Jump to content

E65 730D


dumi

Recommended Posts

Marea noutate de acum 15 min pe splai spre univ. Dimitrie Cantemir, mare atentie la ce e pe jos. Eu nu am fost destul de atent si cum farurile mele mai mult nu-s, m-am pricopsit..

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Am inteles eu bine sau nu, apropo de resoftare cica se schimba toti cei 15l de ulei din cutie.. Pe bune?

Flavius, raspunsul este negativ. Nu am nici loc unde sa pot face diverse verificari si nici competenta necesara sa ma bag pe acolo.

S-a vazut pe sus pe acolo ca termistatul era umed prin prejur, o sa mai iau niste antigel cu mine sa am pana ajungem acasa si no mai misc pana nu ma apuc de ea. antigelul e albastru la asta, nu?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

nu se schimba uleiul la resoftare.

In al doilea rand sunt maxim 2-3 service-uri in romania cu pompa speciala sa poate face schimb complet, majoritatea scot din ea doar ce se scurge, adica cam jumate cel mult.

Cutia la tine e rezistenta, e un ZF 6hp26Z, cu un rating de minim 600 NM, in vreme ce motorul tau scoate 410 sau 500 de NM, nu stiu ce versiune de motor ai tu ca nu ai precizat.

Asta inseamna ca te va tine mult si bine daca iei un minim de precautii, adica sa schimbi ulei, filtru la 80k km..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

In 2 saptamani schimb uleiul cutie/motor revin cu pareri atunci.

Pana nu s-a putut face, cauciucul nu se poate recupera, am pus rezerva si vroiam sa va intreb cum se numesc jantele astea de felul rezervei ca ma gandeam sa mai fac rost de inca 3 pt rotile de vara:

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dumi din pacate ce ai patit tu nu a fost numai din cauza drumului ci si din cauza ca mergi cu cauciucuri de iarna vara. Cauciciul este f moale si intra si un pai in ele la 20 de grade. Schimbale ca o sa o tii din pana in pana. Multa bafta Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Am drumuri la munte cam o data la 10 zile de aceea ma gandeam sa le mai tin cam pana in mai. Allsezon presupun ca nu e o idee buna la masina asta. O sa vad ce si cum..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Am drumuri la munte cam o data la 10 zile de aceea ma gandeam sa le mai tin cam pana in mai. Allsezon presupun ca nu e o idee buna la masina asta. O sa vad ce si cum..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

nu cred ca o sa mai ninga la munte sincer... :p pana la iarna. Chestia este ca le strici ca ele se uzeaza f rpd la temperaturi de peste 20 de grade si plus nici frane nu prea ai. stiu ce vb si eu am cumparat masina cu caucicuri de iarna vara si cand am puso o frana la 30 de grade eram convins ca 7 arul meu are probleme cu franele in realitate cauciucul e atat de moale incat nu are aderenta la acele temperaturi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Revin cu noutati. Se pare ca incinsul motorului la deal nu a fost de la termostat. Weekendul trecut pe serpentinele din Predeal, iar s-a aprins dusmanul. Eu cred ca e de la cutie pt ca nici nu mai schimba cum trebuie pana in 2000 schimbe cumva peste.

La drum normal e ok, la urcare e naspa sigur e ceva legat de inclinul uleiului din cutie.

Saptamana viitoare schimb uleiul.

Azi a mai aparut o eroare, ceva cu parking brake failure, ramane un bec de culoare galbena in bord aprins ca cel rosu de la frana de mana..

 

 

 

 

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Motorul nu prea se incinge de la cutie. Sa zicem ca ai tine masina numai in 3500 de turati constant tot nu ar trebui sa creasca nivelul la apa. MAsina e proiectata sa se raceasca si la turatii mari in conditii de panta. Verifica pompa apa, vascocuplajul, ventilatoarul de la ac, si dupa presiunea din instalatia de racire...

