Jump to content

E65 730D


dumi

Recommended Posts

Nu ai auzit si tu de punct si de la capat ?

nu imi place sa scriu cursiv .... ahhaha. eram enervat de atatea critici si de aia am scris repede si fara oprire.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic daca vrea sa o puna la punct poate o tine. o masina daca o pui la punct bagi bani in ea merge impecabil nu iti vine sa o dai in 10 k. O dai in 10 k daca tragi de ea pana merge si dupa cauti un fraier
Link to comment
Share on other sites

Gascan ar fii mai frumos. Hahahah unul din ala care crede ca un bmw e bmw domne nu se strica hahahah. tragi de el pana...
Link to comment
Share on other sites

Din cate vad eu in poze masina asta nu prea a fost intretinuta.

In fine... eu iti urez succes cu ea, in caz ca vrei sa o ti, dar parerea mea este sa-i faci vant repede, inatinte sa bagi o caruta de bani in ea.

 

 

De ce ti se pare asta?Ca e murdara?Daca ii dadea un polish tot aceeasi parere o aveai?

Link to comment
Share on other sites

De ce ti se pare asta?Ca e murdara?Daca ii dadea un polish tot aceeasi parere o aveai?

pai asa e in Romania tata tre sa straluceasca acolo clar se dovedeste intretinereee

Link to comment
Share on other sites

parerea mea dupa pozele postate e ca e ok masina, are linie...volanul pare vopsit dar asta o face majoritatea.Cred ca un detailing ext interior ar schimba mult din parerile colegilor de pe forum.

 

O.t.

sa o stapenesti sanatos.

Link to comment
Share on other sites

Clar nu am luat aceasta masina pt o viata. Dintre toate masinile pe care le-am tot schimbat pana acum, sincer vorbind 535-ul mi-a placut cel mai mult, si ca linii si ca dotari, mi-a displacut faptul ca avea consumul iesit din minti. In momentul achizitionarii E60-ului 3 saptamani mai tarziu se ivise ocazia sa iau un apartament si mai trebuiau cativa euroi, de-acolo si vanzarea lui foarte rapida.

Cum spuneam, nu am de gand sa o tin o viata, insa as vrea cam un 2-3 ani sa o tin pana cand mai fac ceva bani sa imi iau din nou seria 5, o sa vreau sa iau un E60 de pe la sfarsitul lui 2009-2010.

Am tot alergat dupa diverse masini in primul rand de curiozitate, hai sa vedem cum e aia sau cum e aialalta, iar la drept vorbind, BMW-ul le ca pisha-n Qur pe toate de le-am avut pana acum. Passatul, masina faina, dar in afara de exterior si interior mi se pare ca orice alta masina din grupul VAG construita din multe particele si foarte firava.

Golf 6-le, dragut ca masina de oras insa chel si nesigur la drumuri lungi. Nu stii niciodata cand iese un Huiu pe contrasens si te rupe-n doua.

Audia Allroad, no comment. Masina am luat-o special ca sa trec cu usurinta de iarna trecuta, si-a facut datoria flawless atata in zapada cat si la munte pe drumuri forestiere sau mai stiu ce. Offroad: nu prea e masina de asa ceva oricat de mult ar sustine unii treaba asta.

 

Si uite aici sunt cu E65, dupa ce am dat allroad-ul la schimb. Ca am fost credul si naiv poate cand am dat Audi-ul la schimb, nu zic ca nu as fi fost si am luat de buna tot ce mi-a zis fostul proprietar al E65-ului, insa cu toate hibele pe care aparent le are 7arul asta, eu unul personal, fan al marcii BMW mi se pare ca am facut un schimb ok.

