Jump to content

Discutii E36


maryo

Recommended Posts

Salut!

De ieri sunt proprietarul la un 318IS din '94 Cabrio!

Este primul BMW din viata mea si sunt incantat!Daca mai aveti careva asa motoare va astept cu sfaturi,sugestii,ce probleme au aparut in timp la ele!

Am o mica problema cu pornitul- la pornire fluctueaza turometrul de 3-4 ori apoi revine la normal- ce sa fie oare???Debitmetrul???

Link to comment
Share on other sites

Un prim lucru care ar trebui sa il faci,e sa desfaci capacul de la _chiulasa_,adica pe unde pui uleiul,si sa vezi cum se comporta in momentul in care primeste aer.Un motor care nu are probleme,ar trebui sa simta si sa varieze relantiul.Daca nu il deranjeaza,atunci ai o problema cu vacuum-ul,undeva prinde aer fals.

Tre sa cauti coliere nestranse,fisuri in furtune etc.

Esapamentul sa nu fie cumva obturat,chestia asta putand duce la lipsa vacuum-ului in instalatie.Valvele arse,strambe,ghidaje proaste,iar pot sa fie o cauza a fluctuatiilor.Mai poate fi si aprinderea nereglata bine.In cel mai rau caz este vorba de compresie proasta la unul din cilindri.

 

Studiaza aici pe site-ul asta ce trebuie sa faci ca sa afli cauza.

 

http://www.bmwe34.net/e34main/trouble/engine_diagnose.htm

Edited by jaffar
Link to comment
Share on other sites

Salut!

De ieri sunt proprietarul la un 318IS din '94 Cabrio!

Este primul BMW din viata mea si sunt incantat!Daca mai aveti careva asa motoare va astept cu sfaturi,sugestii,ce probleme au aparut in timp la ele!

Am o mica problema cu pornitul- la pornire fluctueaza turometrul de 3-4 ori apoi revine la normal- ce sa fie oare???Debitmetrul???

16619[/snapback]

Deoarece nu face decat la pornire este putin probabil sa traga aer fals.E posibil sa fie de la injectoare.Poate nu ar fi rau sa le cureti.

 

Cel mai indicat ar fi sa o duci intr-un service BMW sa o verifici.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pentru sfaturi.Asa am sa fac.

 

 

Deoarece nu face decat la pornire este putin probabil sa traga aer fals.E posibil sa fie de la injectoare.Poate nu ar fi rau sa le cureti.

 

Cel mai indicat ar fi sa o duci intr-un service BMW sa o verifici.

16643[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Salve,

sunt foarte aproape de achizitionarea unui 316i E36 compact, fab '99, proprietarul zice ca are cca 100.000Km rulati.

chestiunea e ca masina a fost inmatriculata in Romania in dec.2004 (o vinde cam repede).

ma poate ajuta cineva cu un sfat? - vis a vis de unde sa ma uit mai cu atentie la masina (masina a fost achizitionata in leasing - deci, cam exclus sa fie furaciune) - sau daca ar putea avea ceva probleme tehnice de esenta in km astia? sau daca stie cineva daca modelul are vre-o hiba care poate apare (compactele sunt destul de ieftine si afara).

 

multumesc mult,

Link to comment
Share on other sites

Salve,

sunt foarte aproape de achizitionarea unui 316i E36 compact, fab '99, proprietarul zice ca are cca 100.000Km rulati.

chestiunea e ca masina a fost inmatriculata in Romania in dec.2004 (o vinde cam repede).

ma poate ajuta cineva cu un sfat? - vis a vis de unde sa ma uit mai cu atentie la masina (masina a fost achizitionata in leasing - deci, cam exclus sa fie furaciune) - sau daca ar putea avea ceva probleme tehnice de esenta in km astia? sau daca stie cineva daca modelul are vre-o hiba care poate apare (compactele sunt destul de ieftine si afara).

