Jump to content

Fulger McQueen


cdadan

Recommended Posts

A ajuns la mine in parcare prin noiembrie anul trecut si in scurt timp a primit un alias dupa un anumit personaj din desenele animate. :rolleyes:

Masina e fabricata (conform VIN) in octombrie 2007, iar prima inmatriculare (conform CIV) s-a facut pe 30 noiembrie 2007. Km la bord in momentul achizitiei: 71400 si ceva. Toate reviziile (3 la numar) s-au facut la Bavaria.

Motorizare: 1995 cmc din seria N43. Adica injectie directa, injectoare piezo, distributie variabila si efficient dynamics. Cutia este manuala, evident cu 6 trepte.

Dotari? Mai subtire, este o masina simpla. Clima, xenon, proiectoare, oglinzi rabatabile electric, jante style 156 si altele care probabil sunt standard.

 

post-50664-0-73804500-1333287286_thumb.jpg post-50664-0-01773600-1333287294_thumb.jpg post-50664-0-57270900-1333287299_thumb.jpg post-50664-0-10280200-1333287309_thumb.jpg post-50664-0-50818100-1333287316_thumb.jpg post-50664-0-86534700-1333287323_thumb.jpg

 

post-50664-0-21090800-1333287331_thumb.jpg post-50664-0-90940300-1333287336_thumb.jpg post-50664-0-83609800-1333287343_thumb.jpg

 

Pana acum si-a facut corect treaba, iar efficient dynamics merita din plin.

Modificari si interventii: am schimbat bujiile si am pus niste tweetere, care au corectat un pic sunetul din masina.

Ce urmeaza: curatenie (detailing interior si exterior), o data cu sezonul cald. Deocamdata ma uit pe geam si vad fulgi de zapada. :brr:

Link to comment
Share on other sites

Merci baieti!

 

LYM, primul lucru pe care l-am facut a fost asta:

 

post-50664-0-41196900-1333299106_thumb.jpg post-50664-0-61784700-1333299117_thumb.jpg

 

Si azot in gumele de vara. :rolleyes:

 

post-50664-0-88897400-1333299196_thumb.jpg

 

Stiu, jantele sunt murdare cu bitum si au urme de la plumbii exteriori. Se rezolva la detailingul exterior.

 

Daca voiam masina superdotata si supramotorizata n-o schimbam pe cea veche. :mellow:

Link to comment
Share on other sites

Merci dragosel!

 

Am pus tweetere la indemnul unor colegi de aici de pe forum, dar tinand cont si de parerea unui amic, "meserias" in domeniu. El a rezolvat lucrarea. Am vrut sa schimb si mid-urile, dar mi-a spus ca pe configuratia actuala nu rezolv nimic. Ba mai mult, exista riscul ca cele noi sa sune mai prost.

Am pus din astea, cu filtrele lor. Initial am ales varianta high pe filtre, insa dupa cateva zile am realizat ca am prea multe inalte si am trecut pe low. Inainte sunetul era jenant, acum e echilibrat, aproape decent. Pana la bine sau foarte bine e cale lunga, dar deocamdata ma opresc aici.

Link to comment
Share on other sites

:D Stiu seria refference de la DLS . Sunt niste scule foarte OK .

Eram curios daca ai schimbat mediile pentru ca aveam si eu intentii in sensul asta la un moment dat , dar E90 mi s-a parut prea inospitaliera pentru modificari de sunet . Oricum foarte frumoasa (noroc ca-i rosie sa n-o "dezochi" :thumbsup: )

Link to comment
Share on other sites

Eh, treaba se poate face.

- un player (aftermarket) competent

- un amplificator cu 4+1 canale

- un sub in incinta custom, la mine sunt cel putin doua spatii foarte bune pentru amplasare, fara a pierde spatiu in portbagaj. In plus, fiind touring, am un avantaj evident.

- inaltele pe fata sunt rezolvate, mai trebuie o solutie pentru spate (coaxiale?)

- niste medii bune in usi

Cred ca rezultatul ar fi satisfacator. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Multi km fara incidente. Si eu sunt de parere ca o folie e foarte buna si ca aspect dar si ca practicabilitate(te fereste de soare la drum lung, nu mai vede lumea ce tii prin masina, etc). Ai grija unde o montezi daca te hotarasti sa faci pasul asta, sa fie oameni cu experienta si folia omologata.
Link to comment
Share on other sites

sa te poarte sanatos

eu dupa ce am plecat de la vechiul proprietar ,am cumparat-o din braila si cand am ajuns in galati aveam rezervarea facuta deja pt folie

nu cred ci sigur arata super bine cu folie mai ales ca te ajuta si culoare (eu am pus pe fata 50% si restul 90% ,multe drumuri cu bagaje si urasc sa se vada bagajele in portbagaj)

Edited by ionut1985
Link to comment
Share on other sites

O scurta recenzie, cu plus si minus.

 

Incep cu plus:

- tehnologia superba de sub capota. Sunt producatori "cu nume" care se lauda abia acum cu artificii pe care eu le gasesc pe masina asta, fabricata in 2007.