 

Acum am alte probleme, nu ma mai gandesc la tachetii de la Audi sau la pernele si compresorul de aer de la suspensia Allroad-ului. Am trecut sa ma gandesc la cutia de la E65. Am fost ieri la niste baieti la un service in zona Valea Cascadelor, au fost foarte amabil, mi-au ridicat-o pe elevator, au vazut ca a fost schimbat uleiul din cutie relativ recent, si pe langa asta, s-a mai putut observa mult ulei pe portiunea inferioara a turbinei. Baietii de-acolo mi-au spus ca este mai acuta Turbina decat cutia de viteze si ca ar trebui sa ma gandesc sa o reconditionez.

Acuma eu ca un simplu necunoscator al mecanicii acestei masini ma gandesc la un singur lucru: Daca intre-adevar ar fi probleme la turbina unei masini, nu ar trebui asta sa se remarce in mers cumva? Gen sa traga aiurea, sau sa nu traga, sau ceva de genul asta?

 

Cum s-a mai spus si mai sus, intr-adevar este o masina destul de scumpa cand vine vorba de intretinere si service. De aceea mi-e un pic teama cand vine vorba de mecanica acestei masini si servisarea ei. Mi-e cumva sa nu se intample cum in mod constant se intampla in unele spitale de la noi unde multi medici opereaza lumea de apendicita, doar de dragul de a face ceva.

Alt lucru funny ce mi se pare, e ca se spune ca este plina de senzori insa pe tester nu apare nimic cum ca ar trebui reparata cutia / schimbat uleiul sau ca pierd ulei de pe la motor pe undeva..

 

 

Deci stati fara grija ca masina asta anul asta o sa fie doar la mine. ;)

Edited by dumi
Link to comment
Share on other sites

Clar nu am luat aceasta masina pt o viata. Dintre toate masinile pe care le-am tot schimbat pana acum, sincer vorbind 535-ul mi-a placut cel mai mult, si ca linii si ca dotari, mi-a displacut faptul ca avea consumul iesit din minti. In momentul achizitionarii E60-ului 3 saptamani mai tarziu se ivise ocazia sa iau un apartament si mai trebuiau cativa euroi, de-acolo si vanzarea lui foarte rapida.

Cum spuneam, nu am de gand sa o tin o viata, insa as vrea cam un 2-3 ani sa o tin pana cand mai fac ceva bani sa imi iau din nou seria 5, o sa vreau sa iau un E60 de pe la sfarsitul lui 2009-2010.

Am tot alergat dupa diverse masini in primul rand de curiozitate, hai sa vedem cum e aia sau cum e aialalta, iar la drept vorbind, BMW-ul le ca pisha-n Qur pe toate de le-am avut pana acum. Passatul, masina faina, dar in afara de exterior si interior mi se pare ca orice alta masina din grupul VAG construita din multe particele si foarte firava.

Golf 6-le, dragut ca masina de oras insa chel si nesigur la drumuri lungi. Nu stii niciodata cand iese un Huiu pe contrasens si te rupe-n doua.

Audia Allroad, no comment. Masina am luat-o special ca sa trec cu usurinta de iarna trecuta, si-a facut datoria flawless atata in zapada cat si la munte pe drumuri forestiere sau mai stiu ce. Offroad: nu prea e masina de asa ceva oricat de mult ar sustine unii treaba asta.

 

Si uite aici sunt cu E65, dupa ce am dat allroad-ul la schimb. Ca am fost credul si naiv poate cand am dat Audi-ul la schimb, nu zic ca nu as fi fost si am luat de buna tot ce mi-a zis fostul proprietar al E65-ului, insa cu toate hibele pe care aparent le are 7arul asta, eu unul personal, fan al marcii BMW mi se pare ca am facut un schimb ok.

 

Acum am alte probleme, nu ma mai gandesc la tachetii de la Audi sau la pernele si compresorul de aer de la suspensia Allroad-ului. Am trecut sa ma gandesc la cutia de la E65. Am fost ieri la niste baieti la un service in zona Valea Cascadelor, au fost foarte amabil, mi-au ridicat-o pe elevator, au vazut ca a fost schimbat uleiul din cutie relativ recent, si pe langa asta, s-a mai putut observa mult ulei pe portiunea inferioara a turbinei. Baietii de-acolo mi-au spus ca este mai acuta Turbina decat cutia de viteze si ca ar trebui sa ma gandesc sa o reconditionez.