 

multumesc mult,

16665[/snapback]

 

e cumva anuntul de pe autovit??? e c-am ciudata situatia cu masina aia, deoarece acolo scrie ca e fabricatie 1999 si e36 s-a fabricat pana in 1998, e adusa in tara si inmatriculata in 2004, nu prea cred....dute si fa-i identificarea si daca e in regula o poti cumpara....dar la 9000 de euro, mai bine mai strangi 2000 si iti i-ei un e46...parerea mea e ca nu merita.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ionut,

da e dupa anuntul de pe Autovit (se vede treaba ca mai sunt si altii care stau cu ochii pe ce mai apare)

Compacta E36 s-a fabricat si in 99 - vezi ca sunt o gashca de anunturi cu de astea pe Mobile.de (unele chiar cu dec.99)

Oricum pretul e de 8.500E - si s-ar putea sa mai lase. Inca 2.000E imi sunt peste puteri - oricum si in varianata asata ma "fortez" peste ce am cu vre-o 1.000.

 

fiind in leasing - tind sa cred ca masina ar fi ok dpdv al proprietatii (nu prea are cum sa fie furaciune)

daca e inmatriculata ok si RAR-ul si evidenta Pol zic ca masina e ok eu m-as baga. Dubiile mele erau sa nu aiba ceva probleme tehnice ascunse (sa inmatriculezi o masina in dec - luata in leasing, si sa o vinzi in martie? cam ciudat ..)

mersi mult,

Link to comment
Share on other sites

Dubiile mele erau sa nu aiba ceva probleme tehnice ascunse (sa inmatriculezi o masina in dec - luata in leasing, si sa o vinzi in martie? cam ciudat ..)

Pot fi trei explicatii pentru faptul ca o vinde la un timp atat de scurt de la cumparare:

1. are probleme tehnice;

2. nu isi mai permite (din diverse cauze) sa suporte rata lunara de leasing;

3. a fost dezamagit de performantele masinii si cauta altceva.

Eu l-as intreba direct (nu la telefon, ci intr-o discutie fata in fata) despre motivul pentru care o vinde, fara a-l anunta in prealabil ca voi intreba asta. Daca este cauza 1, aproape sigur nu o sa fie sincer si o sa vina cu o justificare balbaita. Oricare din cauzele 2 si 3 ar trebui explicate sincer si coerent.

Mai poti sa ii propui un drivetest de o zi si minim 400 Km, in care tu sa suporti costul combustibilului iar el sa conduca masina (cu tine in dreapta), in diferite circumstante de trafic. Daca nu are probleme tehnice, trebuie sa accepte.

Link to comment
Share on other sites

535, mersi mult de sfaturi,

omul mi sa parut foarte deschis (a acceptat sa mergem cu masina la service)

spui ca e posibil sa fi fost dezamagit de posibilitatile masinii ..

n-am condus inca modelul respectiv, dar informatiile din cartea tehnica mi se par ok : 12s /100 Kmh, 190 Kmh vmax, consum mediu 8.5. plus ca in toate review-urile de pe net se spune ca masina e farte inchegata si manevrabila ..

oricum, tinind cont ca pana acum am avut un ford fiesta cu 50CP ... (ultramanevrabila, dar foarte lenesa ... )

Link to comment
Share on other sites

535, mersi mult de sfaturi,

omul mi sa parut foarte deschis (a acceptat sa mergem cu masina la service)

spui ca e posibil sa fi fost dezamagit de posibilitatile masinii ..

n-am condus inca modelul respectiv, dar informatiile din cartea tehnica mi se par ok : 12s /100 Kmh, 190 Kmh vmax, consum mediu 8.5. plus ca in toate review-urile de pe net se spune ca masina e farte inchegata si manevrabila ..

oricum, tinind cont ca pana acum am avut un ford fiesta cu 50CP ... (ultramanevrabila, dar foarte lenesa ... )

16678[/snapback]

Eu stiam ca modelul compact e mai slab ca tinuta de drum,cat despre performante nu mai zic nimic :blink:

Link to comment
Share on other sites

spui ca e posibil sa fi fost dezamagit de posibilitatile masinii ..
Kali, fiecare om are o anumita conceptie personala despre ceea ce inseamna o masina dinamica, pe de o parte, si o anumita capacitate financiara, pe de alta parte. Stii, e o vorba cunoscuta: "Speed is money. How fast do you want to go?"

