Jump to content

bmw 520i e34


Recommended Posts

va salut cu respect. am un bmw 520i e34 de ceva vreme imi face probleme...imi merge in 5...am desfacut bujiile sa le curat am constatat ca masina are bosch...am cerut o parere si m i sa spus sa iau ngk ok am zis...marea mea problema e ca la bujia nr 6 am gasit apa.ieri am mers iar cu masina iara acceasi problema azi cand am desfacut iar bujia nr 6 pur si simplu se ``balacea`` in apa tot corpul alb al bujii era in apa.de unde apa aia la bujie? de la ce este? de unde vine?va rog ajutatima multumesc frumos
Link to comment
Share on other sites

fum alb nu am vazut sa dea dar nici nu m am uitat sa fiu sincer.am sa o fac.apa din vas da m am uitat azi si sigur sa dus 100-200 de mililitri.din tel in tel am ajuns la un mecanic mai batran...iam zis despre problema si mia zis 1:garnitura de _chiulasa_ 2:_chiulasa_ 3:blocul motor 2 si 3 in ce l mai rau caz...daca ar fi garnitura de _chiulasa_ dusa e posibil ca apa sa urce pe langa bujie sa stea toata bujia in apa?e posibil sa urce apa de jos in sus? multumesc
Link to comment
Share on other sites

Da, e vorba de sistemul de racire.

Am avut probleme cu garnitura de _chiulasa_ pe fosta masina (Celica 2004) de mi-au iesit pe nas. Tot timpul ba era termostatul, apoi garnitura, apoi iar termostatul, eram fantana arteziana cu masina aia :frantics:

 

Ar trebui sa mergi la un mecanic sa se uite dar si eu cred, din ceea ce spui, ca este vorba de garnitura de _chiulasa_ sau _chiulasa_. Blocul motor mai greu si sper sa nu fie cazul.

 

Ai ajuns cu temperatura in zona rosie pana acum la acest motor? Daca da atunci sunt sanse foarte mari sa ai garnitura de _chiulasa_ ciupita :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

cred ca trebuia sa va fi zis de la inceput...istoria e urmatoarea:masina am luato in iarna a mers ok ok pana acum o luna a inceput sa mi creasca temperatura prima data mecanicul a zis termostatul sa blocat...am zis ok am luat alt termostat de 50-60 lei la pus iara apa crestea a zis miezul acela de la elicie nu stiu cum se numeste e dus am zis ok dupa ce mia demonstrat si explicat el ``il tinea cu mana chiar si cand tura motorul``mia dat unul sh ok fata de ce l vechi apoi iar crestea apa...mia scos termostatul in ideea ca e un turcism si mia zis ca in toamna sa mi iau unul bun calitativ de preferat nemtesc si sa merg fara pana la toamna ca nu i problema am zis ok...iar crestea apa...a zis e pompa de apa a luat el ce pompa a dorit si a puso intradevar nu mai creste apa a zis ``era pompa de apa`` si masina se comporta ca una fara termostat apa sta pe albastru sau putin dupa albastru...la problema cu apa la bujia nr 6 nu vreau sa mai ajung la el pt ca e genul e aia ba nu e aia ba e aia...nu am nimic cu omul dar nu mai vreau.sper sa ma intelegeti.am sa caut un mecanic la care am sa merg cu problema dar am vrut sa imi spuneti si voi cei cu experienta de la ce poate fi.multumesc
Link to comment
Share on other sites

In primul rand pune termostatul la loc, cel care ti-a recomandat sa mergi fara este mecanic de Dacii foarte probabil, nu se face asa; referitor la apa in orificiul de la bujie, de la garnitura de chiulasa nu poate fii deoarece trebuia in primul rand sa dea pe esapament apa/vapori daca ajungeau in camera de ardere ca sa poti presupune ca trece prin bujie ( cu toate ca nu are cum, bujia este etansa ). Doar de la chiulasa fisurata poate proveni apa acolo.

 

Este apa cu antigel? Nu cumva apa se prelinge cumva din cauza lipsei vreunui cheder de la capota?

 

Este o problema stiuta la astea cu pompa de apa. Ai mers cu ea cu temperatura pe rosu?

Spune-ne si locatia in care te aflii pentru o recomandare.

 

PS: referitor la mecanicul batran: ce treaba are blocul motor? cum sa ajunga apa acolo de la bloc? faptul ca ti se pare ca lipsesc 100-200 ml este relativ, se poate ca diferenta sa fie doar de la temperatura motorului.

Edited by DYC66
Link to comment
Share on other sites

da cred ca e foarte nasoala treaba...acum am venit de jos...la insistentele unui prieten am fost si am desfacut si celelalte bujii pt verificare in momentul in care am desfacut bujia 1 era jale baltea in ulei 2 la fel in ulei 3 la fel cele 5 bujii de la 1 la 5 erau in ulei si nu 2-3 picaturi aproape tot corpul bujii era in ulei...nu stiu ce sa mai cred.am sters curatat uleiul si bujiile si leam pus la loc masina nu am mai pornito deloc am sa o las asa pana voi ajunge cu ea la un mecanic...pe la garnitura de la capac nu se vedea ca sar fi prelins ulei care sa ajunga pe bujii m am uitat la fiecare in parte dupa ce ii scoteam bobina dar nici urma de prelins...dar jos corpul bujii statea in ulei.m am uitat mai atent si capacul motorului care vine pe garnitura pare sa aiba un ``grad`` adica pare sa nu stea perfect sta intr o parte dar foarte putin.e posibil ca uleiul sa fi ajuns pe acolo pe bujii?dar de ce nu se vede prelins?locuiesc in zona titan.multumesc pt raspunsuri si astept in continuare parerile voastre pana la rezolvare...multumesc

