Jump to content

E46 320d


Kenbobo

Recommended Posts

Imi pare rau kenbobo de ce ai patit. Trebuie sa gasesti un motor bun e o masina destul de intalnita la noi. Cauta ceva adus din anglia, cu siguranta sunt mai bune decat cele rulate in tara la noi. E46-uri au fost masini foarte rulate, au consum mic deci e posibil sa fie reali acei km din eroare.

Intra pe situl dez.ro si vezi masini care inca au motorul pe ele.

Link to comment
Share on other sites

Am gasit si de unde provenea toata problema mea.

 

Eu nu aveam nici un sunet suspect si masina tragea chiar foarte bine. Cand au desfacut turbo au vazut ca paletele dinspre evacuare imi erau topite, semn ca a ajuns motorina pe acolo + cilindrul 2 topit -> injectorul 2 defect. Toate cacaturile astea de la un injector. (s-au cel putin asa mi s-a explicat).

 

Nu stiu daca am explicat f bine ca nu sunt mecanic si nu prea le am cu termenii, dar cred ca intelegeti voi ce vreau sa zic.

 

 

Luni imi ajunge motorul nou + alte injectoare. Sper sa fie cu noroc.

 

Multumesc tuturor pt ajutor!

 

 

PS: Pe scurt, daca masina trage prea bine, e un semn de intrebare :))

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Am gasit si de unde provenea toata problema mea.

 

Eu nu aveam nici un sunet suspect si masina tragea chiar foarte bine. Cand au desfacut turbo au vazut ca paletele dinspre evacuare imi erau topite, semn ca a ajuns motorina pe acolo + cilindrul 2 topit -> injectorul 2 defect. Toate cacaturile astea de la un injector. (s-au cel putin asa mi s-a explicat).

 

Nu stiu daca am explicat f bine ca nu sunt mecanic si nu prea le am cu termenii, dar cred ca intelegeti voi ce vreau sa zic.

 

 

Luni imi ajunge motorul nou + alte injectoare. Sper sa fie cu noroc.

 

Multumesc tuturor pt ajutor!

 

 

PS: Pe scurt, daca masina trage prea bine, e un semn de intrebare :))

 

de unde ai motor... si da detalii despre el...

Link to comment
Share on other sites

Inainte cu 2 saptamani am observat ca uneori la ralanti , la interval de 3-4 minute, timp de 2-3secunde isi schomba motorul sunetul. M-am uitat cu Inpa si in cele 2-3sec , primele 2 injectoare aveau corectie de +2.6. Chiar sambata dimineata trebuia sa se uite mecanicul la ele dar nu am mai apucat sa ajung pt ca vineri seara s-a dus....

 

 

In rest, chiar le-am verificat si in mers si la ralanti si aveau maxim + - 0.8.

 

 

O sa ii rog sa verifice si cablajul.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

 

 

Cred ca e presiunea realizata in functie de turatia turbinei. Stie cineva mai exact?

Edited by Ciobanu George
Link to comment
Share on other sites

Am gasit si de unde provenea toata problema mea.

 

Eu nu aveam nici un sunet suspect si masina tragea chiar foarte bine. Cand au desfacut turbo au vazut ca paletele dinspre evacuare imi erau topite, semn ca a ajuns motorina pe acolo + cilindrul 2 topit -> injectorul 2 defect. Toate cacaturile astea de la un injector. (s-au cel putin asa mi s-a explicat).

 

Nu stiu daca am explicat f bine ca nu sunt mecanic si nu prea le am cu termenii, dar cred ca intelegeti voi ce vreau sa zic.

 

 

Luni imi ajunge motorul nou + alte injectoare. Sper sa fie cu noroc.

 

Multumesc tuturor pt ajutor!

 

 

PS: Pe scurt, daca masina trage prea bine, e un semn de intrebare :))

ceva de genul asta am patit cu o masina la munca,doar ca acolo a cedat turbina si pistonul a ramas intreg.

Link to comment
Share on other sites

Este o masina de echilibrat, odata ce iese de pe banc trebuie sa fie in marja data de producator, din ce vad se lucreaza foarte OK, imi poti spune unde o reconditionezi?

Sper sa fie ok. La Bogdan MBI (Bogdan Haplea). Omul are un 320d nFL 163cp cu turbo upgradat de el si remapare facuta de CompleteChip din Iasi + intercooler marit + injectoare de 535d cu 275cp pe Dyno. Sper sa faca ok si turbina mea stock.

 

Initial m-am gandit sa fac si eu turbo upgradat + remapare tot in Iasi, scoteam undeva la 210cp pe Dyno dar am patit-o si cu masina stock asa ca prefer varianta safe.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am aflat ce e cu graficul respectiv: reprezinta vibratiile in functie de turatii. Cica turbina mea montata pe motor ajunge la maxim 65 000rpm si a testat-o pana la 120 000rpm.

Esti sigur?....daca da, ai idee ce unitate de masura este reprezentata pe graphic? Intreb deoarece eu lucrez cu aparatura siemens de masurat vibratii la motoare de 48000 rpm si iti spun din experienta ca un dispozitiv de genul ala...e mult mai complicat decat ce vad eu din poze.

Link to comment
Share on other sites

Cand spui de Haplea eu ma gandesc la Seat Ibiza "1.9 TDi" :D

La motorul de pe e46 common-rail, WPP a scos cifre realiste si masina se tine bine :D

@George - depinde in ce domeniu lucrezi, balancing tester sunt de diverse forme si modalitati de citire ;). In partea dreapta sunt corectiile de executat, in principiu unitatile de masura sunt grame si rotatii pe minut (intr-un alt domeniu masuratoarea se face la numar de rotatii constant).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.