Jump to content

E46 320d


Kenbobo

Recommended Posts

nu e neaparat adevarat, am vazut ca sunt mai multe feluri de comutatoare de temperatura pentru ventilator, unele 110-105 altele 99-89 dar e ok nu va mai panicati atata..daca n-aveati meniu secret nu va mai preocupa problema asta, tocmai asa e gandit sistemul la bmw pot fi 80-110 grade ea tot 90 arata

un bmw daca trece de jumate indicatorul de temperatura ceva este in neregula indiferent de model an sau motorizare sau conditii de rulare. Acul trebuie sa stea in permanenta pe mijloc dupa ce motorul s a incalzit orice oscilatie arata probleme la sistemul de racire. Intrebati pe orice mecanic de la Bavaria.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

110 nu este o temperatura normala de functionare... se depaseste punctul de fierbere al apei ceva este in neregula

 

Te inseli in autodata este specificat ca termonstatul sa se deschida abia la acea temperatura. am avut si eu dilema asta, crezand ca e normal sa se deschida la 90~. salut

Link to comment
Share on other sites

am selectat cateve specificatii ale unui producator de antigel

 

 

3. INSTRUCĂIUNI DE UTILIZARE

 

Concentratul de lichid pentru rãcire antigel BestOil Superantifreeze se livreazã de regulã cu concentratia 100%, amestecul cu apã dedurizatã sau distilatã fãcându-se În momentul utilizãrii astfel:

 

Concentrat (PĂŁrĂži) 3 1 2 1

ApĂŁ demineralizatĂŁ /distilatĂŁ (PĂŁrĂži) 2 1 3 2

Punct de congelare (°C) -60 -36 -23 -18

Concentratul de lichid pentru rĂŁcire antigel BestOil Superantifreeze nu se utilizeazĂŁ nediluat.

 

4. PROPRIETĂĂI, CARACTERISTICI SPECIFICE

CompuÂşi:

 

 

- monoetilenglicol

 

95 - 96%

pH, 25% (v/v) ĂŽn soluĂžie apoasĂŁ

 

6,5 - 8

Punct de fierbere , º C , min.

 

150

Temperaturile , ºC , la care apar primele semne ale cristalizĂŁrii:

 

 

- 30 % (v/v)

 

- 16

- 40 % (v/v)

 

- 23

- 50 % (v/v)

 

- 36

- 65 % (v/v)

 

- 60

Volum spumĂŁ, maxim

 

10 ml

Timp spumare, maxim

 

5 secunde

Vâscozitate la 40 º C, mm² /s, maxim

 

 

Densitate 20 º C, g/cm³

 

1,11 - 1,125

Alcalinitate( HCL 0,1M )

 

>4,5

 

sper sa nu credeti ca e reclama ,nu am niciun interes :thumbsup: http://www.bestoil.ro/produse_superantifreeze.htm

Link to comment
Share on other sites

Azi am montat cu succes ( si singur, cu ajutorul DIY-ului de pe forum) lampile la picioare + welcome angel eyes.

Poze nu am facut ca e vreme de ploaie si imi era frica sa nu ma prinda in mijlocul operatiunii <_>

 

Sunt foarte multumit de efectul obtinut de welcome angel eyes. In panoul ala din spatele sigurantelor eu aveam loc liber si in cutiuta cu fire maro si in cele rosu/albastru asa ca pentru a fi munca cat mai curata m-am conectat acolo cu papucii corespunzatori ( Multumesc grozadan). Firele le-am cositorit de diode si cand am trecut cablurile din dreapta in stanga, prin spatele aerotermei am gasit acolo tubul de care se zicea pe forum ..era in spatele unui burete si au incaput si mufele de la lampi prin tub( eu am cositorit deja firele si am fost nevoit sa trec mufele prin tub).

