Jump to content

Discutii E36


maryo

Recommended Posts

Eu in locul tau stii ce as face?As lua un lovita si as repara-o,iti iese in bani putini,te folosesti de ea cat poti,iar cand o vinzi iti zic eu ca mai mult castigi decat pierzi.

La noi,desi esti de convingerea ca vrei sa iei o masina buna si atunci merita sa dai un pic mai multi bani,pana la urma ai sanse de 75% sa te pacalesti.Multi au zis, iau masina impecabila chiar daca costa mai mult,si pana la urma dupa cateva luni au inceput sa pice toate pe ea,pentru ca asa era masina facuta,sa tina pana ai cumparat-o.

Mai bine o iei si ti-o faci tu impecabila,asa macar stii sigur ce e cu ea si poti sa te bazezi pe ea ca nu pica cand iti e lumea mai draga.

Daca sa zicem ca iti iei o masina care are directia injectata,adica rotulele si capetele de bara injectate cu teflon ca sa nu aiba joc.O poti duce la orice specialist ca tot nu observa,iti zice domne,masina e impecabila,si mai faci maxim 2 mii de km si iti pica toate.Astea sunt cele mai sensibile si care pica primele,directia si suspensia.

La fel o masina lovita.Daca omu e grijuliu si pune toate suruburile originale la loc,farurile le schimba pe amandoua ca sa nu fie diferenta de matuire intre ele,schimba si reseteaza computerul de la airbag-uri,nu baga chit si schimba tot ce stramb pe ea,ai foarte putine sanse sa descoperi daca a avut accident.Si o cumperi si te trezesti dupa ceva vreme ca un cauciuc e mai tocit decat celalalt,si te duci la reglaj de directie si aia iti spun domne,pai nu avem cum ca e stramb lonjeronul sau clopotul si nu putem sa reglam bine.

Motorul la fel ti-l regleaza cu niste aditiv minune care tine pana a doua zi dimineata cand deja e pe numele tau.

Cauta o masina ieftina,in stare relativ proasta,chiar si lovita.Important sa fie motorul bun,il verifici cum trebuie,compresie tot tacamul.Daca motorul e bun,restul e relativ.

Asa iti zic eu,cumpera la bani putini o masina in stare proasta,si te apuci si o faci ca pentru inima ta.Parerea mea.

16721[/snapback]

Eu din cate stiu toti meseriasii mi-au zis sa nu iau masina lovita daca vreau sa o tin pt mine pt ca masina lovita(mai ales cele lovite grav) nu mai iese nicidata la fel.De fapt au zis:tablaria sa fie buna ca motorul se repara

Link to comment
Share on other sites

Eu din cate stiu toti meseriasii mi-au zis sa nu iau masina lovita daca vreau sa o tin pt mine pt ca masina lovita(mai ales cele lovite grav) nu mai iese nicidata la fel.De fapt au zis:tablaria sa fie buna ca motorul se repara

16730[/snapback]

 

Eu sunt de parere contrara.Un motor costa mai mult sa il faci decat tabla.Asta ce zici tu e valabil la motoarele vechi,ce te faci la astea noi?Acuma eu nu il pun sa ia masina stramba,lovita usor zic,nu explozie.

Link to comment
Share on other sites

Motorul la fel ti-l regleaza cu niste aditiv minune care tine pana a doua zi dimineata cand deja e pe numele tau

 

apropo de asta ....scria cineva(pe alt forum) ca a cumparat o masina de la ploiesti....motorul mergea frumos, de altfel a mers frumos pana a doua zi cat s-au invartit sa rezolve cu actele in ploiesti.....cand a venit spre bucuresti a incepput sa dea cu fum ca toti dracii si sa mearga ca un fund.

ii pusese vanzatorul nu stiu ce aditiv pe baza de teflon care a astupat o periada jocurile si bataile din motor.

