Jump to content

E65 730D


dumi

Recommended Posts

Pai as vrea cu ocazia asta sa ii rog pe colegii de pe forum sa imi dea si mie mai multe detalii deespre persoana asta sau eventual altele. Mie mi s-a recomandat pe Robert_TAU aici pe forum, l-am sunat dar cred ca omu are si el viata lui in weekend si nu a raspuns. O sa il sun din nou cand ajung in Bucuresti ca deocamdata sunt la Brasov.

M-a sunat un individ azi sa imi propuna un X5 la schimb asa ca fapt divers, ma gandeam sa ma vad cu el sa vad si eu cu ce se mananca masina aia, nici deaia nu am avut pana cum :D

Ramane de vazut..

Link to comment
Share on other sites

Pai sa stii ca alea cu 5 rapoarte sunt mai bune, au fost pe X5 fara facelift. La facelift, la motorul de 218 cai a fost doar ZF in 6, care e fix aceasi cutie pe care o are el acum pe E65. Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Wlf alea in 6 trepte au probleme? pe la cati km dau semne de oboseala? am un prieten care doar ce si a cumparat un x5 facelift 3.0d si sunt curios ca ma tot intreaba de cutie. Merci anticipat Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Da, astea in 6, care sunt facute de ZF, au fost pe facelift. Cele in 5 trepte sunt GM. Chestia e ca motorul de 218 deja are 500nm si probabil asta e o cauza pentru cutie.

 

Ce sa zic, uite X5-ul care l-am avut eu, cel Individual, avea km reali 170k si deja cutia facea figuri. Am mai povestit pe aici la momentul respectiv. Cand am cumparat masina, cutia era ok, as fi simtit daca era ceva. A mers perfect vreo luna si ceva. Aveam un powerbox cu telecomanda, in 2 trepte, la prima treapta parca era 230 de cai, la a doua 250 de cai, ceva de genul nu mai retin. Mi-a explicat proprietarul cum sa o folosesc, dar mi-a zis ca sa nu schimb decat cu cutia pe liber sau in P. Ei bine, am dat in mers si am zapacit cutia, din ziua aia a luat-o razna. Cred ca i s-a intamplat si aluia si ca sa ma pregateasca mi-a zis sa am grija, ma rog. Ii faceam resetare la adaptari si isi revenea, o data la cateva zile puneam testeru pe ea.

Link to comment
Share on other sites

Merci mult. X5 ul baiatului asta are vreo 300 de k dar nu cred ca are cutia originala. El zice ca e originala si eu i am zis ca daca este adevarat sa se pregateasca temeinic cu 1500 2000 euroi. Ma rog fiind si masina 4x4, si cuplu mare si destul de grea se explica uzura prematura a cutiei. Chip tunning este cireasca dupa coliva :p. Tu ai vanduto asa? Daca ai reparato cat te a ajuns
Link to comment
Share on other sites

Am vandut-o la un patron de service din Craiova, cica repara numai BMW-uri, i-am spus de problema si i-am scazut 500 euro din pret peste ce negociasem, ca sa isi faca revizia. Nici nu stia sa schimbe uleiul la cutie, am stat eu sa ii explic la telefon cum sa faca. Dupa ce a schimbat uleiul, m-a sunat sa imi zica domne nu e de la ulei ca tot asa face. El scosese doar vreo 3-4 litri din cutie si exact tot atata bagase la loc. Dupa ce i-am explicat ce si cum, ma suna si imi zice, mda, parca nu mai face la fel, dar ca tot nu ii place, ma rog, probabil nu mai facea deloc figuri, dar ca sa nu se faca de ras la mine a dat-o asa.

Bine, omu era un pic nebun, ma suna si imi zice ceva de genu, ca e ziua lui de nastere si e foarte suparat, ca merge de nebun pe strada singur sa nu il vada nevasta-sa suparat, ca mi-a dat mie 18 mii pe masina si e stricata si ca se pisa pe ei de bani si mi-o aduce in fata blocului si nu mai vrea nici un ban inapoi, ma rog, o luase razna. El care era patron de service.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Amuzant om :p. Schimbul de ulei la o cutie care face figuri este frectie la picior de lemn. De cele mai multe ori dupa schimb masina numai pleaca dupa loc. Imi inchipui ce tratament primeau masinile care isi face reparatii la el. Merci de info

Ps si nu i ai zis aduo :p te costa 3000 de euro sa o repar :p

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca nu mai era uleiul la nivel. A scos si foarte putin ulei din ea, atata s-a scurs. Dupa ce i-am zis eu cum sa il bage si la ce temperatura, a mai intrat 2 litri in plus. Sunt sigur ca si-a revenit, l-am simtit dupa cum vorbea. Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Daca lipseau 2 litri cred ca dadea niste suturi legendare masina :p. Mie imi lipsea 1 litru odata si facea ca nebuna
Link to comment
Share on other sites

Pai sigur are 184 de cai, e acelasi ca pe 330d fara facelift, ca pe X5 au fost doar 184 si 218. Cel de pe E39 530d are 193.

