Jump to content

E65 730D


dumi

Recommended Posts

Grave nu cred. Dar asa sunt eu, ma satur repede de o jucarie. Pana acum imi plac cel mai mult jucariile de la bmw :D

Chiar nu stiu, sa o dau, sa nu o dau.

Cel mai mult as da o diferenta la un e60 lci, masina asta e parca mai mult pt tata decat pt mine. Ma bucur intr-un fel ca pot zice ca am avut si seria 7.

In orice caz sotiei i-a placut sistemul ala de pe 535 cu aripioarele gonflabile :p

Deci urmatoare masina tre sa aibe optiunea aia. Din pacate putine au..

Cu 7-aru asta merg fara prea multe batai de cap. Singurul deranj pt mine e la munte ca nu pot merge cu AC-ul pornit din cauza electroventilatorului defect..:( adica pe serpentine la urcare

In rest socurile de la cutie sunt relativ rare si usoare in intensitate. Azi nu am avut deloc spre ex. Mi-e inexplicabil fenomenul.

 

Sent from my GT-I9100

Link to comment
Share on other sites

Raportand la numarul de masini pe care le-am schimbat de cand m-am intors in tara, ma cam indoiesc ca toate au fost stricate in halul ala in care a trebuit musai sa le schimb.

E adevarat ca mai fiecare a avut problemele ei, daca stau si ma gandesc cred ca la toate le gasesc cate un defect :p dar nu in halul ala incat sa le consider stricate.

 

Deci hai sa nu comentam doar ca sa ne aflam in treaba.

Link to comment
Share on other sites

Revin cu o curiozitate.

Decand am mers cu ea la control la filaret, mi-au resetat cei de acolo cutia, cel putin asa am inteles eu si vreau sa spun ca nu mai da socuri la oprirea pe loc. Am stat atent si am observat treaba asta aproape la fiecare semafor si ioc, nu mai este.

Sa inteleg ca e de bine, sau o sa revina peste un anumit timp?

 

Sent from my GT-I9100

Link to comment
Share on other sites

Pozele promise :

 

E aceiasi masina, a fost neagra apoi a vopsit-o alba . Daca iti place stilul o poti face fosrte usor daca dispui de vreo 2000-4000 e pentru rotile pe 22 plus vreo 1000+ suspensia :hyper:

 

http://img269.imageshack.us/img269/5355/1948814841b.jpg

 

http://img256.imageshack.us/img256/6045/dsc02305resize.jpg

 

http://img690.imageshack.us/img690/2520/dsc02304resizeb.jpg

 

http://img254.imageshack.us/img254/9107/dsc02307resize.jpg

Edited by sax1987
Link to comment
Share on other sites

Revin cu o curiozitate.

Decand am mers cu ea la control la filaret, mi-au resetat cei de acolo cutia, cel putin asa am inteles eu si vreau sa spun ca nu mai da socuri la oprirea pe loc. Am stat atent si am observat treaba asta aproape la fiecare semafor si ioc, nu mai este.

Sa inteleg ca e de bine, sau o sa revina peste un anumit timp?

 

Sent from my GT-I9100

o sa revina, practic au anuntat softul cutiei ca uleiul e mai jos si mai prost, schimbul nu se va mai face asa de agresiv, sa o menajeze.

 

Probabil o vinzi pana atunci, o sa tina smecheria cateva zeci de mii de km chiar, pana crapa definitiv.

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

o sa revina, practic au anuntat softul cutiei ca uleiul e mai jos si mai prost, schimbul nu se va mai face asa de agresiv, sa o menajeze.

 

Probabil o vinzi pana atunci, o sa tina smecheria cateva zeci de mii de km chiar, pana crapa definitiv.

Eu nu sunt asa de optimist.

In cateva saptamani va reveni situatia.(poate nu 100%,dar va reveni)

Link to comment
Share on other sites

Ii prea bling bling pt mine masina aia, in poza aia de o gasisem eu parca imi dadea alta impresie de tuning.

 

In primul rand trebuie sa o aduc la culoarea asteia:

 

http://www.youtube.com/watch?v=5HAkviGrrgc&feature=related

 

Imi place f mult cum arata masina asta, mai putin cromul ala din jurul farurilor si a paravanturilor alor, c'mon, who does that?? In rest culoarea si felul cum te vezi in ea, e dementiala. Vorba aluia din primul comment, iti vine so ..

