Jump to content

E65 730D


dumi

Recommended Posts

Salutare dragi colegi.

 

In urma cu cateva zile am schimbat (din nou) masina. Am dat Allroad-ul la schimb cu un E65 730D din 2002. Impresionant schimbul, acum ca ma gandesc mai bine. Masina este deosebita (in viziunea mea), mai ales luand in vedere trecerea de la Audi.

Nu prea exista termeni de comparatie intre cele 2. Seamana destul de mult la confort cu E60-ul 535d. Consumul la masina asta este uimitor, m-a lasat masca. Pe BC imi arata 9.2 ceea ce mi se pare o nimica toata. Rezervorul am inteles ca este pe undeva pe la 100L daca nu ma insel.

Ca dotari, cred ca este un E65 standard. Af: 06/2002

Printre dotari pot enumera: trapa, soft close portbagaj, confort lights, si o mai fi ceva insa nu stiu daca nu cumva sunt dotari standard la aceasta masina..

Poze din pacate nu pot pune acum insa voi adauga cat de curand.

 

Masina are in prezent 247000km. Probleme majore nu are, insa as dori sa ma lamureasca si pe mine un posesor de E65 despre niste chestii legate de aceasta masina, chestii cum ar fi:

- imi tot apare "insert card" pe display-ul de la navigatie. Presupun ca este de la telefon, am incercat cu toti cei 3 operatori de telefonie mobila si nici un SIM nu il gaseste. Oare trebuie decodata? :D

- navigatia tind sa cred ca nu citeste mp3, se poate face vreun update la ea care sa stie mp3? Apropo de sonorizare, nu cred ca este Pro logic si ma bate gandul sa o pun pe cea pe care am avut-o pe 535, se auzea demential.

- soft close-ul de la portbagaj, la deschidere trebuie ajutat un pic apoi merge singur si se inchide de la buton fara probleme. Am citit pe diverse forumuri ca este un ulei hidraulic care trebuie schimbat/completat. Stiti cumva unde se poate face treaba asta?

- scaunele mi se par foarte incomode, 730-ul asta este a 2-a masina cu scaune normale (nu sport) si as vrea sa le schimb cu cele pe care le-am avut pe 5-ar (aripioare and stuff), oare merg direct poze gen plug and play sau necesita modificari majore?

 

In rest numai de bine, am sa pun si poze imediat ce o sa am acces la un card reader.

Link to comment
Share on other sites

Salutare dragi colegi.

 

In urma cu cateva zile am schimbat (din nou) masina. Am dat Allroad-ul la schimb cu un E65 730D din 2002. Impresionant schimbul, acum ca ma gandesc mai bine. Masina este deosebita (in viziunea mea), mai ales luand in vedere trecerea de la Audi.

Nu prea exista termeni de comparatie intre cele 2. Seamana destul de mult la confort cu E60-ul 535d. Consumul la masina asta este uimitor, m-a lasat masca. Pe BC imi arata 9.2 ceea ce mi se pare o nimica toata. Rezervorul am inteles ca este pe undeva pe la 100L daca nu ma insel.

Ca dotari, cred ca este un E65 standard. Af: 06/2002

Printre dotari pot enumera: trapa, soft close portbagaj, confort lights, si o mai fi ceva insa nu stiu daca nu cumva sunt dotari standard la aceasta masina..

Poze din pacate nu pot pune acum insa voi adauga cat de curand.

 

Masina are in prezent 247000km. Probleme majore nu are, insa as dori sa ma lamureasca si pe mine un posesor de E65 despre niste chestii legate de aceasta masina, chestii cum ar fi:

- imi tot apare "insert card" pe display-ul de la navigatie. Presupun ca este de la telefon, am incercat cu toti cei 3 operatori de telefonie mobila si nici un SIM nu il gaseste. Oare trebuie decodata? :D

- navigatia tind sa cred ca nu citeste mp3, se poate face vreun update la ea care sa stie mp3? Apropo de sonorizare, nu cred ca este Pro logic si ma bate gandul sa o pun pe cea pe care am avut-o pe 535, se auzea demential.

