Jump to content

E65 730D


dumi

Recommended Posts

Nu inteleg ce a fost in capul lui cu folia aia :p.Ma intreb cum mai lumineaza farurile alea? Ma rog vezi ca si cauciucurile pentru jantele de x6 pe 19 costa o mica avere. Asculta bine motorul cand te duci sa o vezi, verifica f atent cum schimba vitezele. Franeaza intre 60 70 80 mai brusc vezi daca iti da un sut in revenire. Verifica plecarea dupa loc... nu trebuie sa ptineze. Atentie mare in jurul turatie de 1800 2000 mai ales intre viteza de 60 80 km h sa nu se simta un tremurat in caroserie ( convertorul). Schimba pe manual toate treptele ai grija sa rulezi in toate treptele. Scoate joja de ulei in timp ce motorul merge vezi daca vin gaze pe acolo (compresie in carter). Verifica turbina cum ti am explicat strangand racordul de la intercoler in timp ce cineva acelereaza. Nu trebuie sa se auda nici suierat din zona turbinei. La turbina se mai verifica si jocul in ax dar asta e mai complicat in strada.

Motorul tre sa porneasca lin la sfert si fara zgomote fara sa se balbaie, lampa de ulei trebuie sa stinga instant si sa se opreasca la fel . Nu trebuie sa se auda tzacnituri in aceleratie si decelaratie. Verifica daca da fum negru mai ales in sarcina intr o panta ceva. Asculta motorul si la rece si la cald ( important) sa fie fara zgomote metalice ascutite ritmice sau infundate. Verifica lichidul de racire... trebuie sa fie fara urme de ulei. Verifica furtunele de la sistemul de racire ce nu trebuie sa fie f tari ( chiulasa fisurata sau garnitura). Masina nu trebuie sa dea nici fum alb(antigel in evacuare) nici fum rozaliu(turbina sau segmenti). Verifica uleiul cu ajutorul jojei acesta nu trebuie sa fie f vascos. Daca e vascos fugi rpd :p

Eu la toate masinile care le am luat pt mine sau prieteni mei m am oferit sa ii fac schimbul de ulei pe loc din bani mei inainte sa o cumpar "prieteni stiu de ce".

Ps motorul trebuie sa fie fara scurgeri pe dedesupt. Daca el a spalat frumos capacele nu face 2 bani

 

Acum stiu cui o sa cer ajutorul daca imi voi lua un SH. :)

Edited by Horus
Link to comment
Share on other sites

O sa fie, la toate motoarele se intampla asta. Inclusiv la cele din showroom, e normal sa faca asa ceva.

Toate turbinele au joc in ax, si cele noi sigilate in cutie au un mic joc. Ca se dilata si jocul dispare cand motorul se incalzeste e alta poveste.

Posibil vreo garnitura de la termoflot, nu-i un capat de tara.

 

@Dumi: ma tot contraziceam cu cineva pe alt forum: e posibil ca allroad-ul ala cu motor de 180 cai sa consume in oras (B) 18-19 la suta? mie mi se pare enorm consumul pt. un motor de 2.5 diesel

1. Turbina mea are 10000 de km si nu are joc in ax decat cel normal de 1 mm un cunoscator stie. E adevarat ca si cea noua are joc dar cum am zis unul care se pricepe stie care este jocul normal.

2. Masina mea nu da fum pe joja absolut deloc si are 300 de k. E normal sa dea fum pe bujonul de umplere atat. Cand da fum pe joja arata uzura motorulului. Fumul ala vina din cauza presiuni din baia de ulei (carter) si este cauzata de uzura segmentilor ( compresie in carter). Mai poate da fum pe joja de la filtru epurator.

3. Posibil garnitura la termoflot dar eu daca vad ulei in lichidul de racire nu cumpar o masina in 1000 de ani. Pentru mine e capatul vizionari masini o asemenea problema. Motoarele in 6 cilindri in linie daca sunt scapate fara lichid de racire sau fierte un pic li se deformeaza f usor chiulasa asa ca nu e de joaca. Din cauza compresiei la diesel mai apar si fisuri in chiulasa

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Am gasit un 525d din 2002 cu care s-ar putea sa fac schimb maine + dif bineinteles. Am mers azi cu ea, ce mica pare pe langa balena asta.