Acuma eu ca un simplu necunoscator al mecanicii acestei masini ma gandesc la un singur lucru: Daca intre-adevar ar fi probleme la turbina unei masini, nu ar trebui asta sa se remarce in mers cumva? Gen sa traga aiurea, sau sa nu traga, sau ceva de genul asta?

 

Cum s-a mai spus si mai sus, intr-adevar este o masina destul de scumpa cand vine vorba de intretinere si service. De aceea mi-e un pic teama cand vine vorba de mecanica acestei masini si servisarea ei. Mi-e cumva sa nu se intample cum in mod constant se intampla in unele spitale de la noi unde multi medici opereaza lumea de apendicita, doar de dragul de a face ceva.

Alt lucru funny ce mi se pare, e ca se spune ca este plina de senzori insa pe tester nu apare nimic cum ca ar trebui reparata cutia / schimbat uleiul sau ca pierd ulei de pe la motor pe undeva..

 

 

Deci stati fara grija ca masina asta anul asta o sa fie doar la mine. ;)

 

nu exista asa ceva ca un senzor care sa iti zica ca ai joc in axul la turbina si ca iti pierde ulei. totodata cand iti da eroare cutia e papa inseamna ca numai face presiune in dramuri si blocul hidraulic transmite eroarea la calculatorul cutiei care te anunta si pe tine necazul. PArtea mecanica nu prea da erori decat cand e praf din cauza asta numai lucreaza anumite echipamente in parametri si nici atunci nu iti zice check pistonul 4 are joc in bolt. Mai degraba o sa zica sa verifici injectia ca el mai degraba crede ca nu baga bine injectorul decat ca nu ai compresie. Si daca e cazuta turbina se vede de orice om cat de cat cunoscator. Dai jos furtul de la admisie pui mana pe ax si ii vezi jocul. daca are joc mai mult de 1 2 mm e clar ca e dusa daca invarti de ax si sse aude un harjait inseamna ca lovesc palele in carcasa si iar e rau. Ulei poate sa piarda pe la furtune sau pe la capacul la culbuturi si sa se scurga pe turbina. Nici un mecanic responsabil nu se pronunta despre turbina pana nu ii verifica jocul la ax. Cum incaodata iti zic nici un mecanic nu isi da seama la ochii cand s a schimbat un ulei la cutie decat daca le are bine cu ghicitul. tot ce poti sa vezi este daca a fost vreodata desfacuta baia.

Link to comment
Share on other sites

De ce ti se pare asta?Ca e murdara?Daca ii dadea un polish tot aceeasi parere o aveai?

La tine pe monitor nu arata si portiunile unde este sarita vopseaua ? Daca la tine asta inseamna masina intretinuta, imi dau seama cam ce standarde ai...

Eu sunt o fire foarte pretentioasa, si foarte atent la detalii, iar atunci cand imi cumpar o masina, o verific foarte bine inainte de a da banu'.

Link to comment
Share on other sites

Totul e la pret, de exemplu un 745 cu istoric dubios si parlit costa 10 mii, unul ca lumea costa 15 minim.

Lumea nu stie ca desi il ia cu 10 mii cu vreo 5 mii rezolva abia juma din probleme, dar se grabeste s-o ia.

 

Si legat de E65, se stie ca nu este o masina fiabila, BMW in general nu sunt masini fiabile... Daca si eu cu motor de 6 Litri si 80 mii km deja l-am desfacut ca cica misfire pe la 4 cilindri ce sa astepti da la un entry level 3.0 diesel sau i

Link to comment
Share on other sites

Cam aiurea ca la o masina cu vechime asa mare sa bagi atatia bani in ea..