- soft close-ul de la portbagaj, la deschidere trebuie ajutat un pic apoi merge singur si se inchide de la buton fara probleme. Am citit pe diverse forumuri ca este un ulei hidraulic care trebuie schimbat/completat. Stiti cumva unde se poate face treaba asta?

- scaunele mi se par foarte incomode, 730-ul asta este a 2-a masina cu scaune normale (nu sport) si as vrea sa le schimb cu cele pe care le-am avut pe 5-ar (aripioare and stuff), oare merg direct poze gen plug and play sau necesita modificari majore?

 

In rest numai de bine, am sa pun si poze imediat ce o sa am acces la un card reader.

partea cu mp3 se poate rezolva prin codare.

scunele confort nu vei putea sa le pui 'plug&play' pt ca nu au aceleasi functii ca cele pe care le ai acum plus ca la tine,comenzile vin pe cotiera,ceea ce cred,de asemenea,ca trebuie schimbata.dar se poate face.

Link to comment
Share on other sites

O sa pice tot ce inseamna directie, caseta brate bucsi. Ca la orice bmw cu double wishbone si dynamic drive.

Cutia am vazut ca deja iti face figuri acolo sa te astepti la surprize.

Consumul e ok dar cu pretul unei turbine... si niste injectoare...

 

Scaunele la bmw sunt incomode in general, nu sunt impresioat nici de cele confort, cred ca sta cel mai prost la capitolul asta zici ca le fac din spuma de termopan. Dar upgrade se poate face, daca era L te rezolvam eu cu un interior cu ventilatie cu tot.

 

Eu zic sa nu bagi inca bani pana nu ii faci o verificare tehnica completa pentru ca nu e o masina usor de intretinut mai ales la km astia.

Link to comment
Share on other sites

O sa pice tot ce inseamna directie, caseta brate bucsi. Ca la orice bmw cu double wishbone si dynamic drive.

Cutia am vazut ca deja iti face figuri acolo sa te astepti la surprize.

Consumul e ok dar cu pretul unei turbine... si niste injectoare...

 

Scaunele la bmw sunt incomode in general, nu sunt impresioat nici de cele confort, cred ca sta cel mai prost la capitolul asta zici ca le fac din spuma de termopan. Dar upgrade se poate face, daca era L te rezolvam eu cu un interior cu ventilatie cu tot.

 

Eu zic sa nu bagi inca bani pana nu ii faci o verificare tehnica completa pentru ca nu e o masina usor de intretinut mai ales la km astia.

+1 o masina usor de achizionat si extrem de scumpa de intretinut.... pe langa cele precizate mai pot adauga si probleme la cutiile de viteza. sfat schimbai repede uleiul si filtrul daca nu ii stii istoricul

Link to comment
Share on other sites

Capita si dopurile de la spalatoare necesita revopsire. Accident sau nu, atata vreme cat lonjeroanele sunt ok nu ma intereseaza.

Are 10 ani masina, nu ma astept sa fie perfecta. Ma duc acum sa ii mai pun niste freon ca nu pare sa mai aibe deloc.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

- imi tot apare "insert card" pe display-ul de la navigatie. Presupun ca este de la telefon, am incercat cu toti cei 3 operatori de telefonie mobila si nici un SIM nu il gaseste. Oare trebuie decodata? :D

 

 

pe ce tensiune functioneaza cartela gsm ?

unele lucreaza pe 3V iar altele pe 5V

Link to comment
Share on other sites

Ceva e ciudat rau de tot. Maneta vad ca e pentru senzor de ploaie, dar parbrizul si oglinda interioara par a fi fara senzor.

 

pai nu are.

 

oricum, mie nu imi place deloc, fara suparare si arata foarte dubios, asta a fost pocnita sigur si nu asta ar fi problema, insa dupa mine, a fost reparata in bataie de joc.

 

apoi, un seria 7 nu l-as lua fara sa fie cat mai dotat, maxim dotat, ori asta nici la capitolul asta nu sta prea bine.