Un 316i E36 Compact este un BMW care se situeaza in zona entry-level, a gamei BMW. Trebuie sa te gandesti bine ce astepti de la masina. Daca, pentru tine, conteaza fiabilitatea, siguranta, confortul, imaginea de marca, consumul redus, atunci alegerea este buna.

Cu un 316i Compact, foarte des vei fi depasit in trafic (fie in oras, fie afara) de masini produse de firme mai putin renumite decat BMW. Daca esti genul de tip care nu acorda importanta unor astfel de nimicuri, din nou, este 316i Compact o alegere buna.

 

Iti recomand sa iti analizezi cat se poate de obiectiv si sincer asteptarile pe care le ai de la un BMW, si ma refer aici in special la aspectele dinamice ale masinii. Altfel, risti sa fii dezamagit. Ceea ce nu este bine nici pentru tine, nici pentru BMW.

Link to comment
Share on other sites

535,

inca o data iti multumesc pentru opinie (cred ca oricine vrea sa-si cumpere un BMW ar trebui sa citeasca postul).

vis a vis de masina : primul motiv pentru care mi-as lua un BMW este pentru a-mi realiza un vis ... (cred ca asta vizeaza imaginea de marca)

pe de alta parte tot timpul am avut masini bune, in sensul ca nu prea am ramas in drum cu ele .. de aceea prefer sa iau o masina mai noua, cu mai putini Km, cu care, macar teoretic citiva ani sa nu am probleme, chiar daca nu este foarte puternica .. (initial ma gindeam sa cumpar E36 berlina, 318i de prin 95-97, pe cit posibil full options)

cit priveste depasirile in trafic, tind sa cred ca as fi depasit de mult mai putine masini decit cele care ma depasesc acum (masina actuala = ford fiesta, 1.3, 50CP)

Ca o chestie de orgoliu : sper macar sa nu mai fiu depasit de DSN, sau SLN sau LGN, ca asta ma cam dispera ... nu ca as avea ceva cu masinile respective, dar nu sunt chiar pe gustul meu ..

Nu stiu ce inseamna 3.500 cmc sub capota, dar cred ca e ceva a la "coarda elastica" in caz ca pui pedala jos ...

Link to comment
Share on other sites

primul motiv pentru care mi-as lua un BMW este pentru a-mi realiza un vis

 

din acelasi motiv mi-am luat si eu BMW :blink: din pacate pt mine eu mi-am luat ce mi-am permis. (desi sunt multumit de masina mea)

personal nu mi-as cumpara compact nici daca ar fi ultima alegere a mea.

 

Nu stiu ce inseamna 3.500 cmc sub capota, dar cred ca e ceva a la "coarda elastica" in caz ca pui pedala jos ...

 

true man :) . si eu ma gandesc la un nou motor, dar.....cand oi avea timp ($$$$$$)

Link to comment
Share on other sites

personal nu mi-as cumpara compact nici daca ar fi ultima alegere a mea.

 

mie imi plac mult masinile tip "hatchback" - imi dau o senzatie de confort la depasirile "in scurt" prin oras, sau la parcari. Cit priveste faptul ca masina are 2 portiere : "coupe-urile" cred ca sunt mult mai inchegate decit celelalte

citeam undeva despre despre E36 - berlina ca este cea mai "inchegata" masina cu 4 portiere; cred ca o compacta ar trebui sa fie ok din acest punct de vedere

tu, de ce nu ti-ai cumpara compact?