 

azi cand am descoperit apa la bujia 6 am scos apa putin cate putin cu carpa innainte de a desface bujia am gustat si nu era dulceaga era apa apa.nu am mers cu masina pe rosu.in momentul in care a crescut temperatura aproape de rosu am oprit imediat pe dreapta si am asteptat pana la racirea ei nu am mers asa de nebun cu ea.am ajuns acasa si apoi mergeam la mecanic imediat.nu stiu sa am vreun cheder lipsa la capota dar am sa verific in amanunt si asta.referitor la bujii si nr 6 cea cu apa deasupra ei si 1 2 3 4 5 cele cu ulei in momentul in care le scoteam erau afumate negre dar uscate 6 nu avea apa pe cap iar celelalte nu aveau ulei pe cap erau uscate dar afumate si negre

 

daca apa nu provine de jos in sus pe nr 6 de unde vine?daca uleiul pe 1 2 3 4 5 provine de deasupra de la garnitura motorului ceea ce am inteles ca e posibil de ce nu se vede ca este prelins de deasupra?de ce 6 avea apa iar celelalte aveau ulei?

Link to comment
Share on other sites

Uleiul vine de la garnitura de la capacul chiulasei

http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Sedan/Europe/520i-M50/LHD/M/1992/browse/engine/cylinder_head_cover/ - pozitia 3, nu are cum sa fie chiulasa fisurata la in 5 locuri odata; e boala la m50 sa se plastifice acea garnitura, si la mine curgea pe la vreo 3 bujii.

 

Apa de la 6 eu cred ca s-a prelins cumva acolo, vreun furtun de la spalatoarele de parbriz spart, sarit?

Te ajut cu o parere daca vrei zilele astea, locuim destul de aproape.

Link to comment
Share on other sites

Uleiul vine de la garnitura de la capacul chiulasei

http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Sedan/Europe/520i-M50/LHD/M/1992/browse/engine/cylinder_head_cover/ - pozitia 3, nu are cum sa fie chiulasa fisurata la in 5 locuri odata; e boala la m50 sa se plastifice acea garnitura, si la mine curgea pe la vreo 3 bujii.

 

Apa de la 6 eu cred ca s-a prelins cumva acolo, vreun furtun de la spalatoarele de parbriz spart, sarit?

Te ajut cu o parere daca vrei zilele astea, locuim destul de aproape.

mersi frumos pt raspuns am sa iau in week asta garniturile cea mare si cele doua mici si am sa le schimb.am sa verific atent chederele si furtunele de la stropitorile parbrizului...si sa vad dupa aia poate am norocul sa nu fie garnitura de la _chiulasa_ sau _chiulasa_...tind sa cred si sper asta pt ka nu am dat in masina sa i fac probleme zic asta pt ca am tot auzit ca doar daca dai/forjezi masina e posibil sa crape garnitura de la _chiulasa_ sau _chiulasa_.mai am o intrebare e posibil ca din cauza cresteri temperaturi apei sa fi cedat garnitura de la _chiulasa_?multumesc

Link to comment
Share on other sites

Este posibil dar nu asa repede, daca spui ca nu ai mers mult cu ea pe rosu e foarte putin proabil. In plus, nu are cum sa ajunga apa acolo chiar daca era garnitura de chiulasa arsa, apa intra in cilindru, ulei s-au se prelingea pe blocul motor.
Link to comment
Share on other sites

Este posibil dar nu asa repede, daca spui ca nu ai mers mult cu ea pe rosu e foarte putin proabil. In plus, nu are cum sa ajunga apa acolo chiar daca era garnitura de chiulasa arsa, apa intra in cilindru, ulei s-au se prelingea pe blocul motor.

nu am mers cu ea pe rosu cum am zis si mai sus imediat ce vedeam ca temperatura creste opream pe dreapta si o lasam sa se raceasca...am sa schimb garnitura de la capac si sa vad dupa aia...sper sa nu fie garnitura de la _chiulasa_ sau mai rau.multumesc

Link to comment
Share on other sites

am schimbat azi garniturile...maine vad care e treaba pt ca azi nu am pornit masina ka iam pus si mastik la garnituri...si mai bausem si 2 beri si eu nu ma joc...maine vad care e treaba.Doamne ajuta sa nu fie mai rau.multumesc pt raspunsuri baieti apreciez foarte mult
Link to comment
Share on other sites

Nu trebuia sa pui si mastic, poate sa iti faca probleme pt ca la presare intra in capacul de la chiulasa, se desprinde si poate infunda vreun canal de ungere, eu am patit sa mi se gripeze un motor de la mastic intrat pe un canal de ungere al unui cuzinet de la arbore...
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

si eu ma feresc de mastic atunci cand nu e necesar. Am schimbat la un capat de chiulasa garnitura si au venit cu odata cu garnitura capacului garnituri din cauciuc negru, din 2 bucati pentru cele 6 bujii. Cele vechi erau intarite si fisurate, s-au spart pur si simplu.

Eu zic ca daca ai capacul drept si garnituri noi ca nu e nevoie si de mastic. Pe interiorul capacului nu poti controla intinderea lui si de la caldura, solventi ulei, ulei incins, nu stii cum pleeaca o bucata din el prin canalele motorului.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.