Link to comment
Share on other sites

masinuta are nevoie de ceva atentie si intretinere, lovita nu cred ca a fost, cel putin nu se vede in poze, in fata inca mai are stickerele cu reglajul farurilor si alea nu le mai pune nimeni daca se schimba partea respectiva, doar daca reparatia se face in reprezentanta, cu un detailing si revopsire a elementelor problema va arata cu totul diferit, apoi cum a spus si Dumi, e o masina de aproape 10 ani...
Link to comment
Share on other sites

Ce carcota frate pe topicul asta.. Pe nici un alt forum nu am mai vazut asa ceva. In loc sa veniti cu sfaturi constructive nu vad decat critici la adresa acestei masini.

Concluzii ar fi destule, daca ma iau dupa WLF cel putin, mi-e clar ca toate masinile sh din Romania la ora actuala sunt toate lovite, fara doar si poate.

Am sa ma ocup de masina asta sa scot cat mai mult posibil din ea, eu unul tind sa cred ca se merita. Bineinteles puteam alege varianta mai simpla sa fi luat un seria 3 si diferenta, insa am preferat sa iau ceva mai putin comun de restul 60% posesori de seria 3 din tara asta..

O sa scriu pe parcurs.

Link to comment
Share on other sites

Da, cam toate asa sunt, e si normal sa fie pentru ca in 10 ani se intampla foarte multe. In special cele cu multi proprietari pe acte, sau cu acte duplicate. Rar gasesti masina tinuta de un proprietar multi ani, in special la masinile astea vechi de 8-10 ani. N-am spus ca sunt genul, daune totale si reparate, dar lovite sunt cam toate.

 

Cum explici tu ca ai parbrizul schimbat, si nici macar nu s-a sinchisit sa puna parbriz cu senzor de ploaie si atermic cum e cel original? Si mai mult, faptul ca a luat oglinda pentru parbriz fara senzor de ploaie? Pentru ca oglinda care o ai tu cu siguranta nu e nici macar de E65.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

alea cu 1 propietar si ingrijite evident ca se vand si alt pret, sunt sigur ca si Dumi e constient de asta, nu este nici el la prima masina, doar ca astepta niste sfaturi constructive care sa il ajute sa rezolve din probleme pe cand mai toti si-au imaginat povestea vietii masinii asteia pe topic...

 

Wlf - tu oricum gandesti dpdv al vanzatorului de masini, tu vezi doar un obiect in masina asta, lui Dumi chiar ii place si pare ca vrea sa faca ceva din ea, acum cat de rentabil este sau nu ramane la latitudinea lui sa judece aspectul asta, doar el e in masura sa isi cheltuie bani cum vrea...

Link to comment
Share on other sites

In Romania oameni cauta doar masini care sa arate impecabil pe afara si uni cred ca asta inseamna ca este impecabil si mecanic din experienta aia pasionati de vopsea si jante mecanica o considera optionala. uite eu in masina mea am bagat vreo 3000 de euro in mecanica si in estetica 0. este putin zgariata si putin infundata pe alocuri. prioritatea pentru mine este sa am un motor tipla si directia la fel . In romania daca circuli cu adevarat adik cum fac eu 40 50 de k pe an te plimbi prin toate orasele din RO si pe toate drumurile astea imputite este imposibil sa nu o gasesti zgariata pe undeva sau chiar lovita prin parcari, sa nu iti cade vreun pietroi din vreo bena care sa iti indoie capota sau sa iti sparga parbrizul cum am patit de cateva ori. Daca ai masina pentru drumuri pe bulevardul principal de la tine din oras cu jante pe 19 o poti tine tipla dar aia nu e masina exploatata aia e masina mangaiata. Dumi daca vrea cu pricepere si nu neaparat cu sume imense de bani poate sa puna aceasta masina la punct dar sfatul meu este sa mearga prima data pe mecanica. Se gasesc piese si la dezmembrari se gasesc piese prin germania mai ieftin etc. un e65 este clar scump de intretinut mai ales daca merge la Bavaria sa o repari. Daca mai te pricepi si tu mai ai si un mecanic indemanatic si priceput care nu te pune sa schimbi toata masina pentru un senzor atunci se poate sa detii si un septar.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.