Link to comment
Share on other sites

eu propun moderatotilor sa faca ceva cu wlf, nu am nimic personal cu el dar ma irita fiecare vorba care are legatura cu treaba facuta de mantuiala, nu stiu daca l-a mai urmarit cineva dar mereu vb de tepe, probabil ca asta face, repara masini rasturnate si le vinde de BUNE, da km inapoi, a zis de un audi care nu mai avea presiune la ulei si a umplut motorul cu aditivi ca sa-l vanda etc etc sper sa nu deranjeze pe cineva postul meu
Link to comment
Share on other sites

apropo de asta ....scria cineva(pe alt forum) ca a cumparat o masina de la ploiesti....motorul mergea frumos, de altfel a mers frumos pana a doua zi cat s-au invartit sa rezolve cu actele in ploiesti.....cand a venit spre bucuresti a incepput sa dea cu fum ca toti dracii si sa mearga ca un fund.

ii pusese vanzatorul nu stiu ce aditiv pe baza de teflon care a astupat o periada jocurile si bataile din motor.

16753[/snapback]

 

sa puna in continuare aditiv :blink:

Link to comment
Share on other sites

eu propun moderatotilor sa faca ceva cu wlf, nu am nimic personal cu el dar ma irita fiecare vorba care are legatura cu treaba facuta de mantuiala, nu stiu daca l-a mai urmarit cineva dar mereu vb de tepe, probabil ca asta face, repara masini rasturnate si le vinde de BUNE, da km inapoi, a zis de un audi care nu mai avea presiune la ulei si a umplut motorul cu aditivi ca sa-l vanda etc etc sper sa nu deranjeze pe cineva postul meu

16779[/snapback]

 

off topic:

daca ai ceva de spus in legatura cu cineva, sau cu posturile postate de cineva, apasa pe butonul report, se gaseste in partea stanga de jos a fiecarui post. apesi report si spui ce ofuri ai. moderatorii o sa se ocupe de raportul tau. altfel esti off topic

Link to comment
Share on other sites

eu propun moderatotilor sa faca ceva cu wlf, nu am nimic personal cu el dar ma irita fiecare vorba care are legatura cu treaba facuta de mantuiala, nu stiu daca l-a mai urmarit cineva dar mereu vb de tepe, probabil ca asta face, repara masini rasturnate si le vinde de BUNE, da km inapoi, a zis de un audi care nu mai avea presiune la ulei si a umplut motorul cu aditivi ca sa-l vanda etc etc sper sa nu deranjeze pe cineva postul meu

16779[/snapback]

 

Te rog nu te supara pe mine.Eu spun din experienta mea personala si sper sa ajute pe altii sa nu se pacaleasca.A fost vorba sa fie atent la niste chestii care le fac samsarii de masini,nu cred ca am dar nimanui ideea de a le face,doar as fie atenti sa nu pateasca asa ceva.Si sa stii ca eu personal nu fac treaba de mantuiala,nu stiu de unde ti-a intrat in cap chestia asta.Poate ca pentru ca nu platesc multi bani ca sa imi fac masina?Aia ti se pare de mantuiala?Tocmai pentru ca stiu cam cat valoreaza fiecare lucru si nu arunc cu banii cum faca altii din nestiinta.

Daca te deranjeaza atunci da-mi cu ignore si ai rezlovat problema.

Link to comment
Share on other sites

TOCMAI, nu vreau sa iti dau ignore si nici nu vreau sa dau report e un fel de a vb pe la spate, daca am ceva de zis spun aici sa vedeti toti, daca moderatorii considera ca posturile mele trebuiesc sterse ramane la alegerea lor, nu am nimic cu wlf dar am observat niste vorbe spuse de el care ma fac sa vreau sa nu am legatura cu el, cine citeste cu adevarat posturile de pe aceast forum stie despre ce e vb. va salut
Link to comment
Share on other sites

a zis de un audi care nu mai avea presiune la ulei si a umplut motorul cu aditivi ca sa-l vanda etc etc

