke ratio 0.97

Displacement 1665 cc

(101.605 cu in)

Unitary capacity 416.25 cc/cylinder

Compression ratio

Fuel system

Aspiration Normal D.

Compressor type N/A

Intercooler None

Catalytic Converter

Max. output 91.3 PS (90.0 bhp) (67.1 kW)

@4400 rpm

Max. torque 190.0 Nm (140 lbft) (19.4 kgm)

@2000 rpm

Maximum rpm

Coolant Water

Specific output 54.1 bhp/litre

0.89 bhp/cu in

Specific torque 114.11 Nm/litre

 

0-100km/h 13.90s

Top speed 175 km/h

 

Engine location Front

Engine alignment Longitudinal

Brakes F/R

 

Ve: Ventilated

Di: Disc (Disk)

Dr: Drum

S: Servo-assisted

ABS: Anti-lock Braking System

 

Brake ∅ F/R / mm

Braked area

Transmission 5M

Drive RWD

 

 

probleme specifice nu stiu sa-ti spun fiind un motor mai putin intalnit..

Edited by AliNOS
Link to comment
Share on other sites

am fost s-o vad si am mers cu ea.

e vorba de un 318tds touring (break) alb din 11/1996.

trage foarte bine pentru puterea foarte mica pe care o are, desi pe hartie masina are 0-100 in aproape 14 secunde reprizele imi dau senzatia de masina de 11-12 secunde. vioaie si cu cutie scurta, defapt cam de asta are 0-100 atat de slab, pentru ca trebuie sa schimbi 3 viteze pana atunci.

masina are dublu climatronic ca pe E39, casetofon original, geamuri electrice fata, computer de bord la ceasuri (fara obc), 2 airbaguri. are multe piese noi, sta bine la articulatie/directie, faruri noi cu lupa, instalatie completa de climatronic noua, etc.. are si niste jante dragutele. ca problema are tot parbrizul crapat dintr-o parte in alta (aveti idee cam cat e unul?).

cat merita dupa voi masina asta?

eu nici nu stiam ca e vorba de un break pana nu am vazut-o. prima oara am fost foarte dezamagit dar pe urma i-am vazut farmecul. pare de familie dar are suspensie sport si jante maricele si arata foarte bine alba si curatica asa toata. interiorul e misto si optiunile sunt foarte bune.

sunt inca in dubii...

Edited by teddy
Link to comment
Share on other sites

ah, si ceva foarte important. oare mai si reusesc s-o revand? se cauta asa ceva? la un moment dat ma voi plictisi de ea, evident si nu as vrea sa fie gaura neagra.

 

 

 

PS. E TURBODIESEL, desi pe carfolio scrie Normal Aspirated D.

Edited by teddy
Link to comment
Share on other sites

ah, si ceva foarte important. oare mai si reusesc s-o revand? se cauta asa ceva? la un moment dat ma voi plictisi de ea, evident si nu as vrea sa fie gaura neagra.

PS. E TURBODIESEL, desi pe carfolio scrie Normal Aspirated D.

166726[/snapback]

eu cred ca cine isi cauta e36 nu o sa vrea in nici un caz touring, asa ca la revanzare cred ca o sa ai ceva probleme

Link to comment
Share on other sites

e superb cabrio, iar pe unde umblu eu nu imi arunca nimeni tigari din mers si nici foarte praf nu e (dorobanti, aviatorilor, piata muncii-decebal, magheru). avem tara de cabrio, clima este buna 7-8 luni pe an pentru asa ceva, mai ales daca ai si ceva incalzire in scaune. senzatia e superba. si in plus cu hardtop-ul pus arata superb, fara stalpi... si devine la fel de buna ca un coupe si in alea 4-5 luni pe an cand e prea frig de decapotabila... my 2 cents.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am avut din 2000 pana in 2001 un 320i E36, dupa aia am mai avut diferite [alte] marci auto.

Momentan am un 318 TDS fabricatie 1998, climatronic, geamuri el., etc...si etc

 

Masina e foarte sprintena si pana acum nu am avut probleme. Aici [in Spania] sunt foarte multe 318TDS dar !!!!!!! modelul Compact.

 

Am si eu ceva de intrebat :

1. Pot sa imi instalez [adica functioneaza] un computer de bord ? [el costa cam 150 euro]

2. Ventilatia la maxim...dar aerul nu vine cu putere. Ori ca e pus pe rece, ori ca e pus pe cald !!! Am climatronic

Link to comment
Share on other sites

1. deci masina are preinstalat totul pentru computerul acela ?...doar trebuiesc introduse mufele ? :blink:

2. sa explic mai clar cum e cu ventilatia !

-modificand puterea cu care vine aerul prin ventilatie din butoanele de + / - totul functioneaza normal ! ... doar ca la maxim nu vine suficient aer [cald sau rece].

-chiar daca pornesc clima, se simte ca vine aer foarte rece, dar nu suficient [chiar la maxim]

-cand am deschise cele 4 guri de aerisire...aproape ca nu simt ca vine aer :)

 

la service mi-au zis ca trebuie sa imi incarce cu freon clima !!!...e adevarat ? :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.