Link to comment
Share on other sites

Ca o chestie de orgoliu : sper macar sa nu mai fiu depasit de DSN, sau SLN sau LGN, ca asta ma cam dispera

Parerea mea este ca, la drum intins, o sa tot gasesti cate unul care stie sa mearga cu masina la limita si care s-ar putea sa reuseasca sa se tina enervant dupa tine. Iar prin oras... you never know.

SuperNova e o masina neasteptat de fasneata. E drept, are 27 CP mai putin, dar este si cu 200Kg mai usoara. Solenza, iar, nu e departe (desi mai slaba dinamic decat SRN). Cat despre Logan, zero probleme, acum. Dar cand va aparea modelul de 1.6l si 16V, s-ar putea sa nu mai fie chiar zero.

Edited by FiveThreeFive
Link to comment
Share on other sites

535,

inca o data iti multumesc pentru opinie (cred ca oricine vrea sa-si cumpere un BMW ar trebui sa citeasca postul).

vis a vis de masina : primul motiv pentru care mi-as lua un BMW este pentru a-mi realiza un vis ... (cred ca asta vizeaza imaginea de marca)

pe de alta parte tot timpul am avut masini bune, in sensul ca nu prea am ramas in drum cu ele .. de aceea prefer sa iau o masina mai noua, cu mai putini Km, cu care, macar teoretic citiva ani sa nu am probleme, chiar daca nu este foarte puternica .. (initial ma gindeam sa cumpar E36 berlina, 318i de prin 95-97, pe cit posibil full options)

cit priveste depasirile in trafic, tind sa cred ca as fi depasit de mult mai putine masini decit cele care ma depasesc acum (masina actuala = ford fiesta, 1.3, 50CP)

Ca o chestie de orgoliu : sper macar sa nu mai fiu depasit de DSN, sau SLN sau LGN, ca asta ma cam dispera ... nu ca as avea ceva cu masinile respective, dar nu sunt chiar pe gustul meu ..

Nu stiu ce inseamna 3.500 cmc sub capota, dar cred ca e ceva a la "coarda elastica" in caz ca pui pedala jos ...

16688[/snapback]

Sincer ar trebui sa cauti mai degraba un E36 coupe preferabil un 320i sau de ce nu un 318 is si atunci nu mai iti faci probleme :blink:

Link to comment
Share on other sites

ce ti se pare asa anormal ca o vinde la 4 luni dupa inmatriculare. daca a inceput leasingul in 99 a platit la el 5 ani, s-a treminat leasingul si a inmatriculat-o, doar ce era sa faca? poate se gandea de mai de mult a o vanda dar nu a putut ceda leasingul.

mai era o varinata, sa nu plateasca taxa reziduala, dar asa mai bine a platit taxa reziduala vreo 3,5 mii si o vinde cu 9000 cu cat zici tu...

Link to comment
Share on other sites

ce ti se  pare asa anormal ca o vinde la 4 luni dupa inmatriculare. daca a inceput leasingul in 99 a platit la el 5 ani, s-a treminat leasingul si a inmatriculat-o, doar ce era sa faca? poate se gandea de mai de mult a o vanda dar nu a putut ceda leasingul.

mai era o varinata, sa nu plateasca taxa reziduala, dar asa mai bine a platit taxa reziduala vreo 3,5 mii si o vinde cu 9000 cu cat zici tu...

16703[/snapback]

 

Prima inmatriculare a fost in 2004 pentru ca atunci a fost adusa si o vinde dupa 4 luni.Si acum masina e pe leasing ca am vazut-o si eu pe autovit.

 

Pe mobile.de daca te uiti dupa seria 3 din 99 incoace,primele care apar sunt compact-urile,te si dispera chestia asta,si sunt destul de scumpe,aproape cat un E46.

Sincer,la banii aia daca te straduiesti si mai pui un pic,gasesti un E46 316 din 99.Am vazut unul la 9500 negociabil mai demult.

