Jump to content

Recommended Posts

Oricum, presupun ca vrei diesel din prisma consumului. Consumurile sunt destul de apropiate, nu e diferenta mare, iar cum de obicei piesele la diesel sunt mai scumpe, la sfarsitul anului o sa iesi probabil mai scump cu dieselu' - E30-le avand ceva anisori si fiind o sansa destul de mare sa se intample diverse ginioane.
Link to comment
Share on other sites

dieselul se exclude din prima pentru ca nu este fiabil....din punct de vedere al consumului, cel mai bine se comporta motoarele de 1,6 si 1,8 pt. ca sunt in 4 cilindrii, daca vrei sa simti ca ai bmw ia-ti un m20, 2000 sau 2500cmc...consuma mai mult dar sunt mai fiabile, gasesti piese mai repede la sh pentru tipul asta de motor, nu ca ar fi indicat sa cumperi de la sh, dar se gasesc mai repede piese pt. m20, decat pentru m40, acum totul depinde de ceea ce doresti tu.... Edited by Ionut
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri

 

Deci dieselul iese din discutie ,fiabilitate precara

 

Motorul de 1,8 e ok dar se gasesc piese mai greu si nu e asa sportiv

 

Motorul de 2000 e recomandat , mai sportiv si piese mai usor de gasit

 

Sa inteleg ca au consumuri apropiate ... daca aveti ceva date clare despre acest capitol ... mentionez ca nu vreau sa ma duc la curse cu ea , vreau sa o restaurez si sa o folosesc in mod normal ...

Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca au consumuri apropiate ... daca aveti ceva date clare despre acest capitol ... mentionez ca nu vreau sa ma duc la curse cu ea , vreau sa o restaurez si sa o folosesc in mod normal ...

16745[/snapback]

 

 

al meu consuma cam 11 in oras daca nu trag de el. sportiv consuma si 14.(E30 '86, motor M20, 2000cmc, 129 CP)

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri

 

Deci dieselul iese din discutie ,fiabilitate precara

 

Motorul de 1,8 e ok dar se gasesc piese mai greu si nu e asa sportiv

 

Motorul de 2000 e recomandat , mai sportiv si piese mai usor de gasit

 

Sa inteleg ca au consumuri apropiate ... daca aveti ceva date clare despre acest capitol ... mentionez ca nu vreau sa ma duc la curse cu ea , vreau sa o restaurez si sa o folosesc in mod normal ...

16745[/snapback]

Hai sa le luam pe rand-1.8 versus 2.0

1800-105cp-este un motor reusit,vorbim de m10,singura lui problema este ca in conditii de croaziera consuma chiar mai mult la aceeasi viteza ca m20 de 2000cc de 129cp,datorita turatiei ceva mai ridicate-pentru oras clar ca consuma mai putin decat m20-in ceea ce priveste fiabilitatea,este destul de fiabil si gasesti destule piese si la preturi mici

2000-6 pistoane-129cp-un motor extrem de reusit al uzinei bavareze,dovada fiind o lunga perioada de fabricatie a acestuia,folosind doar sisteme de alimentare diferite-carburatie,injectie mecanica,inj.electronica-l-jetronic si motronic

Ca si consum,este cam mare in oras si e normal,la drum consuma in jur de 9 la 130 km/-are o mare fiabilitate ,daca este onorat cum se cuvine cu uleiuri bune

Deci alegerea e a ta-daca faci km multi in oras-ia-ti 318i,invers,ai multe drumuri in provincie-320i

despre m40,cineva a zis ca e mai reusit si fiabil decat m20-mare prostie sa crezi asta-cunosc bine ambele tipuri de motoare-sa nu cumva sa-ti iei e30 cu motor m40

si bafta-adi

Link to comment
Share on other sites

nu ti-as sugera sa iti iei e30 diesel sincer

au probleme cu _chiulasa_ , majoritatea dintre ele

pe vremea aia , nu avea bmw-u atata experineta la dieseluri  :)

16623[/snapback]

(cine pana mea?!?) : io ce am scris ? posibil sa ma fii grabit si sa fii scris altceva :blink:

edit : heh , acuma dupa ce am dat edit la postu meu scria chiulasa , okei mersi de corectare :)

Edited by Cioli
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.