 

Exceptand afumaturile de la faruri si stopuri, pare ok masina, si dotata corespunzator. Acum important e sa fie si buna, sa nu te mai vedem pe aici ca te plangi. :)

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Pai sigur are 184 de cai, e acelasi ca pe 330d fara facelift, ca pe X5 au fost doar 184 si 218. Cel de pe E39 530d are 193.

 

Exceptand afumaturile de la faruri si stopuri, pare ok masina, si dotata corespunzator. Acum important e sa fie si buna, sa nu te mai vedem pe aici ca te plangi. :)

 

Am mai invatat si eu ceva. Habar n-aveam ca, chiar ar putea avea 184 cp, ma gandeam ca e vreo eroare ceva. Omul imi vorbeste de un consum foarte asemanator la cel pe care il am eu la 7, sa fie pe bune? Gen 8.4 % pe bc la un drum Resita-Bucuresti si un 11-12% in oras.

 

 

LE: nu ma plang, doar ma mai smiorcai si eu de cand in cand :p

Edited by dumi
Link to comment
Share on other sites

Nu e chiar asa. Consuma mai mult. Inainte sa imi iau X5, mi-a dat un prieten un X5 fara facelift ca aveam un drum la Bucuresti si n-aveam masina. Mi-a consumat 10% cu tot cu autostrada, si prin oras am inteles de la el ca ii lua 14-15. Mie cel cu facelift care e acelasi motor si cutie ca si 730d-ul tau, imi lua 8 in afara si vreo 12 in oras, mult mai economic mi s-a parut.
Link to comment
Share on other sites

8-9-10 % la drum lung la o viteza decenta (110 120 130) si in oras mai ales in Bucuresti 14-15-16. Pe autobanda la 130 km h ia vreo 7 8 pe pilot. Nu cred ca va consuma mult mai mult decat masina actuala. VErifica sa fie in stare buna ca si intr un x5 poti baga bani cu nemiluita.

P. S ai grija pentru ca oameni care suna dupa schimburi in general au exact acelasi motiv ca tine.... Probleme multe si costisitoare. Am un prieten care a schimbat in acest mod vreo 5 masini intr un an si toate erau praf :p. Pana la urma a trebuit sa o vanda pe ultima la un pret mai mic sa puna o diferenta si sa isi ia si el o masina normala :frantics:

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Asa este nu am de unde sa stiu daca omu o da pe motivul ca nu a avut seria 7 niciodata si si-a dorit-o si chiar asa e. Cel putin asta e motivul pt care vrea schimbul, asa sustine omul.

Eu i-am specificat fain frumos despre problemele masinii, a parut destul de serios cand ii povesteam de treaba cu cutia, cu socurile. La fel de serios m-a intrebat si ieri de ce nu mai da socuri si la fel i-am recunoscut frumos ce i-am facut de nu mai da, mai exact ca au resetat-o cei de la Filaret. De electroventilator mi-a zis si el ca l-a schimbat nu cu mult timp in urma si ca, cunoaste ca mai pica treburile astea.

Nu mi-ar displace un X5, si l-as lua cel mai mult pt drumurile la munte, n-as mai risca sa imi pierd placutele de inmatriculare la trecere paraiaselor :p iar Bruno al meu ar sta fain frumos in spate fara probleme.

M-am dus la paine acum seara (cu masina evident) si am lasat-o pe avarii cu pozitia ON, mi-a placut foarte mult cum dadea noaptea cu Angel Eyes-urile alea (care din pacate doar noaptea se vad), cu toate ca are poate peste 10 ani, are asa nu stiu cum sa zic, o statura foarte faina masina. Foarte greu de ales preferata de la Seria 5 in sus..

Cu siguranta si X5-ul arata bine cu AE-urile ON noaptea :) Mai putin poate cea a individului cu foliile acelea aplicate pe faruri :D

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg ce a fost in capul lui cu folia aia :p.Ma intreb cum mai lumineaza farurile alea? Ma rog vezi ca si cauciucurile pentru jantele de x6 pe 19 costa o mica avere. Asculta bine motorul cand te duci sa o vezi, verifica f atent cum schimba vitezele. Franeaza intre 60 70 80 mai brusc vezi daca iti da un sut in revenire. Verifica plecarea dupa loc... nu trebuie sa ptineze. Atentie mare in jurul turatie de 1800 2000 mai ales intre viteza de 60 80 km h sa nu se simta un tremurat in caroserie ( convertorul). Schimba pe manual toate treptele ai grija sa rulezi in toate treptele. Scoate joja de ulei in timp ce motorul merge vezi daca vin gaze pe acolo (compresie in carter). Verifica turbina cum ti am explicat strangand racordul de la intercoler in timp ce cineva acelereaza. Nu trebuie sa se auda nici suierat din zona turbinei. La turbina se mai verifica si jocul in ax dar asta e mai complicat in strada.

