Jump to content

E46 320d


Kenbobo

Recommended Posts

:D

 

Si dupa toate astea, o problema amuzanta dar totusi problema.

 

 

 

O verisoara sa juca cu ceva jucarie dintr-un ou kinder pe bord si din greseala a scapat-o in gura de ventilatie a parbrizului.

 

Stie cineva cum as putea sa o scot de acolo fara sa dau jos tot bordul din nou?

Link to comment
Share on other sites

Nu e inca in aeroterma pt ca se vede prin grilele acelea de la parbriz, doar ca nu o pot scoate.

 

PS: Am oprit si ventilatia de la parbriz si teoretic daca ajunge pana acolo ar trebui sa se opreasca pe clapeta, nu?

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Am pãÞit-o ºi eu cu un ºurubel care tine capacul de pe stalpul din faÞã. Sã vezi Înjurãturi când l-am pus pe bord ºi s-a rostogolit În gaurã. Am reuºit sã-l scot cu o surubelniÞã magneticã.

 

ĂncearcĂŁ sĂŁ lipeÂşti bandĂŁ dublu adezivĂŁ tot de o ÂşurubelniÞã Âşi sĂŁ o bagi, poate se lipeÂşte jucĂŁria, care banuiesc cĂŁ e din plastic. Eventual cu superglue tot pe o surubelnitĂŁ, o Ăžii pe poziĂžie Âşi dupĂŁ aceea o extragi. Vezi sĂŁ nu se lipeascĂŁ ÂşurubelniĂža de bord cĂŁ ar fi fun ... :) :no:

Link to comment
Share on other sites

Mersi de sfat, dar partea proasta e ca am tot incercat sa prind cu o penseta si acum nu o mai gasesc, parca a disparut complet.

 

Nu am miscat de atunci masina pentru ca mi-e frica sa nu pice in aeroterma sa strice ceva pe acolo. Acum incerc sa imi fac timp sa dau bordul jos.

 

Pacat ca nu mi-a venit ideea cu superglue si mie..ca era foarte vizibila si daca lipeam ceva de ea o scoteam usor...

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am avut probleme si nu a trebuit sa refac geometria.

 

Nu stiu daca sau nu importanta, dar eu am refacut-o anul trecut dupa ce am schimbat arcurile.

 

PS: Eu nu am simtit un comportament diferit.

probleme cu jantele ai avut legat de aripa? ai roluit aripa? sau nu iti freaca? vreau si eu sa pun 225 cu et 20 pe 17 si nush ce ma asteapta

Link to comment
Share on other sites

225 cu et20 o sa iti frece daca nu roluiesti. Eu aveam 205 cu et20 si era la limita.

 

PS: Azi am schimbat complet freonul si uleiul de la compresor. Ceva nu mi se parea ok, asa ca l-am scos complet si am bagat altul "proaspat". Acum mi se pare ok, sunt multumit.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos :D

 

Sper ca data viitoare cand ne vedem sa nu fi grabit.

 

@RCC: Nu am rezolvat inca, dar am impresia ca a cazut si a ajuns undeva prin tunelele de la picioare. Oricum, cred ca va ramane dupa Sarbatori sa dau jos bordul.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

M-am jucat putin prin Inpa, si am gasit eroarea astea stocata de mai demult.

 

E posibil sa fie reali km aia sau a aparut cand cand am ramas fara baterie? Ciudat e ca data trecuta cand am citit erorile nu aparea, pe urma am dat ceasurile de bord jos sa recalibrez acele (pt ca data trecuta cred ca nu le-am pus fix pe 0 si am dat ceasurile jos fara sa scot bateria) pe urma am vazut eroarea asta:

 

 

http://111.imagebam.com/download/pKDQm3fTCBuiCp2AmovcqQ/32157/321567537/eroare.png

 

 

PS: Tind sa cred in continuare ca e cv eroare pt ca in orice modul am intrat (si cu Inpa si cu BMW Scanner) km coincid cu cei din bord si am gasit si ceva erori de acum 30-40k km.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Atunci când intri cu testerul pe masina te bazezi doar pe bateria maĂâ˘inii sau ai Ăâ˘i o sursa externa de alimentare? E adevarat ca atunci cand modifici anumiti parametrii din module tensiunea nu trebuie sa scada sub 12V?

 

Sent from my HTC One using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

@MCO Nu pot sa zic ca ma deranjeaza, dar eram curios.

 

@RCC Pentru o diagnoza si codare de cativa parametrii e ok doar pe bateria masinii.

Pentru update de module e recomandat sa folosesti si un robot (parca asa se numeste).

 

Oricum pana acum pt toate diagnozele/codarile pe care le-am facut m-am bazat doar pe baterie si nu au fost probleme, dar tot timpul am avut minim 12,5V.

Link to comment
Share on other sites

225 cu et20 o sa iti frece daca nu roluiesti. Eu aveam 205 cu et20 si era la limita.

 

PS: Azi am schimbat complet freonul si uleiul de la compresor. Ceva nu mi se parea ok, asa ca l-am scos complet si am bagat altul "proaspat". Acum mi se pare ok, sunt multumit.

 

 

am pus sus rotile si am si roluit aici la un baiat in cluj si e duper decenta masina.... putin iesite in afara dar cu 225 sunt putin trase spre inauntru.. mi se pare ca arata super bine si sa imbunatatit stabilitatea... sau asa mi se pare... am castigat aproape 6 cm pe punte la latime ceea ce conteaza...

 

legat de clima... mie imi scapa pe la conducta de inalta presiune de sus de la radiator si am incercat cu o mie de feluri de garnituri sa repar inclusiv cele originale si nu a mers. ... tot scapa freon.... oare sa schhimb radiatoru de clima? am, verificat conducta si parea ok.... si singuru loc unde nu ar fi ok e mufa de primire din ratiator care se parea ca avea o linie ca si cum ar fi fost rectifiact sau ceva....ceva sugestii??? sau mai bine rsadiator nou si gata

Link to comment
Share on other sites

Da-mi mesaj cu locul unde ai roluit aripile :D si niste poze ;)

 

 

Legat de conducta, nu stiu ce sa zic. Nu se poate schimba doar conducta/furtunul?

 

PS: Daca gasesti o conducta buna la dezmembrari, iti dau eu numar de la o firma care sudeaza radiatoare si poate iti pot schimba conducta. Daca nu merge, schimbi radiatorul cu totul.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.