Jump to content

E46 320d


Kenbobo

Recommended Posts

Pai ramane functional butonul MODE de pe navigatia ;)

 

Si oricum, pt mine nu ar fi un dezavantaj nici daca nu ar functiona deloc pt ca nu l-am folosit niciodata. Mi se pare aiurea sa treci prin toate meniurile ca sa ajungi la cel dorit. Tot timpul dau pe HOME, pe urma aleg meniul dorit.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dupa o perioada in care am tot adunat piese (pt ca nu am avut timp sa stau la service sa le schimb), azi dupa o zi intreaga de stat acolo, am schimbat:

 

-montat bratele Lemforder

-lichid frana ATE Super Blue Racing

-bucse bara stabilizatoare fata Meyle

-bucse brate poliuretanice Powerflexx

-suporti motor Corteco

-bucse diferential Lemforder

-bucse RTAB Lemforder

-bielete antiruliu fata Lemforder

-ulei Castrol Edge FST 0w40

-filtru ulei + polen carbon Mann [demontat complet + curatat suport filtru polen inainte de inlocuire]

-senzor nivel ulei Hella

-modul comfort GM5

-senzor debitmetru nou, Pieburg

 

http://thumbnails109.imagebam.com/34049/c5b6b8340480446.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/34049/de25a1340480455.jpg

 

Mai trebuie sa fac geometria fata+spate dar numai joi am gasit loc la service asa ca pana atunci sta masina pe dreapta.

Edited by Kenbobo
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nu am facut numai vreo 10km de la service pana la benzinarie si acasa cu masina, pt ca evit sa o folosesc pana fac geometria. Per total se simte directia mai precisa si mai inchegata masina, dar nu stiu daca se datoreaza numai bucselor poliuretanice sau si celorlalte piese schimbate.

 

Urmeaza sa vad la viteze mai mari si in curbe cum se comporta.

Link to comment
Share on other sites

Abia astept sa fac geometria.La 19:00 am programare pe urma ma plimb putin cu masina sa vad cum se simte cu bucsele astea.

 

Acum mi-am facut damblaua, ca sa zic asa, iar daca o sa fie prea rigide pun inapoi bucse Lemforder.

 

Cat am apucat sa ma plimb imi place senzatia asta de control si de directie putin mai greoaie. Mai vad pe parcurs cum se comporta.

 

PS: Un suport de motor imi era rupt complet, celalalt era in stare relativ buna. Nu mi se pare o diferenta foarte mare fata de inainte, dar ce pot sa zic e ca la pornire/oprire nu mai trepideaza deloc caroseria si aveam o bataie care acum a disparut :D

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

La mine dupa ce am schimbat bratele si bucsele (brate meyle hd + bucse lemforder) directia a fost la fel greoaie sa zic asa vreo cateva zile, apoi a inceput sa se simta la fel ca inainte, bineinteles fara batai prin gropi :D.

Sunt curios cum o sa fie cu powerflex...

 

Nu stiu pe ce voi merge data viitoare, brate + bucse lemforder, ori brate+bucse meyle hd...

Link to comment
Share on other sites

Am facut si geometria fata+spate.

 

Dupa geometrie m-am plimbat cu masina vreo 80km si pot sa spun ca se simte foarte diferit fata de inainte. Mult mai precisa directia, franare imbunatatita (sau cel putin asa mi se pare) plus ca sta ceva mai bine in curbe.

 

Am luat cateva curbe cu viteza si sta foarte bine, aproape ca nu iti dai seama ce viteza ai (cel putin fata de cum era inainte).

 

Pe scurt: imi plac bucsele poliuretanice, nu mi se par cu mult mai rigide decat inainte, le recomand oricui.

 

Ce am observat negativ: intre 100-115 km/h imi vibreaza volanul. Sub si peste viteza asta nu se simte nimic. Probabil trebuie re-echilibrate rotile. O sa merg luni la vulcanizare. Ma gandesc ca ar putea fi de la anvelopele de pe fata, care fiind noi le-am echilibrat doar o data si citisem undeva ca dupa aprox 500 km ar trebui re-echilibrate, dar eu am facut vreo 2000 de cand le-am schimbat.

Link to comment
Share on other sites

Treaba asta cu re-echilibratul dupa un numar de km 500-1000 km,nu o prea inteleg,de exemplu la toate masinile noi avute de-a lungul timpului,nu am echilibrat niciodata rotile dupa ce am ridicat masina si mers un numar de km si nu au facut probleme de genul ; pana la urma cum naiba este ? :frantics: Edited by FRE
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu exact cum este.

 

In schimb scriu cum a decurs la mine: am luat anvelopele, le-am montat totul a fost bine.

 

Dupa ce am schimbat multe piese la masina, imi vibra volanul. Nu m-am stresat fiind 99% sigur ca e din cauza geometriei, cum s-au schimbat atatea piese. Pe urma, am refacut geometria. Dupa geometrie, tot imi vibra volanul intre 100-115 km/h.

 

Am verificat rotile, stanga fata si dreapta spate au fost dezechilibrate. Dupa echlibrare, nu mai vibreaza nimic. Cea de pe dreapta fata, desi avea anvelopa noua era ok...posibil, dealtfel, sa fi cazut vreun plumb cand au demontat rotile la service sau cand am facut geometria.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Bratele Lemforder vin fara bucsi, pe urma am luat bucse poliuretanice PowerFlex. Nu mai stiu suma exacta pt ca in ultimul timp am schimbat mai multe piese, dar de cand am luat discurile de frana pana acum, peste 5700 lei (anvelope, brate, bucse, suporti motor, discuri + placute spate, modul comfort, etc) fara navigatia noua inclusa.. . Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Din ce mi-a zis cel care mi-a facut reincarcarea ai probleme cu treapta a2a de la ventilator. Pune pe direct sa vezi daca merge treapta a2-a. Altfel va trebui reparat modulul. Pe forum am vazut ca se schimba cu tot cu ventilator, nu prea se gaseste separat, de aceea ai putea sa incerci niste lipituri pe el.
Link to comment
Share on other sites

poza:

 

http://www.mediafire.com/convkey/a170/1j1ac2iy1c9wouj6g.jpg

 

 

eu cred ca de la cele doua mari din mijloc e buba, dar le-am facut pe toate

am taiat un plexi subtire si l-am pus "capac" dupa ce am dat cu silicon de jur imprejur

cel mai greu a fost sa dau jos siliconul (bine macar ca nu e din ala tare ca la piesa cu tepi)

eu am zis sa incerc pentru ca nu aveam nimic de pierdut...

Link to comment
Share on other sites

Habar nu am nici cum se pune pe treapta a doua (pe direct) si nici unde se afla. ma poate indruma cineva?

 

Azi de exemplu nu a mai facut figuri.

 

 

PS: Am schimbat azi si furtunasele de vacuum (din nou) si le-am inlocuit pe cele de 3mm cu unele de 3,5mm.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.