- handling excelent, se condice "in joaca", se tine bine de tot pe viraje

- cutia este etajata modern, cu treptele lungi, la 3000 de ture in a 6-a vitezometrul arata 135.

- motorul e super elastic. Nu protesteaza nici macar in treapta a 6-a la 1200-1300 de ture. Si incet, se duce. Rezultat: la viteze de oras, in treptele intermediare, se poate merge lejer dupa indicatiile BC-ului, cu schimbari de trepte pe la 2000.

- masina e foarte bine antifonata, zgomotul e redus chiar si la viteze mari. Motorul lucreaza discret pana la ~5000 de ture.

- imi plac dimensiunile compacte si spatiul interior care e exact cat trebuie

- consumul e foarte foarte bun, pentru un 2.0 aspirat care duce in spate o tona si jumatate

 

Cu minus:

- interiorul este simplist si oarecum anost, o buna parte din concurenta se prezinta mai fresh la capitolul asta

- confortul suspensiilor este evident sub media clasei din care face parte. Cu suspensie normala si jante pe 16 cu runflaturi confortul e la limita. Nu-i plac denivelarile scurte si dese. Sa nu las loc de interpretari: suspensia a fost verificata si e in mintile ei.

- motorul e prea ingradit din soft. Toate setarile sunt facute pentru economie. Parca lipseste un pic de nerv.

- cuplul e destul de mic, iar in combinatie cu treptele lungi reprizele sunt subtiri

- directia e prea asistata la viteze mari. Preferam sa fie un pic mai tare dupa 100-120.

- sonorizarea standard e sub orice critica

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

In ultima vreme am cautat ceva jante, pentru anvelopele de iarna. Pana la urma am gasit chiar aici pe forum o oferta buna si le-am luat.

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/122398-set-jante-bmw-style-282-originale-pe-16-cu-cauciucuri/page__p__1804635#entry1804635

Jantele s-au dovedit a fi ireprosabile, atat tehnic cat si estetic. Fiind mai frumoase decat style 156 (si varianta pentru LCI), le-am incaltat pe gumele de vara. :pardon:

Style 156 au trecut printr-un proces temeinic de spalare si vor ajunge la pastrare, urmatoarele 2 luni.

 

post-50664-0-48032000-1346533030_thumb.jpg

Edited by cdadan
Link to comment
Share on other sites

In ultima vreme am cautat ceva jante, pentru anvelopele de iarna. Pana la urma am gasit chiar aici pe forum o oferta buna si le-am luat.

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/122398-set-jante-bmw-style-282-originale-pe-16-cu-cauciucuri/page__p__1804635#entry1804635

Jantele s-au dovedit a fi ireprosabile, atat tehnic cat si estetic. Fiind mai frumoase decat style 156 (si varianta pentru LCI), le-am incaltat pe gumele de vara. :pardon:

Style 156 au trecut printr-un proces temeinic de spalare si vor ajunge la pastrare, urmatoarele 2 luni.

 

post-50664-0-48032000-1346533030_thumb.jpg

horror twiterele.....what was in your head!

i have the same car...sedan, not touring; tot rosie; mult mai acesorizata....dar doamne, ce ai facut cu twiterele alea....as zice ca e o blasmefie la adresa masinii...

din respect pentru masina...scoate-le!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Colegule, ai si tu dreptate, dar sunetul stock era o blasfemie la adresa urechilor mele. Acum ma simt razbunat. :mda:

Intr-o zi o sa pun plastice din alea cu gauri din fabrica, dar pentru moment subiectul nu e pe lista mea de prioritati.

ai si tu dreptate, eu aveam sunet stock(bmw professional) si mi-am facut retrofit Alpine(mi-au schimbat difuzoarele din portiere, mi-au pus 2 twitere in portierele fata si mi-au instalat un amplificator);

toata distractia 3500 ron;.....se aude mai bine intr-adevar, dar pana la urma mi se par bani aruncati pe fereasta:)

te inteleg perfect cu nevoia de a schimba sunetul de c.c.t pe care bmw-ul in ofera standard;

Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar oribile twiterele alea. Puteai sa imbunatatesti calitatea sistemului audio fara a fi nevoit sa pui twiterele alea...

Da, cealalta varianta era plastice (rame de usi) cu gauri din fabrica pentru tweetre. Fiind total nemultumit de sunet, am mers la o cunostinta/amic care se ocupa cu asa ceva. El a sugerat varianta actuala, cu tweetere orientate spre sofer. Unghiurile actuale sunt diferite pentru stanga/dreapta. Fiind un pasionat care pune intotdeauna efectul inaintea aspectului, asta a iesit din mana lui. Nu spun ca-s foarte frunoase, dar nici atat de urate pe cat apar in poze. Cam 2 din 3 amici care le-au vazut au zis ca-s ok.

 

e varianta de 143 sau puturosul de 129 cp?

E puturosul de 143, am scris la inceput.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
In august trebuie sa fac o revizie, n-am ajuns la limita de km dar se fac doi ani de la ultima. Am cerut o oferta de la reprezentanta, ei zic vreo 1100 fara itp. Interesant e ca au trecut pe lista schimb de lichid de frana. La ce interval se face treaba asta? La fiecare revizie? :ermm:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.