 

PS: au avut dreptate colegii, socurile au revenit.

Link to comment
Share on other sites

ce te face sa crezi ca urmatorea masina, fiind sh tot de vreo 8 anisori, poate mai noua poate 5, asa nu ai de bagat bani in ea ?

Pe cuvantul meu daca va inteleg.

bine ca nu s-au dus stergatoarele, cred ca te luai cu mainile de cap cand vedeai cat costa, o vindeai la urgenta reducere 500 de euro :)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

DOMI si dumi :)

 

dumi, nu stiu daca am citit bine toate posturile, nu vrei sa investesti in masina asta, pt ca... o dai? Bafta la schimb atunci.

 

Eu merg pe principiul, repar ce pot cat e la mine; masina asta va mai avea probleme destule si dupa aia, daca fiecare proprietar ar face cate ceva, sau macar revizia la timp, ar fi ok. Asa ajunge o masina de samsari, km vor fi dati inapoi, prezentata ca impecabila.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

Masina mi-am pus-o in 9000 acum pt cine ar fi dorit sa o ia cu banii jos. Acuma sa investesc pe putin 2000 euro ca sa o repar, mi se pare mult rau raportat la valoarea masinii. Asadar aleg varianta cea mai simpla: alta masina + diferenta. Oricat de scump ar fi e39 la intretinere, mai scump decat Seria 7 nu prea are cum sa fie.
Link to comment
Share on other sites

E mai ieftina la intretinere, dar o masina mult mai buna per total, n-o sa ai atatea probleme cu ea, de fapt nici un sfert.

 

Dar e de generatie mai veche, oarecum ar fi un pas inapoi, sunt curios ce diferenta primesti.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

Eu nu vad rostul comentariilor tale... Am impresia ca vb sa te afli in treaba, pe bune. Repet pt a nu stiu cata oara, nu am de gand sa fac nimic la masina atata vreme cat vreau sa o schimb/vand.

Faptul ca este sau nu lamaie ramane de vazut. Hai la un test drive sa vedem daca tot lamaie ti se pare la final? Ce masina conduci?

Link to comment
Share on other sites

rostul comentariilor mele, printre rautacisme, a fost sa ai grija cui o dai sa nu te caute pe acasa..la modul cel mai sincer. ma gandesc ca masina pe langa defectele gasite de tine mai prezinta si altele inca ascunse, iar publicul tinta pentru o limuzina trecuta de prima tinerete e genul pumnii mei minte nu are,sa nu ai neplaceri :)

 

imping la un e39 si la un golf 5, sunt chiar curios unde bati, cat despre test-drive nu ma intereseaza masina, sunt de parere ca a fost un esec marca bangle

Link to comment
Share on other sites

Toti care vin sa vada masina si sa o testeze li se prezinta micile neajunsuri ale ei. Oricum ei ar trebui sa fie constienti ca si pretul reflecta starea masinii. Pomana fara rost nu exista in ziua de azi. Legat de ce masina conduci ma refeream la o oarecare comparatie intre starea masinii mele si la ce conduci tu.
Link to comment
Share on other sites

bafta cu asta noua, hai sa vedem despre ce este vorba... :huh:, poate ramai la asta daca este mai buna sau iti iei una care sa iti si placa si de care sa te si bucuri, pentru ca sincer nu prea vad cum sa te bucuri de-o masina care nu e in mintile ei si te astepti oricand sa te lase in drum...
Link to comment
Share on other sites

Deiferenta a fost ok, este ghinion daca v-o spun. Pot insa sa va spun ca asta si-a pus-o in 5000 iar a mea in 10000, trageti si voi concluzia.

 

Cred ca ar trebui sa inchid topicul asta, s-au eventual sa il redenumeasca un moderator in al 4 lea bmw :D

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.