Si vb strict de service ca sa o aduc la zi, nu mai stiu eu ce upgrade..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

aiurea dar asta este adevarul, acum depinde de tine ce vrei sa faci, si eu in RS am bagat aproape 50% din valoarea de achizitie in ea pana acum, si doar in pura mentenanta care trebuia facuta, am luat-o exact inaintea unui service major plus alte cateva preventive facute, cum a zis Roland, sunt putini cei care se gandesc la aspectele astea, eu mi-am facut calculele dinainte si le-am acceptat, altfel nu o luam, tu nu prea cred ca le-ai facut iar acum esti oarecum surprins de costurile astea. Ideea este ca oricum, si daca o iei mai ingrijita in final tot acolo vei ajunge, sunt cheltuieli fixe pe care oricum le faci in timp, deci poti vedea problema si din alt unghi, adica ai luat-o mai ieftin dar bagi intr-un timp mai scurt niste bani gramada, diferenta era ca la cea ingrijita ii bagai treptat. Pe mine service-ul ce urma la a mea m-a ajutat s-o scot la un pret bun si nu regret pentru ca stiu ca e cum trebuie acum, acum tu trebuie sa vezi ce faci si daca ti se pare ca merita, daca una ingrijita e la vreo 15k, cam acolo vei iesi si tu cu ea, dar vei stii ca ti-ai pus-o la punct si apoi te poti bucura de ea 2-3 ani! Edited by mik15
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Totul e la pret, de exemplu un 745 cu istoric dubios si parlit costa 10 mii, unul ca lumea costa 15 minim.

Lumea nu stie ca desi il ia cu 10 mii cu vreo 5 mii rezolva abia juma din probleme, dar se grabeste s-o ia.

 

Si legat de E65, se stie ca nu este o masina fiabila, BMW in general nu sunt masini fiabile... Daca si eu cu motor de 6 Litri si 80 mii km deja l-am desfacut ca cica misfire pe la 4 cilindri ce sa astepti da la un entry level 3.0 diesel sau i

 

si e luata si la "combinatie"cum se spune.

Link to comment
Share on other sites

Am urcat-o azi pe elevator si i-am facut niste poze. Sunt curios de unde vine uleiul ala de sub ea. Am auzit ca exista o verificare mai amanuntita a garniturilor de la motor, cred ca tre sa ii fac una.
Link to comment
Share on other sites

Am urcat-o azi pe elevator si i-am facut niste poze. Sunt curios de unde vine uleiul ala de sub ea. Am auzit ca exista o verificare mai amanuntita a garniturilor de la motor, cred ca tre sa ii fac una.

Exact cum ai zis Dumi motorul trebuie spalat bine si dupa poti vedea si pe unde curge. altfel e greu. Dar de la turbina nu are cum sa fie. adik daca turbina ar arunca asa ulei ar fii decedata . vezi capacul la culbutori de obicei pe acolo pierde ulei un motor de 3 diesel pe la garnitura.Stima

Link to comment
Share on other sites

Cum s-a mai spus, prima data spala motorul. Apoi vezi daca ai acces sa scoti tubulatura ce intra in turbina, ca sa ajungi la ax. Misca de el in toate directiile si vezi daca ai vreun joc. Un prim semn de uzura e consumul de ulei.

Insa uleiul din zona turbinei e foarte posibil sa nu aiba nici o legatura cu uzura ei.

 

PS: VAG-urile pierd ulei intr-o veselie pe la imbinarile tubulaturii de admisie. Poate constati si tu ca ai o simpla garnitura de schimbat...

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Cu ce fel de Angel Eyes vine in mod normal masina asta, ca eu am unele care tare mult as vrea sa le schimb insa nu stiu exact cum, daca sunt gen plug and play precum sunt markerele astea de pe piata sau e un DIY mai complicat?
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.