Jump to content

Problema franare E65 730 D


Recommended Posts

da atunci cand discurile sunt uzate trece si de filtru si de tot gasesti jumate din baie contaminata cu pilitura. cat despre faza cu uleiul pe suruburile de la baia de ulei asta nu prea e normal si nu arata in nici un caz ca a fost schimbat uleiul. nimeni nu isi poate da seama ridicand masina pe elevator si privind la baie acum cat timp a fost schimb uleiul cu aproximare de luni ani decat daca este mama omida. cat despre turbina vezi ca pot fii mai multe cauze care duc la ulei pe corpul turbinei. are joc mare in ax turbina?
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

presupun ca ai edc. eu la e38 am schimbat telescoapele(cele vechi erau sport) cu unele "confort" (pe ulei, ceva de genul 4 pistonase/telescop), confortul s-a marit considerabil.

 

Nu stiu ce fel de telescoape are a mea cu edc. oricum nu le-as schimba, masina sta bine pe curbe , este foarte stabila, dar la confort are nota 6 din 10.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic, mie scaunele comfort mi s-au parut foarte ok. In special la E65 pentru ca puteam regla si lateralele. Daca iti reglezi bine scaunul, nu ai nici o problema.

lateralele le poti regla la scaunele confort,in general,indiferent daca sunt pe 7,5,X,etc..

insa,si mie mi se par mai confortabile scaunele de pe S.de pe A8 nu pot sa ma pronunt.

Link to comment
Share on other sites

Nu s-a dat turbina jos, doar erau urme de ulei pe partea ei inferioara si la garniturile care intra in intercooler. Daca sunt probleme la turbina, n-ar trebui sa dea in nas masina?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

lateralele le poti regla la scaunele confort,in general,indiferent daca sunt pe 7,5,X,etc..

insa,si mie mi se par mai confortabile scaunele de pe S.de pe A8 nu pot sa ma pronunt.

 

Am tinut asa de putin E60-ul incat nu imi mai amintesc cum se reglau, posibil sa ai dreptate. Se regleaza lateralele sezut/spatar sau doar spatar, ca nu vad alte butoane?

Link to comment
Share on other sites

Dormag filaret nu mai stiu in buc sunt multe.

 

Dormag-ul are review-uri foarte proaste. Link aici

 

Filaret sunt ok, dar nu se vor baga sa-ti reconditioneze cutia de viteze. Deci valabil doar pt schimbat de ulei&filtru. Astea sunt regurile n-ai pt ce sa-i condamni.

 

Daca Alex este tipul care are service-ul cum treci de podul grant(venind dinspre crangasi) atunci e ok. Sau cel putin are review-uri bune la reconditionat cutii de viteza automate.

Link to comment
Share on other sites

Acolo unde am fost eu nu era la podul grant. Era imediat dupa valea cascadelor dupa ce faci curba la stanga mergand spre drumul taberei. O poarta cu niste steaguri la intrare.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Am tinut asa de putin E60-ul incat nu imi mai amintesc cum se reglau, posibil sa ai dreptate. Se regleaza lateralele sezut/spatar sau doar spatar, ca nu vad alte butoane?

lateralele de la spatar doar.daca tu te refereai si la sezut,atunci ai avut dreptate.la e60,e70,mi se regleaza doar cele de pe spatar.

Link to comment
Share on other sites

Nu, chiar credeam ca nu se regleaza deloc la E60, ma gandeam ca era reglabil doar daca ai fi avut butoanele acelea de langa ventilatie si incalzire pentru scaune active in curbe. Dupa m-am uitat la pozele cu E60-ul meu si am vazut ca butonul de spatar are doua butonase mai mici pe el. Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Nu, chiar credeam ca nu se regleaza deloc la E60, ma gandeam ca era reglabil doar daca ai fi avut butoanele acelea de langa ventilatie si incalzire pentru scaune active in curbe. Dupa m-am uitat la pozele cu E60-ul meu si am vazut ca butonul de spatar are doua butonase mai mici pe el.

da, sunt 2 butonase rotunde unul langa altul.acelea ajuta la umflarea lor.

