Jump to content

M54 i 192cp din 2002 se opreste


vicnic

Recommended Posts

sincer cum poate da poma coduri de eroare? chiar nu imi dau seama - nu am senzor de presiune in rampa comuna, pompa nu sta in scurt(blocata) ca sa arda siguranta/releu, injectoarele nu pot vedea nivelul presiunii de carburant, deci....?

inca nu am incercat cu alta pompa, am incercat doar sa pornesc motorul direct pe gaz cu mufa de la pompa de benzina scoasa, l-am tinunt 2-3min pornit , am oprit am conectat mufa pompei de benzina si apoi am pornit - rezultatul a fost ca masina a pornit perfect, in concluzie avand in vedere ca presiunea in rampa este buna si in urma acestui ultim test tind sa cred ca nu este pompa de benzina problema

am comandat garnitura la capacul de culbutori si joi o montez, motivul - curge ulei pe langa printre fise si se scurge pe galeria de evacuare, cat si pe laterala de langa galeria de evacuare - poate trage aer fals pe la aceasta garnitura si ca rezultat am aceste probleme cu pornirea la rece, sa vad cum se pomporta dupa ce o inlocuiesc,

rabdare si tutun vorba aceea, insa nu abandonez, urmatorul pas dupa garnitura capacul de culbutori este sa trec pe ulei liqui molly 5w30, iar apoi voi mai vedea.

masina porneste si sta bine daca o tin turata pe la 2000rpt primlele 10-20sec, iar apoi totul e perfect

Edited by vicnic
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Problema rezolvata cred/sper, dupa mai multe teste cu un motoras de ralantiu(ICV) din dezmembrari concluzia a fost ca numai persista problema si anume - oprire motor imediat dupa pornire, la rece.

Nu am mai facut nici o resoftare si nici nu am probat cu alta pompa de benzina.

Pur si simplu cu acest motoras de ralantiu nu s-a oprit motorul nici dupa ce masina a stat nepornita, 1 sau 2 zile.

Singura chestie care se mai sesizeaza la rece este clasica problama la M54 - usor tremurat primele 20-30sec la rece, dar in cazul meu fara check engine aprins sau eroare de detonatie pe cilindrul 3 sau 5.

Edited by vicnic
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Caz rezolvat - problema cu pornirea motorului la rece care dupa prima cheie pornea si se oprea imediat era cauzata de senzorul axa came evacuare, senzor care era se pare defect, avea pur si simplu ulei in mufa(trecea prin el uleiul), insa nu inregistra nici un cod de eroare in ecu motor.

 

Se pare ca pana la urma este indicat ca atunci cand se strica un sezor axa came sa te astepti ca si celalalt senzor sa pice cat de curand si sa il schimbi, mie mi-au trebuit 5luni de zile sa imi dau seama care era problema, 5 luni in care am incercat diverse piese imprumutate de la un baiat care dezmembreaza masini si am descoperit abia cand am incercat alt senzor axa came ev.

Edited by vicnic
Link to comment
Share on other sites

am testat folosind o mufa chinezeasca albastra cu softurile inpa si softul de la bmw

si la un baiat cu o mufa mai profi zicea el, la nici una nu a iesit nici o eroare la acel senzor

singura chestie care mi-a dat de banuit referior la buna functionare a acelui senzor a fost uleiul care l-am gasit in mufa lui, pur si simplu trecea uleiul prin el.

Edited by vicnic
Link to comment
Share on other sites

hmm, nu pot spune ca nu am facut investitii inutile.

pana am ajuns la acest senzor de axa came evacuare am testat fara sa cumpar urmatoarele piese (noroc ca am avut posibiliatetea asta):

injectoare

regulator ralantiu

pompa benzina

 

ca si cheltuieli inutile pot trece: schimbarea filtrul de benzina(250ron dar avea cam 1.5 ani cel vechi deci nu ff initil) si am montat o supapa unisens(30lei) imediat la iesira din pompa, garnitura clapeta accelaratie (35ron)

plus ca am cumparat inutil senzor nou axa came admisie crezand ca cel din dezmembrari(100ron) este defect dar s-a devedit ca era bun.

ar mai fi de trecut inlocuire PCV cu toate furtunele/conductele, inlocuire care nu era chiar necesara, masina are 250k km, iar cand am desfacut pcv am vazut ca era in stare buna-membrana intreaga si fara prea multe depuneri pe piese, doar furtunul din capacul culbutorilor avea o mica fisura/gaura(600ron totul, pe original) dar macar stiu ca acum sunt noi si ca funtioneaza corect.

manopera a fost facuta integral de catre mine

Edited by vicnic
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.