Jump to content

constatari dupa accident


ownage16

Recommended Posts

Salut. Acum o saptamana am facut un accident foarte STUPID : am intrat cu botul masinii (e46 FL) exact in "curul" unui suv care avea si cui de remorcare . Cuiul suv-ului a venit exact deasupra barei mele din fata si a lovit aproape central "narile" cam pe la 30km/h zic eu . S-a indoid bara metalica din fata care cred ca face parte din sasiu, radiatorul s-a mutat mai in spate fiind impins de bara mentionata . Dupa accident am reusit sa ajung cu masina in parcarea din fata blocului (4-5km de mers) dar pe drum am observat ca imi curgea un lichid .Lichidul s-a dovedit a fi lichidul de parbriz , uleiul era la nivelul normal si lichidul de racire motor la fel . Nu cred ca a fost afectat motorul , cel putin asa reiese din modul in care e pozitionat radiatorul fata de motor dupa accident . Pagube observate : bara metalica fata (intre radiator si bara fata), far dreapta , bara de aluminiu in care se inchide capota (chiar as vrea sa stiu cum se numeste ca s-o pot cauta s-o cumpar) si capota .

 

Problema e ca azi cand am incercat sa pornesc masina tot ce face e atunci cand dau la cheie se aude acel "tic" "tic" "tic" ,moment in care lumina din masina palpaie foarte tare dar nu roteste deloc electromotorul .

 

1.Ce ar putea fi de vina de nu porneste masina ?

2.Cum se numeste bara de aluminiu in care se prinde capota cand se inchide ?

Edited by ownage16
Link to comment
Share on other sites

Salut. Acum o saptamana am facut un accident foarte STUPID : am intrat cu botul masinii (e46 FL) exact in "curul" unui suv care avea si cui de remorcare . Cuiul suv-ului a venit exact deasupra barei mele din fata si a lovit aproape central "narile" cam pe la 30km/h zic eu . S-a indoid bara metalica din fata care cred ca face parte din sasiu, radiatorul s-a mutat mai in spate fiind impins de bara mentionata . Dupa accident am reusit sa ajung cu masina in parcarea din fata blocului (4-5km de mers) dar pe drum am observat ca imi curgea un lichid .Lichidul s-a dovedit a fi lichidul de parbriz , uleiul era la nivelul normal si lichidul de racire motor la fel . Nu cred ca a fost afectat motorul , cel putin asa reiese din modul in care e pozitionat radiatorul fata de motor dupa accident . Pagube observate : bara metalica fata (intre radiator si bara fata), far dreapta , bara de aluminiu in care se inchide capota (chiar as vrea sa stiu cum se numeste ca s-o pot cauta s-o cumpar) si capota .

 

Problema e ca azi cand am incercat sa pornesc masina tot ce face e atunci cand dau la cheie se aude acel "tic" "tic" "tic" ,moment in care lumina din masina palpaie foarte tare dar nu roteste deloc electromotorul .

 

1.Ce ar putea fi de vina de nu porneste masina ?

2.Cum se numeste bara de aluminiu in care se prinde capota cand se inchide ?

 

 

Ori a sarit capsa de la baterie ori nu mai ai baterie .

Link to comment
Share on other sites

Sa te duci cu masina in service dupa accident fara sa stii in mare ce ar fi de inlocuit sau ce ar putea fi reparat e sinucidere curata . Or sa vrea baietii sa inlocuiasca fiecare piesa si cat de putin atinsa asa ca va rog daca puteti sa-mi ziceti unde sunt la aceasta masina : "Electromotorul si radiatorul pentru aer conditionat" Edited by ownage16
Link to comment
Share on other sites

Pai fiind cu problema in partea din fata, ar trebui sa cunoastem si noi motorizarea.

 

Totusi, pentru o constatare poti merge la service. Nu este scumpa deloc. Apoi mai poti intreba pe aici daca este chiar necesara inlocuirea piesei respective sau nu.

Link to comment
Share on other sites

radiatorul de aer conditionat e in fata celui de racire a motorului.

electromotorul e in "spatele" motorului, in dreapta, jos, in zona imbinarii cutiei de viteze cu motorul.

 

edit: bai, dar cat de urat s-a deformat toata fata...

Edited by Rares_CJ
Link to comment
Share on other sites

deci teoretic electromotorul ar trebui sa fie intreg ... e ciudat ca masina a mers dupa ce a fost lovita , dar dupa ce am oprit-o pentru o zi dupaia n-a mai pornit

 

edit : da , din pacate asta inseamna sa intrii in cuiul unui suv ... aproape ca am intrat sub masina lui . Daca intram cu bara si nu cu capota in cuiul lui, era de 5 ori mai mica paguba . Bara e aproape intacta si nu cred ca trebuie sa cumpar alta

Edited by ownage16
Link to comment
Share on other sites

uita-te foarte atent pe sus si pe jos, pe sub masina, dupa fire care atarna intr-un mod suspect, fire decapate sau chiar sectionate... Faptul ca nu cupleaza electromotorul cand vrei sa pornesti inseamna lipsa curent. Din moment ce bateria e putin probabil sa fi murit de la o zi la alta, primul lucru care vine in minte e un scurtcircuit undeva.
Link to comment
Share on other sites