Link to comment
Share on other sites

ce ti se  pare asa anormal ca o vinde la 4 luni dupa inmatriculare. daca a inceput leasingul in 99 a platit la el 5 ani, s-a treminat leasingul si a inmatriculat-o, doar ce era sa faca? poate se gandea de mai de mult a o vanda dar nu a putut ceda leasingul.

mai era o varinata, sa nu plateasca taxa reziduala, dar asa mai bine a platit taxa reziduala vreo 3,5 mii si o vinde cu 9000 cu cat zici tu...

16703[/snapback]

neamih,

masina este recent adusa in tara (din Germania) si a fost inmatriculata in Romania in dec.2004, pe o societate de leasing; lesing-ul se va termina in dec.2007 (acum merge leasing si la masini second hand - societatea de lesing in discutie : Piraeus Leasing).

Link to comment
Share on other sites

Sincer,la banii aia daca te straduiesti si mai pui un pic,gasesti un E46 316 din 99.Am vazut unul la 9500 negociabil mai demult.

16704[/snapback]

wlf, nici banii aia nu prea ii am (8.500E) - deocamdata as avea in jur de 7.500E. initial m-am gindit la o masina (musai BMW) care sa se incadreze in banii astia. 316i E46 cu de toate pe el din 99 trece de 10.000E - si mi-e peste "puteri". E46 e super, dar nu cred ca ma pot gindi inca la asa ceva ..

Link to comment
Share on other sites

tu, de ce nu ti-ai cumpara compact?

 

in primul rand masina in cauza mi se pare foarte urata (parere subiectiva bineinteles)

in al doilea rand mie imi plac masinile MARI

daca mi-as permite as cumpara un seria 5 touring cu cel mai mare motor pe care il gasesc

but...maybe it's just me :blink:

iar cu 520-ul meu vechi de 26 de ani am cateva liniute la raboj castigate cu masini MULT mai noi.

Link to comment
Share on other sites

Eu in locul tau stii ce as face?As lua un lovita si as repara-o,iti iese in bani putini,te folosesti de ea cat poti,iar cand o vinzi iti zic eu ca mai mult castigi decat pierzi.

La noi,desi esti de convingerea ca vrei sa iei o masina buna si atunci merita sa dai un pic mai multi bani,pana la urma ai sanse de 75% sa te pacalesti.Multi au zis, iau masina impecabila chiar daca costa mai mult,si pana la urma dupa cateva luni au inceput sa pice toate pe ea,pentru ca asa era masina facuta,sa tina pana ai cumparat-o.

Mai bine o iei si ti-o faci tu impecabila,asa macar stii sigur ce e cu ea si poti sa te bazezi pe ea ca nu pica cand iti e lumea mai draga.

Daca sa zicem ca iti iei o masina care are directia injectata,adica rotulele si capetele de bara injectate cu teflon ca sa nu aiba joc.O poti duce la orice specialist ca tot nu observa,iti zice domne,masina e impecabila,si mai faci maxim 2 mii de km si iti pica toate.Astea sunt cele mai sensibile si care pica primele,directia si suspensia.

La fel o masina lovita.Daca omu e grijuliu si pune toate suruburile originale la loc,farurile le schimba pe amandoua ca sa nu fie diferenta de matuire intre ele,schimba si reseteaza computerul de la airbag-uri,nu baga chit si schimba tot ce stramb pe ea,ai foarte putine sanse sa descoperi daca a avut accident.Si o cumperi si te trezesti dupa ceva vreme ca un cauciuc e mai tocit decat celalalt,si te duci la reglaj de directie si aia iti spun domne,pai nu avem cum ca e stramb lonjeronul sau clopotul si nu putem sa reglam bine.

Motorul la fel ti-l regleaza cu niste aditiv minune care tine pana a doua zi dimineata cand deja e pe numele tau.

Cauta o masina ieftina,in stare relativ proasta,chiar si lovita.Important sa fie motorul bun,il verifici cum trebuie,compresie tot tacamul.Daca motorul e bun,restul e relativ.

Asa iti zic eu,cumpera la bani putini o masina in stare proasta,si te apuci si o faci ca pentru inima ta.Parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.