 

Totul e bine, cu o singura problema. Daca pornesc si angel-eyes'urile si si luminile din interior in acelasi timp, primesc eroare de bec ars. Daca le pornesc pe rand totul e ok. Banuiesc ca masina mea simte curentul mai intens decat cel normal ( mergand spre angeleyes din doua parti ). Ce pot sa fac sa nu imi mai apara eroarea?

 

Multumesc tuturor celor care au contribuit la DIY.

 

LE2: Azi am descoperit ca am Follow Me home. Daca dau flash si apoi scot cheia din contact si inchid masina..imi stau farurile pornite 1 minut. :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=WPegUUW1re0

 

LE: La un moment dat, pe filmare se aude un sunet. E o pasare.. nu e de la masina :hyper: . EU m-am speriat prima data cand am vizionat filmarea. Dar sincronizarea cu semnalizarile e perfecta..zici ca e de la ele :))

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

LE2: Azi am descoperit ca am Follow Me home. Daca dau flash si apoi scot cheia din contact si inchid masina..imi stau farurile pornite 1 minut. :D

:goodjob:

Poti sa dai flash si fara cheie in contact. :) Nu are legatura.

Nu mai retin exact dar parca e 45s, 60s ... M-am jucat si eu la mine cu NCS expert.

 

Cu welcome angel eyes nu stiu ce sa zic. Eu am alt kit de angel eyes. Poti intreba pe topicul cu DIY-ul.

Edited by costty
Link to comment
Share on other sites

:goodjob:

Poti sa dai flash si fara cheie in contact. :) Nu are legatura.

 

Multumesc. E bine de stiut.

 

 

Cu welcome angel eyes nu stiu ce sa zic. Eu am alt kit de angel eyes. Poti intreba pe topicul cu DIY-ul.

 

Angel eyes'urile le am montate de o luna si ceva si nu am avut probleme deloc cu ele. Acum, dupa ce am facut welcome angel eyes imi apare eroare de bec ars daca pornesc deodata pozitiile si luminile din interior. Daca le pornesc pe rand, nu am nici o eroare.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

ATENTIE LA SENSUL DE LIPIRE AL DIODELOR . sensul de conducere trebuie sa fie dinspre lampa pt picioare inspre becuri

 

Mai bine intrebi acolo. Vad ca sunt multi care au facut chestia asta si sigur vei primi raspuns.

L.E. Ok, vad ca deja ai intrebat. :)

Edited by costty
Link to comment
Share on other sites

ATENTIE LA SENSUL DE LIPIRE AL DIODELOR . sensul de conducere trebuie sa fie dinspre lampa pt picioare inspre becuri

 

Mai bine intrebi acolo. Vad ca sunt multi care au facut chestia asta si sigur vei primi raspuns.

L.E. Ok, vad ca deja ai intrebat. :)

 

Diodele daca nu le lipeam cum trebuie, nu ar fi trebuit sa mi se porneasca luminile din interior cand porneam angelurile?

La mine functioneaza corect.

Deci nu cred ca e de la diode. (am folosit 1N4007)

Link to comment
Share on other sites

Masina asta merita niste faruri cu xenon ( inclusiv lupa ) neaparat. In rest arata foarte bine, sa o stapanesti sanatos !

E in plan Retrofit pt Lupe FX-R Bi-Xenon. Abia astept sa am posibilitatea de a le pune.

Multumesc pt aprecieri.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Salut.

Azi m-am uitat iar pe la motor, si din nou am gasit o chestie care m-a lasat :o: .

Am gasit un furtun anulat. Tind sa cred ca persoana de la care am luat masina, numai om nu se poate numi pentru ca si-a batut joc de masina.

 

Furtunul vine de undeva din stanga filtrului de ulei, si deasupra filtrului de ulei este o chestie cu un tub de plastic pe care cred ca ar trebui sa intre un furtun. Asta e situata sub joja de ulei. Cred ca acolo ar trebui sa intre furtunul, dar acesta e anulat. Mi-e frica sa il pun inapoi acolo fara sa stiu ce face.

 

Oare ce a anulat si de ce?