O sa incerc sa ma uit azi pe lumina , dar as vrea sa te intreb daca bara fata poate fi kituita/reparata astfel incat sa nu trebuiasca sa iau alta noua ...E destul de grav daca n-o pot porni pentru ca ar trebui s-o duc pe platforma la un service ceea ce e foarte costisitor si nu prea as vrea sa fac asa ceva . Edited by ownage16
Link to comment
Share on other sites

nu ma pricep.

inainte de a o duce la vreun service, vorbeste efectiv in vreo 2 sau 3 locuri diferite, spune-le despre ce e vorba si vezi ce raspunsuri primesti. Ar fi bine sa mergi la ceva service care iti este recomandat de cineva care a avut masina acolo si a fost multumit de calitatea lucrarilor. Abia dupa ce faci chestia asta, fa rost de o platforma si du masina in locul respectiv. Asta te va ajuta sa nu muti masina de la un service la altul, sa pierzi timp si bani. O platforma, fara a depasi limita orasului, nu ar trebui sa iti ia mai mult de 100 lei.

Link to comment
Share on other sites

Bara e aproape intacta si nu cred ca trebuie sa cumpar alta

 

Daca aia numesti tu bara aproape intacta inseamna ca , capota e putin atinsa....Bara aia e muci si orice chituire inseamna ca-ti bati joc de masina si....chiar de tine...

Mai bine una SH in forma ei originala , nu te prosti cu chituire, nu te supara ca-ti zic.

Link to comment
Share on other sites

Salut. Acum o saptamana am facut un accident foarte STUPID : am intrat cu botul masinii (e46 FL) exact in "curul" unui suv care avea si cui de remorcare . Cuiul suv-ului a venit exact deasupra barei mele din fata si a lovit aproape central "narile" cam pe la 30km/h zic eu . S-a indoid bara metalica din fata care cred ca face parte din sasiu, radiatorul s-a mutat mai in spate fiind impins de bara mentionata . Dupa accident am reusit sa ajung cu masina in parcarea din fata blocului (4-5km de mers) dar pe drum am observat ca imi curgea un lichid .Lichidul s-a dovedit a fi lichidul de parbriz , uleiul era la nivelul normal si lichidul de racire motor la fel . Nu cred ca a fost afectat motorul , cel putin asa reiese din modul in care e pozitionat radiatorul fata de motor dupa accident . Pagube observate : bara metalica fata (intre radiator si bara fata), far dreapta , bara de aluminiu in care se inchide capota (chiar as vrea sa stiu cum se numeste ca s-o pot cauta s-o cumpar) si capota .

 

Problema e ca azi cand am incercat sa pornesc masina tot ce face e atunci cand dau la cheie se aude acel "tic" "tic" "tic" ,moment in care lumina din masina palpaie foarte tare dar nu roteste deloc electromotorul .

 

1.Ce ar putea fi de vina de nu porneste masina ?

2.Cum se numeste bara de aluminiu in care se prinde capota cand se inchide ?

 

 

nasol .... ai facuto de oaie rau si fara casco si neatent .... de astfel de accidente ma feresc si eu stiu ca nu am casco si reparatia ajunge usor peste 1000 euro in caz de ceva deci stai ochi si urechi in trafic

 

bara se poate face la o firma specializata cu 60 -80 lei nici nu se cunoaste dar nu mai are aceeasi rezistenta , mai bine una sh

am eu sh si nari nichel pt FL

Link to comment
Share on other sites

Am avut masina mai usor lovita de atat pe partea dreapta si reparatia a fost 1500 de euro cu piese noi(capota, aripa, bara fata, far) si am reparat-o pe CASCO. Ca sa nu iesi scump iti recomand sa iei legatura cu baietii de pe forum si sa o faci cu piese OE din dezmembrari, garantat iesi la jumatate de pret. Bara aia e muci si trebuie schimbata pentru ca nu va mai sta veci drept pe masina...asta daca nu vrei sa-ti bati joc. Edited by VrajitoruldinOZ
Link to comment
Share on other sites

Mi-am luat capota si urmeaza sa iau bara fata si far stanga . Poate cineva sa-mi zica cum se numeste teava indicata cu sageata rosie in poza de mai jos (sau cum o pot gasi la piese) si care-i scopul ei ?

 

http://img594.imageshack.us/img594/8852/img185o.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edited by ownage16
Link to comment
Share on other sites

Mi-am luat capota si urmeaza sa iau bara fata si far stanga . Poate cineva sa-mi zica cum se numeste teava indicata cu sageata rosie in poza de mai jos (sau cum o pot gasi la piese) si care-i scopul ei ?

 

http://img594.imageshack.us/img594/8852/img185o.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Este teava care iese din intercooler si intra in valva EGR.

Uite aici: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=EU71&mospid=47630&btnr=11_3521&hg=11&fg=40

 

Poti folosi site-ul realoem.com ca sa vezi toate piesele de pe masina. :thumbsup:

Edited by VrajitoruldinOZ
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.