Jump to content

probleme cu un 330d--- HELP


Recommended Posts

Salut ,

 

Am un 330d din 2000 135kw de vreo o luna am inceput sa am probleme cu el din senin. La inceput la relantii aveam variatzii de turatzie si cateodata dadea semne ca se opreste, apoi dupa o perioada de timp a inceput sa mi se opreasca si din mers din ce in ce mai des( precizez ca nu mi s-a aprins check engine). Intr-un final mi-am facut programare la Filaret si dupa ce mi-au pus testerul mi-au spus ca nu imi merge un injector si masina merge in 5 cilindri.Urmeaza sa schimb injectorul saptamana care vine, dar parerea mea este ca nu cred ca acea variatzie de turatzie si opririle dese din mers sant din cauza injectorului.

 

La test nu a iesit decat problema cu injectorul. Mi-au mai spus ca s-ar putea sa mai fie de la EPURATOR sin ca ar fi bine sa-l schimb.

Nu stiu ce sa fac , nu am nici o idee de unde sant aceste probleme. :blink:

Da ca circul asa in cinci cilindri cu masina este nasol?

 

Ajutaztima cu un Sfat va rog.

 

Va salut pe totzi

Edited by c0x
Link to comment
Share on other sites

Salut ,

 

Am un 330d din 2000 135kw de vreo o luna am inceput sa am probleme cu el din senin. La inceput la relantii aveam variatzii de turatzie si cateodata dadea semne ca se opreste, apoi dupa o perioada de timp a inceput sa mi se opreasca si din mers din ce in ce mai des( precizez ca nu mi s-a aprins check engine). Intr-un final mi-am facut programare la Filaret si dupa ce mi-au pus testerul mi-au spus ca nu imi merge un injector si masina merge in 5 cilindri.Urmeaza sa schimb injectorul  saptamana care vine, dar parerea mea  este ca nu cred ca acea variatzie de turatzie si opririle dese din mers sant din cauza injectorului.

 

La test nu a iesit decat problema cu injectorul. Mi-au mai spus ca s-ar putea sa mai fie de la EPURATOR sin ca ar fi bine sa-l schimb.

Nu stiu ce sa fac , nu am nici o idee de unde sant aceste probleme. :blink:

Da ca circul  asa in cinci cilindri cu masina este nasol?

 

Ajutaztima cu un Sfat va rog.

 

Va salut pe totzi

166572[/snapback]

 

Nu e normal sa se opreasca la relanti daca merge in 5 cilindri. La mine nu mergeau 2 injectoare si tremura tare, dar in nici un caz nu dadea sa se opreasca. Vezi daca nu ai o problema electrica la injectoare. Adica sa fie un contact imperfect pe undeva. Dar si asta tre sa apara pe tester.

Link to comment
Share on other sites

la bavaria credetzi ca daca ma duc imi arata problema?

Nu au acelasi tester ca la Filaret?

 

senzorii de la axa cu came se schimba sau se "curatza", daca se schimba cat costa, stitzi?

167091[/snapback]

 

Mie la AB mi-au gasit problema. Se schimba. 2 senzori + manopera au fost aprox 10 milioane.

Link to comment
Share on other sites

nu se pot curata,nu i ce sa cureti la ei.Vezi dc iti porneste la rece si la cald nu.E f probabil atunci sa fie de la ei,in general se schimba senzorul de langa debitmetru,costa cam 100 euro fiecare,primul poti sa il schimbi f usor,iti ia 5 minute. Edited by grozadan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.