16779[/snapback]

 

Si sa iti spun ceva de Audi ala de care am tot zis.Cand l-am luat motorul era varza.Si puteam sa nu bag nici un ban in el,sa torn cu cisterna aditiv si sa ma duc si sa il vand.Am bagat in el aproape 1100 de euro,i-am segmentat motorul cu segmenti buni nu din aia turcesti,dar ghinionul meu a fost ca nu a iesit,si deodata a inceput sa piarda presiune de ulei.Ce era sa fac,sa pierd o gramada de bani in el?Am bagat aditiv si l-am dat la prima persoana care mi-a oferit un pret bun la ea.Si alta chestie,masina valora aproape 8 mii si ceva de euro.Eu am luat-o cu 4700 de euro.Un samsar o dadea imediat asa cum era,castiga o caruta de bani,si nu il mai interesa sa faca segmentare la motor.Eu chiar am vrut sa ma folosesc de ea,ca era si full options si era si 4x4,si am vrut sa o fac ca pentru mine.Si alta chestie,masina aia s-a vandut ulterior cu 1 mie mai mult fata decat am dat-o eu,si s-a vandut de inca 4 ori dupa aia,ca ma suna aia care o cumpara ca inca e pe numele meu.

Link to comment
Share on other sites

Salve,

am facut un drive test cu masina.

e foarte vioaie, accelereaza foarte repede, vmax cu care am mers = 190 (fara sa simt nici o vibratie, zgomot suspect, etc)

2 chestii m-au cam pus pe ginduri :

1. omul nu mi-a aratat nici un fel de acte : masina e pe leasing - asa ca nu are carte la el, iar talonul e la nevasta, ca oricum numai ea merge cu masina.. 10Km/zi, bla bla, - toate Bmw -urile pe care le-am vazut pana acum (6 bucati) au fost luate de la o babuta din germania si acum le conduce doar nevasta - ca doar Bmw-ul e in mod clar o masina de "dama".

2. se simte o vibratie in pedala de ambreiaj la debreiere (si parca da drumul in "trepte") si cutia cupleaza ceva mai greu (nu cirie, dar intra mai greu, decit la alte modele pe care le-am vazut si nu merge sa "cauti" treapta.

in rest toate functionale. am testat : ABS, AST, AC, sistemele electrice de la bord, becurile la bord se sting imediat dupa pornire (se aprind toate la contact).

o alta chestiune asupra motorului : dupa ce il repornesc (la cald) ralanti-ul cade pe la 600-700 si are mici oscilatii (vre-o 3-4 minute) - dupa care si revine si sta constant la 800. motorul nu scoate fum, arata "uscat", cu praf pe el, teava nu e foarte neagra, iar gazele au un miros "natural" - fara iz de benzina sau de plastic ars ...

am consultat (la un service) o aplicatie cu modelele Bmw si motoarele de pe ele. Daca masina a fost fabricata cind zice omul (oct.99) 316i Compacta era echipata cu motoare de 1.900cmc Euro3.

tipul habar n-avea ce cilindree are motorul (nici acte nu le-am vazut), dar mie mi sa parut cam "mare" pentru un 1.600cmc

masina are 110.000Km (nu 80.000Km) - pe bord, dar nu prezinta semne de uzura (specifice masinilor cu Km-traje uriase) : nu are volanul, schimbatorul, bordul foarte uzate, tapiseria de piele e in stare foarte buna (a fost fbine intretinuta, sau a fost schimbata .... sper ca nu ... )

ave,

Link to comment
Share on other sites

alta chestie:

am fost ieri la Autovit, unde, parerea mea s-au adunat cea mai mare duzina de banditi si tepari de pe fata pamintului ...

din 5 masini vazute, 4 nu aveau nici un fel de acte ale masinii la ei (la nevasta, la frate-su, la politie pt inmatriculare, etc..)

