Jump to content

Problema franare E65 730 D


Recommended Posts

Seara buna tuturor si bine v-am regasit.

 

Azi pe seara am intalnit o treaba ciudata la masina in timp ce m-am oprit la semafor. Am pus frana din timp vazand schimbarea culorii in rosu a semaforului si imediat cum masina aproape d-a oprit din mers, probabil pe undeva pe la 1-2km/h fix inainte sa se opreasca de tot, mi-a dat o mica smuceala, nu stiu exact cum sa explic, ca un fel de zvac inainte, venind cumva din spate impinsul asta. A cam tot facut asta, mai tare sau mai incet in functie de cat de brusc puneam frana.

Am iesit acum juma de ora si am mers pana la o benzinarie sa iau un suc si culmea, nu a mai facut.

 

De la ce ar putea sa fie smuceala aia? Ceva din cutie? Ma gandesc ca poate nu decupleaza cum trebuie sau ceva de genul asta... Vreau sa merg maine la o verificare ceva, treaba e ca nici nu stiu la ce sa ma uit..

 

Aveti vreo idee sau mai multe ce ar putea fi?

 

 

Multam! :drinks:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ai resimtit un soc in blocul hidraulic. socul este dat de schimbarea vitezei intr una inferioara la franare si arata probleme ori ci blocul hidraulic ori cu ulei . prima solutie ... schimba uleiul si filtru dupa mai vezi. l ai schimbat vreodatA? cati km ai?
Link to comment
Share on other sites

iti recomand eu un super meserias in bucuresti pentru care garantez. dami pm daca vrei. cat despre de ce face numai la cald pentru uleiul este mai gros la rece si nu scapa presiune... odata incalzit devine mai lichid.

 

oricum o cutie automata spune totul sau aprope totul cand i se schimba uleiul cand desfaci baia de ulei vezi acolo.. urme de span care arata uzura sau daca e ok cutia. dar simptomele tale sunt din blocul hidraulic si ala se face relativ usor de un meserias bun. dar se impune si un flash si schimbat complet uleiul

Link to comment
Share on other sites

Crezi ca ala a facut schimbul cu tine ca o fi fost buna masina? Cel mai probabil cutia e varza, poti sa schimbi uleiul de cate ori vrei. Asta cu schimbatul uleiului merge la primele simptome, nu pe la 300k km. Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cat de varza este bmw-ul asta, de aceea vreau sa verific toate aspectele astea. Un lucru iti pot spune sigur, despre cealalta masina data la schimb, insa nu aici pt ca ar fi un pic offtopic. Una peste alta, eu tind sa cred ca s-a meritat schimb pe schimbul facut.
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cat de varza este bmw-ul asta, de aceea vreau sa verific toate aspectele astea. Un lucru iti pot spune sigur, despre cealalta masina data la schimb, insa nu aici pt ca ar fi un pic offtopic. Una peste alta, eu tind sa cred ca s-a meritat schimb pe schimbul facut.

 

Eu asa am inteles de aici , cred ca am inteles gresit...

Link to comment
Share on other sites

Schimba uleiul si filtrul si s-ar putea sa nu mai faca.Cand este rece uleiul din cutie nu face,insa cand se incalzeste face mai des.Am avut si eu problema asta,dupa un drum lung aprox 1000de km , in ultimii km mersesem pe sport ,iar cand am fost nevoit sa opresc mi-a dat acel sut destul de tare.Nu a mai facut deloc pana in prezent si e destul timp de atunci .Eu zic sa nu te sperii.

 

Nu stiu la ce se refera ceilalti cand spun ca e65 are probleme la cutie sau prin alte parti .Eu sunt un posesor de e65 fffff multumit de masina.Singura nemultumire

este ca nu e cum as vrea eu sa fie de confortabil.Chiar daca il setez pe confort sau pe sport,este aproximativ la fel !

Link to comment
Share on other sites

Nu prea inteleg care este problema ta pana la urma.

 

Rog daca se poate sa ramanem on topic.

Bitz, pastreaza remarcile astea pt tine ca nu au nici o treaba cu suboectul acestui topic.

 

Va voi tine la curent cu ce urmeaza sa se intample la masina.

 

Multam pt pareri!

Link to comment
Share on other sites

daca iti face la cald cel mai probabil e din cauza blocului de valve, daca ai incredere ca fostul propietar a schimbat uleiul incearca doar o resoftare. Ti-o spun din experienta, am fost cu un 645 sa schimb uleiul si dupa ce am plecat de la service totul bun si frumos, dupa 160km am ajuns acasa si la primul semafor a inceput sa dea niste suturi de ziceai ca se rupe masina, desi avea ultimele update-uri de soft, in final s-a rezolvat dupa vreo 2-3 rescrieri alea TCU-ului insa nu e perfect, tot se mai simte foare putin dar doar daca ai un pic de habar, pentru un neavizat e ok masina. Rescrierile de soft au fost facute de o firma din UK care ofera asistenta service-ului pentru ca au cumparat softul de diagnosticare de la ei, nu stiu daca un simplu update de soft de la reprezentanta te poate mereu rezolva, ei nu isi bat capul sa incerce mai multe versiuni de soft!

 

Vezi si in care trepte iti da suturile, la 645 dadea din 3 in 2 putin iar din 2 in 1 facea nasol, retrogradeaza pe manual si vezi sau pune-o in manula si las-o sa retrogradeze singura si observa in care trepte face!

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

in mod cert nu vei solutiona problema cu schimbul de ulei.masina are deja km destul de multi si chiar daca fostul proprietar a schimbat uleiul gandeste-te ca,in general,recomandarea este de a schimba uleiul si filtrul la cutie pe la 60-80k km(sunt diverse dezbateri).Asa ca,degeaba a fost schimbat la 240k km..e foarte probabil sa fi fost prea tarziu.

mai era un baiat pe forum care a avut probleme la cutie si si-a rezolvat problema la o firma specializata si a fost foarte multumit,insa nu mai stiu ce user are...

Link to comment
Share on other sites

este ca nu e cum as vrea eu sa fie de confortabil.Chiar daca il setez pe confort sau pe sport,este aproximativ la fel !

 

presupun ca ai edc. eu la e38 am schimbat telescoapele(cele vechi erau sport) cu unele "confort" (pe ulei, ceva de genul 4 pistonase/telescop), confortul s-a marit considerabil.

 

da, trece de filtru, iar baia de ulei are niste magneti tocmai pentru a opri pilitura de fier sau eventual resturi mai mari...

 

probabil nu e o regula. la a mea nu am gasit pic de span dupa 360k. uleiul era si el curat...

Link to comment
Share on other sites

Am fost la Alex la service si am urcat masina pe elevator. Parerea lui este ca uleiul a fost schimbat in cutie, intr-adevar arata de parca s-ar fi lucrat acolo relativ recent, Alex estimeaza undeva acum aprox un an ca s-ar fi schimbat uleiul la ea. Am putut observa ca sunt cateva suruburi in jurul carora se vede pelicula de ulei.

Astept o proforma acum sa aflu ce si cum ca pe langa faza cu cutia e ceva mai acut de facut inainte, pierde ulei pe la turbina deci cred ca reconditionarea ei va fi realizata inainte de treaba cu cutia..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.