Jump to content

Inlocuire motor 2.5i cu 30i


ad!tza

Recommended Posts

Salut, am un e46 325i 192 cp si as vrea sa ii pun un motorul de pe un 330i ce ar trebui modificat la aceasta inlocuire, adica vreau sa stiu daca este plug and play sau trebuie facute anumite modificari ale calculatorului cutia de viteza daca trebuie sau nu inlocuita etc... Multumesc anticipat. Edited by ad!tza
Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba doar de 40 CP. 330 e... altceva fata de 325. Este un vis, o capodopera de motor. Eu conduc un 325 de 4 ani si cand am condus 330 mi s-a parut o diferenta foarte mare (parca mai mare de 40 cp)...

 

LE: Nu mai zic ca internele sunt altele (daca M54B25 imparte internele cu M54B22 si cu M52B20 TU, M54B30 imparte interne cu M3)

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

merita pentru 40 de cai? nu iesi mai ieftin sa iei alta masina?

 

 

Nu e vb doar de 40 cp e vb si de cuplu care este mai mare. de asta intreb as fi vrut sa stiu ce alte modificari mai trebuiesc facute sa imi pot da seama ce costuri implica

Link to comment
Share on other sites

Eu nu m-as complica, sincer nu e diferenta f mare.

Dc tot vrei sa simti ceva pune turbo pe motorul tau sau inlocuieste-l cu un V8.

 

Cat ar implica costurile unui turbo si in ce consta detaliaza daca poti.

Link to comment
Share on other sites

am un prieten care a trecut de la 2.0 la 3.0 la el, puntea spate e la fel, n-are legatura.

 

Te asigur ca nu e. Difera cutia, implicit cardanul, implicit diferentialul, implicit planetarele, implicit prinderea lor, implicit alta punte.

Link to comment
Share on other sites

si eu sunt de parere ca nu merita, te costa aprox 1000 euro "moftul" asta.

daca tot vrei sa faci ceva, vinde masina, pui dif de 1000 euro si iti cumperi un 330i.

au scazut destul de mult preturile la motoare mari: impozit mare, asigurare, etc etc.

Link to comment
Share on other sites

Nu ma intereseaza asa mult plata impozitului ca masina este inmatriculata pe BG...Am inteles de la cineva ca motorul de 2.5 este identic ca cel de 3.0 doar ca difera electronica si cateva sonde si binenteles softul este altul.Am inteles ca daca se pune un soft de 3.0 si sondele alea este aceeasi chestie ca un 3.0 Repet mi-a spus cineva deci daca am gresit imi cer scuze.
Link to comment
Share on other sites

Si crezi ca inginerii aia au marit de prosti cilindreea?

 

Repet, diferenta f mare nu este intre 325 si 330.

Eu, in locul tau fie as lasa masina asa, fie as pune turbo sau V8.

Dc tot cheltui niste bani sa simti ceva.

In legatura cu costurile pt turbo, pleaca cam de la 1000E.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Te asigur ca nu e. Difera cutia, implicit cardanul, implicit diferentialul, implicit planetarele, implicit prinderea lor, implicit alta punte.

 

sint toate enumerate de tine, mai putin puntea , stiu sigur ca nu mi-a schimbat puntea, la fel si unui prieten care a trecut de la 2.0 la 3.0

Link to comment
Share on other sites

Stai sa ne lamurim :) ce intelege fiecare prin punte:

 

http://www.dezmembrarimasini.ro/media/images/original/vand-ptr-bmw-e46-combi-an-2002-320d-150cp-cardan--s8l2aI.jpg

 

Ai nevoie de brate cu butuc pentru ca prinderea planetarelor e mai mare si nu poti folosi planetarele de 2.0 nici in partea dinspre diferential, nici in cea dinspre butuc. Poate jugul de la diferential sa nu difere, insa de restul cam ai nevoie, parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

In primul rand diferenta de la 2.5 la 3.0 e mare. Sa nu mai zic diferenta de la 2.2 la 3.0 care este de-a dreptul enorma :goodjob:

 

 

IN SFARSIT CINEVA CARE STIE...

 

 

 

Ca sa faci transplantul ai nevoie de asa:

 

-Motor +cutie

 

-calculator +EWS

 

-cardan, flansa cardan, suport cutie

 

-diferential cu planetare

 

-brate spate cu tot cu fuzete

 

-etrieri +suporti fata/spate

 

 

 

 

Ca sa nu platesti foarte mult e mai bine sa cauti o masina intreaga. Eu am cerut pret pentru toate de mai sus la colegii cu dezmembrari si sub 1600euro nu ieseam.

Link to comment
Share on other sites

Depinde ce vrei sa faci cu masina, daca vrei curse, trebuie sa schimbi si cutie si diferetial etc. Daca vrei doar sa ai un 3.0 sub capota sa te ajute in depasiri si din cand in cand sa o mai alergi schimbi doar motorul + calculator + EWS.
Link to comment
Share on other sites

pai de ce sa schimbi calculatorul si ews-ul cand ele exista,sunt imperecheate si functioneaza corect pt. motorul de 2,5l? Trebuie doar scris soft de 3 litri pe dme si schimbat fizic motorul.Atat.
Link to comment
Share on other sites

In primul rand diferenta de la 2.5 la 3.0 e mare. Sa nu mai zic diferenta de la 2.2 la 3.0 care este de-a dreptul enorma :goodjob:

 

Ca sa faci transplantul ai nevoie de asa:

 

-Motor +cutie

 

-calculator +EWS

 

-cardan, flansa cardan, suport cutie

 

-diferential cu planetare

 

-brate spate cu tot cu fuzete

 

-etrieri +suporti fata/spate

 

 

 

 

Ca sa nu platesti foarte mult e mai bine sa cauti o masina intreaga. Eu am cerut pret pentru toate de mai sus la colegii cu dezmembrari si sub 1600euro nu ieseam.

 

 

Parca tu ai avut 2.2 si ai pus 3.0 nu? Deci nu se merita sa fac transplantul asta,mda Atunci o las asa ca nici cu 192 cp nu mi-e rusine dar stii cum e vrei mai mult :D Zicea un coleg mai sus de un turbo... acolo banuiesc ca ies mai bine ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.