la una avea jumatate din becurile din bord aprinse (dupa ce-l porneai) incluzind ABS, AST, semnul cu motorul, etc ... tipul : cica are sonda landa stricata, si restul se repara cu resetarea calculatorului .... cam cit de prost ar trebui sa fii sa crezi asa ceva ?

alta avea o gramada de becuri "stinse" de tot - nu se aprindeau cind punei contactul ...

alta era din 98 (este si un anunt pe autovit.ro) si pe bord are 60.000Km (tipul zice ca e nu-stiu-ce eroare si masina are de fat 80.000Km dar la interior arata de parca avea 1 milon de Km ...

singura masina la care am vazut actele era clar lovita (portiera de la sofer se inchidea foarte greu) ...

ave,

Link to comment
Share on other sites

Da, E46 316i nu are 1600cm3, desi contine "16". Pentru o lista poti vizita:

http://www.bmwclub.ro/info/modele/lista_r1.html

 

In rest eu zic sa mai cauti, atat varianta cu problema la ambreiaj si cutie cat si cele din vitan pe care le-ai descris nu mi se par masini de cumparat. Succes si dupa ce gasesti una care sa te multumeasca cu adevarat, fa si o vizita la Bavaria inainte sa o cumperi :blink:

Link to comment
Share on other sites

A new member in the club ...

am fost cu masina la service - fara probleme deosebite : de schimbat amortizoarele pe spate, ulei, filtre, etc ...

in consecinta am batut palma ... si AM BMW !!!!

multumesc tuturor pentru sfaturi, si sper sa ne putem si vedea cit de curind ..

o zi buna,

Link to comment
Share on other sites

maryo,

imi cer scuze ca am "abuzat" de topicul deschis de tine, dar am incercat sa respect titlul "discutii E36"

cu acceptul tau as propune sa mentinem acest topic, care sa devina similar celor de discutii despre E30, deschis de colegii nostri proprietari sau viitori proprietari de E30.

poate prima chestie care ar trebui facuta, ar fi sa stringem putin rindurile ... si sa vedem cine suntem (proprietari sau simpli fani ai modelului E36)

si daca tot am zis asta, incep eu :

Bogdan, din Bucuresti, 29 ani, sofer din '95, masina e cea descrisa mai sus (E36 316i compact, motor M43, 1894cmc, 77kw); Am lucrat 2 ani (98, 99) ca dir comercial la o societate care comercializa piese auto, din 99 lucrez in sectorul financiar-bancar. maniac in ceea ce priveste industria auto, si fan declarat BMW.

ave,

Link to comment
Share on other sites

Multumesc Kali ca ai inteles!NU e vorba de abuz- dar frumos ar fi ca in momentul in care cineva intra aici sa se foloseasca de discutiile noastre!

Maryo- posesor BMW 318IS,Cabriolet,an de fabricatie 1995.Este primul BMW din viata mea(pana acum am avut vreo 3golfuri,honda,renault) si pot sa spun ca am ramas incantat de masina!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc Kali ca ai inteles!NU e vorba de abuz- dar frumos ar fi ca in momentul in care cineva intra aici sa se foloseasca de discutiile noastre!

Maryo- posesor BMW 318IS,Cabriolet,an de fabricatie 1995.Este primul BMW din viata mea(pana acum am avut vreo 3golfuri,honda,renault) si pot sa spun ca am ramas incantat de masina!

17862[/snapback]

daca te prinde "microbul", urmatorul cu siguranta va fi in 6 pistoane... atunci sa vezi incantare :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare!

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o schema electronica de la caseta de decapotare a BMW-ului meu?(318 IS- 1994).

Masina a avut probleme cu decapotarea si un berbec de electronist a scos piese din ea si nu mai mi le-a dat!Ma intereseaza ce coduri sunt acolo pentru a le putea cumpara si de asta am nevoie de schema asta!

Va multumesc mult!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.