Link to comment
Share on other sites

Am fost la recomandarea unui coleg de pe forum la un mecanic pt verificarea uleiului. Uleiul avea o culoare visiniu inchis, cu un miros specific (cica, eu unul nu am mirosit).

Deci, uleiul a fost schimbat. Cand anume nu se stie, insa nu era negru si nici nu avea impuritati in el.

Ramane teoretic sa dau jos baia (schimbat ulei si filtru) si vazut mai in adanc, ce se intampla cu cutia.

Link to comment
Share on other sites

Iti dai seama ca si aluia cand i s-a intamplat sa ii dea socuri, primul sfat a fost sa schimbe uleiul, lucru care l-a facut, si in caz ca nu se rezolva, sa scape de masina.

 

Eu zic sa nu te apuci sa schimbi uleiul degeaba, te va costa in jur de 4-500 euro.

Link to comment
Share on other sites

1300 lei costa toata treaba, insa nu asta e costul major, tipul mi-a spus ca daca nu e de la ulei (ceea ce si eu tind sa cred) costul reparatiei este undeva pe la 1000 si ceva de euro (cand l-am intrebat mai exact ce inseamna acel "si ceva" a zis ca depinde) Trebuie sa ia piesele stricate sa le trimita in nemtia si sa primeasca altele reconditionate cica..
Link to comment
Share on other sites

Pai de asta zic ca n-are rost sa schimbi uleiul, din moment ce prin chestia asta a trecut si ala de la care ai luat-o, cu siguranta uleiul este proaspat.

 

Teoretic si prezoanele trebuie schimbate cand schimbi uleiul, si din cate imi amintesc filtrul nu e separat de baie, vine cu totul, deci te va duce mai mult.

Link to comment
Share on other sites

din poze baia de ulei a cutiei pare sa fi fost atinsa, nu imi dau seama cat de mult este impinsa inspre interior dar din cauza asta e posibil ca sorbul filtrului care trage uleiul din baie sa fie prea aproape de fund si atunci sa nu poata trage suficient ulei fapt ce duce la presiune insuficienta in blocul de valve, uita-te atent si daca este cazul dai baia jos si mai tai putin din sorb, este de plastic... ce cod are cutia? Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

in poza se vede ca baia are niste urme pe ea, deci e posibil sa fi fost atinsa, la ZF baia nu se schimba, daca are GM in 5 trepte e posibil sa se schimbe, nu stiu, dar la ZF sigur nu se schimba, am tot ZF si mi-am cumparat piesele pentru schimbul de ulei cand l-am facut si m-am uitat de n ori la ea, stiu cum este...iar ceea ce am spus mai sus este foarte adevarat, sunt destule cazuri in care au atins baia si din cauza distantei mici dintre filtru si baie nu mai trage suficient ulei si in timp incepe usor sa creeze probleme si pana se prinde cineva despre ce este vorba ajungi sa faci rebuild la cutie!
Link to comment
Share on other sites

Nu te contrazic, o sa ma uit pe ETK sa vad cum arata filtrul de ulei, daca e cu baie sau nu. Eu la E53 facelift 3.0d cu ZF aveam filtru cu baie.

 

LE:

 

Este baie cu tot cu filtru:

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GM21&mospid=47771&btnr=24_1010&hg=24&fg=15

 

Wow, au adaugat poze reale cu piesele, nu stiam asta.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

la ZF baia nu se schimba

La cutia mea (ZF) filtrul vine odata cu baia de ulei, deci se schimba cu totul. La E60 imi spunea un prieten ca e la fel, deci tind sa cred ca la mai toate se schimba baia cu totul, de unde si costul mai ridicat al operatiunii.

 

LE: a postat WLF inainte :)

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.