La urcarea in panta numai este suficienta racirea data de curentul de aer care intra pe sub capota si daca vasco nu e in parametri treaba e clara. Sau daca mergi cu ac pornit si nu porneste ventilatorul de la AC atunci radiatorul de ac ridica temperatura la toate radiatoarele. Teoretic odata cu intamplarea asta ar trebui sa se opreasca si AC. Se opreste automat la anumita temp a freonului

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Ce nu se leaga in toata povestea asta e de ce nu mai schimba masina cum trebuie la deal? Se si aude cum nu trece in alta treapta. La manual merge in schimb sa schimb treptele, problema acolo ar fi ca nu sunt eu obisnuit cu padelele de pe volan. Foarte aiurea sunt dispuse, tre sa ai niste maini/degete f lungi :p

Mult mai klumea erau la E60

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

cat de inclinat e dealul? sunt mai multi factori de care tine cont si TCU-ul cand masina e in rampa...daca o tii in D si tot urci ea nu vrea sa schimbe deloc in final indiferent de turatie? Motorul se poate supraincalzi daca radiatorul de racire al uleiului din cutie e corp comun cu cel de racire al motorului si e fisurat, insa atunci ar trebui sa ti se incalzeasca mult mai repede, nu stiu cum e design-ul la E65, ce am zis i s-a intamplat unui prieten la un ML63 AMG...ai incercat sa resetezi TCU-ul prin deconectarea bornelor si sa o lasi asa vreo 20 min? Vezi daca e vreo diferenta, chiar daca este o metoda babeasca poti incerca, daca dupa accea merge o vreme ar putea fi doar soft-ul de vina desi inclin sa cred ca poate fi si de la convertizorul de cuplu...
Link to comment
Share on other sites

Destul de inclinat, sigur stii serpentinele de la iesire din Predeal spre Brasov..

Daca mentin turatia, nu schimba. Atunci cand nu schimba inainte sa se aprinda ala simt ca pierde puterea..

De poza asta ce imi puteti spune? Nu mai am frana de mana? Oricum nu prea o foloseam..

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest Pole

iti da si in iDrive "parking brake failure" ? tine frana de mana sau nu ?

 

Parca e electronica "frana de mana", deci inca ceva care se poate defecta.

Link to comment
Share on other sites

iti da si in iDrive "parking brake failure" ? tine frana de mana sau nu ?

 

Parca e electronica "frana de mana", deci inca ceva care se poate defecta.

 

Imi da si in iDrive. Si da, e ca si cum nu as avea frana de mana.

 

Singurul motiv pt care nu am fost pana acum la service a fost Pastele, 1 Mai, 1 zi de nastere si nu in ultimul rand adunarea a cat mai multe pareri de minunatul forum bmw. E cam aiurea sa mergi la 3 service-uri diferite si sa iti spuna 3 chestii diferite..

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by dumi
Link to comment
Share on other sites

frana de mana este electro-mecanica, doar actionarea este electrica, in rest este acelasi principiu ca si la cea clasica de unde si problema poate fi de la switch sau motoras sau una pur mecanica care tine de cablu sau sabotii de frana care or fi dusi...
Link to comment
Share on other sites

Masina asta e o capcana.

 

Sa stii, ar mai trebui dus la biserica.

 

Ala care i-a vandut-o cred ca s-a dus la biserica. Ori sa multumeasca ca a scapat de ea, ori sa se spovedeasca pentru pacatul care l-a facut.

Link to comment
Share on other sites

Ce nu se leaga in toata povestea asta e de ce nu mai schimba masina cum trebuie la deal? Se si aude cum nu trece in alta treapta. La manual merge in schimb sa schimb treptele, problema acolo ar fi ca nu sunt eu obisnuit cu padelele de pe volan. Foarte aiurea sunt dispuse, tre sa ai niste maini/degete f lungi :p

Mult mai klumea erau la E60

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

e aceasi cutie si motor cu cel de e60. Nu e ceva foarte complicat.

E ceva in neregula cu motorul mai degraba, legat si de cresterea temperaturii, de aia nu iti schimba.

 

Convertizorul daca e dus se manifesta in toate treptele, e ceva similar cu ambreiajul dus la o manuala.

Normal se verifica relativ usor, trebuie sa faci rost de tabelul de stall peed pentru fiecare treapta si sa masori RPM pe tester sau cu altceva mai precis, o diferenta chiar si de 50 de RPM indica intradevar uzura convertizorului.

Din fericire nu e o avere, vreo 3-400 de euro.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.