Motorul tre sa porneasca lin la sfert si fara zgomote fara sa se balbaie, lampa de ulei trebuie sa stinga instant si sa se opreasca la fel . Nu trebuie sa se auda tzacnituri in aceleratie si decelaratie. Verifica daca da fum negru mai ales in sarcina intr o panta ceva. Asculta motorul si la rece si la cald ( important) sa fie fara zgomote metalice ascutite ritmice sau infundate. Verifica lichidul de racire... trebuie sa fie fara urme de ulei. Verifica furtunele de la sistemul de racire ce nu trebuie sa fie f tari ( chiulasa fisurata sau garnitura). Masina nu trebuie sa dea nici fum alb(antigel in evacuare) nici fum rozaliu(turbina sau segmenti). Verifica uleiul cu ajutorul jojei acesta nu trebuie sa fie f vascos. Daca e vascos fugi rpd :p

Eu la toate masinile care le am luat pt mine sau prieteni mei m am oferit sa ii fac schimbul de ulei pe loc din bani mei inainte sa o cumpar "prieteni stiu de ce".

Ps motorul trebuie sa fie fara scurgeri pe dedesupt. Daca el a spalat frumos capacele nu face 2 bani

Edited by malasorte
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da se pare ca toate parerile in jurul X5-ului din 2002 sunt negative in privinta lui. Mai bateam si drumu pana acolo degeaba. Cel mai probabil o sa o dau primului care vine cu o oferta ferma la cash sau eventual schimb + diferenta.
Link to comment
Share on other sites

pai aceleasi pareri le-ai fi primit si in privinta E65-ului, poate mai rau tinand cont ca este prima generatie, care e cunoscuta pentru multitudinea bug-uri pe care le-a avut...:), dai E65 pe E53, nu faci decat sa schimbi o problema cu alta, ambele sunt masini cu multi km, fara un istoric service, scumpe de adus la linia de plutire...nu faci nicio afacere...doar de dragul de-a te plimba si cu X5 nu are rost, oricum nu te poti bucura de ea asa cum ar trebui pentru ca sigur nici aia nu e in mintile ei...
Link to comment
Share on other sites

Scoate joja de ulei in timp ce motorul merge vezi daca vin gaze pe acolo (compresie in carter). Verifica turbina cum ti am explicat strangand racordul de la intercoler in timp ce cineva acelereaza. Nu trebuie sa se auda nici suierat din zona turbinei. La turbina se mai verifica si jocul in ax dar asta e mai complicat in strada.Motorul tre sa porneasca lin la sfert si fara zgomote fara sa se balbaie, lampa de ulei trebuie sa stinga instant si sa se opreasca la fel . Nu trebuie sa se auda tzacnituri in aceleratie si decelaratie. Verifica daca da fum negru mai ales in sarcina intr o panta ceva. Asculta motorul si la rece si la cald ( important) sa fie fara zgomote metalice ascutite ritmice sau infundate. Verifica lichidul de racire... trebuie sa fie fara urme de ulei. Verifica furtunele de la sistemul de racire ce nu trebuie sa fie f tari ( chiulasa fisurata sau garnitura). Masina nu trebuie sa dea nici fum alb(antigel in evacuare) nici fum rozaliu(turbina sau segmenti). Verifica uleiul cu ajutorul jojei acesta nu trebuie sa fie f vascos. Daca e vascos fugi rpd :p

Eu la toate masinile care le am luat pt mine sau prieteni mei m am oferit sa ii fac schimbul de ulei pe loc din bani mei inainte sa o cumpar "prieteni stiu de ce".

Ps motorul trebuie sa fie fara scurgeri pe dedesupt. Daca el a spalat frumos capacele nu face 2 bani

 

O sa fie, la toate motoarele se intampla asta. Inclusiv la cele din showroom, e normal sa faca asa ceva.

Toate turbinele au joc in ax, si cele noi sigilate in cutie au un mic joc. Ca se dilata si jocul dispare cand motorul se incalzeste e alta poveste.

Posibil vreo garnitura de la termoflot, nu-i un capat de tara.

 

@Dumi: ma tot contraziceam cu cineva pe alt forum: e posibil ca allroad-ul ala cu motor de 180 cai sa consume in oras (B) 18-19 la suta? mie mi se pare enorm consumul pt. un motor de 2.5 diesel

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.