Maine ma duc la service, dar vreau sa imi fac si o parere pana atunci ca nu mai pot sta linistit.

ISi poate da cineva seama despre ce e vorba?

 

 

IMG00287-20120520-1731.jpg IMG00288-20120520-1731.jpg IMG00289-20120520-1732.jpg

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Multumesc @Fanatic.

EGR-ul e situat sub joja de ulei, putin mai in spate decat filtrul de ulei? Acolo e chestia aia de la care lipseste un furtun. Daca mai imi confirma cineva ca e EGR-ul, bag furtunul ala anulat la loc acolo si daca merge rau pana in 2200 , aia e. Schimb EGR-ul. Banuiesc ca e stricat, din moment ce e anulat.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Pana imi mai dati ceva idei, mai urc 3 poze cu ea.

 

De data asta fara pic de editare si facute cu aparatul foto. Putin mai Profi decat cu telefonul meu cu camera de 2 mpx :) ( Deh..blackberry )

 

http://thumbnails74.imagebam.com/19126/32ed3f191252724.jpg http://thumbnails45.imagebam.com/19126/3ee906191252769.jpg http://thumbnails44.imagebam.com/19126/2ce57b191252835.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ca sa explic ce se vede in poze..ca nu am avut aparatul la mine si am facut cu telefonul pozele. Furtunul ala vine din stanga filtrului de ulei. Chestia aia de pe care lipseste un furtun e situata sub joja de ulei, putin mai in spate decat filtrul de ulei. EGR-ul sau electrovalva de la clapete e situata acolo? Daca una din ele e anulata, care ar fi putut fi cauzele pentru care a fost anulata?

Daca EGR-ul e anulat ce se intampla? Dar daca e anulata electrvalva de la clapetele de pe admisie?

Multumesc pt informatii @LEOZRX.

Link to comment
Share on other sites

Azi mecanicul meu a fost plecat, asa ca m-am uitat eu pe la motor.

 

Furtunul ala care e anulat vine de pe o conducta( sau furtun central) care mai are pe langa ceva furtune de genul. Cred ca e furtunul central de vacuum.

Daca bine stiu, ce am marcat in poze e admisia. Locul de unde e scos furtunul, face parte din admisie, daca am vazut eu bine. Poate va dati seama din poze.

Deci electrovalva de la clapetele de pe admisie a anulata?

Sau ce e chestia aia de unde e scos acel furtun?

LE: Si daca e electrovalva care actioneaza clapetele, eu ce trebuie sa fac acum? Sa verific starea clapetelor si eventual sa pun dopuri in loc de celebrele swirl flaps?

 

http://thumbnails74.imagebam.com/19157/d683fc191561841.jpg http://thumbnails41.imagebam.com/19157/f40027191561779.jpg

1.jpg

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Am gasit o poza pe forum mai explicita. Exact din piesa aia e scos la mine furtunul .

 

LE:Nu stie nimeni de ce oare e anulat acel furtun? Ce pot sa fac acum? Sa verific clapetele de la admisie cum sunt? Sa inlocuiesc piesa? Sa inlocuiesc piesa si sa pun dopuri in loc de clapete?

 

http://thumbnails69.imagebam.com/19158/95ea04191573148.jpg

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Nu am mai scris nimic pe aici demult, pentru ca nu am avut timp ( invat pentru BAC).

Deocamdata am mai schimbat doar una alta la masina:

-bucse brate Lemforder

-bucse esapament

-semnale albe

-lucasuri albe

-codita de la portbagaj (mai demult)

 

Mai am putin si scap de BAC, apoi urmeaza:

-aripi fata (sunt ruginite)

-realiniat+revopsit bara fata

-suspensie spate(amortizoare+arcuri+flanse)

-refacut geometrie

-schimbat furtun intercooler

-schimbat furtun retur injectoare( scapa motorina :o )

-eliminat clapete admisie

-curatat admisie + EGR

-ferodou/placute frana de mana + kit de reparatie

-indreptat jante

-folii fata

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.