Jump to content

E65 730D


dumi

Recommended Posts

In legatura cu uleiul care se vede in poze pe baie,!!! Intre turbina si baia de ulei este o tevuta cam de 10 cm, returul de la turbo, la mine asta era problema de aveam ulei pe baie. sper sa fie si la tine acceasi problema, comandata nu vine decat pe original si costa in jur de 130 de ron!
Link to comment
Share on other sites

Si led markerele alea se potrivesc/intra acolo asa simplu cum descriu cei care la vand sau e vreo chestie de improvizat gen cum sunt droserele alea de la xenon?

 

Nu e nimic de improvizat, scoti becul cu tot cu soclul original, si bagi markerul ala in loc, legi cablurile si gata. Plug and play.

Link to comment
Share on other sites

Pentru colegul care spunea ca incepi sa schimbi bucsi si pivoti si etc.... eu am in 8 luni 65k numai in romania pe drumurile astea de kkkt, si nu am schimbat absolut nimik.! fiecare cu norocul lui si cu stilul lui de condus!
Link to comment
Share on other sites

Pentru colegul care spunea ca incepi sa schimbi bucsi si pivoti si etc.... eu am in 8 luni 65k numai in romania pe drumurile astea de kkkt, si nu am schimbat absolut nimik.! fiecare cu norocul lui si cu stilul lui de condus!

 

Masina grea, double wishbone, sa nu schimbi nimic? asta e minciuna.

Link to comment
Share on other sites

o sa inceapa in curand sa schimbe daca a scapat pana acum :), e cam mult 65k km prin Ro la tipul de suspensie si greutatea masinii, la E46 318i m-a tinut si pe mine vreo 70k, dar masina e usoara si suspensia la E46 mi se pare oricum banal de simpla :)

 

Dumi - ce ai mai rezolvat? ce te-ai hotarat in final sa faci?

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Pai deocamdata nu pot sa fac nimic pt ca vine pastele, o sa plec la noapte pana la Bv si am sa o duc acolo la un service cat de cat cunoscut pt o verificare mai ampla decat tpate de pana acum. In functie de ce raspuns primesc acolo, ma voi hotara daca am sa o pastrez sau sa o dau.

Asa m-am saturat sa tot schimb masinile astea pana peste cap, dar nici cine stie ce bafta nu am prea avut pana acum.. O sa ma uit la un seria 5 ceva daca e sa gasesc sa fac un schimb pastrez traditia :)

Deocamdata sa vedem ce raspuns primesc maine de la aia.

Link to comment
Share on other sites

Fiind foarte grea masina se duc mai repejor bucsele bratele etc... Iar tipul de suspensie fiint double wishbone ( foarte complexa ) e aproape imposibil sa nu aiba nici o problema cat de mica

Am impresia ca tu le cam stii pe toate!!! De unde pana unde ma faci tu pe mine mincinos,..!

Link to comment
Share on other sites

Pentru colegul care spunea ca incepi sa schimbi bucsi si pivoti si etc.... eu am in 8 luni 65k numai in romania pe drumurile astea de kkkt, si nu am schimbat absolut nimik.! fiecare cu norocul lui si cu stilul lui de condus!

 

65k fara sa schimbi nimic pe fata? :wink:

Link to comment
Share on other sites

banuiesc ca astepti pe cineva cunoscator sa o ia....vezi poate o dai la vreo cioara de te baga ala in spital.tu esti un fel razvan gavan in domeniul auto,doar ca el mai facea si alte tiganii(tuning).cea mai sanatoasa masina de pana acum a fost golful ala 6 benzina,dar de de cand umbla huidu in libertate pe strada.
Link to comment
Share on other sites

banuiesc ca astepti pe cineva cunoscator sa o ia....vezi poate o dai la vreo cioara de te baga ala in spital.tu esti un fel razvan gavan in domeniul auto,doar ca el mai facea si alte tiganii(tuning).cea mai sanatoasa masina de pana acum a fost golful ala 6 benzina,dar de de cand umbla huidu in libertate pe strada.

Mai bine iti vezi tu de treaba ta decat sa-mi poluezi mie topicul. Nici nu ma asteptam la altfel de comentarii din partea ta. Clasic tie.

Cine va lua masina asta de la mine va sti tot ce stiu si eu despre ea in prezent, asta daca se va ajunge sa o dau.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

asta in cazul care cumparatorul e de pe forum,ca doar nu te apuci tu pe autovit sa scri ca masina e un cazanel.

 

stiu ca esti sincer de fel...nu am timp acum sa caut problemele de la 535-ul ala de il vindeai pe forum.

 

cristiozn problemele se rezolva cu bani nu cu sperantele tale.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca inainte sa ma apic sa bag bani in ea trebuie sa ma asigur ca banii care intra ajung unde trebuie, nu sa fac lucruri de-an pwlea doar de dragu de a le face. Asta apropo de cei care au zis ca tre sa ii reconditionez turbina doar din vazutul ridicatului pe cric.

Mircea, eu in general inainte sa fac o treaba ce presupune mai multi bani, analizez optiunile si apoi vad saca merita sau ba.

Tu poate ai alta situatie ca mine si na, faci treburile altfel, cine stie.

Maine merg la un service unde nu mi-e teama sa o las acolo si sa nu mai gasesc piesele de pe ea. E si asta o treaba..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

eu la 7 e38 3000 diesel bratele le am tinut 230 k . capete de bara si bara de directie le am si pierdut sirul cate am schimbat. Si tampoane la motor. MAxim 60 de k tin. Amortizoare pe fata am schimbat tot la 230 k si pe spate sunt bune alea originale. Am schimbat si bratele pe spate . Dar eu cam nu prea am menajato.... si am mers cu jante pe 16 mereu. Daca ii pui mai mari imi zicea un prieten tot cu e38 ca ii cadea directia la 20 k.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.