 

La interior vreau sa ii pun adevaratele scaune confort, si sa gasesc o modalitate sa ii adaug ventilatia ulterior. (daca se poate, evident)

Link to comment
Share on other sites

Poate am avut motivele mele pt care nu am facut schimbul de ulei pana acum. Iar modalitatea cu ventilatia ma refeream la traseul de furtune/tevi sau ce o fi pe sub consola centrala si cotiera. Nu scaunele sunt problema mea aici, ci mai degraba daca se poate sau nu.
Link to comment
Share on other sites

Revin cu o curiozitate.

Decand am mers cu ea la control la filaret, mi-au resetat cei de acolo cutia, cel putin asa am inteles eu si vreau sa spun ca nu mai da socuri la oprirea pe loc. Am stat atent si am observat treaba asta aproape la fiecare semafor si ioc, nu mai este.

Sa inteleg ca e de bine, sau o sa revina peste un anumit timp?

 

Sent from my GT-I9100

 

Nu o sa dureze foarte mult, o sa inceapa sa faca la fel. Ia si tu un cablu de diagnoza, poti sa o resetezi si tu inainte sa vina clientul sa o vada. :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Guest Pole

exista un aditiv de la ZF, am auzit asta chiar de la cineva din AB.

 

Faci schimb de ulei cva + 1 litru aditiv de la ZF (producatorul cutiei), arttrebui sa iti rezolve socurile, daca acestea revin.

Link to comment
Share on other sites

Este si pe realoem aditivul, am cautat si eu. Era 40 lei flaconul de 1 litru. Insa e cam frectie. E pentru intretinere, nu reparatie.

 

ZF 1 sau ceva de genul, nu mai retin cum se cheama.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Singurul deranj pt mine e la munte ca nu pot merge cu AC-ul pornit din cauza electroventilatorului defect..:( adica pe serpentine la urcare

 

Tu ai vorbit cu mine acum cateva minute la telefon? in legatura cu ventilatorul..

Link to comment
Share on other sites

Pai ma ocup saptamana asta de el. Eu as prefera sa gasesc pe cineva totusi care se pricepe sa mi-l repare. Ca daca e sa il iau nou e vreo 2000 lei.

Ce ma bucura in schimb e ca fata de 535, la masina asta sunt f ieftine consumabilele. Un disc de frana e pe la 250 lei, fata de 900 cum era la 535.

Am iesit la 4000 lei pt schimbul de discuri + placute, ulei motor + filtre + electroventilatorul (asta inca mai sper sa gasesc sa il repar) + inca niste mici acareturi.

Link to comment
Share on other sites

in legatura cu electroventilatorul fie nu mai merge unitatea lui de comanda fie insusi ventilatorul este dus, se poate repara daca gasesti un electrician priceput, desi mai bine l-ai schimba, a tinut 250k km, cred ca este suficient :), eu am 2 si unul l-am schimbat cand am facut distributia pentru ca mi s-a parut ca incepe sa faca un zgomot mai pronuntat, cand l-am dat jos era plin in jurul rulemntului de o pudra ca de carbune, probabil in curand urma sa se gripeze...

 

btw - ieftin discul de frana, ce marca este?

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca tot angrenajul ala este format din mai multe parti, parti care probabil nu au rost sa le schimb pe toate, cum ar fi de exemplu chenarul ala in mijlocul caruia sta ventilatorul in sine si are niste clapete in el care presupun ca se deschid de la vant. Ventilatorul tre sa il schimb ca are o paleta crapata. Dar ala e 200 lei, nu 2000. Apoi ca simptome, el cand dau drumul la AC de ex, ar vrea sa se roteasca insa e ca si cum il tine ceva, vad ca se misca un pic si apoi sta insa nu roteste mai mult de cativa cm. Cam cum e la barca cu motor cand se agata elicea in alge.

Discurile alea sunt de mi multe feluri in jurul la acelasi pret 250-300 lei: Ate, Ferodo Premier, Brembo, Zimmerman (sau cum ii zice) si inca cateva de care nu imi aduc aminte, am lista acasa cu tot cu ce cat costa. Cele mai ieftine sunt unele marca CAR, pana 200 lei :D

Edited by dumi
Link to comment
Share on other sites

Poate sunt dusi carbuni, dar nu cred ca ai cum sa ii schimbi, oricum cauta in electrician bun, trebuie sa gasesti in tot Bucurestiul.Am auzit de unul sorin prin tei ca ar fi bun electrician, undeva pe la glucoza pe acolo, pe langa bamboo.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.